MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 51 to 75 of 157
  1. #51
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Hoezo? Weet niet of jij dat kan zien, maar de persoon in kwestie heeft deze topic in ieder geval zelf ook gelezen, dus als hij had willen reageren had hij dat wel gedaan!
    Ik bedoel hier mee, dat bepaalde personen in dit topic bij mij al even hoog staan op de kansloos meter als BB zelf.

    iedereen valt altijd over hem heen over de manier van posten over allerlij zaken zoals GG en hun vechters. Maar ondertussen kliekt iedereen hier wel samen om op dezelfde ongenuanceerde manier de draak te steken met zijn persoon. zijn jullie Mini-basboontjes?

    waarom hij hier niet reageerd, omdat zelfs hij er de lol niet meer van inziet, zo ver is het dus al gekomen.

    mijn gedachten en meer woorden zal ik er niet aan vuil maken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  2. #52
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    mijn gedachten en meer woorden zal ik er niet aan vuil maken.
    Gelukkig

  3. #53
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    reps voor rverm
    ik ben het niet...maar bedankt voor het vertrouwen

  4. #54
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    ik ben het niet...maar bedankt voor het vertrouwen
    entschuldigung my bad woont wiseguy of cave in hillegom?
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  5. #55
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Ik bedoel hier mee, dat bepaalde personen in dit topic bij mij al even hoog staan op de kansloos meter als BB zelf.

    iedereen valt altijd over hem heen over de manier van posten over allerlij zaken zoals GG en hun vechters. Maar ondertussen kliekt iedereen hier wel samen om op dezelfde ongenuanceerde manier de draak te steken met zijn persoon. zijn jullie Mini-basboontjes?

    waarom hij hier niet reageerd, omdat zelfs hij er de lol niet meer van inziet, zo ver is het dus al gekomen.

    mijn gedachten en meer woorden zal ik er niet aan vuil maken.
    Kansloos BB?
    Ik zie nergens iemand de draak steken?
    Men heeft het over iemand anders met dezelfde naam vroeger had je ook een BB vrouw (zelfde voorletters), Brigitte Bordeaux met hele grote borsten en zo zullen er nog wel een aantal zijn.

    Ik zal het eenvoudig maken voor julie.

    Mijn grootvader heeft ooit de stamboom onderzocht (mijn overgrootvader was een persoon die een grote naam had omdat hij een vooraanstaand bouwbedrijf had, hij was ook een vooraanstaand vrijmetselaar (mason), zie nieuw boek the lost symbol van Dan Brown).

    Het grappige is dat ze daar heel trots op waren, zo ook mijn opa, die op onderzoek uitging over de stamboom.
    Hij is gestopt toen hij bij een stel piraten uitkwam en probeerde dat voor de familie verborgen te houden!

    Dit verhaal is echt en is beter, maar dat is gewoon mijn persoonlijke mening

    Love Peace

  6. #56
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    entschuldigung my bad woont wiseguy of cave in hillegom?
    Geen haar op mijn hoofd dat ik in Hillegom zou gaan wonen. En by the way: zoveel fantasie of tijd heb ik ook niet dat ik zo'n stuk over BB ga schrijven.
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  8. #58
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Die van Brigitte waren groter en doe er ook wat fatsoenlijke make up bij, niet zo snel afraffelen!

    Love peace

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    dit is bb........
    enne heb meer te doen.........

    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  10. #60
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    hahahahhahaha

  11. #61
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Kansloos BB?
    Ik zie nergens iemand de draak steken?
    Men heeft het over iemand anders met dezelfde naam vroeger had je ook een BB vrouw (zelfde voorletters), Brigitte Bordeaux met hele grote borsten en zo zullen er nog wel een aantal zijn.

    Ik zal het eenvoudig maken voor julie.

    Mijn grootvader heeft ooit de stamboom onderzocht (mijn overgrootvader was een persoon die een grote naam had omdat hij een vooraanstaand bouwbedrijf had, hij was ook een vooraanstaand vrijmetselaar (mason), zie nieuw boek the lost symbol van Dan Brown).

    Het grappige is dat ze daar heel trots op waren, zo ook mijn opa, die op onderzoek uitging over de stamboom.
    Hij is gestopt toen hij bij een stel piraten uitkwam en probeerde dat voor de familie verborgen te houden!

    Dit verhaal is echt en is beter, maar dat is gewoon mijn persoonlijke mening

    Love Peace
    Eerlijk is eerlijk, bovenstaande is mijns inziens grappiger dan de wikipagina

  12. #62
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    @ micha; ik zou een afdrukje ophangen in de kleedkamer van GG. Geweldige humor!

  13. #63
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    LOL
    Dirk probeert Bas zn ballen te likken, maar Bas pist hem in zn bek

  14. #64
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    LOL
    Dirk probeert Bas zn ballen te likken, maar Bas pist hem in zn bek
    hahahahahaha origineel

  15. #65
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    LOL
    Dirk probeert Bas zn ballen te likken, maar Bas pist hem in zn bek
    jouw begrijpend lezen skill is ook bijzonder ondermaats.

    jij mag mij uitleggen hoe ik iemand zijn ballen loop te likken wanneer ik hem kansloos noem.
    het enige waar ik op uit was was kenbaar maken dat ik bepaalde personen net zo kansloos vind als hem.

    verder hoef je niet bang te zijn dat ik jou ook kansloos vind Rosso, aan de manier hoe je mijn post interpeteert ga ik er vanuit dat jouw probleem geestelijk is, en mongolen zijn nooit kansloos.
    Last edited by dirk5; 21-09-2009 at 15:08.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  16. #66
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    LOL
    Dirk probeert Bas zn ballen te likken, maar Bas pist hem in zn bek
    Nee hoor, Dirk schreef al net zo kansloos als BB, misschien kan Dirk een omschrijving geven van het woord kansloos en hoe dat op mij betrekking zou hebben?

    Dirk zijn mond en tong is niet groot genoeg, heb enorme ballen!

    Ik pies niet in monden van andere personen, is niet mijn spelletje!

    Love Peace

  17. #67
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Heerlijk, hoe een topic een bepaalde wending kan nemen!


  18. #68
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Nee hoor, Dirk schreef al net zo kansloos als BB, misschien kan Dirk een omschrijving geven van het woord kansloos en hoe dat op mij betrekking zou hebben?

    Dirk zijn mond en tong is niet groot genoeg, heb enorme ballen!

    Ik pies niet in monden van andere personen, is niet mijn spelletje!

    Love Peace
    Waarom ik jou kansloos vind Bas is omdat de keren wanneer er door mij wel een fatsoenlijke vraag werd gesteld mbt tot de vechters van GG, dat ik een of ander antwoord krijg dat ik niet serieus kon nemen en waar ik al helemaal niks mee kon. Ik snap dat je de grote boze wolf wil zijn voor de buitenwereld, maar in mijn ogen zijn de mensen die kaartjes kopen voor een gala redelijk belangrijk voor de boterham.

    Dit is dan ook meteen de reden waarom ik bijna nooit reageer in de topics waar jij deel van uit maakt, ik ga er van uit dat er toch niks zinnigs gezegd gaat worden. Ik kan dan ook niet begrijpen dat er zo vaak mensen topics openen speciaal voor jou? Vinden ze je leuk.... dromen zo over die extreem grote cojones (van horen zeggen) van jou... of willen ze een topic wat uitloopt op het vaste recept..... discussies van niks.

    Ik denk het laatste en daarom zeg ik dat ik ze geen haar beter vind dan jij.

    (en zo waar wordt ik er in meegesleept)
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    @Flipper: ik zie dat je nu weer een aantal infractions hebt gekregen. Wees je er van bewust dat de volgende ban voor een week is.

  20. #70
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    omdat ik iets grappig vind en dat wil uitdrukken met een ( smiley met lachend gezicht) ????

    lekker kinderachtig bezig zijn jullie... Beetje gefrustreerd mannen? dus omdat ik de vorige keer heb lopen kutten betekend dit dat ik nu geen smileys meer kan gebruiken

    beetje raar toch
    Last edited by A.F.; 21-09-2009 at 15:36.

  21. #71
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Waarom ik jou kansloos vind Bas is omdat de keren wanneer er door mij wel een fatsoenlijke vraag werd gesteld mbt tot de vechters van GG, dat ik een of ander antwoord krijg dat ik niet serieus kon nemen en waar ik al helemaal niks mee kon. Ik snap dat je de grote boze wolf wil zijn voor de buitenwereld, maar in mijn ogen zijn de mensen die kaartjes kopen voor een gala redelijk belangrijk voor de boterham.

    Dit is dan ook meteen de reden waarom ik bijna nooit reageer in de topics waar jij deel van uit maakt, ik ga er van uit dat er toch niks zinnigs gezegd gaat worden. Ik kan dan ook niet begrijpen dat er zo vaak mensen topics openen speciaal voor jou? Vinden ze je leuk.... dromen zo over die extreem grote cojones (van horen zeggen) van jou... of willen ze een topic wat uitloopt op het vaste recept..... discussies van niks.

    Ik denk het laatste en daarom zeg ik dat ik ze geen haar beter vind dan jij.

    (en zo waar wordt ik er in meegesleept)

    Welk antwoord is jouw niet bevallen dan?
    Ik ben niet de grote boze wolf, maar ik schrijf af en toe over het sprookjesbos omdat die taal voor sommige forum bezoekers beter te begrijpen is.
    Sommige mensen kunnen geen genoeg van mij krijgen, als ik aankondig dat ik wegga, zijn er veel die in een depressie raken omdat ze bv anders hun frustraties niet meer kwijt kunnen.
    Andere fotoshoppen erop los, ik ben die aandacht wel gewend hoor.
    Andere lezen sprookjesbos verhalen voor aan hun kroos voor het slapen gaan.

    Van die cojones heb ik ook van horen zeggen, dat zeg je natuurlijk niet over je eigen cojones want dan ben je weer... afijn.
    Ze willen graag erkenning, ergens bij horen, een gevoel van samenzijn.

    Ik ben wel blij dat jij ook wat zegt maar laat je niet zo meeslepen, is echt niet nodig

    Love peace

  22. #72
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    omdat ik iets grappig vind en dat wil uitdrukken met een ( smiley met lachend gezicht) ????

    lekker kinderachtig bezig zijn jullie... Beetje gefrustreerd mannen? dus omdat ik de vorige keer heb lopen kutten betekend dit dat ik nu geen smileys meer kan gebruiken

    beetje raar toch
    misschien dat ze vinden dat je een keer grote mensen woorden moet gaan gebruiken in discussies inplaats van hahahahaha en smileys.

    ik zou zeggen, probeer het eens
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  23. #73
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    misschien dat ze vinden dat je een keer grote mensen woorden moet gaan gebruiken in discussies inplaats van hahahahaha en smileys.

    ik zou zeggen, probeer het eens
    Flipper heeft een monopool op smileys, moet je bij hem wezen.

    Grote mensen woorden gebruik ik ook bij grote mensen.

    Love peace

  24. #74
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    ik zeg niets meer....

  25. #75
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Waar ging dit topic ook alweer over ?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •