MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 72
  1. #26
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Ok, thanks!

    Of de partij was id maak en het is er nooit van gekomen..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    de boxers in amerika voelen/zien dat de MMA steeds meer aan aanhang wint en dat benauwd ze vandaar dat de bokspromotes en veel boxers het kraken..terwijl ze weten dat de MMA vechters de 'real deal' zijn.
    The Outsiders!! J-MMA #1

  3. #28
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  4. #29
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Had hopkins wel slimmer ingeschat.

  5. #30
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Het is alsof je een homo niet gay mag noemen. Het slaat nergens op. MMA is gewoon uber gay, klaar.
    Box, ouwe.

  6. #31
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Nou, ik heb het geluk gehad enkele mma vechters te mogen interviewen en het bleek toch wel dat bij verschillenden onder hen het vechten in mma hen deed twijfelen aan hun geaardheid.
    Kortom, als je niet sterk in je schoenen staat over je geaardheid, begin je er beter niet aan.
    Twee gaven zelfs gewoon toe homo te zijn en dat het wrestling hen opwindt, hoewel ze ook zeiden dat hun trainingspartners daar niet van op de hoogte waren.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sjaakie'tje View Post
    Nou, ik heb het geluk gehad enkele mma vechters te mogen interviewen en het bleek toch wel dat bij verschillenden onder hen het vechten in mma hen deed twijfelen aan hun geaardheid.
    Kortom, als je niet sterk in je schoenen staat over je geaardheid, begin je er beter niet aan.
    Twee gaven zelfs gewoon toe homo te zijn en dat het wrestling hen opwindt, hoewel ze ook zeiden dat hun trainingspartners daar niet van op de hoogte waren.

    uhmmm wat precies je doel van het interview?en voor welk blad/internetpagina ? als ik een mma vechter zou interviewen dan zou een vraag over zn geaardheid niet bij me opkomen.(bij geen enkele sport overigens) my two cents

  8. #33
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    antwerpen de planeet!
    Posts
    1.038
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sjaakie'tje View Post
    Nou, ik heb het geluk gehad enkele mma vechters te mogen interviewen en het bleek toch wel dat bij verschillenden onder hen het vechten in mma hen deed twijfelen aan hun geaardheid.
    Kortom, als je niet sterk in je schoenen staat over je geaardheid, begin je er beter niet aan.
    Twee gaven zelfs gewoon toe homo te zijn en dat het wrestling hen opwindt, hoewel ze ook zeiden dat hun trainingspartners daar niet van op de hoogte waren.
    Ik heb het geluk gehad om eens enkele boksers te mogen interviewen en ze gaven allemaal openlijk toe dat boksen slechts een manier was om in contact te komen met andere 'ruwe mannen'. In de kleedkamers wordt achteraf de echte uitslag van een wedstrijd bepaald, onder de vorm van 'Wie krijgt zen arm het diepst in de ander zijn reet'. Dit gebeurd dus evenwel ook met de vuisten. Het boksen is namelijk een goede training voor de polsen. En dat is wel nodig als je op regelmatige basis andere mannen wilt fisten... Dit heb ik overigens enkel maar van de boksers zelf, ik moet toegeven dat ik ook wel wat verschoten was... Ach ja, stille waters zullen we maar zeggen he?
    No gods! No masters!

  9. #34
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    Wat een BS.. homo's heb je overal; bij boksen, mma, hoogspringen, wielrennen, gewichtheffen etc. etc. Het verschil is alleen dat het niet uitmaakt hoe gay de mma vechter is hij verslaat nog steeds een homo of heterobokser met gemak. Als homofiele bokser... tsja..

  10. #35
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tom l View Post
    Ik heb het geluk gehad om eens enkele boksers te mogen interviewen en ze gaven allemaal openlijk toe dat boksen slechts een manier was om in contact te komen met andere 'ruwe mannen'. In de kleedkamers wordt achteraf de echte uitslag van een wedstrijd bepaald, onder de vorm van 'Wie krijgt zen arm het diepst in de ander zijn reet'. Dit gebeurd dus evenwel ook met de vuisten. Het boksen is namelijk een goede training voor de polsen. En dat is wel nodig als je op regelmatige basis andere mannen wilt fisten... Dit heb ik overigens enkel maar van de boksers zelf, ik moet toegeven dat ik ook wel wat verschoten was... Ach ja, stille waters zullen we maar zeggen he?

    heb je met een stijf piemeltje onder de douche staan interviewen ?
    wat een gelukkie voor je

  11. #36
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by a.s.c. View Post
    Wat een BS.. homo's heb je overal; bij boksen, mma, hoogspringen, wielrennen, gewichtheffen etc. etc. Het verschil is alleen dat het niet uitmaakt hoe gay de mma vechter is hij verslaat nog steeds een homo of heterobokser met gemak. Als homofiele bokser... tsja..

    goed punt !
    behalve gewichtheffers...
    die zijn nooit homo
    en wielrenners, hoogspringers en boksers ook niet

    hmmm...blijft eigenlijk alleen mma over als gay...

  12. #37
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    goed punt !
    behalve gewichtheffers...
    die zijn nooit homo
    en wielrenners, hoogspringers en boksers ook niet

    hmmm...blijft eigenlijk alleen mma over als gay...
    Zelfs al zou dat zo zijn; het feit dat je als uberhetero bokser met 10 jaar prof-ervaring eenvoudig kan worden opgevouwen door een ondermaatse, homofiele dragqueen met 1 jaar MMA ervaring doet ook geen wonderen voor je mannelijkheid; zeker niet wanneer je nagaat dat je dus niet in staat bent om je vriendin te beschermen van 'mannen' die niet eens een vrouw als hoofddoel hebben.

  13. #38
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by a.s.c. View Post
    Zelfs al zou dat zo zijn; het feit dat je als uberhetero bokser met 10 jaar prof-ervaring eenvoudig kan worden opgevouwen door een ondermaatse, homofiele dragqueen met 1 jaar MMA ervaring
    dat is geen feit, maar dat is 1 van je geile fantasietjes
    geeft niet, gewoon lekker doorrukken kapot gaan we toch wel

  14. #39
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by a.s.c. View Post
    Zelfs al zou dat zo zijn; het feit dat je als uberhetero bokser met 10 jaar prof-ervaring eenvoudig kan worden opgevouwen door een ondermaatse, homofiele dragqueen met 1 jaar MMA ervaring doet ook geen wonderen voor je mannelijkheid; zeker niet wanneer je nagaat dat je dus niet in staat bent om je vriendin te beschermen van 'mannen' die niet eens een vrouw als hoofddoel hebben.
    Zoals pre historische Ray Mercer zich niet kon beschermen tegen een voormalige mmGAY kampioen. Ga nou niet te ver met je natte droom vriend.
    Maar ik begrijp je emotionele reactie aangezien vrouwen ook dommer zijn en geen beslissingen kunnen maken en met hun emotie zich laten beinvloeden. En we weten dat homo's als vrouwen zijn.

  15. #40
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    Naast het feit dat er natuurlijk ooit een keer een prehistorische bokser ging winnen van een MMA vechter (statistisch gezien onvermijdelijk). Vind ik expliciete seksuele verwijzingen (gedachtes) in je posts plaatsen persoonlijk nogal gay; mijn natte dromen?! geile fantasietjes!? en aftrekken in relatie tot een topic over boksen en mma? tussen die twee werelden bestaan voor mij geen verbanden. Als ik jullie was zou ik me maar eens achter de oren krabben, of liever gezegd misschien moeten jullie elkaar eens achter de oren krabben als je dit soort ideeen krijgt van het lezen van topics op internet over mma en boksen.

  16. #41
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tom l View Post
    Ik heb het geluk gehad om eens enkele boksers te mogen interviewen en ze gaven allemaal openlijk toe dat boksen slechts een manier was om in contact te komen met andere 'ruwe mannen'. In de kleedkamers wordt achteraf de echte uitslag van een wedstrijd bepaald, onder de vorm van 'Wie krijgt zen arm het diepst in de ander zijn reet'. Dit gebeurd dus evenwel ook met de vuisten. Het boksen is namelijk een goede training voor de polsen. En dat is wel nodig als je op regelmatige basis andere mannen wilt fisten... Dit heb ik overigens enkel maar van de boksers zelf, ik moet toegeven dat ik ook wel wat verschoten was... Ach ja, stille waters zullen we maar zeggen he?
    Quote Originally Posted by a.s.c. View Post
    Wat een BS.. homo's heb je overal; bij boksen, mma, hoogspringen, wielrennen, gewichtheffen etc. etc. Het verschil is alleen dat het niet uitmaakt hoe gay de mma vechter is hij verslaat nog steeds een homo of heterobokser met gemak. Als homofiele bokser... tsja..

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  17. #42
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by a.s.c. View Post
    Naast het feit dat er natuurlijk ooit een keer een prehistorische bokser ging winnen van een MMA vechter (statistisch gezien onvermijdelijk). Vind ik expliciete seksuele verwijzingen (gedachtes) in je posts plaatsen persoonlijk nogal gay; mijn natte dromen?! geile fantasietjes!? en aftrekken in relatie tot een topic over boksen en mma? tussen die twee werelden bestaan voor mij geen verbanden. Als ik jullie was zou ik me maar eens achter de oren krabben, of liever gezegd misschien moeten jullie elkaar eens achter de oren krabben als je dit soort ideeen krijgt van het lezen van topics op internet over mma en boksen.
    Sterke reply amigo!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  18. #43
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Christophe View Post
    Sterke reply amigo!
    die van jou niet

  19. #44
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by a.s.c. View Post
    Naast het feit dat er natuurlijk ooit een keer een prehistorische bokser ging winnen van een MMA vechter (statistisch gezien onvermijdelijk).
    Dus nu is het niet zo zeker? Het leek net nog in je natte droom dat het onmogelijk was.

    Vind ik expliciete seksuele verwijzingen (gedachtes) in je posts plaatsen persoonlijk nogal gay
    Maar wees eerlijk, we hebben het hier over MMA, dus het is on topic.

    tussen die twee werelden bestaan voor mij geen verbanden.
    En toch kijk je het

    Als ik jullie was zou ik me maar eens achter de oren krabben, of liever gezegd misschien moeten jullie elkaar eens achter de oren krabben als je dit soort ideeen krijgt van het lezen van topics op internet over mma en boksen
    Bernard Hopkins begon over het gayness. Er is niet raars aan, iemand die niets van MMA weet en het voor het eerst ziet vind het gay. Net zoals mmgay fans die boxen voor het eerst zien en het saai vinden, of gevaarlijk. Maar het verschil is dat jullie het menen en ik een beetje aan het dollen ben.

  20. #45
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Je bent echt een doldwaze gast man..

  21. #46
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Dus nu is het niet zo zeker? Het leek net nog in je natte droom dat het onmogelijk was.



    Maar wees eerlijk, we hebben het hier over MMA, dus het is on topic.



    En toch kijk je het



    Bernard Hopkins begon over het gayness. Er is niet raars aan, iemand die niets van MMA weet en het voor het eerst ziet vind het gay. Net zoals mmgay fans die boxen voor het eerst zien en het saai vinden, of gevaarlijk. Maar het verschil is dat jullie het menen en ik een beetje aan het dollen ben.
    Iemand die niets van MMA weet (of wel) en daarbij aan homoseksualiteit denkt moet serieus nagaan waar de connectie twee mannen en seksualiteit zo spontaan vandaan komt. Als ik twee MMA' ers zie vechten denk ik geen moment aan homoseksualiteit omdat het me niet zo bezig houdt. Waar je echter blijk van geeft is dat je referentiekader doordrenkt is van fantasieen waarbij seksuele interactie tussen mannen centraal staat; ongeacht de context. Het feit dat je een voorspelling omtrent een partij tussen een bokser en een MMA vechter kan vertalen naar een natte droom (seksuele context?) is op zijn zachtst gezegd twijfelachtig. Maarja, waar het hart vol van is stroomt de mond van over. Ik begrijp echter dat het makkelijker voor je is om die gevoelens op een ander te projecteren. Ik hoop voor je dat er een plaats voor kan vinden. Oja... een beetje dollen is sowieso gay en al helemaal als je als boksfan (MMA als Gay bestempeld) en vervolgens lid wordt van een MMA forum..
    Last edited by a.s.c.; 21-10-2009 at 17:38.

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    Bernard Hopkins komt uit het ghetto, heeft talloze overvallen gepleegd, mensen mishandeld en uiteindelijk lang gezeten. Is in de bak gaan boksen kon dit goed en werd prof. De man heeft veel geld verdiend heeft dit goed belegd zo schijnt en is in zijn actieve bokscarriere niet meer met justitie in aanraking geweest en deed dingen voor goede doelen en jeugdwerk. Echter zit de ghetto mentaliteit nog steeds voor een deel in hem, provoceren en ongenuanceerde uitspraken en acties doet hij nog steeds. In Puerto Rico gooide hij de nationale vlag uit de handen van Felix Trinidad op de grond, hij werd op een haar na gelyncht. Tegen de pers zei hij ten tijde van zijn partij tegen Joe Calzaghe dat geen enkele blanke man van hem kon winnen. Hij weet dus heel goed de aandacht te vestigen. Dat juist hij samen met Oscar Delahoya werkt in Golden Boy promotions is erg vreemd, ik zou niet weten wat alle bad publicity die Hopkins genereert toe zou moeten toevoegen aan het imago van Golden Boy promotions.
    zoals men zeg: you can get the kid out of the ghetto but you can't get the ghetto out of the kid...

  23. #48
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by a.s.c. View Post
    Iemand die niets van MMA weet (of wel) en daarbij aan homoseksualiteit denkt moet serieus nagaan waar de connectie twee mannen en seksualiteit zo spontaan vandaan komt. Als ik twee MMA' ers zie vechten denk ik geen moment aan homoseksualiteit omdat het me niet zo bezig houdt...
    Duidelijk als ze grapplen en in kamasutra achtige posities zizijn. En vooral omdat de gemiddelde persoon die niets van vechten weet 2 half naakte mannen zo dicht op elkaar ziet liggen. DAAROM vinden veel mensen het gay.(En ik trouwens niet aangezien ik zelf MMA kijk en Sakuraba vs Newton een van mijn favoriete partijen is. Het is gewoon leuk om mma fans boos te maken)
    Ik zit je hier uit te leggen waarom Hopkins en anderen dat zo zien. En het feit dat jij doet alsof je het niet kunt begrijpen laat alleen zien dat jij zelf onzeker bent of in een ontkenningsfase zit.

    Doe niet zo dom. Ik heb ook schijt aan mensen die Boxen alleen saai of gevaarlijk vinden want ik begrijp dat ze er verder niets van weten, maar ik ga niet als een kneus steeds afvragen waarom ze dat ooit zouden denken.

    Waar je echter blijk van geeft is dat je referentiekader doordrenkt is van fantasieen waarbij seksuele interactie tussen mannen centraal staat; ongeacht de context. Het feit dat je een voorspelling omtrent een partij tussen een bokser en een MMA vechter kan vertalen naar een natte droom (seksuele context?) is op zijn zachtst gezegd twijfelachtig.
    Het is blijkbaar jouw natte droom dat iemand die 10 jaar bokst nooit zou kunnen winnen van een mmaer met 1 jaar ervaring. Natuurlijk maakte ik je wakker met mijn Ray Mercer example, en het bleek toen dat natte dromen ook bedrog zijn. maar blijf rukken op zulke uitspraken zou ik zeggen

    Oja... een beetje dollen is sowieso gay en al helemaal als je als boksfan (MMA als Gay bestempeld) en vervolgens lid wordt van een MMA forum..
    Dit is toch echt MIXfight en ik kwam hier vooral voor K1 discussies. En ja MMA is ook geweldig, maar MMA fans zijn een stelletje mega douchebags.

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by a.s.c. View Post
    Maarja, waar het hart vol van is stroomt de mond van over.
    Gezien de context van je verhaal is bovenstaande toch wel heel plastisch uitgedrukt
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  25. #50
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    911
    vCash
    126000

    Default

    wat een reacties weer hier

    Hopkins werd gevraagt wat hij van MMA vind en hij geeft daar zijn mening over,en daar is niks mis mee..(al zei hij persoonlijk tegen Randy Couture dat hij respect voor hem had)

    verder zijn er veel meer mensen die hetzelfde denken over MMA (Krazy Horse zei het zelfs,groundfighting is like making love)

    Als je de technieken niet begrijpt kan het er af en toe raar uitzien..


    Hopkins blijft ondanks zijn rare acties en uitspraken een Legende


    Mooie Highlight,met zijn debiele actie op 2.06 om de vlag van Puerto rico op de grond te gooien..
    YouTube - Bernard Hopkins Career Highlight

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •