Een paar maanden geleden ben ik maar eens begonnen een beter voedings patroon op te zetten. Biologisch gaan eten, en opletten wat er allemaal in zit en wat je moet vermijden.

Maarja ik merkte niet echt veel voorruit gang, eigenlijk helemaal niets, behalve in de portomonee, maar het biologisch eten is het probleem niet, iemand stelde eens voor om van brood eten af te stappen omdat daar veel complexe koolhydraten in zitten, ik was beetje huiverig maar goed ik probeerde het dus.

Tijdje al mijn brood maaltijden door uitgebreide salades met proteine shakes door de dag heen vervangen, dat werkte goed, ik raakte behoorlijk snel gewicht kwijt, ik voelde me ook sneller bij Judo en alerter, maar toen ik paar weken later mijn vet percentage op had laten meten was die niet veranderd, dus ik ben alleen water of spieren kwijt geraakt.

Ik ben ook eigenlijk maar gewend om gewoon te eten wat te pot schaft, of wat er toevallig in de koelkast lag, ik ben hier beetje ingesprongen zonder dat ik echt wist wat het mij zou bieden, ik weet nog niet echt hoe mijn lichaam werkt op verschillend voedsel, ik wil het afmaken nu, maar een dietist is niet gratis, en word geloof ik ook niet altijd vergoed.

Maarja misschien is het het waard?

ps voor de wiseguys,

Ik heb nu een bak mona kwark voor mijn snuffert staan.