MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Nederlandse gala's waar beelden van zijn mogen gespoiled worden.

Voters
47. You may not vote on this poll
  • Ja

    17 36,17%
  • Nee

    30 63,83%
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 36
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default Spoilertags voor Nederlandse gala's?

    N.a.v. dit topic: staring/gibbs spoiler - MixFight.nl deze poll geopend.

    Ik ben van mening dat wanneer er beelden van een gala zijn deze niet gespoiled mag worden. Of dit nu een UFC gala is of het afgelopen Slamm gala, gewoon niet doen....

    Mocht uit deze poll blijken dat er animo is voor het niet spoilen van Nederlandse gala's zal deze policy aangepast worden...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Kleine moeite om even *spoiler* in topictitel te zetten.
    Daarbij mag gezegd worden, dat als je nog iets wilt kijken, ga er dan geen topics over lezen.

  3. #3

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    Kleine moeite om even *spoiler* in topictitel te zetten.
    Daarbij mag gezegd worden, dat als je nog iets wilt kijken, ga er dan geen topics over lezen.

    Mee eens, maar soms kan iemand opzoek zijn naar de beelden, en dan kan de thread titel erg misleidend zijn.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  4. #4
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    ik heb geen van beide antwoorden ingevuld.. ik zweef er een beetje tussenin.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    Kleine moeite om even *spoiler* in topictitel te zetten.
    Daarbij mag gezegd worden, dat als je nog iets wilt kijken, ga er dan geen topics over lezen.
    Ik ben niet zo stom om die topics te openen, maar soms hebben topics een hele andere titel waarin je helemaal geen uitslagen verwacht te lezen.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Ik ben niet zo stom om die topics te openen, maar soms hebben topics een hele andere titel waarin je helemaal geen uitslagen verwacht te lezen.
    helemaal mee eens

    en het zijn vaak dezelfde die zo`n topic openen met zo`n kut titel

  7. #7
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    tsja, als ik iets niet live gezien, dan kom ik gewoon niet op sites als mixfight sherdog cagepotato enz. tot ik hem gezien heb.

    zo kan het nooit mis gaan.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  8. #8
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Shit ik heb ja gestemd maar had nee moeten zijn.
    Max. 400 x 125

  9. #9
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Shit ik heb ja gestemd maar had nee moeten zijn.
    bij mij hetzelfde

  10. #10
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    @Tony, kan je onderbouwen waarom je op 'ja' hebt geklikt? Waarom een K-1 gala niet spoilen en Showtime/Slamm wel?

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ligt er aan wanneer het gala uitgezonden word.
    Normaal gesproken duurt het even voordat de It's Showtime gala's uitgezonden worden,
    hoe lang moet je dan die spoiler tags gebruiken ?
    Van de buitenlandse evenementen zijn een paar uur na afloop al beelden beschikbaar.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  12. #12
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Ligt er aan wanneer het gala uitgezonden word.
    Normaal gesproken duurt het even voordat de It's Showtime gala's uitgezonden worden,
    hoe lang moet je dan die spoiler tags gebruiken ?
    Van de buitenlandse evenementen zijn een paar uur na afloop al beelden beschikbaar.
    Ben ik niet helemaal met je een Kevin, je weet dat Showtime live word uitgezonden, weliswaar niet in Nederland maar wel in Azië. Dus de Showtime gala's kan je ook vaak dezelfde dag al zien op internet. Als je voor ieder evenement wat uitgezonden word 2 dagen spoilervrij aan houdt zit je denk ik wel goed.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Spoilen die hap... vind dat hele spoil gedoe nergens op slaan. Je komt op een vechtsport site voor nieuws en anders moet je er niet op komen zolang je niks gedownload hebt. Alle events (ook It's Showtime) staan een dag later al op FTD, Youtube of die stream site waarvan ik snel even de naam niet weet. Hoelang wil je dan qua dagen trouwens een spoiler alert hebben na een event Phranq ? 2/3 dagen of 1 week ?

  14. #14
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by Jarno View Post
    Hoelang wil je dan qua dagen trouwens een spoiler alert hebben na een event Phranq ? 2/3 dagen of 1 week ?
    Zie mijn post hierboven.. 2 dagen lijkt mij voldoende. Vind het een beetje onzin om te zeggen kom hier dan niet... er zijn genoeg topics die ik wel wil lezen.

  15. #15
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    @Tony, kan je onderbouwen waarom je op 'ja' hebt geklikt? Waarom een K-1 gala niet spoilen en Showtime/Slamm wel?
    Maar natuurlijk.

    bij K1/UFC/Dream etc etc weet ik dat er honderden mixfighters dit event bekijken op video.

    bij events van neerlands bodem ligt dit lager... (nu vind ik slamm in dit geval een twijfelgevalletje)

    Het grote probleem bij spoilertags vind ik dat als het event eenmaal voorbij is dat je dan tig posts hebt met een vage titel "spong *spoiler, staring *spoiler, Slamm 6 *spoiler etc etc)

    Als je dan na een tijdje een bepaalde post zoekt dan is het gewoon veel onduidelijker allemaal.

    Voor de rest is het gewoon iets puur persoonlijks... Grote events daar maak ik tijd voor vrij (om deze te bekijken)... bij iets kleinere events maak ik deze tijd vaak niet vrij.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Dat is volgens mij pas de afgelopen 2 gala's dat It's Showtime snel als download beschikbaar was en dan heb je verder nog GLORY, Beast of the East en Slamm waar we normaal gesproken wat langer op moeten wachten.
    Het lijkt me in ieder geval handig een en ander in ons beleid aan te passen want het staat nu nog op 3 weken dat we de spoiler tag moeten gebruiken

    Artikel 6 Discretie met betrekking tot uitslagen
    - 1 Van vechtsportevenementen welke via pay per view worden aangeboden dient de uitslag 3 weken geheim te worden gehouden.
    - 2 Geheimhouding vindt plaats door in het onderwerp van de topic *spoiler* te plaatsen.
    - 3 Toezichthouders kunnen gebruikers aanspreken op postgedrag dat niet in overeenstemming is met de leden 1 en 2.
    - 4 Indien een gebruiker zich meerdere malen ondanks herhaalde waarschuwingen niet gedraagt in overeenstemming met de leden 1 en 2, dan is de toezichthouder bevoegd tot het geven van een gele kaart. Indien de overtreding dermate ernstig is, dan kan een ban worden opgelegd voor bepaalde dan wel onbepaalde tijd.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  17. #17
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Tnx voor je uitleg.

    Ik heb het ook alleen over grote nederlandse gala's, en dan kom je op Showtime, GLORY, Beast of the East en Slamm. Deze gala's zijn snel te downloaden, en dus makkellijk te spoilen....

    15-3 in de poll..ben gelukkig niet de enige die het stoort....

    @ Wheelie, 3 weken is wel erg lang!

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Zie mijn post hierboven.. 2 dagen lijkt mij voldoende. Vind het een beetje onzin om te zeggen kom hier dan niet... er zijn genoeg topics die ik wel wil lezen.
    Net zo goed als jij je mening hebt, heb ik hem ook en noem de jouwe ook geen onzin ouwe... en ik kan me nog niet zo lang geleden een sms herinneren van je, die mocht ik nog niet op de hoogte zijn geweest ook al een hoop spoilde over de stand TIJDENS een wedstrijd

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Jarno View Post
    Net zo goed als jij je mening hebt, heb ik hem ook en noem de jouwe ook geen onzin ouwe... en ik kan me nog niet zo lang geleden een sms herinneren van je, die mocht ik nog niet op de hoogte zijn geweest ook al een hoop spoilde over de stand TIJDENS een wedstrijd
    haha ik neem mijn telefoon niet eens meer op als mensen van Mixfight bellen na of tijdens een evenement, zelfs een SMS bekijk ik niet

    Verder doel je nu op het spoilen van Staring vs Gibbs, maar MMA word toch niet uitgezonden.
    Mag je dan wel de MMA wedstrijden spoilen maar niet de K-1/Muay Thai partijen ?

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  20. #20
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Als je er gewoon altijd spoiler in zet wat is dan het probleem en of de moeite????????????????
    From Best!

  21. #21
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    phrang reps voor dit topic...
    iedereen heeft een duidelijke mening en denk dat de mods hier op in moeten haken aan de hand van de poll

  22. #22
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post

    One leggertje. Zo simpel kan het zijn!
    top om te zien dat het `one leggertje` ook is doorgedrongen to mifi

  23. #23
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by Jarno View Post
    Net zo goed als jij je mening hebt, heb ik hem ook en noem de jouwe ook geen onzin ouwe...
    Ik zeg dat ik het onzin vind om dan maar niet op MF te komen. Da's mijn mening..

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Maar sommige mensen komen juist hier omdat er topics zijn met linkjes naar een site waar je het (ook na het gala) kunt streamen of downloaden, en als je dan de dag na een gala hier komt om zo'n link te zoeken en je wordt al geconfronteerd met topics of topictitels zonder *spoiler* kan dat behoorlijk irritant zijn.
    Ik heb in m'n bookmarks de 3 grote NL vechtsport sites staan. Als spoiler er in zetten een kleine moeite is, is op een bookmark van zo'n stream site klikken toch ook een kleine moeite...?

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Ik zeg dat ik het onzin vind om dan maar niet op MF te komen. Da's mijn mening..
    Owké dan ouwe !

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •