MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 59
  1. #1
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    386
    vCash
    126000

    Default EXIT K-1 als Overeem wint..... Jullie mening...

    wat vinden jullie??? wat stelt de K-1 nog voor als alistair zaterdag wint, badr traint bijvoorbeeld al zo'n 7 jaar elke dag op k-1 regels en alistair komt net een jaartje effe kijken en pak de meest prestigieuze titel van het k-1, moet de sport dan nog wel verder als iedereen in z'n achterhoofd weet dat elke MMA-vechter een K-1 vechter zomaar op k1-regels kan verslaan en wat houdt dit in voor de aankomende jeugd zijn die nog wel geintresseerd in de K-1.... kortom wat vinden jullie nog van de K-1 mocht Overeem zaterdag winnen??
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Alistiar is nu een K1 vechter, als Gokhan een jaar MMA traint bij BTT of Jackson's en lesnar verslaat is hij een MMA vechter.

    Dat hij zn titel niet verdedigd weet ik niet, ik denk dat als hij wint dat hij er volgend jaar weer staat
    Last edited by iconian; 01-12-2009 at 21:39.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  3. #3
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    het heeft ook met techniek, talent en kracht te maken...
    niet zomaar elke mma-vechter kan meedraaien in het k1 circuit...

  4. #4
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    goor
    Posts
    624
    vCash
    126000

    Default

    nee vind ik niet, alistair traint met toppers. en kb al een stuk langer. tenminste het lijkt me niet dat hij nooit gekickbokst had toen hij de ring inging. hij zal dus altijd wel 1/2 keer per week kb getraint hebben. dat hij het nou wat fanatieker doet werpt dus zijn vruchten duidelijk af

  5. #5
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Altijd al benieuwd tot welk niveau Overeem kickboxpartijen heeft gedraaid. Denk toch wel B of niet?

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by Guile View Post
    Altijd al benieuwd tot welk niveau Overeem kickboxpartijen heeft gedraaid. Denk toch wel B of niet?
    Hij heeft zelfs meegedaan aan de K-1 Holland GP in 2001, maar in de eerste ronde kansloos verloren van Errol Parris. Volgens mij won Venetiaan dat toernooi.

  7. #7
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    386
    vCash
    126000

    Default

    ik zou het echt mega genant vinden als overeem wint hoor, deze sport wordt nu al ruim 15jaar gehouden door echte k-1 vechters, en nu komt effe een MMA vechter(met alle respect naar de MMA toe) effe laten zien hoe het moet. ik ben een groot badr fan, maar vindt dat badr de K1 in verlegenheid heeft gebracht na 31dec. ik zou ook als ik die k-1 baas(ben naam effe kwijt) badr gelijk op z'n vingers tikken, van waar ben jij mee bezig?? jij zet onze sport zo voor schut en wat heeft het voor nut als jongen bv. van 10 om k-1 te doen als iedereen weet dat MMA velen malen beter. je wilt als sporter toch de allerbeste zijn dan is K-1 toch geen optie?? of wel??

    natuurlijk zal overeem af en toe hebben gekickbokst, maar dat kan je toch niet vergelijken met iemand die bijna al heel z'n leven alleen maar heeft gekickbokst??

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Vergeet niet dat de Overeem van toen op geen enkele wijze meer te vergelijken is met de Overeem van nu.
    Alistair is gewoon een beest !
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Het is inderdaad best een lastige zaak als hij wint en volgend jaar ook niet de titel verdedigt. K-1 zal echter natuurlijk niet opgedoekt worden. Of misschien de K-1 organisatie wel (maar dan om andere redenen), maar kickboksen zal toch echt wel blijven bestaan

  10. #10
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind dit eigenlijk een nutteloze thread om het volgende:

    Overeem heeft wel degelijk een kickbox achtergrond en is gewoon een uniek persoon
    in de vechtsportwereld.
    Mocht Alistair de K1 winnen (wat ik niet zie gebeuren met de vorm van Badr op het moment) dan zegt dit niets over de huidige generatie K1 vechters.
    Dat komt allemaal ten goede aan Alistair zelf die gewoon een uitmuntend vechtsporter is.

    Waarom zou een Hari op zijn vingers getikt moeten worden?
    Het is zeker geen schande om van Alistair te verliezen, hij is gewoon een uitmuntende all-round vechter

  11. #11
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    386
    vCash
    126000

    Default

    ik begin ook steeds meer fan te worden van bonjasky als persoon(niet als vechter vanwege zijn stijl)

    quote van remy op de k-1 site

    Quote Originally Posted by remy
    "het is voor mij heel belangrijk om hem te verslaan als vechter, maar dat is niet alles. Ik voel me niet goed dat hij kwam uit een ander gebied namelijk MMA, en begint te verslaan van mijn k1-collega's. hij mag zowiezo niet de k-1 kampioen worden. voor hem is het een parttime baan, maar voor ons... het is onze business. daarom moet ik hem stoppen

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Je kan het ook omdraaien... Crocop was van oorsprong een K-1 vechter en wist ook bijna alle M.M.A. toppers te verslaan, was hij daardoor een gevaar voor M.M.A.??? Nee hij gaf juist een nieuwe dimensie aan het M.M.A. vechten...

    Alistair stond altijd bekend als één van de betere staande M.M.A. vechter dit vooral door zijn achtergrond als muay thai vechter. Hij heeft lang bij Carbin getraind en nu traint hij elke dag bij Cor Hemmers....

    Vond het eerder zorgwekkend dat Bob Sapp aan de top stond door 2x Hoost te verslaan. Gelukkig werd zijn style te doorzichtig... Alistair is gewoon een orthodoxe vechter met veel kracht en ook - wat uniek is - over veel techniek beschikt...

    Vind het eigenlijk wel een goede ontwikkeling misschien kan K-1 wat meer mensen uit M.M.A. rekruteren want het werd wel een eenzijdig verhaal zo met al die Nederlanders. Nu gaat bijvoorbeeld Kharitonov de ring in en misschien is het een verademing of valt hij als staande vechter door de mand...

    Zie het eerder als een kans dan als een bedreiging...

  13. #13
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    386
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by snip83 View Post
    Overeem heeft wel degelijk een kickbox achtergrond en is gewoon een uniek persoon
    in de vechtsportwereld.
    Mocht Alistair de K1 winnen (wat ik niet zie gebeuren met de vorm van Badr op het moment) dan zegt dit niets over de huidige generatie K1 vechters.
    Dat komt allemaal ten goede aan Alistair zelf die gewoon een uitmuntend vechtsporter is.

    Waarom zou een Hari op zijn vingers getikt moeten worden?
    Het is zeker geen schande om van Alistair te verliezen, hij is gewoon een uitmuntende all-round vechter
    ik zeg ook niet dat overeem geen kickbox achtergrond heeft, maar hoe je het wendt of keert alistair is een MMA'er die (als hij wint) de k-1 heeft gewonnen. natuurlijk gaan alle credits dan naar Overeem omdat hij in die ring stond. maar dat zegt toch lijkt me genoeg over de huidige k1 generatie.

    nou ik vindt dat hari best op zijn vingers mag getikt worden. dit is iemand zijn levenswerk geweest en hari wordt laten we niet vergeten na 2 minuten zwaar KO verslagen op eigen regels. ik kan me wel indenken dat degene die k1 heeft bedacht zich toen rot schaamde een van haar toppers(finalist) krijgt in 2min alle hoeken van de ring te zien door een MMA vechter, als overeem wint dan weet ik wat nu al wat ze in bv. amerika denken over k1, namelijk wat een lachertje die vechtsport.....

  14. #14
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Ik vind er niets ergs aan als Alistair dit toernooi wint hoor!

    Alistair draaide zijn eerste K1 toernooi toen Badr nog 15 jaartjes was! Dat was in 2001!

    So whats the point, MMA of niet hij beheerst beide skills en het is gewoon een topper.
    Als hij geen skills zou hebben zou hij Aerts en Badr niet hebben verslagen.

    En dat gaat hij weer doen!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  15. #15
    Join Date
    May 2008
    Posts
    451
    vCash
    126000

    Default

    Het zou overgens wel heel erg goed zijn voor MMA nederland. Door deze overwinning krijgt MMA veel publiciteit en zal het ook veel intresse wekken waardoor onze sport alleen maar meer zal groeien.

  16. #16
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Je kan het ook omdraaien... Crocop was van oorsprong een K-1 vechter en wist ook bijna alle M.M.A. toppers te verslaan, was hij daardoor een gevaar voor M.M.A.??? Nee hij gaf juist een nieuwe dimensie aan het M.M.A. vechten...

    Alistair stond altijd bekend als één van de betere staande M.M.A. vechter dit vooral door zijn achtergrond als muay thai vechter. Hij heeft lang bij Carbin getraind en nu traint hij elke dag bij Cor Hemmers....

    Vond het eerder zorgwekkend dat Bob Sapp aan de top stond door 2x Hoost te verslaan. Gelukkig werd zijn style te doorzichtig... Alistair is gewoon een orthodoxe vechter met veel kracht en ook - wat uniek is - over veel techniek beschikt...

    Vind het eigenlijk wel een goede ontwikkeling misschien kan K-1 wat meer mensen uit M.M.A. rekruteren want het werd wel een eenzijdig verhaal zo met al die Nederlanders. Nu gaat bijvoorbeeld Kharitonov de ring in en misschien is het een verademing of valt hij als staande vechter door de mand...

    Zie het eerder als een kans dan als een bedreiging...
    Duidelijk verwoord weer Fabrice reps

  17. #17
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by abdel1991 View Post
    ik zeg ook niet dat overeem geen kickbox achtergrond heeft, maar hoe je het wendt of keert alistair is een MMA'er die (als hij wint) de k-1 heeft gewonnen. natuurlijk gaan alle credits dan naar Overeem omdat hij in die ring stond. maar dat zegt toch lijkt me genoeg over de huidige k1 generatie.

    nou ik vindt dat hari best op zijn vingers mag getikt worden. dit is iemand zijn levenswerk geweest en hari wordt laten we niet vergeten na 2 minuten zwaar KO verslagen op eigen regels. ik kan me wel indenken dat degene die k1 heeft bedacht zich toen rot schaamde een van haar toppers(finalist) krijgt in 2min alle hoeken van de ring te zien door een MMA vechter, als overeem wint dan weet ik wat nu al wat ze in bv. amerika denken over k1, namelijk wat een lachertje die vechtsport.....
    Het zegt totaal niks over de huidige genreatie vechters.
    De huidige vechters zijn stuk voor stuk toppers.

    En Hari moet helemaal niet op zijn vingers getikt worden omdat het helemaal geen schande is om van Alistair te verliezen.
    Je praat over eigen regels, maar Alistair draaide zijn eerste K1 partij al 9 jaar geleden, dus wat zijn eigen regels???

    En dat Badr alle hoeken van de ring te zien kreeg is allemaal de verdienste van Alistair

  18. #18
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    386
    vCash
    126000

    Default

    @ Fasada

    oke daar ben het ik wel met eens reps

    maar ik blijf het toch nog een groot bedreiging vinden voor het K1 als alistair zaterdag wint, overigens hoop ik het niet maar vrees ik van wel dat hij zal winnen. de enige die in mijn ogen alistair kan stoppen is remy maar dan moet die wel eerst lang schilt komen en met zijn stijl zal dat heel lastig worden

  19. #19
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap het probleem niet zo. Er wordt nog steeds op k1 regels gevochten. Als je de techniek beheerst, prima toch?

    Het is niet zo dat Alistair de ring in komt, Badr (bijvoorbeeld) naar de grond werkt en in een RNC legt. Dán verslaat MMA K-1, nu niet.

  20. #20
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Koike88 View Post
    Ik snap het probleem niet zo. Er wordt nog steeds op k1 regels gevochten. Als je de techniek beheerst, prima toch?

    Het is niet zo dat Alistair de ring in komt, Badr (bijvoorbeeld) naar de grond werkt en in een RNC legt. Dán verslaat MMA K-1, nu niet.
    bedankt voor je duidelijke uitleg

  21. #21
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Als Overeem wint dan is hij speciaal. Dan betekent het niet dat allerlei mma vechters hetzelfde kunnen flikken. En aangezien hij toch al vrij goed kon kickboxen lijkt het er meer op dat hij zijn potentie benut en altijd al een verborgen talent had.

  22. #22
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Hij is gewoon heel goed en heel sterk en traint bij een van de beste kickbokstrainers ter wereld en spart met K1 toppers. En niet iedere mma-er kan komen want ze zullen bijna allemaal op K1 regels verslagen worden. Alistair heeft trouwens in een van de interviews aangegeven dat hij zijn titel mocht hij hem winnen wel degelijk gaat verdedigen.

  23. #23
    Join Date
    May 2009
    Location
    Tilburg
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    MMA gaat gebeurt wat er gebeurt toch overnemen, it's a matter of time baby, als Alistair wint, wordt de tijd weer iets korter.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Volgens mij heeft Ali al zijn effect, ik zie nu meer mensen werpen als taktiek gebruiken op de toernooien, dat zag je eerst bijna nooit.

  25. #25
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Sem schilt was ook van de MMA, heeft 3 keer de titel achter elkaar gepakt
    zou me niet verbazen als het Alistair dit jaar lukt
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •