MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 43 of 44 FirstFirst ... 33394041424344 LastLast
Results 1.051 to 1.075 of 1093
  1. #1051
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    rematch overeem vs hari!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  2. #1052
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Zwijndrecht
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    Gutteguttegut...ik zie een heleboel mensen praten over "Badr HATERS", maar per saldo tref ik meer "Sem haters" (al moet ik hierbij meteen ff opmerken dat ik Badr één van de beste, zoniet DÉ beste, vechter(s) van het moment vind, en een ieder die Badr een eikel vindt: uiteindelijk telt het resultaat, en daar doet Badr goede zaken mee!). Sem heeft verdiend gewonnen. Ongeacht zijn stijl. Heb persoonlijk meermaals met hem getraind (yep, ik ben van de AIKO) en ik kan je vertellen (zoals Fred Rooijers placht te zeggen): ga er maar aan staan. Vwb zijn lengte: is zowel een voor- als een nadeel... Ziet er soms wellicht "lomp" uit (tja, kan hij ook niks aan doen, dat hij niet als Bridget-the-midget is geboren), is soms een voordeel vwb reach, soms een nadeel als iemand blijft "plakken" en kort en direct vecht. Gaat er uiteindelijk om hoe je eea weet te gebruiken wanneer het er werkelijk toe doet en welke resultaten je ermee boekt. En dat heeft hij goed gedaan. Terecht gewonnen dus. Alle mannen/vrouwen die het hier beter weten: win ff net zoveel titels als hij heeft gedaan in zowel Daidojuku/UFC/Pancrase/Pride/K-1 etc., dan heb je recht van spreken, anders gewoon ff dimmen en reps tonen aan de meervoudige winnaar!

  3. #1053
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Sem terechte winnaar. Helemaal mee eens. Zijn stijl blijft onaantrekkelijk, maar het resultaat telt. Hij bleef heel koel (voor zover dat kon) tijdens de regen van slagen in de 1e minuut. Ik gun het hem, van harte. Ook Aerts was goed. Heel netjes hoe Saki werd verslagen. Hij had al uitgeteld moeten worden want bij 'count 8' lag hij nog gestrekt...in de 3e ronde kwam Saki goed terug (leeftijd?).

    Mooi toernooi, mooi gala!

  4. #1054
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Zwijndrecht
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Misschien had je ook wat "Humble" kunnen leren van Sem.
    Altijd weer op de man spelen, zo van doe het zelf dan ff, je hebt nu eenmaal voor en tegenstanders.
    Dat moet je dan zo laten en niet voor iedereen gaan bepalen hoe ze moeten denken en ook nog eens reps eisen.
    Wie de schoen past...

    Ik EIS geen reps, ik speel niet op de man. Als jij dit anders ziet: toon maar bepaalbaar aan waar ik dit doe. Lukt dit niet: wellicht heeft je opmerking over "Humble" leren betrekking op jezelf?

  5. #1055
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Zwijndrecht
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Dat hoef ik niet aan te tonen, iedereen kan lezen,waar dat in jouw post staat.
    Vertel...

  6. #1056
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Gemengde gevoelens, ik zeg altijd dat als Sem tegen een Duitser moet vechten ik zelfs voor de Duitser zal zijn. heb helemaal niets met zijn manier van vechten, maar ik moet bekennen dat ik zijn optreden deze keer indrukwekkend vond. Het zag er op sommige momenten zelfs leuk uit wat er gebeurde. Normaal vind ik het een grote bulldozer die gewoon de door de boel heel wandelt en hakt.

    Remi was wat mij betreft ook een grote meevaller, tenminste tijdens de partij tegen Zimmerman, eindelijk een keer lekker offensief. Zimmermann kwam overigens wel mooi terug.

    En jammer jammer jammer. Badr verloren... En dat brengt mij op het punt waarom ik hier reageer (post hier zelden tot nooit). Ik begrijp dat moderatoren hier mensen een ban geven als er ' spoilers' verspreid worden. Maar waar blijft een eeuwige ban voor mensen die menen zich hier racistisch uit te kunnen laten. Zelf ben ik een kaaskop maar erger mij dood aan de ontzettend kortzichtige en foute opmerkingen die sommige mensen over Marokkanen denken te moeten maken.. gadver! Totaal ongepast en vooral ook dom. Misschien kunnen deze lui wat leuke topics op een of ander racistisch forum plaatsen en daar lekker vertoeven. Ik denk dat een korte zoektocht op Google jullie wel aan de juiste adresjes kan helpen.

    Nogmaals als kaaskop vind ik het ontzettend jammer dat Badr verloren heeft. En dat heeft niets te maken met onder welke vlag hij vecht. Hij brengt ons als kijker spektakel en juist dat is iets dat ik bij Sem vaak mis.

    En Aerts: fantastisch strak afgetraind, respect! En Overheem, ik mag het wel dat bravoure. Maakt de show wel helemaal compleet, ziet er altijd zo agressief en gevaarlijk uit.

    Tja en de rest? helaas niet het vernoemen waard, jammer dat JLB er helemaal niets van bakte. Een beetje een teleurstelling omdat ik altijd een 'fan' van JLB ben, maar het is gewoon over en uit met de carrière. Schept ruimte voor nieuw talent. En laat dat a.u.b. talent zijn dat op een spectaculaire manier vecht, met karakter, met techniek, met een vechterhart. En A.U.B. geen vechters die net als een niet nader te noemen persoon ook uren op de toneelschool traint. Want zelfs na en normale KO lijkt het liggen op het canvas op toneelspeel.

    Tot slot: ik heb allemaal makkelijk lullen vanuit de luie stoel want respect verdienen ze allen als is het maar voor de getoonde moed en gedane trainingsarbeid. En het respect voor mensen die zich hier op het forum verlagen tot racistische uitspraken is nog minder dan nul.

    Oh ja... het interview met Sem na de partij heeft mijn mening over Sem toch wel veranderd. In de ring ziet het er allemaal niet uit, maar als persoon lijkt hij mij erg oké.

  7. #1057
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond het een super finale die Sem terecht gewonnen heeft.
    ik vind het ook mooi om te zien hoe Badr mentaal gegroeid is, een hele respectvolle reactie achteraf, balen als een stekker en toch alle credits aan Sem geven.
    in mijn ogen heeft Badr een beetje teveel risico genomen, maar hij heeft wel duidelijk aangetoond dat hij heel veel toekomst heeft voor zover hij dat nog niet gedaan had.

    Jammer dat Alistair zijn verlies niet helemaal sportief opnam, hij moet toch ook weten dat hij echt gestrekt was gegaan als ze die partij door hadden laten gaan, het was gewoon klaar.

  8. #1058
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default snelle ko's

    Jammer dat Hari zo gefocused is op de k.o...

    Het is deels tactisch natuurlijk, maar vooral tegen Sem vond ik het onnodig....vol erin, geen dekking en alleen maar maaien.....

    de man kan ongelooflijk goed kickboksen dus zou hij z'n aanvallen echt moeten doseren...aanzetten op de juiste momenten....en slim vechten.....bij Ruslan en Ali ging het goed, maar tegen Sem had het anders gekund....vooral als je kijkt naar wat Hari allemaal kan.

    .

  9. #1059
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Ervani View Post
    Badr verloren... En dat brengt mij op het punt waarom ik hier reageer (post hier zelden tot nooit). Ik begrijp dat moderatoren hier mensen een ban geven als er ' spoilers' verspreid worden. Maar waar blijft een eeuwige ban voor mensen die menen zich hier racistisch uit te kunnen laten. Zelf ben ik een kaaskop maar erger mij dood aan de ontzettend kortzichtige en foute opmerkingen die sommige mensen over Marokkanen denken te moeten maken.. gadver! Totaal ongepast en vooral ook dom. Misschien kunnen deze lui wat leuke topics op een of ander racistisch forum plaatsen en daar lekker vertoeven. Ik denk dat een korte zoektocht op Google jullie wel aan de juiste adresjes kan helpen.
    Ik snap dat het hier niet thuis hoort, maar jouw zeldzame comment dan evenmin.
    Kom jij als "kaaskop" (persoonlijk vind ik dit nog rascistischer dan het woord Marokkaan, wat gewoon een feit is) eens van dat weiland af om in een stad als Amsterdam te wonen, en je zult wakker worden. En dan bedoel ik niet het centrum.
    En oh, ook al woon ik nu zo'n 1.5 jaar in het buitenland, ik heb de rest van mijn leven (als kaaskop) midden in Slotervaart / Osdorp gewoond. Ik weet dus waarover ik praat.

  10. #1060
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Sem heeft terecht gewonnen. Als je zo snel iedereen er uit poeiert dan heb je 't verdiend. Wel jammer want ik hoopte zwaar op Badr, maar helaas was Sem niet te houden. Proficiat!

  11. #1061
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Wat liep Alistair te mekkeren dan in het interview op SBS6 dat die 2de knockdown geen knockdown was?
    Hoe kan die zeggen dat hij uit balans was en weg wilde stappen?! (hij kreeg een highkick vol in z'n nek en liet gelijk de perfecte uitvoering van de chickdance zien)

  12. #1062
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    ik vond het mekkeren van alistair zwaar meevallen hoor, vond eerder de reactie van bonjansky die van een slechte verliezer....... ook vind ik het jammer dat hij toch vocht ondanks dat hij van te voren wist dat het toch niet tegen iemand als schilt met zon blessure lang zou duren.... dan had beter aerts er kunnen staan. dan was het nog een wedstrijd geweest. laat wel blijken dat remy bonjansky ook tot het bittere eind gaat, dat is wel weer klasse van hem, maar toch jammer.

    en wat is kharinotov toch een bikkel, damned, die kon me toch veel op die benen van hem hebben zeg.


    op de vot dermit

  13. #1063
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Sem terecht gewonnen! Na het wilde begin van Badr maakte Badr eigenlijk geen kans meer. Netjes. Die regel met 2 downs is ook perfect, nu gaan ze er tenminste voor! Bonjansky tegen zimmerman vond ik een vette partij. Tja wat jbl kwam doen weten we nu nog niet! Overeem zij knie was ook super! Hoe Badr dan weer Overeem er uit schopte was super! Ik heb een goed toernooi gezien.
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  14. #1064
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Ik snap dat het hier niet thuis hoort, maar jouw zeldzame comment dan evenmin.
    Kom jij als "kaaskop" (persoonlijk vind ik dit nog rascistischer dan het woord Marokkaan, wat gewoon een feit is) eens van dat weiland af om in een stad als Amsterdam te wonen, en je zult wakker worden. En dan bedoel ik niet het centrum.
    En oh, ook al woon ik nu zo'n 1.5 jaar in het buitenland, ik heb de rest van mijn leven (als kaaskop) midden in Slotervaart / Osdorp gewoond. Ik weet dus waarover ik praat.
    Laat ik nou toevallig zo'n beetje mijn hele leven al in Amsterdam wonen. Anyway voordat het offtopic gewauwel gaat worden laat ik de discussie hierbij.

  15. #1065
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ik vond dat de Nederlanders allemaal scherp waren . JLB kan zich nu beter storten op zijn bokscarriere. Karaev streed dapper, maar was gauw klaar net als Teixeira.
    Badr was scherp en ging ervoor. De laatste partij een beetje te. Als hij koeler gebleven was had hij misschien wel kunnen winnen. Op een moment stond hij hoeken vanaf zijn middel te zwaaien.
    Aerts en Saki waren allebei erg goed en Aerts was afgetrainder en sterker dan in tijden en kwam weer met een betere dekking dan de vorige wedstrijd en heel veel goede trappen. Op internet kon je Harinck met iedere trap mee horen brullen.
    Remy vocht sterker en aantrekkelijker dan de laatste jaren en deed meer met zijn armen en combineerde goed.. De partij tegen Zimmerman was een genot om te zien. Maar een echte puncher/ bokser zal hij niet worden en dat heb je nodig om Semmy te verslaan. Zimmerman vond ik ook beter dan ooit. Remy was de betere, maar hij heeft heel goed gevochten.
    Alistair was fit als wat, maar ik heb weinig van hem gezien op kikcboksgebied m.u.v. 2 knieen op Teixeira. Het gooien van de tegenstander was wel indrukwekkend, maar hij kwam echt op kickboksgebied te kort. Ik dacht van tevoren dat hij de winnaar zou worden. Jammer dat Alistair zijn verlies niet nam als een man, wat Badr wel deed.
    Semmy vocht zeer goed en had zich ook weer verbeterd. Handen bij het hoofd houden moet nog wel beter , maar hij deed het vaker. Hij moet vooral aan zijn boksen blijven werken, want je zag dat Hari er in het begin toch doorheen kon komen. Mooi om te zien dat Sem scoort vanuit zijn karate met mae geri (abchagi, snapkick) i.pv. de duwtrap (teep) die de meesten maken en hetzelfde met mawashi geri (dolliochagi) met de bal van de voet op het lichaam i.p.v. scheentrappen. Met deze trappen krijg je op een klein stukje lichaam veel impact net als bij een stoot of een breektechniek.
    Mooi vond ik ook in deze finale dat er veel hoge trappen te zien waren.
    Over Remy wil ik nog even kwijt dat het kennelijk nooit goed is voor de haters. Hij heeft veel meer aangevallen, gestoten . Hij heeft 2 knock downs met zijn vuisten gescoord. Kwam slecht lopend naar zijn wedstrijd met Sem en heeft ook echt geprobeerd met een stijl waarin hij niet goed is Sem aan te pakken.
    Sem 3x kampioen won van de regerende 3x winnaar kampioen, dus is nu onbetwist kampioen en ook eigenlijk de grootste omdat hij van alle grote vechters gewonnen heeft inclusief Ernesto .
    Er zijn een hoop haters om zijn stijl , maar ik ben het zelf steeds meer gaan waarderen.
    Sowieso van iedere vechter een hoop haters viel me ook weer op in dit topic. Vooral van Remy, Sem, Badr en Ali.
    Alistair heeft zich niet erg populair gemaakt de laatste tijd.
    Badr juist wel. Hij hij heeft geen rare acties uitgehaald, heel goed gevochten en zijn verlies gedragen als een man ( in tegenstelling tot Semmy in de Arena) .Hoor zelf bij de personen die Badr geen warm hart toedragen.

  16. #1066
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    ik vond het mekkeren van alistair zwaar meevallen hoor, vond eerder de reactie van bonjansky die van een slechte verliezer....... ook vind ik het jammer dat hij toch vocht ondanks dat hij van te voren wist dat het toch niet tegen iemand als schilt met zon blessure lang zou duren.... dan had beter aerts er kunnen staan. dan was het nog een wedstrijd geweest. laat wel blijken dat remy bonjansky ook tot het bittere eind gaat, dat is wel weer klasse van hem, maar toch jammer.

    en wat is kharinotov toch een bikkel, damned, die kon me toch veel op die benen van hem hebben zeg.
    Maar dat Bonjasky door gaat tot het bittere eind wisten we al na zijn partij tegen Alistair.
    Toen had hij een knie blessure en vocht toch, een paar weken later werd hij geopereerd.

  17. #1067
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    ach volgend jaar wordt het t jaar van louis

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •