MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 55
  1. #1
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    112
    vCash
    126000

    Default K-1 MAX Nederland 21 maart a.s.!

    Zoals de zaken er nu voor staan zal er op zondag 21 maart weer een kwalifikatietoernooi in Utrecht worden georganiseerd door Peter Aerts i.s.m. RINGS. De winnaar gaat dan door naar de 'Final Eliminations' (laatste 16) in Japan. Verleden jaar won Leroy Kaestner dit toernooi en het jaar daarvoor Warren Stevelmans.

    Het samenstellen van de 8 vechters is geen eenvoudige zaak. Er lopen in Nederland veel, heel veel goede vechters rond in deze klasse. Daarom willen wij graag weten van jullie wie je graag in het toernooi zou zien en om welke reden.

    Belangrijk is wel dat het gaat om vechters die normaliter uitkomen in de -70kg klasse en niet een kilo of 7 moeten aftrainen. Dat komt het toernooi niet ten goede en brengt risico's met zich mee voor in Japan.

    Ook belangrijk is dat de vechter(s) niet te oud zijn voor de K-1 MAX. Hoewel vechters van boven de 30 nog uitstekend mee kunnen zoekt Japan steeds naar vechters die nog verder kunnen groeien. De K-1 houdt overigens het laatste woord of een vechter wel of niet mee mag doen aan de kwalifikatie.

    Dus wie?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    386
    vCash
    126000

    Default

    Chris Ngimbi!!!!!!!!!!

  3. #3
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    1.093
    vCash
    126000

    Default

    faldir chahbari
    Als K1 niet moeilijk doet
    Wanneer de leerling klaar is voor de strijd, komt de meester pas te verschijnen

  4. #4
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Driebergen Rijsenburg
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Knokt Kem Sitsongpeenong daar ook? Hoorde zoiets in Bangkok op zijn gym?

  5. #5
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Quote Originally Posted by trainer Bv S'burg View Post
    Knokt Kem Sitsongpeenong daar ook? Hoorde zoiets in Bangkok op zijn gym?
    Volgens mij knokt hij in maart tegen Petrosyan in milaan..

  6. #6
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    386
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by danial View Post
    faldir chahbari
    Als K1 niet moeilijk doet
    vroeg ik trouwens laatst af waarom hij nooit mee mag doen... ik a'dam maakte hij het petrosyan heel lastig en als die gele kaart er niet kwam was het waarschijnlijk een extra ronde en op GG event tegen holzken had hij eigenlijk verdiend gewonnen...

  7. #7
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    Tarik el idrissi!!!!!!!!!!!

  8. #8
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    1.093
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by abdel1991 View Post
    vroeg ik trouwens laatst af waarom hij nooit mee mag doen... ik a'dam maakte hij het petrosyan heel lastig en als die gele kaart er niet kwam was het waarschijnlijk een extra ronde en op GG event tegen holzken had hij eigenlijk verdiend gewonnen...
    Wat ik begreep is dat ze iemand willen die voor KO gaat, Onzin natuurlijk want Faldir vecht slim/mooi

    Quote Originally Posted by JeMalleMoer View Post
    Tarik el idrissi!!!!!!!!!!!
    Even tot 30ste afwachten (BOTE gala). Als hij in vorm is, maakt hij een goeie kans

    Ali Gunyar hoort zeker de bij
    Last edited by danial; 15-12-2009 at 19:06.
    Wanneer de leerling klaar is voor de strijd, komt de meester pas te verschijnen

  9. #9
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Hafid el Boustati,

    Een hard werkende jongen die zelfs tijdens de schooldagen eerst ging trainen en dan pas naar school ging, presteert goed, zet goede wedstrijden neer tegen goede opponenten.

    Tarik el Idrissi,

    Verdient het als geen ander in mijn ogen, kwalitatief scoort hij een goed! Hard, onvoorspelbaar, en gefocused. Komt net terug van een blessure, hij mag zich weer gaan bewijzen vind ik.


    De gebroeders Grigorian,

    Als een vuurpijl stijgen zij erg snel omhoog. Goede technische vechters, presteren erg goed. Zij verdienen de kans om te schijnen in Japan.


    Chris Ngimbi,

    Bewees zich tegen Chahid er nog altijd te zijn. Goede combinerende vehter met een goede knie.


    Marco Pique,

    Vocht een topmatch tegen the thai legend Yodsenklai! Dat zegt heel wat. Het is een gevaarlijke opponent voor iedere vechter! Give the lad a chance.


    Panjonsuk,

    De harde, krachtige thai met explosieve trappen, is denk wel 1 van de sterkste in NL.

    Hoessein Abdelhadi,

    Klinkt misschien apart, maar ik zie potentie in deze kerel.
    hij verbaasde me tegen de thai Hansuk, vocht stategisch. Ik ken zijn record op dit moment niet. Maar ik wil hem wel zien vechten tegen de lads


    Ali Gunyar,

    Technische vechter die moeilijk te bevechten is, lang niets van hem gehoord, maar geloof dat hij een lastige is voor iedereen.



    Had graag Faldir erbij gezien... Helaas willen ze hem niet.

  10. #10
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    386
    vCash
    126000

    Default

    hangt er trouwens ook vanaf wie wel of wie niet zeker zijn van de final 16.... souwer,krauss,drago en holzken lijken me wel save maar de vraag is hebben chahid,lima en kaestner zich dit jaar voldoende bewezen in japan om rechtstreeks geplaatst te zijn....

    als alle 3 niet rechtstreeks zijn geplaatst....

    chahid,lima,kaestner,chabhari,pique,ngimbi,stevelm ans en diender

    en de 3 reserve's(op volgorde) als een van die 3 wel rechtstreeks zijn geplaatst

    el idrissi,panjonsuk en gunyar

  11. #11
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    54
    vCash
    126000

    Default

    Laat ze nou een keer niet moeilijk doen.. ik gun het faldir.

  12. #12
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    182
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by abdel1991 View Post
    hangt er trouwens ook vanaf wie wel of wie niet zeker zijn van de final 16.... souwer,krauss,drago en holzken lijken me wel save maar de vraag is hebben chahid,lima en kaestner zich dit jaar voldoende bewezen in japan om rechtstreeks geplaatst te zijn....

    als alle 3 niet rechtstreeks zijn geplaatst....

    chahid,lima,kaestner,chabhari,pique,ngimbi,stevelm ans en diender

    en de 3 reserve's(op volgorde) als een van die 3 wel rechtstreeks zijn geplaatst

    el idrissi,panjonsuk en gunyar
    nou ik vind het een hele mooie toernooi maar ik denk niet dat die gasten allemaal gaan komen dan is de kans wel heel klein dat ze winnen en aangezien er vorig jaar niet egt de toppers gingen strijden om een plek in k 1 max in japan

  13. #13
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Driebergen Rijsenburg
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hendy View Post
    Volgens mij knokt hij in maart tegen Petrosyan in milaan..
    klopt, maar Monlit (trainer) vertelde ons dat hij ook naar Nederland zou komen, maart/april hij wist alleen niet op welk evenement en plaats? Vandaar deze vraag.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Quote Originally Posted by trainer Bv S'burg View Post
    klopt, maar Monlit (trainer) vertelde ons dat hij ook naar Nederland zou komen, maart/april hij wist alleen niet op welk evenement en plaats? Vandaar deze vraag.
    Ok.. hij durft, eerst tegen Petrosyan op K1 regels.. en dan een paar weken later weer in nl knokken ?! Ben benieuwd want het is wel 1 van de toppers momenteel in Thailand!

    on-topic: als iemand het verdiend dmv zijn prestatie's is het wel Ali Gunyar.. Top vechter!
    Last edited by Hendy; 15-12-2009 at 19:59.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    K-1 MAX Holland is toch voor Nederlandse deelnemers?

    of wordt het nu een internationaal toernooi?

  16. #16
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    vraag me af of chahid ouled al hadj nog een contract heeft met k1?
    =

  17. #17
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Khalid Bourdiff Hoort er zeker bij en verdient een kans!!
    Hij wilt toch op de -70 vechten

  18. #18
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Chahid/lerory kaestner(als ze nog geen contract hebben bij de k1), daarnaast chris ngimbi, tarik idrissi, diender, chabhari, pique, gunyar.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Zo zou ik het 't liefst zien

    Toernooi:
    Warren Stevelmans, Marco Pique, Tarik El Idrissi, William Diender, Ali Gunyar, Alviar Lima, Faldir Chahbari en Chris Ngimbi

    Reserve:
    Leroy Kaestner
    Rachid Belani


    Ik hop dat El Idrissi sterk terug komt van die zware blessure.
    Verder ben ik er vanuit gegaan dat Kraus, Holzken, Souwer en Drago al meedoen

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  20. #20
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Diender zal wel mee mogen doen omdat Aerts het organiseert. En hij verdient het ook wel. Chris omdat hij er ook recht op heeft. Vorig jaar onterecht een verliespartij gekregen tegen Marco, dat later terug is gedraaid door Rings maar daar schoot Chris weinig mee op. Dus een uitnodiging is wel op z'n plaats.

    Murthel Groenhart lijkt me een gedegen tegenstander. Tarik el Idrissi, vorig jaar verstek moeten laten na een misselijke blessure, nu kans op een ticket naar Japan. Misschien Chahid, na een mindere reeks kan ie toch laten zien bij de absolute top te horen. Keastner, toch titelhouder. Grigoryan (uit Belgie maar vorig jaar deed ook Rahaoui mee) pas nog gewonnen van Ngimbi, zou zeker niet misstaan en Faldir, omdat ik het hem gun de Jappen de mond te snoeren.

    - Chris Ngimbi
    - William Diender
    - Tarik el Idrissi
    - Leroy Keastner
    - Chahid Ouled el Hadj
    - Murthel Groenhart
    - Harut Grigoryan
    - Faldir Chabari

  21. #21
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    K-1 MAX Holland is toch voor Nederlandse deelnemers?

    of wordt het nu een internationaal toernooi?
    In dat geval Dennis Schneidmiller.
    En zo niet Chris van Venrooy.

  22. #22
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Diender zal wel mee mogen doen omdat Aerts het organiseert. En hij verdient het ook wel. Chris omdat hij er ook recht op heeft. Vorig jaar onterecht een verliespartij gekregen tegen Marco, dat later terug is gedraaid door Rings maar daar schoot Chris weinig mee op. Dus een uitnodiging is wel op z'n plaats.

    Murthel Groenhart lijkt me een gedegen tegenstander. Tarik el Idrissi, vorig jaar verstek moeten laten na een misselijke blessure, nu kans op een ticket naar Japan. Misschien Chahid, na een mindere reeks kan ie toch laten zien bij de absolute top te horen. Keastner, toch titelhouder. Grigoryan (uit Belgie maar vorig jaar deed ook Rahaoui mee) pas nog gewonnen van Ngimbi, zou zeker niet misstaan en Faldir, omdat ik het hem gun de Jappen de mond te snoeren.

    - Chris Ngimbi
    - William Diender
    - Tarik el Idrissi
    - Leroy Keastner
    - Chahid Ouled el Hadj
    - Murthel Groenhart
    - Harut Grigoryan
    - Faldir Chabari
    Haalt murthel groenhart de -70?lijkt me sterk.

    Om de traditie voort te zetten lijkt het me leuk om er weer een frisse nieuwe vechter in te zetten net als ieder jaar(zie keastner en stevelmans).Robin V Roosemalen lijkt me hier geschikt voor, alleen moet hij dan wel eerder los komen want het is echt een vechter die het beste tot zijn recht komt in 5 rondes.

    Robin v Roosmalen
    Faldir chabarie
    Ali gunyar
    Marco pique
    tarik el idrissie
    Harut grigorian
    Chris ngimbi
    Wesley pfaff ( deze jongen zal ook een frisse aanwinst zijn)

  23. #23
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Faldir Chabari!!

    maarja jammer dat de k-1 er alles aan doet om hem uit het toernooi te houden..

  24. #24
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    istanbul
    Posts
    129
    vCash
    126000

    Default

    anthony kane
    robin van rosmalen
    karim el jouharti
    otmar diagne
    ajay balgobind
    henry van opstal
    yavuz kayabasi
    hafid el boustati

    toekomst,jong,statisch,goed spel,technisch.

    De Ketting/Keten is zo sterk als de zwakste schakel.
    (De kracht van het geheel wordt bepaald door het zwakste deel).

  25. #25
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default TARIK EL IDRISSI

    TARIK EL IDRISSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •