MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 69
  1. #26
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ook al is Fujita al lang op zn retour en zn kin helemaal gebroken is, niet iedereen kan hem in 1 knal zo hard eruit slaan. Sjonge die knieen van Alistair zijn dodelijk.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    nog iets bekend over Fujita, ik schrok toch ook wel wat toen hij zo naar zijn hoofd greep, en aub geen disrespect richting fujita, hij is een oldskool muddafukka, met meer incasseringsvermogen dan 9/10 van onze eigen jongens

  3. #28
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by leks View Post
    nog iets bekend over Fujita, ik schrok toch ook wel wat toen hij zo naar zijn hoofd greep, en aub geen disrespect richting fujita, hij is een oldskool muddafukka, met meer incasseringsvermogen dan 9/10 van onze eigen jongens
    x2!

    Zag er nasty uit, desalniettemin nette overwinning van Ali.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Dat was echt een heftige knie zeg, hoop dat alles goed is met Fujita.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #30
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    hoe staat het er nu voor?

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Heb verder niks meer gehoord. Zal zo nog eens even bellen/sms'en.

  7. #32
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Ja ik ben ook wel erg benieuwd hoe het met hem gaat. Het zag er slecht uit hoe hij naar z'n hoofd greep en wegzakte.

  8. #33
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoor iedereen zeggen dat ze overeem betere tegenstanders moeten geven etc. etc.
    Hij moet dan ook eerst zelf een betere tegenstander willen.
    Waar hij nou tegen vecht is niet de top heavyweight, ik wil hem een keer zien tegen een top 10 ranked vechter.

    Want ik durft niet te zeggen of hij in de mma bij de toppers behoort omdat ik al lang geen partij heb gezien tegen een volwaardig topvechter.
    De k-1 heeft hij wat mij betreft lang en breed bewezen bij de top te horen.

  9. #34
    Join Date
    May 2009
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by delightone View Post

    Want ik durft niet te zeggen of hij in de mma bij de toppers behoort omdat ik al lang geen partij heb gezien tegen een volwaardig topvechter.
    De k-1 heeft hij wat mij betreft lang en breed bewezen bij de top te horen.
    Ik denk wel dat ie bij de top 10 heavyweights hoort, gasten als Cheick Kongo, Rogers en Andrei Arlovski behoren tot de Sherdog top 10, maar ik denk dat deze gasten het wel afleggen tegen Alistair (met name staand)

  10. #35
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    brussels
    Posts
    708
    vCash
    126000

    Default

    Alistair is een topper, Fujita is een levende legende. Maar dit was wel een complete mismatch. Ironhead Fujita heeft al zo veel geïncasseerd in zijn leven dat die moordende knie van Alistair wel eens serieuze gevolgen voor zijn gezondheid kan hebben.

    Is er al iets bekend over zijn toestand?

    Wel prachtige overwinning van Overeem. Hopelijk wordt er nu van alle kanten druk gezet op hem om zijn verantwoordelijkheid te nemen en terug te keren naar Strikeforce.

    Begrijp me niet verkeerd, ik vind zijn K1 prestaties fantastisch, maar we kunnen echt niet rond het feit dat hij tegenstanders voorgeschoteld krijgt die onder zijn niveau liggen in het MMA circuit welteverstaan.

    Kom op, James Thompson... nu Ironhead die toch op zijn retour is nadat hij enkele jaren geleden door Wanderlei werd mishandeld.


    >>Formely known as Pepe<<

  11. #36
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default


  12. #37
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    welk een gruwelijke mismatch. Dit had zowel overeem als fujita als Dynamite niet moeten willen.

  13. #38
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsblok View Post
    welk een gruwelijke mismatch. Dit had zowel overeem als fujita als Dynamite niet moeten willen.
    helemaal mee eens, maar geld is lelijk, hier weer het bewijs

  14. #39
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    86
    vCash
    126000

    Default

    Leeft Fujita nog??

  15. #40
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Het feit dat het management van GG zo een partij aanneemt voor hun "golden boy" zegt al heel veel en schort er heel veel aan deze mensen. Het feit dat Alistair zich waant als de beste en Fedor uitdaagt om vervolgens tegen Fujita vecht ,... zegt wat over de geloofwaardigheid van Alistair en zijn kunnen.

    Het feit dat Dynamite dit soort matches maakt zegt weer wat over hun ideeen over de sport en dat ze deze niet respecteren.

    Het feit dat Fujita deze pot aanneemt zegt weer wat over zijn toestand,... deze man is rijp voor een consult bij een psychiater..

    m.a.w. er zijn drie partijen die totaal gestoord zijn,...


    Alistair die vecht tegen opgewarmde lijken om zijn schoorsteen te laten roken (schaam je diep kerel).

    Organisatie Dynamite is een type SM qua onze sport,... extreem en schijt wat de gevolgen zijn alleen om het publiek uit hun dak te laten gaan (stelletjes Barbaren).


    En Fujita die vind pijn blijkbaar lekker vind of is bankroet en vangt klappen vrijwillig op voor keiharde knaken zie Gary Goodridge !!


    Kortom ,..... als oud vechter en liefhebber voor de sport schaam ik mij diep voor dit gevecht en zal ik mij nooit willen identificeren met bovengenoemde zieke figuren...


    voor degene met een goed verstand een gelukkig nieuwjaar.

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoorde net dat Fujita er alleen een zware hersenschudding aan over heeft gehouden, en dat het wel goed komt.

  17. #42
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Het feit dat het management van GG zo een partij aanneemt voor hun "golden boy" zegt al heel veel en schort er heel veel aan deze mensen. Het feit dat Alistair zich waant als de beste en Fedor uitdaagt om vervolgens tegen Fujita vecht ,... zegt wat over de geloofwaardigheid van Alistair en zijn kunnen.

    Het feit dat Dynamite dit soort matches maakt zegt weer wat over hun ideeen over de sport en dat ze deze niet respecteren.

    Het feit dat Fujita deze pot aanneemt zegt weer wat over zijn toestand,... deze man is rijp voor een consult bij een psychiater..

    m.a.w. er zijn drie partijen die totaal gestoord zijn,...


    Alistair die vecht tegen opgewarmde lijken om zijn schoorsteen te laten roken (schaam je diep kerel).

    Organisatie Dynamite is een type SM qua onze sport,... extreem en schijt wat de gevolgen zijn alleen om het publiek uit hun dak te laten gaan (stelletjes Barbaren).


    En Fujita die vind pijn blijkbaar lekker vind of is bankroet en vangt klappen vrijwillig op voor keiharde knaken zie Gary Goodridge !!


    Kortom ,..... als oud vechter en liefhebber voor de sport schaam ik mij diep voor dit gevecht en zal ik mij nooit willen identificeren met bovengenoemde zieke figuren...


    voor degene met een goed verstand een gelukkig nieuwjaar.

    Jij snapt er niet veel van als ik dat zo lees.....

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Het feit dat het management van GG zo een partij aanneemt voor hun "golden boy" zegt al heel veel en schort er heel veel aan deze mensen. Het feit dat Alistair zich waant als de beste en Fedor uitdaagt om vervolgens tegen Fujita vecht ,... zegt wat over de geloofwaardigheid van Alistair en zijn kunnen.

    Het feit dat Dynamite dit soort matches maakt zegt weer wat over hun ideeen over de sport en dat ze deze niet respecteren.

    Het feit dat Fujita deze pot aanneemt zegt weer wat over zijn toestand,... deze man is rijp voor een consult bij een psychiater..

    m.a.w. er zijn drie partijen die totaal gestoord zijn,...


    Alistair die vecht tegen opgewarmde lijken om zijn schoorsteen te laten roken (schaam je diep kerel).

    Organisatie Dynamite is een type SM qua onze sport,... extreem en schijt wat de gevolgen zijn alleen om het publiek uit hun dak te laten gaan (stelletjes Barbaren).


    En Fujita die vind pijn blijkbaar lekker vind of is bankroet en vangt klappen vrijwillig op voor keiharde knaken zie Gary Goodridge !!


    Kortom ,..... als oud vechter en liefhebber voor de sport schaam ik mij diep voor dit gevecht en zal ik mij nooit willen identificeren met bovengenoemde zieke figuren...


    voor degene met een goed verstand een gelukkig nieuwjaar.
    Uit meerdere posts heb ik gezien dat jij heel anders kijkt naar zaken, alleen in deze post denk ik dat je toch erg overdrijft als ik eerlijk moet zijn...

    Management: Elk management zou een partij aannemen als men weet als hun vechter de overhand heeft en hierdoor een grotere kans heeft om te winnen niet alleen GG doet hier aan mee, elke management om eerlijk te zijn. Vanuit de perspectief van Fujita kan men het zien als kans ook al is het klein, ook zijn management ziet hier mogelijkheden in.

    talloze voorbeelden: Gegard Mousasi die tegen Gary Goodridge wordt gematched, Badr Hari die in Belgie tegen een nobody gaat, Gilbert Yvel die kansen ziet tegen Barnett, Tim Sylvia tegen Ray Mercer enz....

    Fujita: Misschien heeft hij inderdaad geldproblemen of denkt hij echt te kunnen winnen, hij ziet deze partij als een kans om of geld te pakken of om zich weer helemaal in de picture te vechten, vergeet niet dat Fujita voor hetere vuren heeft gestaan in het verleden...

    Overeem: Het gala is Dream voor Sengoku en zij komen met Fujita op de proppen, hoewel de man een vechter is van de oude garde is het toch iemand die veel ervaring heeft in de ring. Alistair zou heus wel gedacht hebben dat hij de overhand heeft in het gevecht maar overschatten zou hij hem zeker niet doen. Want als je op je rug ligt bij hem moet je er toch voor werken.

    Door de wijze hoe Alistair Fujita heeft verslagen hoor je dit soort geluiden, gedeeltelijk begrijpelijk maar je hoort niemand over een Mousasi vs Goodridge partij, die naar mijn mening net zo'n mismatch was...

    Maar jij ook een gelukkig nieuwjaar

  20. #45
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik hoorde net dat Fujita er alleen een zware hersenschudding aan over heeft gehouden, en dat het wel goed komt.
    Een geluk bij een ongeluk dus,

    Thnx voor het nieuws

    Beterschap voor Fujita

  21. #46
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Af en toe moet je overdrijven om een punt duidelijk te maken.

    En ik verwijs ook naar die match van Gegard vs Goodridge in mjn post.

    Organisatoren moeten kappen met dit soort matches,... als ze zo door gaan dan zal er binnenkort dooien vallen in de ring.

    Stel dat Fujita zijn laatste licht in de ring zou zien na die knie,....
    wie zou dan de verantwoording nemen voor deze moord ?

    Wat ik wil zeggen is dat men verantwoordelijk met de sport om moet gaan ipv alleen maar aan knaken denken.


    Deze pot had totaal geen glans,..het was eerder barbaars,...

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Om zulke matches te voorkomen bij het boksen moet de wedstrijd altijd door de bond goedgekeurd worden. Het management van beide en de promotor kunnen het wel eens zijn maar als de bond het niet verantwoord vind gaat het niet door.

  23. #48
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.387
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Uit meerdere posts heb ik gezien dat jij heel anders kijkt naar zaken, alleen in deze post denk ik dat je toch erg overdrijft als ik eerlijk moet zijn...

    Management: Elk management zou een partij aannemen als men weet als hun vechter de overhand heeft en hierdoor een grotere kans heeft om te winnen niet alleen GG doet hier aan mee, elke management om eerlijk te zijn. Vanuit de perspectief van Fujita kan men het zien als kans ook al is het klein, ook zijn management ziet hier mogelijkheden in.

    talloze voorbeelden: Gegard Mousasi die tegen Gary Goodridge wordt gematched, Badr Hari die in Belgie tegen een nobody gaat, Gilbert Yvel die kansen ziet tegen Barnett, Tim Sylvia tegen Ray Mercer enz....

    Fujita: Misschien heeft hij inderdaad geldproblemen of denkt hij echt te kunnen winnen, hij ziet deze partij als een kans om of geld te pakken of om zich weer helemaal in de picture te vechten, vergeet niet dat Fujita voor hetere vuren heeft gestaan in het verleden...

    Overeem: Het gala is Dream voor Sengoku en zij komen met Fujita op de proppen, hoewel de man een vechter is van de oude garde is het toch iemand die veel ervaring heeft in de ring. Alistair zou heus wel gedacht hebben dat hij de overhand heeft in het gevecht maar overschatten zou hij hem zeker niet doen. Want als je op je rug ligt bij hem moet je er toch voor werken.

    Door de wijze hoe Alistair Fujita heeft verslagen hoor je dit soort geluiden, gedeeltelijk begrijpelijk maar je hoort niemand over een Mousasi vs Goodridge partij, die naar mijn mening net zo'n mismatch was...

    Maar jij ook een gelukkig nieuwjaar
    Je vergeet dat niemand Fujita of Goodridge dwingt, er zit alleen een flinke bom duiten bij. Ze kiezen er zelf voor het risico te nemen voor een flinke bom duiten.

  24. #49
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post

    Organisatoren moeten kappen met dit soort matches,... als ze zo door gaan dan zal er binnenkort dooien vallen in de ring.
    Zo lang er in Japan gevochten wordt, blijven dit soort matches een feit. Kijk alleen al naar dat Hulk tournament. Ook niet mijn ding om een versleten honkballspeler door een ring te zien rennen, maar in Japan vinden ze dat prachtig. Waarom denk je dat Bob Sapp en Goodridge en Nortje en... daar nog steeds mogen opdraven? = $$$ en vermaak in Japan

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  25. #50
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Je vergeet dat niemand Fujita of Goodridge dwingt, er zit alleen een flinke bom duiten bij. Ze kiezen er zelf voor het risico te nemen voor een flinke bom duiten.

    Als de vechters en het management niet de verantwoording kunnen nemen dan moet een ander dat voor ze doen. Gezondheid voorop lijkt mij en daarnaast zijn ze ook voorbeeld voor een hoop kinderen die naar de sportschool gaan.

    Dit had in mijn ogen niets met sport te maken...maar meer met jezelf laten afslachten voor een paar centen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •