Het opkomende talent Robbie Hageman 21 jaar vechtend tot -70 kilo sinds 2008 bij Golden Glory verdiend geplaatst te worden op groot gala van Glory. Robbie intussen 12 a partijen weg waarvan 10 gewonnen heeft afgelopen zaterdag tegen de ervaren Chris van Venrooij een hele goede partij afgeleverd. Waarbij iedereen er vanuit ging dat hij na 5 ronden ook had gewonnen. Zelfs de promoter, juryleden van andere bonden en trainers vonden dit. Helaas vond de wfca dit niet en lieten ze een opkomend talent onterecht verliezen. Het is helaas niet anders in deze sport, verder is het jammer dat Glory Hageman niet plaatst op hun grote gala's. Robbie is een graag geziene thaibokser die ook een voorbeeld is voor onze sport. Studeert(HBO), altijd heel veel publiek bij en nooit ook al verliesd hij onterecht onsportief is. Zulke jongens zouden ze meer moeten laten zien. Ik weet dat er al veel beloftes zijn gedaan, maar deze zijn niet nagekomen, ik hoop nu wel. Op 21 december zal Robbie op uitnodiging van de organisatie vechten in Afrika(Soedan).

FOTOVERSLAG JUDGEMENT DAY IV PANNINGEN
Vandaag Zaterdag 10 november vond de 4de edite plaats van het Kickboxing en Mixed Martial Arts Event Judgement Day. De organisatie was in handen van Loek Geeraerts. Op de Match Making stonden 42 partijen. Uiteindelijk bleven voor het gala 30 partijen staan, wat naar mijn mening meer dan genoeg is. Om 16:00 werd er gestart met het programma. De partijen liepen snel achter elkaar door. Wat de verdienste was van een strakke organisatie. Top. Voor het hoofdprogramma was een afwisseling van de diverse jeugd en nieuwelingen partijen. Deze vechters lieten zich allen van hun beste kant zien. De spits voor het hoofdprogramma werd afgebeten door Jacky Dings . Dit was over en weer een harde partij waarbij uiteindelijk Jacky met de winst naar huis ging. Antonie van Lierop vocht zijn laatste B-partij welke hij in style afsloot met een mooie KO.
Robbie Hageman moest het opnemen tegen de zeer ervaren Chris van Venrooij. Robbie liet vanaf de eerste ronde zien dat hij hier niet van onder de indruk was en plaatste diverse mooie combinaties. Het gevecht verliep over 5 ronden K1 regels. Uit eindelijk was het Chris die tot winnaar werd uitgeroepen. De meerderheid van het publiek was het hier niet mee eens.
Ralf "pluisje" Blewanus vocht vandaag zijn laatste partij en sloot deze af met een spetterende KO.

Het gala was om 23:30 ten eind. Ik heb mooie Partijen gezien met diverse KO. Loek bij deze bedankt voor de gastvrijheid en goede verzorging.