MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 25 of 25
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default En daar begint het gezeik met mr el huilebalkdoui

    Ajax traint zonder zieke El Hamdaoui


    Mouinir El Hamdaoui als invaller van Ajax in actie tegen AC Milan. © anp
    UPDATE

    AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui ontbrak vanmiddag op de training van Ajax. De aanvaller was ziek en verscheen niet op het speelveld van de Toekomst. Trainer Frank de Boer liet wel Lorenzo Ebicilio en Rodney Sneijder met de hoofdmacht oefenen. Beide talenten voetballen voor Jong Ajax.
    De Boer van Ajax weet nog niet of hij zondag in Arnhem tegen Vitesse een beroep kan doen op El Hamdaoui.

    De Boer passeerde El Hamdaoui afgelopen woensdag tegen AC Milan. ,,Ik heb daar donderdag met hem over gesproken'', zei de opvolger van de opgestapte trainer Martin Jol. ,,Ik vind Mounir een heel goede voetballer. Maar ik vond ook dat onze ploeg gebaat was bij een balvaste spits. El Hamdaoui kan in mijn ogen ook goed als linksbuiten functioneren.'' (ANP)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Hij wordt 1x gepasseerd en meneer is meteen "ziek".
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    hahaha, wishfull thinking

    Hij kan natuurlijk ook gewoon echt ziek zijn...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  4. #4
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    in zijn hoofd....

    al vele jaren....
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  5. #5
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Ach als hij 19 dec maar beter is.........
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  6. #6
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    ik heb liever dat ie de hele tijd op de bank zit maar goed ik vind em dan ook niet zo in dit ajax passen :P Ik snap dat hij de bui al ziet hangen met Frank de Boer aan het hoofd.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    ik heb liever dat ie de hele tijd op de bank zit maar goed ik vind em dan ook niet zo in dit ajax passen :P Ik snap dat hij de bui al ziet hangen met Frank de Boer aan het hoofd.

    Waarom? omdat hij tegen ac milan niet in de basis stond?
    Frank is net 3 dagen trainer van het eerste denk je dat hij zoiets nu al beslist??
    straks is hij gewoon basis speler met suarez geschorst!
    En hij is nog steeds topscoorder van ajax dat in zijn eerste seizoen!
    waarom past hij dan niet?
    niet alles geloven wat er in AD(rotterdam) staat
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  8. #8
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    De Boer praat met El Hamdaoui: 'Uitgelegd wat ik met hem van plan ben'

    Vrijdag, 10 december 2010 om 13:38
    Frank de Boer heeft andermaal benadrukt dat het passeren van Mounir El Hamdaoui in de wedstrijd tegen AC Milan niks te maken heeft met zijn persoonlijke voorkeur. De aanvaller begon in het San Siro op de bank, en zag zijn ploeggenoten een uitstekende prestatie leveren door met 0-2 winnen.

    Echt lekker zat het de Marokkaans international allemaal niet, en dus vroeg hij een gesprek aan met de nieuwe hoofdcoach. “Ik heb hem uitvoerig uitgelegd wat ik met hem van plan ben. Ik vind hem een hartstikke goede speler en ik ben van plan om zondag met hem te starten. Hij is alleen ziek geworden, dus dat moeten we afwachten”, vertelt De Boer aan NUsport.
    De oefenmeester ziet in El Hamdaoui een buitenspeler, dan wel diepste spits. Hoe hij het echter gaat oplossen, blijft nog ongewis.“Op dit moment zijn we nog niet zover dat we met een heel beweeglijke spits kunnen spelen. Daarom speelde Siem de Jong tegen AC Milan, dat biedt vastigheid. Daar wil ik wel naartoe. Bij FC Barcelona staat er ook niemand echt vast in de spits
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  9. #9
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Tja ik was vooraf al skeptisch maar ik heb liever of Suarez of El Hamdaoui erin maar niet tegelijk. Als ik dan moet kiezen zou ik dan toch Suarez nemen omdat hij naar mening een stukje beter en vooral doeltreffender is.
    Omdat Suarez geschorst is zal El Hamdaoui inderdaad nog wel kansen krijgen om het te laten zien, maar het ontbreken van een aanspeelpunt is iets waar al langer over geklaagd wordt. Als dan de oplossing is El Hamdaoui op de bank zetten en je wint met niet onaardig spel dan kan ik me voorstellen dat ze denken dit is voor herhaling vatbaar. Bovendien is El Hamdaoui een aankoop van Jol en ze breken toch een beetje met de lijn van Jol omdat ze de 'ajax visie' weer terug willen.

    Maargoed met de schorsing van Suarez zal ie wel spelen waarschijnlijk, was ik even vergeten.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    El Hamdaoui 'geestelijk' niet in staat te spelen

    Mounir El Hamdaoui heeft in een gesprek met Ajax-trainer Frank de Boer aangegeven momenteel 'geestelijk niet in staat te zijn te spelen'. Dit melden diverse media woensdag.
    De trainer van Ajax had afgelopen week een gesprek met El Hamdaoui, die al enige tijd ziek thuis zit. De van AZ overgenomen aanvaller is 'geestelijk en fysiek niet in staat om te spelen'. "Hij kan het op dit moment niet opbrengen", aldus De Boer in De Telegraaf in aanloop naar het bekerduel met de Alkmaarders.

    Met het vertrek van Martin Jol is El Hamdaoui zijn basisplaats bij Ajax kwijtgeraakt. Dat viel de Marokkaans international rauw op zijn dak. Ajax heeft besloten om El Hamdaoui voorlopig rust te geven. Hij meldt zich op 4 januari weer in Amsterdam.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    ik hoop dat hij er straks weer bij is na de winterstop en met een "fris" hoofd er tegen aan kan maar volgens mij is deze man zo complex en verwend dat het niks meer wordt bij ajax voor hem...

  12. #12
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Het is gewoon een klein kind, hij moet een schop hebben en niet zo janken zoals ash al zegt in de topictitel.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Geef het niet graag toe maar je had gelijk!

    Reps daarvoor!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  14. #14
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    als Ajax bestuur zijnde zou ik ook geestelijk niet in staat zijn zn salaris op te betalen....wat een zeiklul....NO TICKY NO LAUNDRY!!

  15. #15
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    jep, reps voor degene die het al aan zagen komen.

    opflikkeren met die kerel... niet werken = opzouten!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  16. #16
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Laat Jol hem lekker meenemen!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  17. #17
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    VfL Wolfsburg biedt mogelijk oplossingen voor Ajax

    23/12/2010 10:30
    Met veel trots presenteerde VfL Wolfsburg afgelopen zomer Steve McClaren als nieuwe trainer. Aan de hand van de Engelse coach zou de onttroonde kampioen zich weer melden in de Duitse top. Van alle plannen is nog weinig terecht gekomen.

    De komst van McClaren heeft niet de gewenste aansluiting bij de Bundesliga-top opgeleverd. VfL Wolfsburg gaat de winterstop in als nummer dertien en kreeg woensdag in het Duitse bekertoernooi de volgende teleurstelling te slikken; Tweedeklasser Energie Cottbus in Wolfsburg was met 3-1 te sterk.

    De pijnlijke uitschakeling doet de positie van McClaren verder wankelen. Manager Dieter Hoeness kon en wilde na afloop niet bevestigen dat de Engelse coach blijft. 'Dat kan ik nu niet zeggen. We zullen van alles moeten bespreken. Ik kan jullie wel verzekeren dat ik niet rustig zal slapen.'

    Hoeness zou donderdag eigenlijk op vakantie gaan, maar ziet daar noodgedwongen vanaf. 'Ik geloof niet dat ik ga. Onze plannen voor de kerstdagen zijn veranderd', aldus de manager. 'We kunnen niet gewoon overgaan tot de orde van de dag.' Volgens Wolfsburger Allgemeine Zeitung dringt moederbedrijf Volkswagen aan op een ontslag van McClaren.
    Volgens McClaren is het tijd voor een verandering, ook als dat ten koste zou gaan van hemzelf. 'We zitten op de bodem', aldus de voormalig trainer van FC Twente. 'Er zijn drastische wijzigingen nodig. Daar heb ik geen controle over. Ik ben niet bang voor mijn ontslag. De club bepaalt welke veranderingen noodzakelijk zijn. Ik hoop dat ik deel kan uitmaken van dat proces.'

    Inmiddels staan er wel al een aantal mogelijke opvolgers op een lijstje. Martin Jol geldt als belangrijkste optie. De Haagse trainer is na zijn vertrek bij Ajax beschikbaar en heeft de gewenste ervaring in de Bundesliga. Voor de Amsterdamse club zou een dienstverband van Jol in Wolfsburg aantrekkelijk zijn.

    Ajax hoeft Jol, zoals afgesproken, niet meer tot het einde van het seizoen te betalen en kan mogelijk ook de ontevreden Mounir El Hamdaoui slijten. Volgens De Telegraaf heeft Jol een afspraak met de Marokkaan hem naar zijn nieuwe club mee te nemen.

    Maar zover is het allemaal nog niet. Hoeness wil niet alle schuld in de schoenen van McClaren schuiven. Ook de spelers kreeg ervan langs van de manager, die mogelijk zelfs de kerstvakantie intrekt als consequentie van de uitschakeling. Drastische maatregelen voor de spelersgroep lijken een andere mogelijkheid. 'Misschien is de winterstop goed voor een opruiming', aldus McClaren. In dat geval is de transfer van Theo Janssen ook weer aan de orde. (Lars Ulrich) vi.nl



    Zou zo maar kunnen dus

  18. #18
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Lars Ulrich....doet ie naast het drummen bijklussen bij vi

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    Lars Ulrich....doet ie naast het drummen bijklussen bij vi
    haha reps, Lars is een baas hoor.

  20. #20
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by Marco View Post
    haha reps, Lars is een baas hoor.
    zeker weten
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    Lars Ulrich....doet ie naast het drummen bijklussen bij vi
    Kut Napster ook!!! Komt natuurlijk geen geld meer in het laadje

  22. #22
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    'El Hamdaoui was echt ziek'






    AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui heeft van Ajax een boete gekregen omdat hij afwezig was op een sponsoravond. De familie van de spits baalt van alle negatieve publiciteit.

    © ProShots

    “Die sponsormeeting was op een avond dat Mounir nog griep had. Ajax wist dat - hij had zich immers afgemeld voor de trainingen die week", aldus een gezinslid tegen NUsport.

    "Van Frank de Boer kreeg hij daarop te horen dat hij een boete heeft gekregen en die heeft hij geaccepteerd, maar in onze ogen is die onterecht. Als je niet kan trainen door griep zou het raar zijn als je wél op een sponsoravond verschijnt. Dat bevordert het genezingsproces niet."

    Dokter

    Na de persconferentie van De Boer vorige week voor het bekerduel met AZ werd de suggestie gewekt dat El Hamdaoui helemaal geen griep had, maar het vooral mentaal niet kon opbrengen om te trainen en te spelen.

    “Dat is onzin. We waren thuis allemaal ziek", zegt het gezinslid. “De dokter van Ajax was daar, nadat hij Mounir had gesproken en gezien, ook van overtuigd. Dat hij er tegen AZ niet bij was, was op zich logisch, omdat hij al een poosje niet getraind had. Op 4 januari meldt hij zich weer op de eerste training.”




    Slechterik

    Waarschijnlijk zal er dan wel verder gepraat worden over de voorvallen van de laatste weken. Waarbij het grootste euvel voor El Hamdaoui nog steeds de gebrekkige communicatie van De Boer richting de aanvaller behelst.

    “Dat zit hem nog het meest dwars, ja. Wij, zijn familie, vinden het vooral vervelend dat Mounir wordt afgeschilderd als ‘de slechterik’ en ‘de jongen die niet wil luisteren’. Ik heb zelfs gelezen dat hij helemaal niet naar Ajax wilde en de onderhandelingen expres vertraagde."
    "Allemaal onzin, hij wilde heel graag met Martin Jol werken en voor deze club spelen. Hij vindt Ajax een prachtige club, écht waar! Het doet ons pijn dat er telkens iets anders wordt gesuggereerd.”
    © NUsport/Bart Vlietstra

  23. #23
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    aldus een gezinslid........................
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    GELUL !!!
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  25. #25
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    conclusie: de boer heeft zich voor schut gezet.... had el hamdaoui nooit mogen paseren want met hem is het een flink stuk beter mogen we wel concluderen de laatste weken

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •