MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 44 of 44
  1. #26
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Papendrecht
    Posts
    88
    vCash
    126000

    Default

    Dikke Twister ja! Daar zal je Eddie Bravo de komende tijd wel over horen, zoals Joe Rogan al aangaf. :P
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    253
    vCash
    126000

    Default

    Amir lekker bezig !!!


  3. #28
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    shit net te laat voor amir, maarre ik zeg nog effe WAR Johnson en LIL Nog!!

  4. #29
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    ajus hardy

  5. #30
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    253
    vCash
    126000

    Default

    Die wedstrijd van lil nog moet ik denk ik nog maar eens op mijn gemak bekijken.

    Zit hier op mijn werk tussen de bedrijven door te kijken zonder geluid maar ik dacht dat hij wel gewonnen had. Op de laatste minuut van de 2e ronde na had hij toch de controle ?

    afijn, thuis nog maar eens kijken


  6. #31
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    pff, zaten weer leuke worstelpartijen tussen.

    Wordt steeds minder denk ik de partijen in de UFC.
    Ik snap het echt niet, dan train je zo lang, en dan kan je niet eens 3 rondes uitvechten zonder moe te worden en de klok uit te spelen.
    Niet alleen de laatste partij, ook die daarvoor en zovele UFC events.

    Ik krijg op mijn werk al gezeik als ik iets minder presteer, en ik verdien niet wat zij verdienen.

    Ik denk dat ik nog liever naar een dansende Silva kijk als dat tekedown gelul en puntjes scoren.
    Wanneer komt die regel nou een keer dat ze niet meer kunnen rekken?
    Volgens Rogan is het niet erg, en moet je maar zorgen dat je er onder vandaan kan komen, maar tegen worstelaars vanaf hun jeugd, kan je niets beginnen, als ze zelf niets doen.

  7. #32
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    88
    vCash
    126000

    Default

    Zo... dat was weer een avondje UFC... Gelukkig hebben we het weer goed afgesloten met een TKO win van Amir over DaMarques.
    Wat een geweldig publiek hier in Seattle.

    Nu lekker slapen, vroeg weer op, want de vlucht is al over een paar uurtjes.. En op naar UFC 129 in Toronto volgende maand.

  8. #33
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by Dutchmuaythai View Post
    Zo... dat was weer een avondje UFC... Gelukkig hebben we het weer goed afgesloten met een TKO win van Amir over DaMarques.
    Wat een geweldig publiek hier in Seattle.

    Nu lekker slapen, vroeg weer op, want de vlucht is al over een paar uurtjes.. En op naar UFC 129 in Toronto volgende maand.

    Goed bezig Marco!!

  9. #34
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by johnmixfight View Post
    Die wedstrijd van lil nog moet ik denk ik nog maar eens op mijn gemak bekijken.

    Zit hier op mijn werk tussen de bedrijven door te kijken zonder geluid maar ik dacht dat hij wel gewonnen had. Op de laatste minuut van de 2e ronde na had hij toch de controle ?

    afijn, thuis nog maar eens kijken
    Bekijk het gevecht nog maar eens, maar de 30-27 voor Davis was gewoon terecht hoor. Little Nog wist in de 1e ronde veel takedowns te stoppen, maar Davis wist hem aan het eind toch naar de grond te brengen en had leuke GnP. In ronde 2 en 3 wist hij hem nog een paar keer naar de grond te brengen. Staande wist Nog in ronde 2 en 3 minder te landen en hij had ook geen enkele submission poging op de grond.

    Samengevat: van Davis had ik meer verwacht en Little Nog zag er in ronde 1 wel goed uit.


  10. #35
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by johnmixfight View Post
    Die wedstrijd van lil nog moet ik denk ik nog maar eens op mijn gemak bekijken.

    Zit hier op mijn werk tussen de bedrijven door te kijken zonder geluid maar ik dacht dat hij wel gewonnen had. Op de laatste minuut van de 2e ronde na had hij toch de controle ?

    afijn, thuis nog maar eens kijken
    Waar heb jij je roze bril gekocht? Die zou ik ook wel willen hebben.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •