MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 33 of 33

Thread: Mourinho.....

  1. #26
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Ik kijk het altijd. Moet ik het met alles eens zijn wat ze zeggen? Nederland is nogal pro Barca.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Max. 400 x 125

  2. #27
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Ach ja voetbal. En Real Madrid is nou niet bepaald een sympathieke club.. En die Ronaldo.. ach nare kerel af en toe. Net als die coach

  3. #28
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Pedro heeft zich 2x zo hard laten vallen dat ie even in de camera moest kijken of ze het gezien hadden.

    Overigens werd ik wel gek van dat kutvoetbal van real, nks koningklijks aan.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ik kijk het altijd. Moet ik het met alles eens zijn wat ze zeggen? Nederland is nogal pro Barca.
    Laat ik je het zo zeggen, Real Madrid is vooral een club van het geld, ze kopen een team bij elkaar op individuele kracht, maar ze gaan niet na of ze wel in teamverband kunnen spelen...
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  5. #30
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    De afgelopen dagen is een video verschenen waarop Busquets de term mono (aap) herhaaldelijk richting Marcelo zou hebben uitgesproken. Ook die beelden zullen door de UEFA worden bestudeerd, net als de manier waarop Pedro en Busquets na duels met respectievelijk Álvaro Arbeloa en Marcelo naar de grond gingen.

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  6. #31
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Haha...het wordt een beetje een zielige vertoning van de jongens van Real....
    Wat denk je dat er allemaal gezegd wordt op een voetbalveld? Ook door spelers van Real....alles om je tegenstander over de zeik te krijgen...dat gebeurd overal,ook in Nederland.....
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  7. #32
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    In de eerste wedstrijd waar Pepe rood kreeg, daar raakte hij hem wel degelijk en hij kwam gewoon onbesuisd in. Marcelo en nog een speler hadden ook rood moeten hebben, maar kregen hem niet. Na het gelul van deze wedstrijd van Mourinho ("de scheids is altijd tegen ons en altijd voor barca"), merkte je dat de scheidsrechter de 2de wedstrijd helemaal niets meer durfde. Zo hadden Carvalho (meerdere keren in aanmerking voor 2de geel) en Marcelo allebei duidelijk rood moeten hebben.

    Begrijp me niet verkeerd, ik heb een hekel aan Barca en aan Real, en dat vooral sinds het WK en de enorme schulden en uitgaven van de clubs. Van mij mag die hele theathercompetitie in Spanje naar de tyfus gaan.

  8. #33
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Lol @ Busquests/Marcelo
    Sommige Brazilianen hebben wel echt apengedrag, en dat heeft niets met huidskleur of racisme te maken, het is gewoon de manier waarop ze praten, uit hun ogen kijken e.d.. Totaal andere wereld daar, 200 miljoen inwoners ofzo, dat is niet niets.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •