MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 27 of 27

Thread: bokszak

  1. #26
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default

    Ik heb die bokszak van 100euro die maar 1meter was teruggebracht. Kreeg mijn geld terug gelukkig. Heb op marktplaats een gekocht van 150cm en 40kilo voor 40euro. Dat scheelt wel een hoop, want ik ben een thaibokser. HIj hangt nu op de zolder aan een van de balken die het dak draagt. Met de gedachte: Als die balken het hele dag kunnen dragen, dan kunnen ze die 40kilo ook wel aan.

    Ik ben wel een klein beetje bang maarja. Ik zeg altijd: Het is leuk zolang het duurt. Hopen dat niet op een dag na een harde kick het dak op me hoofd pleurt
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by fighterboy View Post
    Ik heb die bokszak van 100euro die maar 1meter was teruggebracht. Kreeg mijn geld terug gelukkig. Heb op marktplaats een gekocht van 150cm en 40kilo voor 40euro. Dat scheelt wel een hoop, want ik ben een thaibokser. HIj hangt nu op de zolder aan een van de balken die het dak draagt. Met de gedachte: Als die balken het hele dag kunnen dragen, dan kunnen ze die 40kilo ook wel aan.

    Ik ben wel een klein beetje bang maarja. Ik zeg altijd: Het is leuk zolang het duurt. Hopen dat niet op een dag na een harde kick het dak op me hoofd pleurt
    Misschien iets te veel zelfvertrouwen .
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •