MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 47 of 47

Thread: WK BJJ

  1. #26
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Tilburg
    Posts
    360
    vCash
    126000

    Default

    Klasse Daan en Laura!!!

    Duane (pretty boy) en Jordy (klompvoet) good luck boys!

    Greetz BL
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Weer even een update vanuit de VS. De tweede dag van het WK zit er inmiddels ook op en we zijn dus half weg. Morgen gaan de bruine en zwarte bamders de mat op en begint het spektakel pas echt.

    Ik heb vandaag weer een aantal gezichten gezien die ook vaak in Nl/Belgie/Duitsland op de mat staan;
    - Helene Wenger vocht in de open klasse voor vrouwen maar viel niet in de prijzen. Haar man/vriend waar ik de naam niet van weet eerlijk gezegd verloor zijn partij bij de paarse banders.
    - De Duitser Martin Gobel, aka godzilla, wom zijn eerste partij bij ultra heavy paars maar verloor in de kwartfinale.
    - Fransman Julien Genin won ook zijn eerste partij in Ultra Heavy paars van een van de topfavorieten voor de titel, maar verloor in de kwartfinale.

    Morgen Jordy en Duane aan de bak. Om 18:00 live te volgen via Budovideos Online
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  3. #28
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    Jordy was net even te zien op de stream, hij stond achter in punten volgens mij . Hopen dat ie toch nog heeft weten te winnen!

  4. #29
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Ik zag net Daan op de achtergrond en zie nu Ben Henderson aan t werk.
    Fighting is poetry in motion

  5. #30
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    mooie stream, even registreren en dan genieten!
    echt de moeite waard om te zien!
    http://online.budovideos.com/live/

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  6. #31

    Default

    Quote Originally Posted by 761217186 View Post
    mooie stream, even registreren en dan genieten!
    echt de moeite waard om te zien!
    http://online.budovideos.com/live/
    x 2
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  7. #32
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    Shit, vanaf nu betalen..

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  8. #33

    Default

    Quote Originally Posted by 761217186 View Post
    Shit, vanaf nu betalen..

    Bij mij gaat het nog gewoon door.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  9. #34
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    ennnnn, ik zit al de hele avond in spanning, hoe gaat het!!

  10. #35
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Hoor net dat Jimmy Harbison (Team Lloyd Irvin) als eeerste ter wereld de Grand Slam heeft gemaakt! D.w.z. Als eerste alle grote toermooien in een seizoen gewonen (brown belt) Heb afgelopen week nog een seminar van hem bijgewoond, echt cool stuff!
    Hij is van zins komend najaar naar NL en de rest van Europa te komen voor de ADCC in Engeland en dan wat seminars.
    Aanrader.
    Last edited by Strange Cutbean; 05-06-2011 at 00:43.

  11. #36

    Default

    wow cobrinha finished his opponent in 90 sec.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  12. #37
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Strange Cutbean View Post
    Hoor net dat Jimmy Harbison (Team Lloyd Irvin) als eeerste ter wereld de Grand Slam heeft gemaakt! D.w.z. Als eerste alle grote toermooien in een seizoen gewonen (brown belt) Heb afgelopen week nog een seminar van hem bijgewoond, echt cool stuff!
    Hij is van zins komend najaar naar NL en de rest van Europa te komen voor de ADCC in Engeland en dan wat seminars.
    Aanrader.
    Dat heb je niet helemaal goed gehoord, hij is niet de eerste ter wereld maar de eerste van team Loydn Irvin die de grandslam heeft gehaald. Desondanks natuurlijk nog steeds een super impressive prestatie! Seminar lijkt me wel cool, keep ua posted wat dat betreft...!
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  13. #38
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Oke we zijn inmiddels terug uit de hal en ik zal even kort verslag uitbrengen...

    Jordy is nog een op de stream van budovideos te zien geweest hoorde ik. Zijn eerste tegenstander was te zwaar en werd dus geDQed. Jordy dus meteen door naar de halve finale. In een super spannende partij verloor jordy met 4-2 en had dus brons.

    Duane had in de eerste ronde een lastige tegenstander die o.a. De brasilieros en de pan ams had gewonnen in -76 paars. Duane won in een dominante partij met 4-2. In de tweede partij verloor duane op loopchoke nadat hij 4 punten voor stond. Duane maakte een takedown en draaide zich vast in de verwurging van zijn tegenstander. Jammer want er zat meer in dan de laatste 16....

    Verder is Ben Henderson 3e geworden in het gewicht van duane, hij verloor kansloos van de uiteindelijke kampioen Jordan Schultz. Nate Diaz heb ik twee partijen zien winnen en ben ik daarna uit het oog verloren. De blackbelts hebben we veel van meegepakt maar we zijn niet tot het eind blijven zitten, veeel mooie dingen gezien en ik weet zeker dat de stream morgen tijdena de finale de moeite waard gaat zijn....!
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  14. #39
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FightingDutchman View Post
    Dat heb je niet helemaal goed gehoord, hij is niet de eerste ter wereld maar de eerste van team Loydn Irvin die de grandslam heeft gehaald. Desondanks natuurlijk nog steeds een super impressive prestatie! Seminar lijkt me wel cool, keep ua posted wat dat betreft...!
    Je hebt gelijk, kwam er ook later achter. My bad.

  15. #40
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Strange Cutbean View Post
    Je hebt gelijk, kwam er ook later achter. My bad.
    De prestatie is er niet minder indrukwekkend door dus zeker de moeire van het vermelden waard!

    Cyborg heeft btw de heavyweight klasse bij de purple belt dames gewonnen...
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  16. #41
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    hoe laat begint die stream vandaag dan? en dan nog een andere vraagje: is elke Black belt een professor vanaf 1e dan in BJJ?

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  17. #42
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.387
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by 761217186 View Post
    hoe laat begint die stream vandaag dan? en dan nog een andere vraagje: is elke Black belt een professor vanaf 1e dan in BJJ?
    Een professor is een leraar. Dus iedereen die les geeft kun je professor noemen.

  18. #43
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 761217186 View Post
    hoe laat begint die stream vandaag dan? en dan nog een andere vraagje: is elke Black belt een professor vanaf 1e dan in BJJ?
    De stream begint vandaag om 19:00 als het goed is want de partijen beginnen om 10:00. Volgens mij is zijn alleen nog de kwartfinales en hoger van de mannen en de finales van de vrouwen morgen, verder niets.

    Een professor is een zwarte band leraar, dus niet Omaar iedereen die les geeft. Een leraar lager dan zwarte band noemen ze hier coach en Carlos Gracie Jr. Noemt men master.
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  19. #44
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.387
    vCash
    127608

    Default

    My bad. Maar mag ik Jochem en Jordy toch professor noemen? :P

  20. #45
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    My bad. Maar mag ik Jochem en Jordy toch professor noemen? :P
    Lol, jij mag dat vast wel
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  21. #46
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Die plek nemen ze niet meer van je af Jordy

  22. #47
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    779
    vCash
    126000

    Default

    good stuff GB Holland! gefeliciteerd Jordy met brons! Ook goed gepresteerd door Laura, Daan en Duane!!


    Strength Doesn’t Come From Physical Capacity, It Comes From Indomitable will
    Mahatma Ghandi

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •