MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 31 of 38 FirstFirst ... 21272829303132333435 ... LastLast
Results 751 to 775 of 932
  1. #751
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #752
    Join Date
    May 2008
    Posts
    451
    vCash
    126000

    Default

    Wie staat er vanavond in AO z'n hoek?

  3. #753
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Als ie het aanspant ja. Toen zag ie er gister ineens ook niet zo chubby meer uit.

  4. #754
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Ik denk dat o.a. deze gast wel te vinden zal zijn in Ao zn hoek.
    http://www.youtube.com/watch?v=Ymazr...layer_embedded

  5. #755
    Join Date
    May 2011
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by breahule View Post
    256lbs was hij en nu 263 met spijkerbroek en misschien wel een goedgevulde beurs enz.
    Valt wel mee toch? Misschien is hij wel lichter geworden
    En ik denk dat sommige mensen er niet echt mee rekening houden dat ze andere ponden hebben dan wij hier.
    Sowieso schrijf je zo.

  6. #756
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Overeem vs. Werdum niet gezien zeker? Er was amper actie, maar Overeem stond er zo bij na afloop:
    Heb je gelijk in maar ik had laatst nog een keertje Lesnar vs Cain gekeken maar toen zat Lesnar er al helemaal doorheen na 3 minuten. (Weet niet of zijn ziekte daarin een grote rol heeft gespeeld)

    We shall see.

  7. #757
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Overeem vs. Werdum niet gezien zeker? Er was amper actie, maar Overeem stond er zo bij na afloop:

    http://www.youtube.com/watch?v=d9malqtUlS4
    @ Harrie Nak
    Heb je zelf goed naar de partij gekeken?

    Ondanks dat dit een partij was die wij alle niet gewend waren van Alistair, vind ik het totaal niet onlogisch dat hij bek af was naar zo'n partij.

    1. Uiterste concentratie en focus zijn energievreters. Dit zou je wellicht moeten weten als vechter.
    2. Alistair heeft een re-match 0-1 achterstand waarbij Fabrico Werdum de enige is die Alistair in zijn gehele vechtcarriere heeft weten af te kloppen doormiddel van Kimura...

    De combinatie van 1 en 2 wat ik net uitleg, (als je de partij heb geanalyseerd) tel daar eens "18 Take Downs" bij op...

    Als je de partij statische bekijkt, bekijk je het idd als "er was amper actie"

    Als je de partij strategisch bekijkt, zie je wel degelijk dat het 1 groot schaakspel was, met veel acties. stapvoets bewegen, focussen op de Take Down.

    Ga maar eens een potje schaken op niveau tegen een vriend, daarna ben je op. Why? Concentratie en focus...

    Dit zeg ik niet om af te zeiken, maar bekijk de partij nog maar eens goed en let vooral op detail.

    Collina

  8. #758
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    @ Harrie Nak
    Heb je zelf goed naar de partij gekeken?

    Ondanks dat dit een partij was die wij alle niet gewend waren van Alistair, vind ik het totaal niet onlogisch dat hij bek af was naar zo'n partij.

    1. Uiterste concentratie en focus zijn energievreters. Dit zou je wellicht moeten weten als vechter.
    2. Alistair heeft een re-match 0-1 achterstand waarbij Fabrico Werdum de enige is die Alistair in zijn gehele vechtcarriere heeft weten af te kloppen doormiddel van Kimura...

    De combinatie van 1 en 2 wat ik net uitleg, (als je de partij heb geanalyseerd) tel daar eens "18 Take Downs" bij op...

    Als je de partij statische bekijkt, bekijk je het idd als "er was amper actie"

    Als je de partij strategisch bekijkt, zie je wel degelijk dat het 1 groot schaakspel was, met veel acties. stapvoets bewegen, focussen op de Take Down.

    Ga maar eens een potje schaken op niveau tegen een vriend, daarna ben je op. Why? Concentratie en focus...

    Dit zeg ik niet om af te zeiken, maar bekijk de partij nog maar eens goed en let vooral op detail.

    Collina
    Tuurlijk, fair enough en goede uitleg, maar heb je gezien hoe Lesnar bijvoorbeeld tekeer ging tegen Herring (gedurende 2 ronden)? Dan vrees ik - met alle randzaken waar Overeem doorheen moest - het ergste vanavond. En nee, ik hoop vanzelfsprekend niet op een winst van Lesnar...

  9. #759
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default


  10. #760
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Tuurlijk, fair enough en goede uitleg, maar heb je gezien hoe Lesnar bijvoorbeeld tekeer ging tegen Herring (gedurende 2 ronden)? Dan vrees ik - met alle randzaken waar Overeem doorheen moest - het ergste vanavond. En nee, ik hoop vanzelfsprekend niet op een winst van Lesnar...
    Met pessimistisch denken win je altijd.

    1. Of je hebt gelijk
    2. Of het valt mee

    Het is een andere tak van sport, maar in de K1 Tyrone Spong vs Alistair Overeem waarbij Tyrone toch echt behoord tot de top, heeft Alistair 3 rondes goed vol gehouden tegen deze topper!

    In het verleden was Alistair snel "out of gas"! Ik verwacht in deze partij dat Alistair wint by TKO first round. (uiteraard ben ik bevooroordeeld, alistair is één van mijn schaakvrienden waar ik hoofdpijn van krijg als ik verlies)

    Alvast een fijne jaarwisseling and enjoy the match vannacht! Het zal iig spannend worden.

    Greets Collina
    Last edited by Collina; 30-12-2011 at 14:55.

  11. #761
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Met pessimistisch denken win je altijd.

    1. Of je hebt gelijk
    2. Of het valt mee

    Het is een andere tak van sport, maar in de K1 Tyrone Spong vs Alistair Overeem waarbij Tyrone toch echt behoord tot de top, heeft Alistair 3 rondes goed vol gehouden tegen deze topper!

    In het verleden was Alistair snel "out of gas"! Ik verwacht in deze partij dat Alistair wint by TKO first round. (uiteraard ben ik bevooroordeeld, alistair is één van mijn schaakvrienden waar ik hoofdpijn van krijg als ik verlies)

    Alvast een fijne jaarwisseling and enjoy the match vannacht! Het zal iig spannend worden.

    Greets Collina
    Ik ga er klaar voor zitten. Thanks, jij ook!

  12. #762
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Had allistair ook geen rib blessure opgelopen tijdens die pot tegen werdum?

    Ik ben echt vreselijk benieuwd en nu al hyper....stream gekocht, pc aan de 108cm tv gekoppeld..

    vanavond jubileumbruiloftje bezoeken, bieren op clubavond en daarna met een volle huiskamer UFC!!!!!! WOEHAAAAAA!!!!!
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  13. #763
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    ook pumped hiero ,.. gas erop.
    WAR OVEREEM !!!

  14. #764
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    moet het nu net voor oudejaars? kan moeilijk 2 nachten opblijven achter elkaar, ben geen 18 meer
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  15. #765
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  16. #766
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Wel even een tukkie doen eerder en dan knallen, mooi groepje bij elkaar, Martial Arts hoogtepunt van het jaar voor mij.

  17. #767
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    NL
    Posts
    55
    vCash
    126000

    Default

    Wie gaat er winnen?

  18. #768
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Alistair 2e ronde (T)KO

  19. #769
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    168
    vCash
    126889

    Default

    Brock Lesnar 3e ronde (T)KO

  20. #770
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    AO 2e ronde tko

  21. #771
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Dat hoop ik ook.

  22. #772
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    AO 3e ronde door submission ik denk een triangle maar kan een ander choke zijn

  23. #773
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    een triangle in de 3e....glibberige zweet lichamen en een nek met giga omvang????hmmm die verwacht ik niet....maar zou wel heeeeeel vet zijn idd....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  24. #774
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Alistair eerste ronde via KO (knie)
    Al hoop ik op een mooie spannende langere partij waarin Alistair uiteindelijk wint, maar dat we zien dat Brock ook beter dan ooit terug is na zijn operatie
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  25. #775
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Overeem by TKO ronde 2
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl