MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 11 of 14 FirstFirst ... 7891011121314 LastLast
Results 251 to 275 of 343
  1. #251
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Behoorlijke mismatch Kharitonov vs Miller

    Hopelijk slaat le Banner Zimmerman KO maar ik vrees van niet.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #252
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 123trisweat View Post
    lees geen uitslagen wat heeft Cesario gedaan?
    Gewonnen op TKO.

  3. #253
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    bij de buren staan ook links

  4. #254
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    fuck bas

  5. #255
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Miller werd blijkbaar vermorzeld door Sergei.

  6. #256
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Gewonnen op TKO.
    Huuray! gefeli. Cesario .......tx blackadder
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  7. #257
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Wtf was dit.

  8. #258
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Wtf was dit.
    Zeg dat wel...pffff

  9. #259
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    * Geen links plaatsen naar live streams van dit evenement *

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #260
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    die zaal ziet er fucking leeg uit. wat is dit voor lege zaal man, geen publiek? HAHA

  11. #261
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    de tribunes die je in beeld ziet om de ring zijn allemaal leeg man gek

  12. #262
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Erg jammer iets waar ik naar uitgekeken had, maar vond JLB erg mager en net zoals zijn spiermassa is de vechter van weleer verleden tijd.
    Proficiat Errol, maar het blijft toch jammer JLB was toch wel een smaakmaker vond vooral zijn laatste partij tegen Hoost top ( ondanks zijn gebroken onderarm was denk ik het einde van zijn kickboks carričre en zijn partij tegen Cyril Abidi was van ongekende klassen ego vs ego )
    Mooi gala de oudjes zouden zich moeten aansluiten bij de "bejaarden" tak van Golden Glory....Vergane Glorie.
    Wat betreft de regelgeving in Nederland aangaande vechtsportgala's jammer dat ze moeten uitwijken, toch veel lege stoelen gezien.

  13. #263
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    en dat tijdens partij van schilt? opkomst van halve minuut? yeah right haha wat een tribute to a champigion

  14. #264
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    beschamend dit jonge.

  15. #265
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    wat een lelijke gala zeg. dat mensen hier kaartjes voor kopen, die komen flink bedrogen uit.

    fuck bas

  16. #266
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    heb net wat gekeken was idd niks
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  17. #267
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    zal wel weer aan mij liggen maar vond het erg vreemd dat er terwijl normaal gesproken met gratis links gegooit werd het nu in 1 keer strafbaar was . dacht dat een forum een nooit partij kiezend iets moet zijn waarop liefhebbers van de gebeurtenissen die betrekking hebben op de liefhebberij cq hobby van de mensen die dit forum bezoeken vrijblijvend bespreekbaar moet zijn . en ja adressen -links uitwissellen hoort daar ook bij . vind als je serieus wilt overkomen je wat dat betreft concequent moet. zijn . en wie is er op het idee gekomen om van trainer coach mij te veranderen in trainer coach deskundige ???/ heb ik niet om gevraagt =mijn account =niet grappig dus haal maar weg . bedankt gr hans vos

  18. #268
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    178
    vCash
    126000

    Default

    Ben het helemaal met hans mee eens begin steeds meer te balen van gg dat ze invloed hebben op mixfight, maar ja de eigenaren zijn bevriend met martijn de jong oa dus had al zoiets verwacht jammer is het wel.

  19. #269
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    ik vind martijn dave sem cor bas enz ook aardige gasten maar dit slaat werkelijk nergens op .stuur zelfs mijn vechters daar naar toe om mee te trainen maar de mensen achter een forum moeten onpartijdig zijn klaar !! gr hans

  20. #270
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    [/QUOTE]zal wel weer aan mij liggen maar vond het erg vreemd dat er terwijl normaal gesproken met gratis links gegooit werd het nu in 1 keer strafbaar was . dacht dat een forum een nooit partij kiezend iets moet zijn waarop liefhebbers van de gebeurtenissen die betrekking hebben op de liefhebberij cq hobby van de mensen die dit forum bezoeken vrijblijvend bespreekbaar moet zijn . en ja adressen -links uitwissellen hoort daar ook bij . vind als je serieus wilt overkomen je wat dat betreft concequent moet. zijn . en wie is er op het idee gekomen om van trainer coach mij te veranderen in trainer coach deskundige ???/ heb ik niet om gevraagt =mijn account =niet grappig dus haal maar weg . bedankt gr hans vos [QUOTE]


    Is helaas al jaren duidelijk dat Mixfight alles behalve neutraal is als het op GG aankomt, de grap is dat iedere keer als ze hier op werden aangesproken, ze dit ontkenden. Wij zijn neutraal...ja,ja

    * Geen links plaatsen naar live streams van dit evenement *

  21. #271
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Vond het best wel leuke partijen. Ik zeg eerst de partij van Samedov en dat was een leuke pot. Schilt vs Guidon was eveneens spannend tot de laatste moment. Miller vs Kharitonov was een mismatch zoals ik al eerder zei en Zimmerman vs Le Banner was wel te verwachten. Le Banner was nog niet echt goed warm gelopen, maar hij is gewoon te traag geworden om met de nieuwe generatie te knallen, zeker met een Zimmerman. Errol toonde toch nog wat respect door het rustig aan te doen. Dit is wat men noemt aflossing van de wacht ...
    Ze hebben blijkbaar ook de Russiche Michael Buffer gevonden.

  22. #272
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    de sectie "forumbeleid" is niet voor niks al jaren gesloten.

  23. #273
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    * Geen links plaatsen naar live streams van dit evenement *
    jammer dat mixfight de comerciele kant opgaat. ik vond MF juist uniek tijdens K1 finales, want MF was altijd de enige site waar je de bestre streams kon zien. niet dat ik vandaag het mooie weer zou laten schieten voor een paar flutpartijen maar toch

  24. #274
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    on the fringe
    Posts
    376
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    zal wel weer aan mij liggen maar vond het erg vreemd dat er terwijl normaal gesproken met gratis links gegooit werd het nu in 1 keer strafbaar was . dacht dat een forum een nooit partij kiezend iets moet zijn waarop liefhebbers van de gebeurtenissen die betrekking hebben op de liefhebberij cq hobby van de mensen die dit forum bezoeken vrijblijvend bespreekbaar moet zijn . en ja adressen -links uitwissellen hoort daar ook bij . vind als je serieus wilt overkomen je wat dat betreft concequent moet. zijn .
    X2
    ’’apparently the the only way to kill a lion is by rear naked choke…personally i’d just kick it in the head.’’ – Bas Rutten

  25. #275
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    jammer dat mixfight de comerciele kant opgaat. ik vond MF juist uniek tijdens K1 finales, want MF was altijd de enige site waar je de bestre streams kon zien. niet dat ik vandaag het mooie weer zou laten schieten voor een paar flutpartijen maar toch
    ach streams kun je makkelijk vinden dat houden ze niet tegen
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •