Iemand tips waar ik dat het beste kan nemen?We hebben nu schotel (canal digitaal).Maar wil over op een alles in een pakket.Dat kan daar ook.Maar je kan niet opnemen,geen uitzending gemist terug kijken.En met regen geen beeld.
qua service is het allemaal niets, ik heb problemen gehad met kpn, de ander weer met UPC ( waar ik heel tevreden over ben)
ik heb nu net UPC horizon, daarmee kan je ook meteen je media van je laptop en je telefoon streamen naar de horizon box.
ook kan je apps e.d. op tv zien. dit laatste staat nog wel in de kinderschoenen. zijn nog niet veel apps beschikbaar.
verder kan je 4 programma's tegelijk opnemen en zijn de nederlandse zenders in hd.
ik ben er tevreden mee
Oke ik heb ook wat mensen gesproken die nogal eens geen beeld hadden met horizon.En de service was ook niet je van het.Maar dat is meestal een probleem.Als je ergens lid wil worden is dat zo gebeurd.Maar om iets op te zeggen......Dan kun je niks vinden op de meeste sites.
Waarschijnlijk wel,maar het is alleen als het hard regent of met onweer.Mijn oom heeft een soort paraplu boven de schotel gekocht.Dat scheelt wel zegt hij.Beeld is wel super scherp in ieder geval.
Momenteel heb ik ziggo alles in 1. Ik heb ook een schotel hangen (FTA) die heeft echt goed beeld. Waarschijnlijk zal je schotel wat verschoven zijn als deze slechte kwaliteit beeld geeft.
Be a Warrior, not a Worrier
qua service is het allemaal 3x niks, bij ziggo zijn het ook rukkers, die snappen ook nergens niks van.
ja het heeft meer te maken met de systemen waarmee ze werken. als alles loopt dan gaat t wel maar als er iets verandert dan gaat het vaak mis.
zo had ik horizon besteld en kreeg ik eerst een alles in 1 pakket thuisgestuurd. dat moest weer omgeruild worden etc.
de mensen die je bij de upc aan de lijn krijgt helpen je wel goed en zijn vriendelijk alleen blijkt er achteraf toch weer iets niet helemaal goed te staan waardoor je weer moet bellen. uiteindelijk wordt het wel opgelost
bij kpn werd ik ook nog eens een keer als een mongool behandeld, dus wat dat betreft vind ik upc al een hele verbetering.
bij ziggo helpdesk is de kans dat je een nederlands sprekend iemand aan de lijn krijgt 0,0% lijkt het wel.....de laatste keer zei ik "ik wil graag iemand spreken die NL spreekt............ of Turks mag ook" toen sodemieterde ze die hoorn er nog op ook vier keer moeten bellen om die HBO zenders op te zeggen :S
ze bieden het overal aan dacht ik.heb zelf telfort ben der wel tevreden mee
beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat
Bookmarks