MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Join Date
    May 2005
    Location
    HIER
    Posts
    1.953
    vCash
    126000

    Default Alles in een pakket

    Iemand tips waar ik dat het beste kan nemen?We hebben nu schotel (canal digitaal).Maar wil over op een alles in een pakket.Dat kan daar ook.Maar je kan niet opnemen,geen uitzending gemist terug kijken.En met regen geen beeld.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dtgerald View Post
    Iemand tips waar ik dat het beste kan nemen?We hebben nu schotel (canal digitaal).Maar wil over op een alles in een pakket.Dat kan daar ook.Maar je kan niet opnemen,geen uitzending gemist terug kijken.En met regen geen beeld.
    Met regen geen beeld?
    Shit, ik wou net gaan overstappen vanwege de vele HD kanalen voor dezelfde prijs als ik nu bij UPC gewoon digitaal heb.
    Dreambox waarschijnlijk het zelfde probleem dan aangezien het ook via een schotel gaat?

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    qua service is het allemaal niets, ik heb problemen gehad met kpn, de ander weer met UPC ( waar ik heel tevreden over ben)

    ik heb nu net UPC horizon, daarmee kan je ook meteen je media van je laptop en je telefoon streamen naar de horizon box.
    ook kan je apps e.d. op tv zien. dit laatste staat nog wel in de kinderschoenen. zijn nog niet veel apps beschikbaar.
    verder kan je 4 programma's tegelijk opnemen en zijn de nederlandse zenders in hd.
    ik ben er tevreden mee

  4. #4
    Join Date
    May 2005
    Location
    HIER
    Posts
    1.953
    vCash
    126000

    Default

    Oke ik heb ook wat mensen gesproken die nogal eens geen beeld hadden met horizon.En de service was ook niet je van het.Maar dat is meestal een probleem.Als je ergens lid wil worden is dat zo gebeurd.Maar om iets op te zeggen......Dan kun je niks vinden op de meeste sites.

  5. #5
    Join Date
    May 2005
    Location
    HIER
    Posts
    1.953
    vCash
    126000

    Default

    Waarschijnlijk wel,maar het is alleen als het hard regent of met onweer.Mijn oom heeft een soort paraplu boven de schotel gekocht.Dat scheelt wel zegt hij.Beeld is wel super scherp in ieder geval.

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Momenteel heb ik ziggo alles in 1. Ik heb ook een schotel hangen (FTA) die heeft echt goed beeld. Waarschijnlijk zal je schotel wat verschoven zijn als deze slechte kwaliteit beeld geeft.
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    qua service is het allemaal 3x niks, bij ziggo zijn het ook rukkers, die snappen ook nergens niks van.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    ja het heeft meer te maken met de systemen waarmee ze werken. als alles loopt dan gaat t wel maar als er iets verandert dan gaat het vaak mis.
    zo had ik horizon besteld en kreeg ik eerst een alles in 1 pakket thuisgestuurd. dat moest weer omgeruild worden etc.
    de mensen die je bij de upc aan de lijn krijgt helpen je wel goed en zijn vriendelijk alleen blijkt er achteraf toch weer iets niet helemaal goed te staan waardoor je weer moet bellen. uiteindelijk wordt het wel opgelost

    bij kpn werd ik ook nog eens een keer als een mongool behandeld, dus wat dat betreft vind ik upc al een hele verbetering.

  9. #9
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    ja het heeft meer te maken met de systemen waarmee ze werken. als alles loopt dan gaat t wel maar als er iets verandert dan gaat het vaak mis.
    zo had ik horizon besteld en kreeg ik eerst een alles in 1 pakket thuisgestuurd. dat moest weer omgeruild worden etc.
    de mensen die je bij de upc aan de lijn krijgt helpen je wel goed en zijn vriendelijk alleen blijkt er achteraf toch weer iets niet helemaal goed te staan waardoor je weer moet bellen. uiteindelijk wordt het wel opgelost

    bij kpn werd ik ook nog eens een keer als een mongool behandeld, dus wat dat betreft vind ik upc al een hele verbetering.
    bij ziggo helpdesk is de kans dat je een nederlands sprekend iemand aan de lijn krijgt 0,0% lijkt het wel.....de laatste keer zei ik "ik wil graag iemand spreken die NL spreekt............ of Turks mag ook" toen sodemieterde ze die hoorn er nog op ook vier keer moeten bellen om die HBO zenders op te zeggen :S

  10. #10
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    Met regen geen beeld?
    Shit, ik wou net gaan overstappen vanwege de vele HD kanalen voor dezelfde prijs als ik nu bij UPC gewoon digitaal heb.
    Dreambox waarschijnlijk het zelfde probleem dan aangezien het ook via een schotel gaat?
    Dreambox is er ook voor de kabel
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  11. #11
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    ze bieden het overal aan dacht ik.heb zelf telfort ben der wel tevreden mee
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •