MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 117 of 117
  1. #101

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Ik wil me er verder mee bemoeien, maar als er serieus mensen afvallen omdat ze een paar euro meer moeten betalen aan de contributie, dan is dat maar zo. Even heel lullig gezegd: kickboksen moet uit de onderklasse en dan vallen er maar wat af.

    Als je kijkt hoeveel materiaal kost in vergelijking met andere sporten is dat bijna niks. Entreegeld is er niet. Contributie is veel lager. Overige kosten zijn er niet. Neem bijvoorbeeld een veel grotere sport als tennis, als je daar lid wordt van een vereniging, les neemt in een groep van 8 1x in de week en dan heb ik het nog niet eens over je kleding en materiaal, dan ben je al een paar honderd(!) euro per jaar kwijt.

    Noem mij een sport die goedkoper is dan kickboksen, ik kan er geen noemen, ik zou graag ook een ander deel van de maatschappij bij het kickboksen zien. Die zie je wel bij judo en karate en zelfs boksen!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  2. #102
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    @cholitzu Ik neem aan dat jij met je baan die paar euro extra wel kan betalen en zelfs (makkelijk?) tennis

  3. #103
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by WIM_de _Echte View Post
    Ik weet best wat je bedoeld.
    Dat verhaal van bedelaar naar miljonair is prachtig. Maar in de VS is een klimaat waarin dit alles kan gebeuren.
    Worstelen wordt daar op school met de paplepel ingegoten. In het commerciële verlengde daarvan is het WWF jarenlang een kassucces gebleken. De stap voor de UFC is dan een stuk minder groot.
    Zoiets zie ik hier voorlopig niet gebeuren.

    Verbeteringen zullen er zeker komen.
    En maak je niet ongerust om wat ik vanachter mn beeldscherm zou doen. Ook 'in het echt' ben ik volop bezig de nieuwe ontwikkelingen vorm te geven en te implementeren.

    En nogmaals. Het gaat voornamelijk om de breedtesport en de sportevenementen.
    Niet over commerciële entertainmentbedrijven zoals UFC , K1 en Glory World Series.
    Dat had niks met de worstelcultuur te maken, want worstelen is een olympische sport en heeft niks met MMA te maken verder.
    Worstelen en MMA wordt vaak in 1 adem genoemd , maar dat betekent helemaal niet dat daardoor MMA makkelijker geaccepteerd wordt (bron: ik ben een worstelaar).
    Judokas over de hele wereld zijn inmiddels ook bekend met mma; dat betekent niet dat ze daardoor allemaal massaal geïnteresseerd zijn in mma.
    In Amerika ook niet, het is dat ze bij Zuffa die miljoenen erin gepompt hadden, want anders was deze sport missch. wel nog net zo ondergronds als in de pre-PRIDE era.

    Dat vergeten mensen vaak; dat klimaat waar jij het over hebt was er niet al, het is gekocht; 44 miljoen verlies sinds Zuffa UFC kocht voordat ze winst begonnen te maken.
    Gelukkig borduren wij voort op het succes van onze kampioenen in landen, waardoor zulke bedragen niet uit onze zak hoeven te komen om de boel geaccepteerd te krijgen.
    Fighting is poetry in motion

  4. #104
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    NL
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    FF goed lezen Lopez86.
    Ik schrijf nergens dat worstelen en MMA hetzelfde is. (alhoewel een leek daar amper verschil in ziet, net zo min een leek amper verschil ziet tussen bijv karate,taekwondo en kickboksen )
    Ik heb het over het klimaat dat vechtsporten daar hoger op de maatschappelijke ladder staan dan hier. Sorry dat ik 'jouw' worstelen hierbij als voorbeeld noem. Maar juist omdat het op scholen onderwezen wordt zullen die onderdelen door het grote publiek makkelijker te herkennen zijn en daardoor het MMA beter geaccepteerd. ('wat de boer niet kent' verhaal) Dit geeft ruimte en mogelijkheden voor commerciële bedrijven als UFC enz.

    Het is onzin om te zeggen dat het alleen maar komt door een miljoeneninvestering.
    Waarom is bijv een voetbal daar ,na tientallen jaren en honderden miljoenen verder en ondanks af en toe redelijke succesjes, nog steeds een meisjessport?
    Waarom is het concept van de Formule 1 in de VS met ook zo'n gigantische investering finaal mislukt?
    Beiden pasten om verschillende redenen niet in het amerikaanse klimaat.

  5. #105
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by WIM_de _Echte View Post
    FF goed lezen Lopez86.
    Ik schrijf nergens dat worstelen en MMA hetzelfde is. (alhoewel een leek daar amper verschil in ziet, net zo min een leek amper verschil ziet tussen bijv karate,taekwondo en kickboksen )
    Ik heb het over het klimaat dat vechtsporten daar hoger op de maatschappelijke ladder staan dan hier. Sorry dat ik 'jouw' worstelen hierbij als voorbeeld noem. Maar juist omdat het op scholen onderwezen wordt zullen die onderdelen door het grote publiek makkelijker te herkennen zijn en daardoor het MMA beter geaccepteerd. ('wat de boer niet kent' verhaal) Dit geeft ruimte en mogelijkheden voor commerciële bedrijven als UFC enz.

    Het is onzin om te zeggen dat het alleen maar komt door een miljoeneninvestering.
    Waarom is bijv een voetbal daar ,na tientallen jaren en honderden miljoenen verder en ondanks af en toe redelijke succesjes, nog steeds een meisjessport?
    Waarom is het concept van de Formule 1 in de VS met ook zo'n gigantische investering finaal mislukt?
    Beiden pasten om verschillende redenen niet in het amerikaanse klimaat.
    Sorry. Maar MMA is pas enkele jaren geaccepteerd in Amerika. Pas zo rond 2000 is het wat omgeslagen. En voor het grote publiek kwam dit grotendeels door de TUF serie. Hiervoor werd het als een soort hanengevechten tussen mensen gezien en was het echt totaal niet populair en geaccepteerd. Het was zelfs heel lang in veel staten verboden om MMA evenementen te houden.

    En niks slaat aan in Amerika als het niet uit Amerika komt en als er dan al geen Amerikanen aan meedoen die domineren vinden ze er helemaal geen zak aan. Dat is de voornaamste reden waarom f1 en voetbal daar niet goed bekeken worden....

  6. #106
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by WIM_de _Echte View Post
    FF goed lezen Lopez86.
    Ik schrijf nergens dat worstelen en MMA hetzelfde is. (alhoewel een leek daar amper verschil in ziet, net zo min een leek amper verschil ziet tussen bijv karate,taekwondo en kickboksen )
    Ik heb het over het klimaat dat vechtsporten daar hoger op de maatschappelijke ladder staan dan hier. Sorry dat ik 'jouw' worstelen hierbij als voorbeeld noem. Maar juist omdat het op scholen onderwezen wordt zullen die onderdelen door het grote publiek makkelijker te herkennen zijn en daardoor het MMA beter geaccepteerd. ('wat de boer niet kent' verhaal) Dit geeft ruimte en mogelijkheden voor commerciële bedrijven als UFC enz.

    Het is onzin om te zeggen dat het alleen maar komt door een miljoeneninvestering.
    Waarom is bijv een voetbal daar ,na tientallen jaren en honderden miljoenen verder en ondanks af en toe redelijke succesjes, nog steeds een meisjessport?
    Waarom is het concept van de Formule 1 in de VS met ook zo'n gigantische investering finaal mislukt?
    Beiden pasten om verschillende redenen niet in het amerikaanse klimaat.
    FF goed lezen Wim; ik zeg nergens dat worstelen en MMA hetzelfde is.
    Ik was ff vergeten dat je met jou geen discussie kan aangaan zonder er een welles nietes verhaal van te maken, persoonlijk te worden , of op de punctuele toer te gaan.
    Je noemde het commerciele verlengde van de WWF in worstelen, als reden dat de stap van de UFC minder groot was.
    Ik zeg simpelweg dat dat niet zo is, om genoemde redenen.

    Nog een keer goed lezen wim; ik zeg nergens dat "het alleen maar komt door een miljoeneninvestering".
    Waar lees je dat?
    Ik zeg alleen dat het klimaat gekocht (lees: gemaakt, voordat je weer een punctuele hard-on krijgt) is, door die miljoenen te investeren in bijv. TUF.
    De vergelijkingen met de MLS en F-1 gaan wat dat betreft niet eens op, want die waren wereldwijd al een gegrondveste branche.
    Die was er toentertijd uberhaupt niet voor MMA.
    Ik ga btw niet verder met je welles en nietes verhaal, dat is zonde van dit topic.
    Fighting is poetry in motion

  7. #107
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    NL
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    Je bent echt grappig Lopez
    Je draait je kont in allerlei bochten om je gebrek aan perspectief en nuance te maskeren.
    Nee, doe maar niet verder gaan in dit verhaal. Je maakt je zelf nog ongeloofwaardiger.

  8. #108
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    NL
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    Is klassikl een alter ego van Lopez86.
    Same shit.

  9. #109
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    fred rooiers vind ik niet echt een goeie keuze. waarom'' een ex van me ging daar trainen op aandringen van mij. omdat ik dacht dat is een goeie trainer. heeft veel kampioenen voort gebracht. me ex heeft toen een tijdje bij hem getraind en vroeg of ze spullen bij hem kon kopen. hij had toen tegen haar gezegt dat hij wel wat goeie tweedehandse spullen thuis had staan en had haar uitgenodigd bij hem thuis. ik moet er wel bij zeggen hij was toen vrijgezel. en dat meisje, m.n. ex toen was net 17, toen ze bij hem thuis aan kwam. en die sport spullen wel oké vond. had hij tegen haar gezegd je mag ze gratis hebben. en daarna gevraagd of hij haar even zou gaan masseren. en allemaal vieze aanbiedingen gedaan. dat meisje heeft daarna nooit meer een stap op een kickboks school gedaan. daarom vind i frad niet echt een goeie keuze

  10. #110
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    fred rooiers vind ik niet echt een goeie keuze. waarom'' een ex van me ging daar trainen op aandringen van mij. omdat ik dacht dat is een goeie trainer. heeft veel kampioenen voort gebracht. me ex heeft toen een tijdje bij hem getraind en vroeg of ze spullen bij hem kon kopen. hij had toen tegen haar gezegt dat hij wel wat goeie tweedehandse spullen thuis had staan en had haar uitgenodigd bij hem thuis. ik moet er wel bij zeggen hij was toen vrijgezel. en dat meisje, m.n. ex toen was net 17, toen ze bij hem thuis aan kwam. en die sport spullen wel oké vond. had hij tegen haar gezegd je mag ze gratis hebben. en daarna gevraagd of hij haar even zou gaan masseren. en allemaal vieze aanbiedingen gedaan. dat meisje heeft daarna nooit meer een stap op een kickboks school gedaan. daarom vind i frad niet echt een goeie keuze

    Zoooooo..... Is dit een verzinsel of echt waar??

  11. #111
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    ik ga dit toch niet zomaar verzinnen.
    Last edited by rafi; 30-01-2013 at 20:45.

  12. #112
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=WIM_de _Echte;1198905]Verbeteringen zullen er zeker komen.
    En maak je niet ongerust om wat ik vanachter mn beeldscherm zou doen. Ook 'in het echt' ben ik volop bezig de nieuwe ontwikkelingen vorm te geven en te implementen

    Met "achter het beeldscherm" doelde ik op mijzelf... Maar goed om te horen dat bezig bent de nieuwe ontwikkelingen vorm te geven en te implementeren. Kan je misschien vertellen hoe je deze ontwikkelingen aan het vormgeven bent? En wat je concreet gaat implementeren?
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  13. #113
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Men kan een voorbeeld nemen aan o.a. Ellen en hoe zij bezig is met gala's te organiseren....
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  14. #114
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    Men kan een voorbeeld nemen aan o.a. Ellen en hoe zij bezig is met gala's te organiseren....
    Dat dacht ik!
    Fighting is poetry in motion

  15. #115
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Dat gala waar nieuwelingen de ring ingingen die een paar maanden hadden getraind "bikkelen voor bikkels", als je zoiets in een documentairevorm of samenvatting, ofzo op tv kan krijgen, inclusief hoe ze zich voorbereiden op een wedstrijd, dan krijg zo zoveel positieve beeldvorming, er zouden wat dat betreft ook nog wat meeer mensen de handen ineen moeten slaan.

  16. #116
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Ja een soort TUF, maar dan zonder de soapdrama's en onzingevechtjes, zou wel kunnen bijdragen aan wat meer kennis en sympathie bij de gemiddelde kijker.

  17. #117
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Wat bovenstaande heren proberen te zeggen is: Pak dat programma van Ramon Dekkers. En volg de achtergrond van de vechters.

    OT: Ik zou ook wel wat andere achtergronden dan MMA en Kickboksen in de commissie willen zien.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •