MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 16 FirstFirst ... 2345678910 ... LastLast
Results 126 to 150 of 388
  1. #126
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben nu over de helft, maar zat te denken... Is het niet gevaarlijk voor de schrijver al die namen zo open te benoemen? Zoals Harry Stoeltie & Atilla enz.. ??
    Nee er zijn wel meer schrijvers die wel eens wat hebben geschreven over Harry Stoeltie en Atilla.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Wie is Atilla?

  3. #128
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Atilla is een turkse "crimineel". voor zover ik weet, hij komt ook heel even voor in het passage proces.

  4. #129
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Wie is Atilla?
    http://en.wikipedia.org/wiki/Attila_the_hun

  5. #130
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    lol

  6. #131
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Zelfs met dit gegeven vind jij het toch nodig om aan te geven dat jij "het knap vind dat Badr het nog zo ver heeft geschopt"

    Niet om het 1 of het ander hoor,maar hoe kunnen mensen hier op MF "posters" zoals als jou nou serieus nemen betreffend dit onderwerp? Je zou je dood moeten schamen voor het feit dat je hem al jaren je hand boven zijn hoofd houdt!!

    Onafhankelijk wat Badr doet,zullen mensen zoals jou Badr zijn daden ten aller tijden goed proberen te praten,wat achteraf meer over jou eigen karakter zegt als dat het over die van Badr doet.

    Die jongen is gewoon totaal van het pad af,en er is totaal geen reden om Badr als moslimbroeder,of als Marokkaan telkens te verdedigen,de enige reden die ik dan kan verzinnen is dat je juist opkijkt tegen deze man juist door dit soort gedrag en dit soort akties,wat mij vertelt dat er bij jou net zo goed als bij Badr een steekje los zit. Er is helemaal geen schande om dit soort gedrag af te keuren ondanks het een Marokkaan of Moslim is.

    Wat betreft al het nieuws over Badr,het komt bij mij niet zo verassend over,er was al jaren bekend dat Badr schijt heeft aan alles en iedereen en dat hij daar ook naar handeld. Ik vind het om die reden nu ook geweldig dat het allemaal gebundeld is in de zin van een boek i.p.v een politie verslag,zodat de "normale mens" ook een kijkje heeft in het leven van deze "kickbokser"

    Of moet ik zeggen crimineel die kickbokst.


    Oprotten met die pannekoek. Ga maar lekker je criminele leven leiden en ik hoop dat je snel tegen de lamp loopt,maar laat de sport lekker links liggen en trek die niet mee naar onder tijdens je triest manier van leven.. Sneu!
    Ik merk dat je haat heel diep zit. Ik juich het toe dat je deze haat en woede omzet in zulke posts. Daar kan Badr heel wat van leren. Ik heb nooit goedgekeurd wat Badr heeft gedaan en zal dit ook nooit toe. Ik gaf alleen aan dat het knap is dat iemand met zo weinig inzet het zo ver heeft kunnen schoppen. Beetje raar dat jij zijn religie en afkomst erbij haalt, want daar kijk ik niet eens naar. Ik ben namelijk ook een fan van Tyson en Nick Diaz. Niet om hun afkomst, maar om her spektakel dat zij brengen. Leer er maar mee leven, want ik ga voorlopig niet weg.
    Max. 400 x 125

  7. #132
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Zelfs met dit gegeven vind jij het toch nodig om aan te geven dat jij "het knap vind dat Badr het nog zo ver heeft geschopt"

    Niet om het 1 of het ander hoor,maar hoe kunnen mensen hier op MF "posters" zoals als jou nou serieus nemen betreffend dit onderwerp? Je zou je dood moeten schamen voor het feit dat je hem al jaren je hand boven zijn hoofd houdt!!

    Onafhankelijk wat Badr doet,zullen mensen zoals jou Badr zijn daden ten aller tijden goed proberen te praten,wat achteraf meer over jou eigen karakter zegt als dat het over die van Badr doet.

    Die jongen is gewoon totaal van het pad af,en er is totaal geen reden om Badr als moslimbroeder,of als Marokkaan telkens te verdedigen,de enige reden die ik dan kan verzinnen is dat je juist opkijkt tegen deze man juist door dit soort gedrag en dit soort akties,wat mij vertelt dat er bij jou net zo goed als bij Badr een steekje los zit. Er is helemaal geen schande om dit soort gedrag af te keuren ondanks het een Marokkaan of Moslim is.

    Wat betreft al het nieuws over Badr,het komt bij mij niet zo verassend over,er was al jaren bekend dat Badr schijt heeft aan alles en iedereen en dat hij daar ook naar handeld. Ik vind het om die reden nu ook geweldig dat het allemaal gebundeld is in de zin van een boek i.p.v een politie verslag,zodat de "normale mens" ook een kijkje heeft in het leven van deze "kickbokser"

    Of moet ik zeggen crimineel die kickbokst.


    Oprotten met die pannekoek. Ga maar lekker je criminele leven leiden en ik hoop dat je snel tegen de lamp loopt,maar laat de sport lekker links liggen en trek die niet mee naar onder tijdens je trieste manier van leven.. Sneu!
    Badr kon inderdaad de grens overtreden zonder gestraft te worden, maar puur omdat K1 enorm veel aan hem verdiende. En om nou zijn populariteit in Japan en de rest van de wereld aan het moslim zijn te willen koppelen. Mag jij mij vertellen hoeveel moslims er in Japan wonen.

    Last edited by Willm; 23-08-2013 at 17:14.

  8. #133
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ik merk dat je haat heel diep zit. Ik juich het toe dat je deze haat en woede omzet in zulke posts. Daar kan Badr heel wat van leren. Ik heb nooit goedgekeurd wat Badr heeft gedaan en zal dit ook nooit toe. Ik gaf alleen aan dat het knap is dat iemand met zo weinig inzet het zo ver heeft kunnen schoppen. Beetje raar dat jij zijn religie en afkomst erbij haalt, want daar kijk ik niet eens naar. Ik ben namelijk ook een fan van Tyson en Nick Diaz. Niet om hun afkomst, maar om her spektakel dat zij brengen. Leer er maar mee leven, want ik ga voorlopig niet weg.
    Weg gaan? Haat? Je pakt het veeeelste serieus op kerel. Ik begrijp niet helemaal waar je deze aannamens vandaan haalt. Het is gewoon een reaktie en een mening. Get a grip.

    Dat je Fan bent van iemand is helemaal ok. Totaal geen problemen mee,of dat nou Badr,Tyson,of Nick Diaz is. Wat mij stoort is de manier van reageren na voorvallen zoals b.v bij Badr. Niet alleen jij,maar een heleboel mensen spelen dan ineens mooi weer. Dat je Badr zijn akties niet goedkeurt lijkt me ook niks meer als logisch. Heb ik ook geen twijfel over getoond toch? Wat mij verbaasd is dat je duidelijk op kijkt tegen mensen zoals Badr. Die indruk heb ik van jou na het jarenlang lezen van je posts.
    En als je dan na een reaktie,of na commentaar mooi weer gaat spelen vraag ik me af of je nou jezelf probeert te overtuigen,of een ander. Ik trap er niet in i.i.g. Zo heeft ieder zijn mening en een eigen kijk,en zo heb jij recht op de jouwe

    Anyway,let's agree to disagree. Eve goeie "Forumvrienden"

  9. #134
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Boek Badr Hari zorgt voor ophef
    In diverse media wordt er aandacht besteed aan het boek over Badr Hari van Jens Olde Kalter. Een overzicht...
    Een boek over Badr Hari betekent vuurwerk. Journalist Olde Kalter heeft voor zijn boek Badr uitmuntende research gedaan naar de kickbokser en is niet bang de waarheid over hem op te schrijven.

    Badr Hari is niet alleen een explosief kickbokser, maar heeft ook buiten de ring losse handjes. Auteur Jens Olde Kalter schetst in zijn zojuist verschenen boek Badr - de harde werkelijkheid achter Badr Hari een ontluisterend beeld. Badr Hari deinst er niet voor terug zijn vele (ex-)vriendinnen te mishandelen en slaat bijna voor de lol geregeld kroegbezoekers in elkaar.

    Zware jongens
    Alsof dat allemaal nog niet erg genoeg is, schurkt Badr al jaren aan tegen het criminele milieu. Hij is bevriend met een zware jongen als Gwenette Martha en was huisvriend van de Hells Angels, tot hij voorman Harrie Stoeltie bedroog met diens vriendin toen hij vastzat. Voor straf mocht Badr een jaar niet in Nederland optreden op kickboksgala’s.
    Zijn start als professioneel vechtsporter was veelbelovend, maar al snel kon Badr de weelde niet dragen. Hij hing bij nacht en ontij in de stad rond en misdroeg zich tijdens trainingen. Voor Badr was het doodnormaal argeloze sparringpartners een gebroken neus te slaan.

    Bloed en ellende
    Zelfs een toptrainer als Thom Harinck kon Hari niet op het rechte spoor houden. Alles wat Hari aanraakt, zo lijkt het, verandert in bloed en ellende. Hij verspeelt een megacontract met sponsor KIA door zich stelselmatig aan geen enkele afspraak te houden. De Marokkaanse minister van Sport bezoekt hij in korte broek: voor ‘koning Badr’ gelden geen regels.
    Olde Kalter heeft uitmuntende research gedaan en is niet bang om de harde waarheid over Badr op te schrijven. Bijna terloops voert hij een Amsterdamse uitsmijter op die de veelbesproken mishandeling door Badr van portier Mike Schut van Club BlinQ bevestigt.
    En natuurlijk komt het brute geweld tegen zakenman Koen Everink tijdens Sensation White ter sprake, vorig jaar zomer. Zou er nog iemand zijn die niet gelooft dat Badr diens voet nog net niet van zijn been trapte?

    Celstraf
    In oktober staat Badr Hari vanwege deze en een aantal andere ernstige geweldsdelicten voor de rechter. Het moet wel heel raar lopen wil hij niet een lange celstraf krijgen. Dat betekent einde carrière als kickbokser. Eigen schuld.
    In het begin heb je als lezer nog enige sympathie voor het ongepolijste talent. Maar die slaat Badr je in noodtempo uit handen. Het vorige boek van Olde Kalter, De kickbokser (2011), ging over Ernesto Hoost, Mister Perfect van de vechtsport. Badr Hari is diens spiegelbeeld: Bad Boy.

    Boek over Badr Hari massaal gestolen
    Het boek over Badr Hari blijkt het meest gestolen boek van Nederland te zijn. Het ligt sinds woensdag in de winkels.
    Of beter gezegd niet meer. In de AKO op het Centraal Station van Amsterdam werd het boek massaal gestolen, meldt De Telegraaf. Het filiaal besloot daarop over te gaan op speciale anti-diefstalstickers. Het boek van Jens Olde Kalter dat woensdag verscheen, is inmiddels al vier keer herdrukt. Inmiddels zijn er 25.000 boeken in omloop.

    Badr gaat Estelle mogelijk slopen
    Jens Olde Kalter, de schrijver van het boek Badr, de harde werkelijkheid achter Badr Hari, denkt dat er best een kans is dat de kickbokser zijn liefje Estelle Cruijff flink zal gaan mishandelen.
    In een interview met De Telegraaf vertelt Olde Kalter dat de meeste exen van Hari mishandeld werden. De schrijver denkt dat dit misschien ook bij Estelle zal gaan gebeuren. "Als je die lijn voorttrekt, dan is het voor mij niet heel verrassend als er hier ook zoiets zou kunnen gebeuren."
    Hierbij zegt de auteur ook dat het sowieso niet helemaal goed gaat bij de familie van Estelle. Volgens geruchten zou haar moeder niet meer welkom zijn in huize Hari, aldus de onderzoeksjournalist.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #135
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Verder een prima kerel die badr. Echt een hele lieve jongen.

  11. #136
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    In oktober die rechtzaak + uitspraak ?
    Mooi ! Lekker snel. Zijn we eindelijk van het gezeik af.

  12. #137
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Verder een prima kerel die badr. Echt een hele lieve jongen.
    Behulpzaam en rustig. Hoge cijfers op school. Milieu bewust. Begaan met ouderen en zwakkeren. Doet aan recycling en flost regelmatig.

  13. #138
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    vandaag (te laat geleverd) in de brievenbus gehad, ben 'm nu aan het lezen zit ongeveer op pagina 60 nu.

  14. #139
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Ik hoorde dat je in het begin nog sympathie voor badr krijgt maar later in het boek komen de meer lelijke dingen naar boven.

  15. #140
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Behulpzaam en rustig. Hoge cijfers op school. Milieu bewust. Begaan met ouderen en zwakkeren. Doet aan recycling en flost regelmatig.
    Bovendien helpt hij regelmatig mee met glazen afwassen tijdens het uitgaan. Wat wil je nog meer

  16. #141
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Behulpzaam en rustig. Hoge cijfers op school. Milieu bewust. Begaan met ouderen en zwakkeren. Doet aan recycling en flost regelmatig.
    en helpt mee met afdrogen!

  17. #142
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Hij lijkt mij wel een geschikte host voor een nieuw tv programma.

    Afdrogen met sterren.

    Waarin BN'ers in een drukke club de bar voorzien moeten houden met schone glazen. Host en afwas expert Badr Hari judged zowel op afdroog techniek als op het tempo en hoeveel glazen er op een avond stuk gaan. Natuurlijk moeten er ook geen strepen op zitten.

  18. #143
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Hij lijkt mij wel een geschikte host voor een nieuw tv programma.

    Afdrogen met sterren.

    Waarin BN'ers in een drukke club de bar voorzien moeten houden met schone glazen. Host en afwas expert Badr Hari judged zowel op afdroog techniek als op het tempo en hoeveel glazen er op een avond stuk gaan. Natuurlijk moeten er ook geen strepen op zitten.

    Lol en aan het eind wint er iemand uit het publiek een Meet & Beat met Badr zelf.
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  19. #144
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike View Post
    ...een Meet & Beat met Badr zelf.
    Waha !
    Wedden dat die hoer van een Johan Vlemminx alsnog wil winnen.
    Dat is dan wel weer een programma wat ik zou kijken.

  20. #145
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike View Post
    Lol en aan het eind wint er iemand uit het publiek een Meet & Beat met Badr zelf.
    Publieksprijzen mogen natuurlijk niet ontbreken. A Meeting & Beating from Badr wordt verloot onder de 5 gelukkigen die de uiteindelijke winnaar van het programma raden. Het bedrag wat de winnende BN' er uiteindelijk kwijt is aan zijn of haar ziekenhuis bezoek plus nazorg wordt door de zender overgemaakt aan het goede doel van zijn of haar keuze.

  21. #146
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  22. #147
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    59
    vCash
    126000

    Default

    Ben nu op een kwart. Interessant boek.
    Eigenaar van MMA Finest.

  23. #148
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    'k Ben zo trots als een minotauro met 7 lullen dat ik gewoon ge-quote ben!
    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...i-wordt-vader!
    Gast, er heet een heel hoofdstuk 'VADR HARI'

    Bedankt nog!

    Groet Jens

  24. #149
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Jens, krijg je al politie beveiliging?

  25. #150
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Jens, krijg je al politie beveiliging?
    Speciaal een account aangemaakt om zure post te plaatsen over het boek?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •