MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 101 to 125 of 131
  1. #101
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Best ironisch dat uitgekozen JIJ tegen iemand zegt dat ze met een bepaalde bril naar een partij kijken.

    Hoe dan ook ben ik nog steeds van mening dan Rico terecht heeft gewonnen. Maar ik heb zo'n vermoeden dat jij een type saki fan bent die niet te overtuigen is dus ik ga je ook verder niet proberen te overtuigen en laat jou ook gewoon je eigen mening hebben (door een neutrale bril uiteraard) over dat gevecht.
    Rico heeft goed gevochten maar niet gewonnen. Idd gewonnen dankzij die scheids. Zelfs een neutrale supporter zal het zelfde gezegd hebben. Dus ik adviseer je om een goede bril te kopen met een minimale sterkte van -10!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Rico heeft goed gevochten maar niet gewonnen. Idd gewonnen dankzij die scheids. Zelfs een neutrale supporter zal het zelfde gezegd hebben. Dus ik adviseer je om een goede bril te kopen met een minimale sterkte van -10!
    Je zegt dat ZELFS een neutrale supporter hetzelfde gezegd zal hebben, met andere woorden je geeft toe dat jij zelf geen neutrale supporter bent. Slim bezig.
    En nogmaals, erg ironisch dat de grootste saki fanboy hier anderen adviseert om door een 'goede' bril te kijken, oftewel een saki bril volgens jou.

    maarja, hoe je het ook wendt of keert... Die ene jongen met dat 'gaykapseltje' heeft de titel en een mooi bedrag gewonnen en heeft een Win over Saki op zijn record. Hopelijk komt saki de volgende x een stuk minder arrogant en beter voorbereid en wie weet kan hij Rico terugpakken. Eerlijk is eerlijk, saki vocht niet zo goed als voorheen. Nu mag je zelf kiezen of dat te danken was aan Rico's stijl of aan een slechte voorbereiding.
    Last edited by Pahlavan; 20-10-2013 at 22:59.

  3. #103
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Ik begrijp waarom jij Saki arrogant vindt. Als ik een Iraanse was zou ik ook wel beetje jaloers zijn op Saki. Koop die bril en Rico heeft gewoon geluk gehad met die 8 tellen anders was het zeker een draw of winst voor Saki.

  4. #104
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Misschien deze nog eens bekijken?
    Voor de rest is het duidelijk dat GG hier niet van gedacht zal veranderen(moet ie ook niet!!laat dat duidelijk zijn)in verband met deze partij. Toegeven dat Rico een prachtige prestatie heeft neergezet is blijkbaar moeilijk ook al ging ie na deze partij ook maar eventjes een makkiepartij tegemoet in de persoon van Ghita?? De Underdog doet wat weinig mensen dachten en dat is voor sommige mensen moeilijk te aanvaarden. SAKI & GHITA op 1 avondje uit?? Doe het maar als gast van 24 jaar waar bijna niemand geloofd dat ie het kan klaarspelen...
    Mentaal heeft ie het helemaal klaargespeeld en welke boost dat zo'n prestatie hem zal geven zal denk ik zeer te merken zijn in z'n volgende partijen..Saki hoop ik binnenkort terug te zien dan (sorry voor de zoveelste herhaling) vs Spong, en nu met Corbett erbij kan het ook daar voor heel wat spektakel gaan zorgen.
    Glory is goed bezig, namen die erbij zijn gekomen maakt het weer zeer de moeite om te volgen..

  5. #105
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guytje View Post
    Misschien deze nog eens bekijken?
    Voor de rest is het duidelijk dat GG hier niet van gedacht zal veranderen(moet ie ook niet!!laat dat duidelijk zijn)in verband met deze partij. Toegeven dat Rico een prachtige prestatie heeft neergezet is blijkbaar moeilijk ook al ging ie na deze partij ook maar eventjes een makkiepartij tegemoet in de persoon van Ghita?? De Underdog doet wat weinig mensen dachten en dat is voor sommige mensen moeilijk te aanvaarden. SAKI & GHITA op 1 avondje uit?? Doe het maar als gast van 24 jaar waar bijna niemand geloofd dat ie het kan klaarspelen...
    Mentaal heeft ie het helemaal klaargespeeld en welke boost dat zo'n prestatie hem zal geven zal denk ik zeer te merken zijn in z'n volgende partijen..Saki hoop ik binnenkort terug te zien dan (sorry voor de zoveelste herhaling) vs Spong, en nu met Corbett erbij kan het ook daar voor heel wat spektakel gaan zorgen.
    Glory is goed bezig, namen die erbij zijn gekomen maakt het weer zeer de moeite om te volgen..
    Je moet even een account aan maken bij fights4all.com. Daar kun je die partij nl helemaal zien in HD zelfs. Het is gewoon een draw niet meer. Saki wordt genaaid door GG.

  6. #106
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Je moet even een account aan maken bij fights4all.com. Daar kun je die partij nl helemaal zien in HD zelfs. Het is gewoon een draw niet meer. Saki wordt genaaid door GG.
    Niemand hoeft die partij nog een keer te kijken. 2 rondes voor Rico (ook zonder die 8 tellen) en 1 draw. En als die Saki van jou zo geweldig is en die Rico zo'n prutser dan had Saki even 2x in de handen gespuugd en hem knock out geslagen. Maar dat deed hij niet want hij was de mindere in de partij.

    Ik hoop dat hij inderdaad tegen Spong kan want die stuurt hem gewoon met pensioen. Zijn we daar ook weer van af.

  7. #107
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Je moet even een account aan maken bij fights4all.com. Daar kun je die partij nl helemaal zien in HD zelfs. Het is gewoon een draw niet meer. Saki wordt genaaid door GG.
    fanboy alert...

  8. #108
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Niemand hoeft die partij nog een keer te kijken. 2 rondes voor Rico (ook zonder die 8 tellen) en 1 draw. En als die Saki van jou zo geweldig is en die Rico zo'n prutser dan had Saki even 2x in de handen gespuugd en hem knock out geslagen. Maar dat deed hij niet want hij was de mindere in de partij.

    Ik hoop dat hij inderdaad tegen Spong kan want die stuurt hem gewoon met pensioen. Zijn we daar ook weer van af.

    Goed verwoord.
    Saki tegen Spong dat zal Saki nu denk ik niet willen.
    Spong maakt een lahmacun van hem.

  9. #109
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Ik begrijp waarom jij Saki arrogant vindt. Als ik een Iraanse was zou ik ook wel beetje jaloers zijn op Saki. Koop die bril en Rico heeft gewoon geluk gehad met die 8 tellen anders was het zeker een draw of winst voor Saki.
    hhmm.. jouw logica en sterke argumenten maken het haast onmogelijk om niet met je eens te zijn.
    Nog een paar van dat soort sterke argumenten en je hebt me overgehaald hoor...

  10. #110
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Niemand hoeft die partij nog een keer te kijken. 2 rondes voor Rico (ook zonder die 8 tellen) en 1 draw. En als die Saki van jou zo geweldig is en die Rico zo'n prutser dan had Saki even 2x in de handen gespuugd en hem knock out geslagen. Maar dat deed hij niet want hij was de mindere in de partij.

    Ik hoop dat hij inderdaad tegen Spong kan want die stuurt hem gewoon met pensioen. Zijn we daar ook weer van af.
    Jij heb ook volgens mij een -10 sterkte bril nodig!

  11. #111
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Goed verwoord.
    Saki tegen Spong dat zal Saki nu denk ik niet willen.
    Spong maakt een lahmacun van hem.
    Corbett zonder ellebogen stelt weinig voor. Spong heeft slim en goed gevochten tegen een vechter die voornamelijk van matige vechters heeft gewonnen en nu stond hij tegen een Spong die veel sterker is geworden en slimmer vecht.

    EN SAKI IS GEEN CORBETT!

  12. #112
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    fanboy alert...
    Liever een fanboy dan een hypocriet!

  13. #113
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Kan iemand hem weer bannen?

  14. #114
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Kan iemand hem weer bannen?
    Maar hoe kan men nou iemand met zulke sterke argumenten bannen?! Argumenten zoals: 'Saki heeft gewonnen, ben je het niet met me eens? Koop een bril'.

    Tja, zie daar maar eens niet overtuigd van te raken.

  15. #115
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Maar hoe kan men nou iemand met zulke sterke argumenten bannen?! Argumenten zoals: 'Saki heeft gewonnen, ben je het niet met me eens? Koop een bril'.

    Tja, zie daar maar eens niet overtuigd van te raken.
    En Rico heeft een gaykapsel. Zo iemand kan niet hebben gewonnen.

  16. #116
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Kan iemand hem weer bannen?
    Ben jij ook nog wakker!! Pannekoek!

  17. #117
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Maar hoe kan men nou iemand met zulke sterke argumenten bannen?! Argumenten zoals: 'Saki heeft gewonnen, ben je het niet met me eens? Koop een bril'.

    Tja, zie daar maar eens niet overtuigd van te raken.
    Waar baseer jij op dat Rico heeft gewonnen? Het is minimaal een draw... hij gaat al janken bij een binnenkant lowkick. En nee... die trap was zeker niet in zijn kruis.

  18. #118
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Ik begrijp waarom jij Saki arrogant vindt. Als ik een Iraanse was zou ik ook wel beetje jaloers zijn op Saki. Koop die bril en Rico heeft gewoon geluk gehad met die 8 tellen anders was het zeker een draw of winst voor Saki.
    Discriminatie? Ik zeg het alvast, ik ga deze jongen reporten/ snitchen zonder berouw/ schaamte. Erger me mateloos aan deze knakker met z'n onzinnige posts en ik was voor Saki (kan je nagaan).

  19. #119
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Discriminatie? Ik zeg het alvast, ik ga deze jongen reporten/ snitchen zonder berouw/ schaamte. Erger me mateloos aan deze knakker met z'n onzinnige posts en ik was voor Saki (kan je nagaan).
    De heilige Maria spreekt!

  20. #120
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Nu dat we het er toch over hebben, waarom zou je als je een iraanse was ook wel jaloers zijn op saki? Ben ik toch wel benieuwd naar eigenlijk. In eerste instantie wilde ik hier niet verder op ingaan maar inmiddels ben ik zo gecharmeerd van jouw sterke argumenten dat ik ook je argument met betrekking tot deze uitspraak wil horen...

  21. #121
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    De heilige Maria spreekt!
    Je bent hinderlijk aanwezig ouwe. We hoeven het niet overal over eens te zijn, maar jij overschrijdt bepaalde grenzen door mensen te beledigen. Grow up.

    Ik heb je trouwens net aangegeven. Van mij mogen ze je weer bannen ouwe.

  22. #122
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Discriminatie? Ik zeg het alvast, ik ga deze jongen reporten/ snitchen zonder berouw/ schaamte. Erger me mateloos aan deze knakker met z'n onzinnige posts en ik was voor Saki (kan je nagaan).
    hahahaha inderdaad.

    Great Gambler, ik begrijp dat je een grote Saki fan bent. Dat zijn er heel veel meer hier op het forum, waaronder ik en vele andere die wel eerlijk zeggen dat Rico die avond de beste was.

    Saki vocht gewoon niet slim, geen combo's , puur op kracht. Leek wel een kleine Badr hari.
    Home mtk-gym.nl


  23. #123
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Great gambler is gewoon een jong manneke die niet helemaal goed is in zijn hoofd. Hij schijnt ook in het nieuwe programma van jhonny de mol syn droom voor te komen, dan krijgt hij een meet and great met Saki.

  24. #124
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    hahahaha inderdaad.

    Great Gambler, ik begrijp dat je een grote Saki fan bent. Dat zijn er heel veel meer hier op het forum, waaronder ik en vele andere die wel eerlijk zeggen dat Rico die avond de beste was.

    Saki vocht gewoon niet slim, geen combo's , puur op kracht. Leek wel een kleine Badr hari.
    Ik ben een grote Saki fan en zie hem regelmatig bij de gym. Ondanks z'n grote status komt hij altijd heel sympathiek en net over. Ik heb veel respect voor hem als vechter en persoon, was ook voor hem tijdens Glory 11 maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat Rico gewoon gewonnen had. Ook zonder die onterechte 8-tellen had ik Rico als winnaar. Sh*t happens.

    Ik vind die reacties van die jongen in deze topic beneden alle peil en als ie dan een poster gaat aanvallen op z'n afkomst breekt m'n klomp. Hij was al geband, maar heeft blijkbaar niets geleerd.

  25. #125
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Ik vind die reacties van die jongen in deze topic beneden alle peil en als ie dan een poster gaat aanvallen op z'n afkomst
    En z'n geslacht. Tenzij Pahlavan een sexchange heeft gehad.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •