MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default Overeem vs Schilt

    Een kickbox partij die we nooit mee mee zullen maken, maar naar mijn mening een van de beste die ooit plaats zou kunnen vinden. Wie zou winnen? Overeem in de tijd dat hij de K1 won, of Sem schilt?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    Sem by front kick to the faces. Als brown dat al lukt...
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  3. #3
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    kan me inderdaad niet voorstellen dat die front kick of knie niet vroeg of laat zijn plek vindt op het gelaat van Alistair. Aan de andere kant als je ziet hoeveel succes Aerts had met een voorwaartse vechtstijl in combinatie met veel druk....Jerome le Banner deed het op een vergelijkbare manier ook niet heel slecht. Met de kracht van Overeem (zeker destijds) kan het dubbeltje zo maar de andere kant op vallen..
    MMAcentral | Voor je dagelijkse MMA nieuws en fights

  4. #4
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ubereem had kunnen winnen, Overeem had een pak slaag gehad.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Ubereem had kunnen winnen, Overeem had een pak slaag gehad.
    x2

    Schilt was de king toen. Maar aerts kon em
    pakken en hari ook een keer. Ubereem had ik ook wel een kans gegeven
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  6. #6
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    x2

    Schilt was de king toen. Maar aerts kon em
    pakken en hari ook een keer. Ubereem had ik ook wel een kans gegeven
    Inderdaad, ik denk dat Overeem, Aerts toen der tijd zou pakken. Aerts pakte Schilt, dus dan had Overeen dat ook gekund. Of was zijn vechtstijl daar te statisch voor...

  7. #7
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    85
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    x2

    Schilt was de king toen. Maar aerts kon em
    pakken en hari ook een keer. Ubereem had ik ook wel een kans gegeven
    ik denk van niet
    aerts en hari gooien meer directe stoot combinaties en staan niet statische in vergelijking met overeem die meer met hoeken komt en meer slepent voort beweegt.

    but who knows

  8. #8
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Aerts is een legende, Overeem vond zichzelf toen een legende.. dat zijn 2 verschillende dingen..

    Schilt had misschien verloren, maar dan omdat hij al flink afgetuigd was door Aerts. Hoewel ik er toen misschien anders over dacht denk ik nu met terugwerkende kracht dat Schilt Overeem wel gepakt had, ik denk misschien zelfs dat Aerts hem gepakt had als hij net zo fit als Overeem in de finale stond. Maar dat is misschien omdat we nu weer weten hoe zwak Overeem is vergeleken met Ubereem.

    Hoe dan ook denk ik niet dat de stijl van Overeem de juiste is om Schilt aan te pakken. Daarvoor heb je een straatvechter nodig die ook nog behoorlijk kan incasseren.

  9. #9
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Schilt....

  10. #10
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Ben ik de enige die denkt dat Overeem nog steeds een grote kracht heeft? Het is voor mijn gevoel zijn cardio waar het probleem ligt.

    Ik denk dat bij de laatste oldschool K1 Aerts de sterkere vechter was dan Overeem, maar goed het is een toernooi. Aerts had een zware partij moeten draaien tegen Schilt en met zijn vechtershart daar was hij voor mij al de kampioen. Allistair was fitter in de finale en heeft hem daarom kunnen pakken. Als Aerts van Schilt had verloren had Schilt denk ik de titel gepakt.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  11. #11
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Alleen Willem ziet het verschil in tussen Overeem tijdens en na zijn steroideperiode. Hij had tijdens een kans, maar dan waren we als vechtsport fans genaaid. Hoewel ik absoluut niet graag naar Schilt kijk, hij was wel echt een ontzettende sloper. 130 kilo achter elke jab, je zal er maar mee in de ring moeten staan...

  12. #12
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Schilt is een draak om te zien af en toe, maar het is wel de meest succesvolle zwaargewicht kickbokser ooit. De enige manier om hem te verslaan is hem enorm onder druk zetten, en ik denk dat zelfs Uberreem dat niet kon.

  13. #13
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Schilt natuurlijk. Overeem heeft de juiste stijl niet. Overeem duwt mensen stapje voor stapje in de hoek. Dat werkt niet bij cardio monster Schilt. Jab, jab, mae geri, jab, jab. Sem heeft het alleen moeilijk tegen echte drukkers met een goede kin.
    Ik durf te wedden dat Schilt hem neer tikt met een jab en het feest binnen 1 ronde voorbij is.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •