MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Jones vs Cormier: Wie wint

Voters
69. You may not vote on this poll
  • Jon Jones

    26 37,68%
  • Daniel Cormier

    43 62,32%
Page 10 of 11 FirstFirst ... 67891011 LastLast
Results 226 to 250 of 273
  1. #226
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Vannacht live gekeken en ronde 1 was echt fucking spannend. Ik was bang dat het na een slagenwisseling voorbij zou zijn, maar gelukkig nog een goeie pot gezien. Ik had wel verwacht dat het ongeveer zo zou gaan. Niemand wint van Jones op Light heavy weight.
    Ik zie liever Gus tegen DC. Dat lijkt me een mooie pot!

    Dat DC veel heeft ingeleverd qua kracht, ben ik het mee eens. Lijkt inderdaad erg nadelig voor hem.

    Jones is zo nu en dan een kwal, maar ik ben echt verliefd op zijn vechtkwaliteiten, dus ik blijf fan! Daarom zal ik ook blijven rooten voor hem.
    Als hij netjes aan gewicht kan bijkomen a la Spong, dan geef ik hem ook kans op dominantie in de heavyweight.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #227
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Chael Sonnen had eerder nog wel een aardige prognose, niet helemaal sjuust.. maar toch.

    http://www.mmamania.com/2015/1/3/748...ive-rounds-mma

  3. #228
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Dat "als het 3 rondes was" argument is altijd complete bullshit. Als de gevecht 3 rondes was zou Jones anders hebben gevochten en zou het ook anders gaan.
    Dat is wel weer zo, ik vond cormier dichtbij komen maar die jones is toch sterker dan verwacht met zijn dunne kuitjes ik weet niet waar hij die power vandaan haalt.

  4. #229
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    31
    vCash
    125636

    Default

    Quote Originally Posted by Overhand Right View Post
    Vannacht live gekeken en ronde 1 was echt fucking spannend. Ik was bang dat het na een slagenwisseling voorbij zou zijn, maar gelukkig nog een goeie pot gezien. Ik had wel verwacht dat het ongeveer zo zou gaan. Niemand wint van Jones op Light heavy weight.
    Ik zie liever Gus tegen DC. Dat lijkt me een mooie pot!

    Dat DC veel heeft ingeleverd qua kracht, ben ik het mee eens. Lijkt inderdaad erg nadelig voor hem.

    Jones is zo nu en dan een kwal, maar ik ben echt verliefd op zijn vechtkwaliteiten, dus ik blijf fan! Daarom zal ik ook blijven rooten voor hem.
    Als hij netjes aan gewicht kan bijkomen a la Spong, dan geef ik hem ook kans op dominantie in de heavyweight.
    Niemand wint van Jones op light heavyweight? Laatste keer dat ik heb gekeken had Jones gewoon verloren van Gus, maar helaas moest Jones champ blijven. Dat hij geen rematch wilde met Gus zegt genoeg, pure 'Jackson gym' move. Jones zal idd niet gaan verliezen, zie hem graag naar heavyweight gaan waar het niet de 'Sem Schilt' kan uithangen. Zie hem graag tegen Travis Browne of werdum. Ik vind t persoonlijk niet interessant hoe hij de light heavyweight domineert door zijn lengte en tevens is er niet veel tegenstand op dat gewicht.

  5. #230
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Dat is wel weer zo, ik vond cormier dichtbij komen maar die jones is toch sterker dan verwacht met zijn dunne kuitjes ik weet niet waar hij die power vandaan haalt.
    Het komt vanuit de core, niet alleen de benen en daar ligt zijn kracht. Met zijn lengte en proporties heeft hij ook een andere 'center of gravity'(kan het helaas niet echt in het Nederlands allemaal uitleggen) wat in zijn voordeel werkt, zo was het bijvoorbeeld te moeilijk voor Cormier om Jones in de clinch neer te halen omdat zijn lange benen te ver weg stonden. Met zijn extreem lange armen gaat het ook makkelijker om ze naar beneden te brengen zodat hij single of double legs beter kan stoppen.
    Last edited by T15Boxing; 05-01-2015 at 01:33.

  6. #231
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Terecht gewonnen van Jones. DC had niet zoveel in te brengen meer in die laatste 2 rondes. Hij was compleet leeg, vandaar dat Jones hem neer kreeg. Wel raar dat DC geen enkele poging heeft ondernomen om Jones neer te krijgen in de eerste 3 ronden.

    Zit overigens ook niet zo op een rematch te wachten. Cormier is gewoon letterlijk te klein voor hem. Alleen gus met zijn gelijke reach kan het hem moeilijk maken en hoop dan ook dat die 2 weer snel tegenover elkaar staan. Cormier - Gus zit ik ook niet zo op te wachten.

  7. #232
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Niemand een Gif van de laatste 10 seconden van de partij?
    .
    Jones goede vechter, maar als mens gewoon een eikel. (wat ik zie dan)

  8. #233
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    Niemand een Gif van de laatste 10 seconden van de partij?
    .
    Jones goede vechter, maar als mens gewoon een eikel. (wat ik zie dan)
    wel een vine gevonden

    https://vine.co/v/OdvXDAJuK9w

    "And Jones admitted he pulled a trick on Cormier when he put his hands up in the final seconds of their five-round fight, prompting “DC” to drop his hands and expose him to punches.

    “I snuck in two punches before the bell rang,” Jones told MMAjunkie. “After the bell rang, he snuck in a few punches. I don’t think any of them hit me; I think he almost hit Herb Dean. And that’s why I gave him the ‘suck it’ sign, because he tried to hit me after the bell.”"
    (mmajunkie)

    toch nog een gif

    Last edited by cornelus; 05-01-2015 at 11:14.

  9. #234
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Cormier heeft wel zieke snelheid met zijn stoten.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  10. #235
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Dat gebaar hier boven en Cormier na 5de ronde tegen de grond gedrukt houden? Nee, ik kan geen fan zijn van Jon Jones. Wat een nare persoonlijkheid

  11. #236
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Hij moet gewoon goed klappen krijgen van Velasquez als dat er ooit van gaat komen, al zal dat wel een soort van gelijk opgaan. Velasquez is de meester in het vergroten en verkleinen van de afstand en zijn MMA wrestling is vele malen beter dan die van Cormier is gebleken.

    Ach Jones zal voorlopig nog wel even ongeslagen blijven en tot die tijd blijft iedereen kijken omdat ze hem willen zien verliezen.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  12. #237
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Dus als Jones verliest voelen jullie je beter? Wat kinderachtig.

  13. #238
    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default

    Mooie pot.terechte winnaar...
    had op dc ingezet...maar had gewoon na 3e ronde niks in te brengen..jammer...

  14. #239
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Hoe verklaar je dit dan?

    http://sextoround.com.br/wp-content/...focqo1_500.gif

    Nah je hebt het mis vriend. Hij leek zwakker omdat Jones zo sterk is.
    Ik had de beelden nog niet gezien, omdat ik de uitslag zo beetje al wist. (zie eerdere post)

    Na het zien van de beelden kom ik niet tot een andere conclusie. Die man moet weer gewoon lekker gaan eten en een zwaardere gewichtsklasse gaan vechten. Ze noemden hem niet voor niets de black Fedor, zijn klappen hadden geen impact op jones, ook worstelend gezien was die gewoon duidelijk zwak in vergelijking met vroeger. Het is net een kind in vergelijking met vroeger, mist gewoon teveel kracht.

    Wel ben ik het met je eens dat jones zijn lengte goed weet te gebruiken. Leunt met die lange lichaam op de tegenstander, kost enorm veel energie natuurlijk, zeker wanneer die het achter elkaar herhaalt. Voor de rest, Jones is technisch perfect,
    niets op aan te merken, geweldig gewoon. Tevens intelligent, begrijpt het psychologische spelletje, de eye poke kwam weer op het juiste moment als men begrijpt wat ik bedoel.

    Ik zie in deze gewichtsklasse cormier ook niet winnen van gustafson. De rematch met Gus moet gewoon komen. Alhoewel Jhonson ook voor een suprise kan zorgen. Buiten Gus zie ik op dit moment geen tegenstander voor Jones.

    Jones wordt gehakt in de zwaarste gewichtsklasse, dat weet hij zelf ook, daarom zal die niet naar die gewicht gaan.

  15. #240
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Dus als Jones verliest voelen jullie je beter? Wat kinderachtig.
    Nee hoor, maar het is niet leuk kijken naar iemand die ALTIJD wint. Dan wordt er namelijk geen spanning en sensatie meer gelegerd en dat is toch echt de reden dat mensen naar sport kijken.

  16. #241
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Toch geld dat niet voor Anderson Silva en Aldo, die domineerde/domineert ook. Jones heeft ook een beetje z'n image tegen, z'n persoonlijkheid is af en toe heul irritant. Fantastische vechtmachine, maar veel mensen zien 'm toch graag falen.

  17. #242
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Persoonlijk heb ik totaal geen hekel aan Aldo en had ik dat wel aan Anderson. Door mijn succes met mijn voorspelling (Weidman 2de ronde op KO tegen Silva) ben ik zaterdag keihard op me bek gegaan. Dacht laat ik maar eens weer wat inzetten. Misschien dat ik Jones daarom ook niets gun. Nee, maar eerlijk, Jones is niet zo n eervolle vechter als bijv. Cormier, een Henderson, een Fedor, JDS, Cain, etc. Dat haalt toch wel wat shine van zijn prestaties af! Desalniettemin vind ik Jones wel een sensatie en denk ik niet dat er gehakt van hem wordt gemaakt in de heavyweight divisie, wel zal hij het wat moeilijker krijgen, maar dan is er vanzelf weer sensatie Voor nu is Jones gewoon de onbetwiste Lightheavyweight champ

  18. #243
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Op welk gewicht loopt Jones normaliter rond? Toch ook gewoon rond de 92 kg? Dan is HW toch nog wel een eindje groeien, de toppers lopen rond boven de 110 kg. Ik denk echt dat Cain hem op dit gewicht nog helemaal verrot zou slaan en worstelen. We zullen het wel nooit weten.

  19. #244
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Jones weegt rond de 220 en wil rond de 240 wegen als hij naar HW verhuist. Weet niet of het klopt maar dat las ik op bloodyelbow.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  20. #245
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Persoonlijk heb ik totaal geen hekel aan Aldo en had ik dat wel aan Anderson. Door mijn succes met mijn voorspelling (Weidman 2de ronde op KO tegen Silva) ben ik zaterdag keihard op me bek gegaan. Dacht laat ik maar eens weer wat inzetten. Misschien dat ik Jones daarom ook niets gun. Nee, maar eerlijk, Jones is niet zo n eervolle vechter als bijv. Cormier, een Henderson, een Fedor, JDS, Cain, etc. Dat haalt toch wel wat shine van zijn prestaties af! Desalniettemin vind ik Jones wel een sensatie en denk ik niet dat er gehakt van hem wordt gemaakt in de heavyweight divisie, wel zal hij het wat moeilijker krijgen, maar dan is er vanzelf weer sensatie Voor nu is Jones gewoon de onbetwiste Lightheavyweight champ
    Blijf maar wedden tegen Jones, hoop dat je al je geld verliest en op straat eindigt waar je thuishoort.

  21. #246
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Jones weegt rond de 220 en wil rond de 240 wegen als hij naar HW verhuist. Weet niet of het klopt maar dat las ik op bloodyelbow.
    Oke, tijdens de persconferentie gaf hij aan dat hij juist moest bij eten om op gewicht te blijven.

  22. #247
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Chael Sonnen had eerder nog wel een aardige prognose, niet helemaal sjuust.. maar toch.

    http://www.mmamania.com/2015/1/3/748...ive-rounds-mma
    Niet helemaal juist(hij dacht dat DC gevaarlijk zou zijn in de clinch), maar toch wel grotendeels.

    Sonnen heeft ook tegen DC gespard en tegen JJ gevochten, en hij geeft aan dat JJ veel malen beter is dan DC allround gezien.
    Vind ik wel opmerkelijk.

  23. #248
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Blijf maar wedden tegen Jones, hoop dat je al je geld verliest en op straat eindigt waar je thuishoort.
    Maar jij bent ook wel heel stoer natuurlijk haha

  24. #249
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Komen toch wel een paar domme reacties voorbij lol...

    Dat Cormier het niet voor elkaar kreeg dominant te zijn tegen Jones heeft niks met te kort aan kracht te maken, maar lack aan cardio. Natuurlijk kan hij met Jones smijten zoals hij met Barnett deed, maar op heavyweight zijn de gevechten veel langzamer. Staat er opeens een superman atleet voor je. Beetje cardio erbij en hij distroyd Jones makkelijk.

    En als Rumble weet van Gustaffson te winnen dan is het wel gedaan met Jones's titel.
    Last edited by hankmoody; 05-01-2015 at 18:34.
    Alistair Overeem is de goat.

  25. #250
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Hier mijn breakdown:

    Eerste 2 rondes heeft Cormier het hard met stoten raken en dichtbij komen. Jones trapt op zijn knie, geeft jabs, eye pokes etc.
    Maar zo af en toe komt er een goeie stoot van Cormier door, maar vooral in ronde 3. Dan krijgt DC het namelijk voor elkaar Jones echt goeie klappen te geven waarna hij Jones ook naar de grond brengt. In de 4 nog meer domination van DC's kant. EN in ronde 5 nog meer domination van Cormier of Jones wordt in ronde 5 gefinished.
    hahahah, over domheid gesproken, hahaha, de analyse voor de pot van meneer analyticus, sorry meneer oliebol. hahaha, have fun people! gast je had wel zwaar fantasie man, coke gesnoven ofzo. Hoe loopt het met bestuderen van wedstrijden? hahahah. Wordt lang studeren man, succes ;-)
    Last edited by tyson19; 05-01-2015 at 18:44.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •