MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 19 of 20 FirstFirst ... 9151617181920 LastLast
Results 451 to 475 of 493
  1. #451
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    SLAYERRRRR!!!!

    Reps earned Bas Boen !

    so true
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    It's okay to be white

  2. #452
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.149
    vCash
    126000

    Default

    Royal Scum, King Abdullah the “merciful reformer”dies, Who counts the dead Propaganda?, Deadly Banana Peels and Nazi’s!

    Deadly Banana Peel!
    The Paris terrorists were all shot dead and it was said they had ties to Isis, more interesting connections were made with the Boston Bombers (The Boston Bombings was a total Hoax in my opinion). The trial against one of the Boston Bombers would connect them with the same terrorist Islamic fanatics. The trail had just started and guess what Dzhokhar Tsarnaev slipped over a banana peel in his jail cell. He must have slipped about 20 times as the blood is everywhere it looks like a complete slaughterhouse. I mean common media stop this bullshit, try to hide it at least a little bit, WTF is that picture all about (see link)? I guess we should stop making bullets and start bombing banana’s and throwing banana’s they have a monstrous deadly devastating effect, far more worse than bullets. The link reports that Dzhokhar Tsarnaev may never walk or talk again, no kidding. Chiquita must be furious about this anti banana propaganda, I will never look at a banana the same way ever again! Later the Aryan Brotherhood claimed responsibility, the banana lovers are relieved again. If this important terrorist suspect had not been isolated or protected, who knows what more he can reveal, he pleaded not guilty? Dzhokhar Tsarnaev cannot give us that answer anymore, I guess a guard accidentally fell a sleep after eating to many bananas..... The Dutch Royals have 25% stake in Shell, Shell invested 10 billion dollar in the Ukraine, so............
    Read More Here: http://basboon.com/?p=2271

  3. #453
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    http://m.telegraaf.nl/article/236040...e-terug-bij-af
    kijk dit vind ik zo irritant van het westen. Alleen maar €$€$.... Kijk nu naar Griekenland. Mss is dat wel beter. Nu worden alleen rijken rijker en het volk wordt gekgemaakt...

  4. #454
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Het gaat niet zozeer om het geld, maar eerder om het feit dat het westen geen behoefte heeft aan een nieuw moslim-extremistisch bolwerk.

  5. #455
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    je kunt aan je klompen aan voelen dat die sisi geen zuivere koffie is. Of zeg ik nu iets heel gek. En om die gast nu meteen te sponsen met wapens etc. Deden "we" ook bij Saddam toendertijd. Of kijk naar gaza. Kiezen zij hezbollah dan mag dat niet. Terwijl het wel democratisch is gekozen. Dan ben je verplicht om toch met hen te onderhandelen ben ik van mening. Netzoals in Ierland uiteindelijk ook met sinn fein/ira is gedaan.

  6. #456
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik keur niet noodzakelijk af wat je zegt, maar denk wel dat het iets ingewikkelder zit dan jij in je eerdere post schetst... Principes als democratie zijn belangrijk, maar de veiligheid van de eigen burgers is dat ook. Ik zal niet beweren dat ik zeker weet wat hierin juist is, maar ik denk dat het wel lastige afwegingen zijn die echt wel wat dieper gaan dan '$$$'. Ik denk dat ze bang zijn voor gefinancierd terrorisme (gericht tegen het westen) op het moment dat het Moslimbroederschap aan het roer komt. Als dat een reële dreiging is, dan kan een democratie mogelijk dus levens kosten doordat meer aanslagen zoals in Parijs tot de mogelijkheden gaan behoren. Wat dan juist is in zo'n situatie ligt dan moeilijk denk ik.

  7. #457
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    75
    vCash
    124446

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    je kunt aan je klompen aan voelen dat die sisi geen zuivere koffie is. Of zeg ik nu iets heel gek. En om die gast nu meteen te sponsen met wapens etc. Deden "we" ook bij Saddam toendertijd. Of kijk naar gaza. Kiezen zij hezbollah dan mag dat niet. Terwijl het wel democratisch is gekozen. Dan ben je verplicht om toch met hen te onderhandelen ben ik van mening. Netzoals in Ierland uiteindelijk ook met sinn fein/ira is gedaan.
    10 keer liever een Al Sisi, dan bijvoorbeeld die Morsi. Hoe hard en ongevoelig het ook klinkt, veel landen in die regio hebben een harde dictator nodig die elke vorm van extremisme en onrust keihard onderdrukt. Al Sisi is een schoft, maar in ieder geval een seculiere schoft, zoals Saddam en Khaddafi. We hebben gezien wat er in die landen is gebeurd toen zij wegvielen. In Irak zijn zo'n beetje alle christenen verjaagd en moorden de soennieten en sjiiten elkaar uit. Lybie is ook in een burgeroorlog beland waar meerdere milities/stammen de dienst uitmaken en extremistische moslims oprukken.
    Vraag maar aan de Kopten uit Egypte hoe het was onder Morsi.
    Waarom steunen veel mensen hier toch Assad in Syrie? Die kerel heeft, net als zijn vader, heel veel bloed aan zijn handen. Maar wat is het alternatief?
    Liever een seculiere dictator met veel bloed aan zijn handen, dan een extreem religieus dictatuur dat alles en iedereen anders dan zij, vervolgt/uitmoordt.

    Gaza en Hezbollah?

  8. #458
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Dat zal inderdaad een overweging kunnen zijn. Jammer dat daar zo weinig over gesproken wordt. Waarschijnlijk is dat meer iets voor journalisten om dat te duiden....
    aan de andere kant, politici die twijfelen die worden afgemaakt als zwak/draaikont etc. Terwijl zelfkritiek toch belangrijk... We maken het zo ingewikkeld allemaal...

  9. #459
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    je kunt aan je klompen aan voelen dat die sisi geen zuivere koffie is. Of zeg ik nu iets heel gek. En om die gast nu meteen te sponsen met wapens etc. Deden "we" ook bij Saddam toendertijd. Of kijk naar gaza. Kiezen zij hezbollah dan mag dat niet. Terwijl het wel democratisch is gekozen. Dan ben je verplicht om toch met hen te onderhandelen ben ik van mening. Netzoals in Ierland uiteindelijk ook met sinn fein/ira is gedaan.
    Inderdaad, wie is we?

    Alles gebeurt namelijk toch buiten de wil en wetenschap van het volk (en vaak dus ook het parlement) om.
    'Wij' worden namelijk al een eeuw lang zoet gehouden met valse verhalen.
    Hetzelfde als dat Rutte gewoon al regelmatig gelogen heeft of gewoon botweg geen openheid van zaken geeft.
    De bankiers gaan hun goddelijke gang, de Bushes in deze wereld.. hun goddelijke gang, de Rothchilds en Windsors etc.
    Zij maken het spel en wij kijken naar een prachtig opgevoerd en hallucinerend toneelstuk.
    In 2001 werd zo en passant de Moslimwereld tot grote gevaarlijke vijand gebombardeerd.
    Natuurlijk kon daar uiteindelijk nog wel een schepje bovenop!

  10. #460
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Masri View Post
    10 keer liever een Al Sisi, dan bijvoorbeeld die Morsi. Hoe hard en ongevoelig het ook klinkt, veel landen in die regio hebben een harde dictator nodig die elke vorm van extremisme en onrust keihard onderdrukt. Al Sisi is een schoft, maar in ieder geval een seculiere schoft, zoals Saddam en Khaddafi. We hebben gezien wat er in die landen is gebeurd toen zij wegvielen. In Irak zijn zo'n beetje alle christenen verjaagd en moorden de soennieten en sjiiten elkaar uit. Lybie is ook in een burgeroorlog beland waar meerdere milities/stammen de dienst uitmaken en extremistische moslims oprukken.
    Vraag maar aan de Kopten uit Egypte hoe het was onder Morsi.
    Waarom steunen veel mensen hier toch Assad in Syrie? Die kerel heeft, net als zijn vader, heel veel bloed aan zijn handen. Maar wat is het alternatief?
    Liever een seculiere dictator met veel bloed aan zijn handen, dan een extreem religieus dictatuur dat alles en iedereen anders dan zij, vervolgt/uitmoordt.

    Gaza en Hezbollah?
    Ben het eens dat Morsi ook niet alles was. Democratie is niet alleen de meerderheid bepaald maar ook rekening houden met minderheden... maar ik vraag me af waarom moet het zo met harde hand....

  11. #461
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    We vergeten nog wel eens dat we nog niet zo heel lang een volledig functionerende democratie hebben in het Westen. Ik denk dat het Midden-Oosten, waarbij je zelfs te maken hebt met verschillende stammen e.d., gewoonweg nog niet klaar is voor democratie. Die mensen staan compleet anders in het leven. Middeleeuwse denkbeelden die worden uitgevoerd met moderne middelen.

  12. #462
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Dat is zeker een punt. Hoe lang doen wij het nu zo. Max 200 jaar ofzo... Jammer genoeg zie je wat betreft wereldpolitiek voornamelijk eigen belang en een totaal gebrek aan solidariteit zodra het geld gaat kosten.... ik krijg het idee dat deze onzin pas stopt met een nieuw systeem....

  13. #463
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Misschien nog wel korter. Als je ziet welke rol de adel heeft gespeeld in de Eerste Wereldoorlog, blijkt dat in veel Westerse landen in die tijd de adel een behoorlijke vinger in de pap had. Dan kan je een parlement hebben, maar of er sprake is van democratie zoals wij die nu kennen lijkt me sterk.

    Ander voorbeeld: godslastering is pas in 2013 uit het Wetboek van strafrecht geschrapt, waarbij CDA, SGP en Christenunie tegenstemden. Nu is al veel langere tijd niemand daar meer voor veroordeeld geloof ik, maar het geeft maar aan hoe dichtbij dit soort gekke denkbeelden nog staan en hoe onvanzelfsprekend de vrijheden zijn die we kennen. Verplaats je met dat in het achterhoofd eens naar een setting waar je nog verder terug in de tijd gaat en dan snap ik wel dat er zoveel conflicten zijn.

  14. #464
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Het probleem is dat het midden-oosten nooit een renaissance tijdperk heeft gehad.

  15. #465
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.149
    vCash
    126000

    Default

    Head Hunter Network, Head For A Head, John Kerry Says Not To Use The Word Islamic!

    No money for the terrorist for kidnapping the Japanese hostages so disappointment, but the demand changed now from money into the exchange for a female lunatic schizophrenic suicide bomber who failed to detonate her bomb vest Jordanian “Sister of Isis” Sajida al-Rishawi.
    Surely some background images are now passing the revue, with some blown off limbs after the suicide attack, Sajida’s husband being the mastermind of the suicide bomb attack with dozens of deaths it is the result of an attack on A HOTEL. Surely like Jihad John we now have another player as the nick name for Sajida’s is made into the Isis Sister, which is remarkable as her husband blown himself to kingdom come for Al Qaeda. Great media coverage of this new face of terrorism ( everybody already forgot) Sajida’s the Isis sister. My suggestion is to surprise Jihad John with a professionally made video where we bring back the guillotine and show an image with the Isis sister Sajida with her head lying on the guillotine platform waiting to be beheaded.

    We put a huge ticking digital clock just above her head and we have a live coverage exclusive on the HHN TV. The HHN TV the network should hire that smiling enthusiast CNN network employee Lara Baldeserra wearing her red pullover and announcing to Isis that they demand the immediate release of the Japanese hostage. She warns with a big smile that if the Japanese hostage will not be released before the set digital time indicated above the guillotine, the Isis sister will lose her head, a head for a head. No collateral civilian victims and bombing innocents people and great TV. Sponsors like head and shoulders shampoo would pay top dollars. The sponsor revenues would go to Islamic Madrassa schools and funding of mosques and hate imams around the world, this will keep the flow of fresh young headhunters for making HHD TV a huge success. The main sponsor for HHNT will be Fedex and their slogan is “when there is no tomorrow.

    Read more here: http://basboon.com/?p=2291

  16. #466
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Kun je nou niet gewoon met die troep in je eigen topic blijven ipv in meerdere topics met die zooi te spammen?

  17. #467
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.149
    vCash
    126000

    Default

    Mijn "troep"gat over meerdere topics, onthoofdingen en zo, je hoeft het niet te lezen Turboknecht, goeie naam net zoiets als blind schaap.

  18. #468
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Dat is zeker een punt. Hoe lang doen wij het nu zo. Max 200 jaar ofzo... Jammer genoeg zie je wat betreft wereldpolitiek voornamelijk eigen belang en een totaal gebrek aan solidariteit zodra het geld gaat kosten.... ik krijg het idee dat deze onzin pas stopt met een nieuw systeem....
    200 jaar? Franco, Griekse Kolonels, Portugal en heel Oost-Europa hebben tot diep in de 20e eeuw dictaturen/een partij staten gekend. Oost Europa heft ook behoorlijk moeten wennen aan de democratie. Maar daar is veel geld in gestopt vanuit de EU, dat gebeurd in het Midden Oosten een stuk minder.
    Hou er ook even rekening mee hoe veel landen daar zijn ontstaan. Die rechte lijnen op de kaart zijn geen natuurlijke grenzen...

  19. #469
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Mijn "troep"gat over meerdere topics, onthoofdingen en zo, je hoeft het niet te lezen Turboknecht, goeie naam net zoiets als blind schaap.
    Waarom blijf je niet gewoon waar je hoort Bas, je hebt je eigen thread die door 100.000-en lezers wordt gelezen. Ga nou niet andere threads ook onder spammen met diezelfde onzin.
    Ga lekker strandwandelingen maken, of youtube filmpjes opnemen, maar hou het hier een beetje normaal man. Kom je aandacht tekort ofzo?

    Ik snap de mods ook niet trouwens.

  20. #470
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.149
    vCash
    126000

    Default

    Thanks E, yep strandwandeling gemaakt en massage genomen, ik krijg daar veel schrijf inspiratie van. Aandacht is altijd meegenomen, bedankt voor de tip zal binnenkort op jouw verzoek weer wat filmpjes opnemen.

    xx

  21. #471
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Iron like a lion ...
    (even een educatief filmpje right)


  22. #472
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ze denken dat ze de dader van de aanslagen in Kopenhagen te pakken hebben.
    http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buite...-we-tot-nu-toe

  23. #473
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

  24. #474
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Yup, gezellig weer. Dit is trouwens minder "pro" als Parijs heb ik de indruk. Meer een nutcase zonder training maar met behoorlijk wat issues.

  25. #475
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Iron like a lion ...
    (even een educatief filmpje right)

    Ik heb even dat filmpje bekeken. Als ik het goed begrijp is iedereen met een enigszins joodse naam een zionist en deel van de NWO/ illuminati. Er wordt voor de rest zo veel geknipt in dat filmpje dat je ze alles kan laten zeggen...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •