MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 99 of 99
  1. #76
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Henri Hooft tweette toch pasgeleden dat Tyrone in de UFC gaat vechten? Dan houd het sowieso op met boksen.
    Lijkt me vet als jij en tyrone tegen elkaar kunnen staan, 2 grote debuts. 2 nederlanders, wat wil je nog meer. Make it happen Dana!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Nov 2014
    Posts
    103
    vCash
    145000

    Default

    Ben benieuwd naar de mma carriere van Spong..
    Kan me zijn 1e partij nog wel herinneren, dat hij weg liep omdat hij dacht dat de scheids de tegenstander zou uittellen

  3. #78
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Inmiddels heeft hij er een seizoen coaching bij TUF opzitten dus ik denk dat hij het spelletje inmiddels wel snapt.
    Ben heel benieuwd wat hij aan grondwerk heeft opgepikt inmiddels. Lopen vrij aardige jongens bij de blackzilians.

  4. #79
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.032
    vCash
    126000

    Default

    Lees net op sherdog dat spong eruit is agv een blessure en vervangen wordt door thiago silva

  5. #80
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Jammer. Zou wel een leuke pot geweest zijn tegen Kyle!

  6. #81
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Balen zeg.

  7. #82
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Jammer hoor. Z'n blessure is dan toch serieuzer dan alleen maar onder z'n BKB gevecht uit te komen.

  8. #83
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Ja had al verwacht dat WSOF te vroeg zou komen. Een paar weken niet kunnen trainen in een discipline waar je niet in thuis bent (kom er maar in T15 Boxing) is gewoon te zwaar vooral tegen iemand als Mike Kyle.

    Ik wens Tyrone een voorspoedig herstel en hoop hem in September weer in actie te zien!

  9. #84
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Als hij er maar van leert en niet over een paar maanden weer hier bokst en daar freefight en daar kickbox seminars etc. etc. Hopelijk is er iemand naast hem die even goed met hem praat(Fasada jij mischien, mijn heer) want ik heb het gevoel dat hij omringt is met Yes-men.

  10. #85
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Arme Mike Kyle… Zou hij tegen Spong vechten, mag hij nu tegen Thiago Silva aantreden.

  11. #86
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Hahaha kostelijk weer jongens, T15 en Fasada.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  12. #87
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    want ik heb het gevoel dat hij omringt is met Yes-men.
    Dit gevoel krijgt ik wel vaker bij Blackzillians vechters. Eigenlijk geen idee waar dit vandaan komt.

  13. #88
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Stannos View Post
    Ben benieuwd naar de mma carriere van Spong..
    Kan me zijn 1e partij nog wel herinneren, dat hij weg liep omdat hij dacht dat de scheids de tegenstander zou uittellen
    inderdaad en dan had hij nog geluk dat hij tegen een can vocht anders was het ook anders afgelopen voor hem die dag.

  14. #89
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Als hij er maar van leert en niet over een paar maanden weer hier bokst en daar freefight en daar kickbox seminars etc. etc. Hopelijk is er iemand naast hem die even goed met hem praat(Fasada jij mischien, mijn heer) want ik heb het gevoel dat hij omringt is met Yes-men.
    Ik weet niet precies waar dat vandaan komt maar je moet je wel realiseren dat uiteindelijk de vechter zelf de baas is over zijn eigen carrière. Als management kan je iemand advies of sturing geven maar het is de vechter die ergens een goed gevoel moet hebben over zijn keuze. Als hij - ik geef hem geen ongelijk - alle mogelijkheden wilt aanpakken of dat nou boksen, kickboksen of M.M.A. is dan ga je als management kijken naar de beste mogelijkheden voor je vechter.

    Wij hebben hier vaker over gesproken en val in herhaling maar zal nog een keer proberen aan te geven wat Tyrone zijn doelstellingen zijn. Tyrone wilt heel graag boksen, dat is toch iets waar die zelf de meeste voldoening vandaan haalt, zelf moet hij zich bewijzen in het boksen vandaar dat BKB een geweldige kans was. Vechten in Las Vegas bij een promoter die bekend is in de bokswereld in een andere setting dan het traditionele boksen was echt iets voor hem. Daarnaast heeft Spong altijd gezegd dat hij ook M.M.A. wil blijven proberen, iets wat hem tegen 'relatief' onbekende vechters redelijk afging. Als management zijn wij ook erg bewust dat UFC het hoogst haalbare is vandaar dat WSOF een prima tussen station om te kijken of hij het niveau aan kan. Daarnaast geeft WSOF hem de ruimte om ook andere opties aan te gaan, iets wat UFC nooit zou doen. Daarom vonden wij dat een tegenstander als Mike Kyle een prima test was. Een winst partij op een naam als Kyle zal veel vertellen hoe die om zou gaan met M.M.A. tegenstanders van kaliber. Zo heeft Crocop ook de overstap gemaakt van K-1 naar Pride.

    Dat hij tijdens een bokstraining zijn knie verdraaid in de laatste week van training is gewoon dikke pech als je het mij vraagt en gezien dat beide partijen die geboekt stonden vrij kort op elkaar waren was het dus ook niet verrassend dat dit gevolgen zou hebben voor zijn WSOF partij..

  15. #90
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Ik weet niet precies waar dat vandaan komt maar je moet je wel realiseren dat uiteindelijk de vechter zelf de baas is over zijn eigen carrière. Als management kan je iemand advies of sturing geven maar het is de vechter die ergens een goed gevoel moet hebben over zijn keuze. Als hij - ik geef hem geen ongelijk - alle mogelijkheden wilt aanpakken of dat nou boksen, kickboksen of M.M.A. is dan ga je als management kijken naar de beste mogelijkheden voor je vechter.

    Wij hebben hier vaker over gesproken en val in herhaling maar zal nog een keer proberen aan te geven wat Tyrone zijn doelstellingen zijn. Tyrone wilt heel graag boksen, dat is toch iets waar die zelf de meeste voldoening vandaan haalt, zelf moet hij zich bewijzen in het boksen vandaar dat BKB een geweldige kans was. Vechten in Las Vegas bij een promoter die bekend is in de bokswereld in een andere setting dan het traditionele boksen was echt iets voor hem. Daarnaast heeft Spong altijd gezegd dat hij ook M.M.A. wil blijven proberen, iets wat hem tegen 'relatief' onbekende vechters redelijk afging. Als management zijn wij ook erg bewust dat UFC het hoogst haalbare is vandaar dat WSOF een prima tussen station om te kijken of hij het niveau aan kan. Daarnaast geeft WSOF hem de ruimte om ook andere opties aan te gaan, iets wat UFC nooit zou doen. Daarom vonden wij dat een tegenstander als Mike Kyle een prima test was. Een winst partij op een naam als Kyle zal veel vertellen hoe die om zou gaan met M.M.A. tegenstanders van kaliber. Zo heeft Crocop ook de overstap gemaakt van K-1 naar Pride.

    Dat hij tijdens een bokstraining zijn knie verdraaid in de laatste week van training is gewoon dikke pech als je het mij vraagt en gezien dat beide partijen die geboekt stonden vrij kort op elkaar waren was het dus ook niet verrassend dat dit gevolgen zou hebben voor zijn WSOF partij..
    Niks tegen in te brengen. Logisch
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  16. #91
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    "hey, when you're right, you are right!" ouwe yesman

  17. #92
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    We vallen inderdaad weer in de herhaling en ik zal blijven herhalen dat een topper worden in het boksen en MMA terwijl je een kickboxer bent onmogelijk en arrogant is en dat de mensen hier verblind zijn door de kleuren rood, wit en blauw.

    Tyrone heeft idd Yes-men om zich heen. In een interview vertelde hij dat zijn koosnaam Bo Jackson of fighting is. Ten eerste had Jackson zich meer dan bewezen in twee top sporten en ten tweede hebben we het hier niet over een balletje slaan of gooien maar een complete vechtsport en ook The noble art of pugilism, wat nog de moeilijkste overstap is.

    Fasada blijft perfecte PR voor damage control.

  18. #93
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    We vallen inderdaad weer in de herhaling en ik zal blijven herhalen dat een topper worden in het boksen en MMA terwijl je een kickboxer bent onmogelijk en arrogant is en dat de mensen hier verblind zijn door de kleuren rood, wit en blauw.

    Tyrone heeft idd Yes-men om zich heen. In een interview vertelde hij dat zijn koosnaam Bo Jackson of fighting is. Ten eerste had Jackson zich meer dan bewezen in twee top sporten en ten tweede hebben we het hier niet over een balletje slaan of gooien maar een complete vechtsport en ook The noble art of pugilism, wat nog de moeilijkste overstap is.

    Fasada blijft perfecte PR voor damage control.
    Zoals altijd T15boxing, let's agree to disagree...

    Ten eerste zijn het de media die vooral de vergelijking maken met Bo Jackson of fighting en dat is een beetje zijn eigen leven gaan leiden en moet je ook niet te serieus nemen. Verder betekent 'Yes-men' - voor mij althans - mensen die alles wat je zegt je gelijk geven. Ik denk dat dit pas aan de orde is als hij een paar partijen verliest en dat mensen nog steeds roepen 'je kan de beste worden in meerdere sporten'. Dat lijkt mij nu (nog) niet aan de orde. Hij heeft zijn bokswedstrijden en M.M.A. wedstrijden gewoon gewonnen. Zijn deze tegenstanders van hoog niveau? Nee, maar dan mag hij toch best zijn ambities hebben om tegen betere tegenstand te willen vechten?

    Het is niet dat hij net als Overeem of laatst nog Conor McGregor roept dat die tegen Klitschko of Mayweather wil staan. Zijn doelen zijn haalbaar en echt niet onmogelijk. Het is een competitie en winnen en verliezen hoort erbij, als fans het leuk vinden om je te zien knokken dan ga je er gewoon voor. Je hoeft niet in alles wat je doet de beste te zijn als je maar plezier, voldoening en er je brood mee kan verdienen. Denk je echt dat Herschel Walker de kooi in ging om de nieuwe middleweight wereldkampioen te worden?? Nee hij wilde zijn grenzen verleggen en wilde bewijzen dat hij ook een aardig potje kan knokken op z'n leeftijd na een zeer succesvolle NFL carrière. Daar kan ik alleen maar waardering en respect voor geven

  19. #94
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Mijnheer, Tyrone gaf aan dat het zijn teamgenoten en trainings partners zijn die hem Bo Jackson noemen. Het mag onschuldig lijken maar ik denk dat hij dit juist begint te geloven, dat lijkt er wel op omdat de man binnen een aantal weken van elkaar wou boksen en ook MMA wou doen.

    En Spong mag dan niet uitspraken over Klitschko maken maar hij zei wel dat hij "world champion in boxing" wil worden, dat is essentieel hetzelfde aangezien hij als zwaargewicht bokst. Ik gun hem de Ray Sefo behandeling niet, eerlijk. Maar ik denk dat hij dit nodig heeft om de realiteit te zien.

  20. #95
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Belgique
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default

    Spijker op de kop! T15 denkt en dan is het ook meteen zo!!
    Heel lastig met iemand communiceren zo.

  21. #96
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Als het aan T15 ligt is hij de fuhrer van vechtsportland
    Fighting is poetry in motion

  22. #97
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    T15 heeft toch gewoon een punt. Dat hij het brengt als een 15 jarige boxing fanboy haalt meer zijn persoon onderuit dan zijn inhoud.

    Het lijkt erop dat Spong bij geen grote/serieuse kickboks promotie terecht kan ( qua matches en geld ). Waarom dan niet de overstap maken naar of het boksen of mma. Alle 3 de disciplines half doen, zoals op het moment, heeft ook weinig voordelen. Een bokspartij en een mma partij binnen enkele weken van elkaar plannen, lijkt perfect hierin te passen. Een onduidelijk stappenplan wat naar zijn uiteindelijke doelen moet leiden. Er lijkt een weinige concrete structuur te liggen in wat Spong op het moment doet. Zijn doelen zijn duidelijk. Een boxing record opbouwen, zodat hij binnen enkele jaren grote professionele partijen kan draaien. Hiernaast pakt hij MMA partijen aan wanneer het in zijn planning past. WSOF is hiervoor de ideale organisatie. Met een mooie mix met cans en serieuze tegenstanders.

    Nu snapt iedereen dat niet alles te plannen valt. Soms komt het gewoon zoals het komt. Echter begint hij vrij laat met boksen. Het kost tijd en veel moeite om dit serieus op te bouwen. Dan lijkt me raar om hiertussen door mma partijen te draaien. Ik geloof dat Spong in alles wat hij kiest te doen tot de top kan behoren. Zijn drive en talent spatten er vanaf. Zijn team zijn ook geen koekenbakkers, dus die geeft iedereen het voordeel van de twijfel.

    Achja wat hij ook doet, hoop gewoon dat hij wat vaker mooie partijen gaat draaien zodat we weer kunnnen genieten.

  23. #98
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Wat is de status nu? Gaat hij nog een keer vechten in welke discipline dan ook?

  24. #99
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Ook zeer benieuwd naar, begint nu wel erg lang te duren!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •