MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 20 of 20
  1. #1
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default Cutman Jacob "Stitch" Duran door UFC gecut

    Door uitlatingen aangaande de Reebok deal en het verlies van zijn inkomen wat niet gecompenseerd is door Reebook/UFC

    http://www.mmamania.com/2015/7/21/90...eebok-deal-mma

    Dat gaat niet lekker zo.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Echt belachelijk. Het begint nu grote proporties aan te nemen.

    Reebok heeft alle Shaub producten uit de store gehaald. Omdat hij kritisch was op de deal.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Neem aan dat het puur om extra sponsoren ging die hij op zijn jasje had staan? Tweede aanname van me is dat ik denk dat meneer Duran gedurende de jaren heen wel redelijk betaald kreeg van de UFC. Ben benieuwd of hij aan de slag kan bij een ander promotie.

  4. #4
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Slecht hoor. Het is dat er niet veel te kiezen is wat betreft toppromoties, anders zou ik als MMA vechter niet bij zo'n bedrijf willen werken.
    Wat betreft PR trouwens ook echt amateuristisch voor zowel de UFC als Reebok...komt toch niet over.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Neem aan dat het puur om extra sponsoren ging die hij op zijn jasje had staan? Tweede aanname van me is dat ik denk dat meneer Duran gedurende de jaren heen wel redelijk betaald kreeg van de UFC. Ben benieuwd of hij aan de slag kan bij een ander promotie.
    Hij had in een interview aangegeven wat de consquenties voor hem waren. Indd, hij verloor sponsors.
    Het interview was vrij netjes. Daarom ook dat dit nogal overdreven aanvoelt.

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Hij baalt dat hij zijn eigen vest niet meer aan mag (die hij destijds van die vent van Tapout had gekregen) en zijn persoonlijke sponsors kwijt is waarvoor hij niet door Reebok wordt gecompenseerd. Maar eerlijk gezegd lijken mij dat dingen die je met 1 telefoontje op kan lossen.

    Dana had niet de ballen om hem zelf te bellen. Dat zat hem nogal dwars. Maar ik denk dat Dana boos is dat hij niet de ballen had om hem te bellen voordat hij via social media de UFC af ging branden.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Maar waarom is het afbranden? De UFC neemt beslissingen die invloed hebben op hun werknemers. Wanneer deze werknemers het over deze gevolgen hebben, dan branden ze de UFC af?

  8. #8
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    reebok heeft via social media aangegeven dat zij geen invloed hebben op dit soort beslissingen van de ufc. op zich begrijpelijk dat ze zich willen distantieren maar daar zal de ufc vast ook niet heel
    blij van worden. daarnaast heeft oa weidman zich uitgelaten over het ontslag van stitch dus heel populair maken ze zichzelf niet zo.

    stitch heeft zelf aangegeven dat z'n loon bij de ufc 'peanuts' was en staat binnenkort al in de hoek tegenover Floyd. hij zal buiten om t boksen vast ook opgepakt worden door een andere mma organisatie.

  9. #9
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Goh wat jammer, ik zie deze man al jarenlang zijn werk doen zelfs in boks wetstrijden. Hij is blijkbaar heel goed, ik vraag me af of vechters een keuze hadden om hem als cutman te krijgen.

  10. #10
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    jammer net zo jammer toen ze Burt Watson de zak gaven
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  11. #11
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Toch een vertrouwd en bijna prominent gezicht... deze man.

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Dana gedraagt zich weer erg volwassen in deze. Hij loopt te fans af te zeiken die het op twitter opnemen voor Duran.

    Uiteindelijk gaat het hele circus gewoon verder en iedereen blijft kijken.

  13. #13
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Uiteindelijk gaat het hele circus gewoon verder en iedereen blijft kijken.
    Zoals met alles in deze wereld..


  14. #14
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dana gedraagt zich weer erg volwassen in deze. Hij loopt te fans af te zeiken die het op twitter opnemen voor Duran.

    Uiteindelijk gaat het hele circus gewoon verder en iedereen blijft kijken.
    Een succesvolle zakenman die een sport zo heeft ontwikkeld en een groot bedrijf runt met allerlei verantwoordelijkheden lijkt me alles behalve onvolwassen.
    Alistair Overeem is de goat.

  15. #15
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Dana heeft ook enkele pluspunten maar volwassen zijn is er daar geen van haha

  16. #16
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Een succesvolle zakenman die een sport zo heeft ontwikkeld en een groot bedrijf runt met allerlei verantwoordelijkheden lijkt me alles behalve onvolwassen.
    Henkie, laat dit soort conclusies aub aan de volwassenen over.

  17. #17
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Zo, Dana maakt even duidelijk wat hij van Stitch vind. Wat een eikel is het toch.

    http://mmajunkie.com/2015/07/dana-wh...paign=facebook

  18. #18
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default


  19. #19
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    bweh, UFC verpest het hele MMA, scorched earth tactics

  20. #20
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Het maakt niet uit wie je bent of in welke tak van sport je werkzaam bent, zoals Dana hier spreekt over zijn medewerkers dat getuigt van weinig management-skills. Dat geldt van zakenlui tot MMA-vechters tot leden van motorclubs, je moet als leider achter je mensen staan en niet natrappen.
    Het is ook gewoon echt een 1e-klas pannenkoek, commercieel een handige jongen maar persoonlijk gewoon een klootzak.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •