MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 59 of 59
  1. #51
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    raar dat mensen daadwerkelijk vinden, dat Lawler over duidelijk heeft gewonnen, omdat Condid alleen maar aan het puntenboksen was. Dat geloof je toch zelf niet. Hij deed genoeg damage bij Lawler, sloeg hem aan, en won 3 rondes. Je hoeft niet een expert om te snappen, dat Condid had moeten winnen. Dat je hem een saaie vechter vindt of niet van puntenboksen houdt, wat hij naar mijn mening lang niet altijd deed. Hij ging genoeg slagenwisselingen aan. Maar goed, puur op basis van iemand zijn stijl zou hij niet de winst krijgen, tja...
    Ik denk dat het Diaz gevecht hem alsnog de das om heeft gedaan als ik eerlijk ben. Hij noemt zichzelf de Natural Born Killer maar hij komt niet voor de kill zeg maar. Zelfs de commentatoren vroegen zich af waarom hij die lowkicks niet vol gaf maar op 30%. Vooral omdat Lawler niet echt zijn best deed om hem te blokken. Mijn hele gevoel bij deze wedstrijd was dat hij Lawler systematisch had kunnen slopen maar hij deed het niet. Vandaar dat ik hem een puntenbokser noemde. Geen schade oplopen en zo min mogelijk doen om te winnen. Die partij van Overeem was niet anders. Alleen is bij de HW 1 klap genoeg.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Dat komt omdat hij de peoples champ is, mensen kijken niet meer objectief. Wel objectief is dat Lawler gewoon slecht vocht en verloren heeft. Ook objectief is dat Lawler een paar keer stond te linedancen door de zogenaamde puntentikjes van Condit. Ach ja, dat houd je toch bij een jurysport.
    Hhahaha wat een onzin

  3. #53
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Hhahaha wat een onzin
    Graag argumenten erbij, dom lachen kunnen we allemaal. En aangezien jij zo van juiste spelling en grammatica bent ook even leestekens gebruiken.

  4. #54
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Die derde ronde is er eentje om nog eens goed terug te kijken
    X2
    Dat is voor de hele discussie eigenlijk de enige ronde die telt omdat de juryleden het over de winnaar van de andere rondes eens waren, het enige verschil zit hem in de waardering van ronde 3.

    Ik heb de ronde nog maar eens terug gekeken en Lawler doet deze ronde echt niets anders dan achteruit lopen, ontwijken en af en toe incasseren, op twee momenten na (als er nog 3:39 op de klok staat en bij 3:06 op de klok staat). De treffers van Lawler zijn op die momenten wel zwaarder maar over de gehele ronde bezien doet hij echt te weinig om de ronde op zijn naam te kunnen schrijven. Deze ronde is mijns inziens voor Condit en daarmee is dus ook de partij voor Condit.

    Lawler onterechte winnaar.

  5. #55
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Ik zou ronde 3 ook aan Condit hebben gegeven.

    Condit was misschien "net" de winnaar, maar vind niet echt dat hij "bestolen"(wat sommigen hier wel zeggen) is. Dat kan alleen als je ook echt overtuigend de winnaar bent(en dan bedoel ik niet op basis van fight metrics).
    Ze waren beide gevaarlijk, en hadden beiden een kapotgeslagen kop na afloop. Zat dus dicht bij elkaar, vette partij sowieso.

  6. #56
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Er wordt per ronde "gescoord", maar uiteindelijk is de mening van de individuele juryleden doorslaggevend. Als een of meerdere de partij in zijn overall gaan jureren krijg je dit. Dit scoringssysteem heeft ook zijn nadelen. Er worden niet snel 8 punten gegeven ipv 9, maar een ronde waarin niks gebeurt en de een iets meer doet dan de ander kunnen daardoor beslissend zijn. Hoe lossen we dit op MF?

  7. #57
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by ruud View Post
    X2
    Dat is voor de hele discussie eigenlijk de enige ronde die telt omdat de juryleden het over de winnaar van de andere rondes eens waren, het enige verschil zit hem in de waardering van ronde 3.

    Ik heb de ronde nog maar eens terug gekeken en Lawler doet deze ronde echt niets anders dan achteruit lopen, ontwijken en af en toe incasseren, op twee momenten na (als er nog 3:39 op de klok staat en bij 3:06 op de klok staat). De treffers van Lawler zijn op die momenten wel zwaarder maar over de gehele ronde bezien doet hij echt te weinig om de ronde op zijn naam te kunnen schrijven. Deze ronde is mijns inziens voor Condit en daarmee is dus ook de partij voor Condit.

    Lawler onterechte winnaar.

    Precies, net na de partij leek mij dat ronde 3 de enige ronde was waar misschien enige twijfel over zou kunnen zijn. Maar als je die terug ziet was die ook vrij duidelijk.

    Ben het wel met Yomark eens dat niet zwaar genoeg was om over een bestolen partij te praten.

  8. #58
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Hmmm omdat hij niet zwaar genoeg was, en omdat het redelijk gelijk op ging is hij niet bestolen? Daarom krijgt Lawler de W. Dat is toch een vreemde beargumentatie. Hij heeft toch op punten en meerdere rondes gewonnen. Dan ben je toch de winnaar, en als dat niet zo is, dan ben je in mijn ongenoegen altijd bestolen vs partij. Wat had hij dan moeten doen om te winnen. Hem ko moeten slaan om te winnen?

  9. #59
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Hmmm omdat hij niet zwaar genoeg was, en omdat het redelijk gelijk op ging is hij niet bestolen? Daarom krijgt Lawler de W. Dat is toch een vreemde beargumentatie. Hij heeft toch op punten en meerdere rondes gewonnen. Dan ben je toch de winnaar, en als dat niet zo is, dan ben je in mijn ongenoegen altijd bestolen vs partij. Wat had hij dan moeten doen om te winnen. Hem ko moeten slaan om te winnen?
    Don't leave it in the hand of the judges.

    Natuurlijk moet je als jurylid gewoon scoren en niet naar de impact kijken maar als je met moeite een afhoudtrap van een lowkick kan onderscheiden omdat er qua impact niet meer achterzit dan is degene die bommen gooit wel in het voordeel.

    Ik heb ronde 3 nog eens bekeken en geef hem nu aan condit. En een win is een win, ook als het voor de belt gaat.

    Als Condit nog door gaat is het zo langzamerhand wel duidelijk na dit gevecht. Alles met meer impact gooien.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •