MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wie wint de main event ?

Voters
36. You may not vote on this poll
  • Conor McGregor

    22 61,11%
  • Nate Diaz

    14 38,89%
Page 19 of 20 FirstFirst ... 9151617181920 LastLast
Results 451 to 475 of 483
  1. #451
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by vanleidse View Post
    Ben nooit op dit forum gisteren toevallig omdat ik een livestream zocht, Stuur me een bericht in me inbox voor me nummer.
    lol
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    It's okay to be white

  2. #452
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post



    En nu ik dat Allahhablabla hoor na zn gevecht hoop ik dat ook.
    Welke god hij na zijn partij bedankt moet hij wat mij betreft zelf weten. Ik vind mensen die geloven sowieso knap onnozel. Mooie kutgod heb je dan als hij je 800 dagen uit de UFC houd in de prime van de carriere.
    Maar volgens mij moet hij Nederland bedanken en niet Afghanistan want hij is hier een goede MMA'er geworden en niet daar.

  3. #453
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Welke god hij na zijn partij bedankt moet hij wat mij betreft zelf weten. Ik vind mensen die geloven sowieso knap onnozel. Mooie kutgod heb je dan als hij je 800 dagen uit de UFC houd in de prime van de carriere.
    Maar volgens mij moet hij Nederland bedanken en niet Afghanistan want hij is hier een goede MMA'er geworden en niet daar.
    Vind je het gek aangezien Siyar dit soort fanboys heeft?


  4. #454
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Nah dat is iemand die niet durft te posten met zn eigen account
    Als ik iemand verdenk voor het hebben van meerdere accounts dan ben jij het wel. Heb wel een idee onder welke aliassen jij te werk gaat.

  5. #455
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hypergiant View Post
    Als ik iemand verdenk voor het hebben van meerdere accounts dan ben jij het wel. Heb wel een idee onder welke aliassen jij te werk gaat.
    Bewijs het maar. Ik post al mijn controversiële uitspraken met mijn eigen account, ik heb er geen andere voor nodig zoals de moslims hier die met een andere account hun ware aard laten zien.

  6. #456
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Vind je het gek aangezien Siyar dit soort fanboys heeft?

    http://s14.postimg.org/4v288f1xd/siyarfanboys.jpg
    Dan neem ik het terug. Dan zou ik ook met een afghaanse vlag gaan lopen.
    Ban er op en toedeledoki wat mij betreft.

    Ik vind Siyar een prima gozer trouwens. Was altijd een aardige berefanatieke vent. Geen idee of hij dat nog is maar zal toch wel denk ik.
    En entertaining om naar te kijken. Niet altijd even handig met zijn dekking maar hij zette die Thatch mooi weg.

  7. #457
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Follow the patterns, zelfs bij digitale stromannen kun je in de manier van posten een correlatie opmerken. Om zo ver te gaan om zaken te 'bewijzen', is net zo krankzinnig als het openen van verschillende accounts.

  8. #458
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Welke god hij na zijn partij bedankt moet hij wat mij betreft zelf weten. Ik vind mensen die geloven sowieso knap onnozel. Mooie kutgod heb je dan als hij je 800 dagen uit de UFC houd in de prime van de carriere.
    Maar volgens mij moet hij Nederland bedanken en niet Afghanistan want hij is hier een goede MMA'er geworden en niet daar.
    Dat heb ik dus ook nooit begrepen, helemaal trots op een land dat geen flikker voor zijn bevolking doet, maar NL die goed is voor zijn bevolking en waar betrokkene veel aan te danken heeft zou geen bedankje krijgen.

    Dat hij God, Allah of iemand anders uit een sprookjesboek wilt bedankt moet hij dan weer zelf weten (ook al heb ik er niks mee) zo een Belfort die god bedankt en aan de andere kant alles doet wat god verboden heeft heb ik ook niks mee.

  9. #459
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hypergiant View Post
    Follow the patterns, zelfs bij digitale stromannen kun je in de manier van posten een correlatie opmerken. Om zo ver te gaan om zaken te 'bewijzen', is net zo krankzinnig als het openen van verschillende accounts.
    In andere woorden je lult maar wat. Alles wat ik heb gezegd over islam en linkse troela's heb ik al mijn eigen account voor gebruikt. Ik verdenk dat 'verleidse' een account is van tarantula, de zogenaamde moderate moslim die zijn echte woede hier verbergt.

  10. #460
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Dat heb ik dus ook nooit begrepen, helemaal trots op een land dat geen flikker voor zijn bevolking doet, maar NL die goed is voor zijn bevolking en waar betrokkene veel aan te danken heeft zou geen bedankje krijgen.

    Dat hij God, Allah of iemand anders uit een sprookjesboek wilt bedankt moet hij dan weer zelf weten (ook al heb ik er niks mee) zo een Belfort die god bedankt en aan de andere kant alles doet wat god verboden heeft heb ik ook niks mee.
    Siyar(en veel soortgelijke vechters) is idd extreem ondankbaar. Zonder zijn Nederlandse team zou hij waarschijnlijk op een straathoek in Amsterdam drugs verkopen ipv te vechten in de UFC. Laat hem maar leven en trainen in Afghanistan. Dan blijft alleen zijn boks techniek hetzelfde. Wat een windmolen ook.

  11. #461
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    In andere woorden je lult maar wat. Alles wat ik heb gezegd over islam en linkse troela's heb ik al mijn eigen account voor gebruikt. Ik verdenk dat 'verleidse' een account is van tarantula, de zogenaamde moderate moslim die zijn echte woede hier verbergt.
    Met andere woorden..

    Doe je ding aka, lijkt me lastig om te besluiten met welke stroman (naar gelang je emotionele gesteldheid) je besluit te reageren.

  12. #462
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Ow wat een verassing, ik heb weer een rood puntje gekregen met een 'verrijkende' tekst. Zijn er nog een paar hier die rondlopen die, naast vergelijkbare uitspraken en reacties, ook vergelijkbare puntjes uitdelen.

    T15 aka....aka...aka...

  13. #463
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hypergiant View Post
    je emotionele gesteldheid) je besluit te reageren.
    ...

    Quote Originally Posted by hypergiant View Post
    Ow wat een verassing, ik heb weer een rood puntje gekregen met een 'verrijkende' tekst. Zijn er nog een paar hier die rondlopen die, naast vergelijkbare uitspraken en reacties, ook vergelijkbare puntjes uitdelen.

    T15 aka....aka...aka...



    Echt schattig hoe ironisch en paranoïde je bent, giant.

  14. #464
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    ...



    http://s7.postimg.org/4og9myo0r/hyper.jpg


    Echt schattig hoe ironisch en paranoïde je bent, giant.
    "Ben je ook een muhammad of allah likker?"
    Hou het bij T15 de meest 'extreme' en 'controversiële' persoonlijkheid.

  15. #465
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by vanleidse View Post
    Moslims hebben geen andere acc nodig om uitspraken te doen zoals jullie schijnheilige hypocrieten hollanders stoer op forums. Zoals ik al zei laten we meeten kijken of je jou controversiële uitspraken kan uiten dan.
    Als je zo een hekel aan nederlanders hebt zit je niet echt op je plek hier, of wel?

  16. #466
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Wat zonde ... een topthread over een topevent waar iedereen zo naar uit heeft gekeken.. verpesten met een relidiscussie.. pff
    kan die troep niet verwijderd worden?

  17. #467
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.387
    vCash
    127608

    Default

    Ik vind het zo irritant dat telkens als er bepaalde vechters genoemd worden er een discussie ontstaat als deze. Verwijder aub al die berichten en laten we het gewoon hebben over het evenement zeg... pfff

    McGregor got caught. Vind het niet hetzelfde als Rousey, want hij was in de eerste ronde toch echt dominant (getuige het gezicht van Diaz). Toen hij geraakt werd reageerde hij wel verkeerd 'panic mode' zoals hij zei. Maar vind niet dat hij ontmanteld is en op zijn eigen gewicht gaat hij nog flink domineren denk ik. Zijn boksen was ook nu echt een genot om naar te kijken.

    Siyar gewonnen altijd leuk. Was geen toppartij en de tegenstander ook geen topper. Maar een winst is een winst.

    In de vrouwendivisie is nu wel iets bijzonders ontstaan. Een soort modern steen-papier-schaar. Rousey wint van Tate, Tate wint van Holm, Holm wint van Rousey. Ik ben benieuwd wie dit kan doorbreken of dat er nog een vierde komt die ze allemaal pakt (Germaine de Randamie... fingers crossed )

  18. #468
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    McGregor op 170 is nét effe te gek. Op 145 en 155 zie ik 'm echt nog wel tekeer gaan.
    It's okay to be white

  19. #469
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Ik ben niet altijd eens met T15 , maar ik vind nu wel dat hij is zijn recht staat.

  20. #470
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Quote Originally Posted by Jantje View Post
    Cat Zingano wordt de nieuwe UFC Champ.
    Die slaat Tate verrot zoals ze al eerder gedaan heeft.
    Ik ben geen matchmaker maar naar mijn bescheiden mening moet mevrouw Zingano eerst maar eens wat vaker vechten.

  21. #471
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ik vind het zo irritant dat telkens als er bepaalde vechters genoemd worden er een discussie ontstaat als deze. Verwijder aub al die berichten en laten we het gewoon hebben over het evenement zeg... pfff

    McGregor got caught. Vind het niet hetzelfde als Rousey, want hij was in de eerste ronde toch echt dominant (getuige het gezicht van Diaz). Toen hij geraakt werd reageerde hij wel verkeerd 'panic mode' zoals hij zei. Maar vind niet dat hij ontmanteld is en op zijn eigen gewicht gaat hij nog flink domineren denk ik. Zijn boksen was ook nu echt een genot om naar te kijken.

    Siyar gewonnen altijd leuk. Was geen toppartij en de tegenstander ook geen topper. Maar een winst is een winst.

    In de vrouwendivisie is nu wel iets bijzonders ontstaan. Een soort modern steen-papier-schaar. Rousey wint van Tate, Tate wint van Holm, Holm wint van Rousey. Ik ben benieuwd wie dit kan doorbreken of dat er nog een vierde komt die ze allemaal pakt (Germaine de Randamie... fingers crossed )
    Hier sluit ik mij volledig bij aan.

  22. #472
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by vanleidse View Post
    Niet aan alle nederlanders alleen aan hypocriete internethelden.
    Dan snap ik niet zo goed waarom je niet de term " hypocriete internethelden" gebruikt i.p.v. hollanders erbij te zetten. Je hebt immers een hekel aan alle hypocriete internethelden ongeacht afkomst toch?

  23. #473
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Vind dat Nate een beetje tekort wordt gedaan.

    De jongen accepteerde op zeer korte termijn het gevecht, maakte (ondanks dat hij nauwelijks door één oog kon zien) op zodanige wijze gebruik van zijn boks skills, dat Mcgregor (de veronderstelde betere bokser) wanhopig voor de takedown ging. Om vervolgens door middel van zijn jiu jitsu een einde te maken aan het sprookje.
    Last edited by hypergiant; 06-03-2016 at 20:18.

  24. #474
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Oke, kunnen jullie nu even een chatbox induiken en opsodemieteren uit dit topic?

    On: Die Aldo op twitter.......waarom doet die jonge dat toch of hoort dat tegenwoordig bij het ophypen? Miocic heeft er ook al baat bij gehad.

  25. #475
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by hypergiant View Post
    Vind dat Nate een beetje tekort wordt gedaan.

    De jongen accepteerde op zeer korte termijn het gevecht, maakte (ondanks dat hij nauwelijks door één oog kon zien) gebruik van zijn boks skills op zodanige wijze dat Mcgregor (de veronderstelde betere bokser) wanhopig voor de takedown ging. Vervolgens maakte gebruik van zijn jiu jitsu om een einde aan het sprookje te maken.
    Absoluut maar ik heb het nogmaals terug gekeken, ditmaal zonder emoties.
    Conor wordt in de 2e ronde duidelijk trager en vertrouwt volledig op zijn head movement. Maar waarom in godsnaam kan hij zijn handen niet een beetje bij zijn kin houden? Ik snap wel dat je soms een handje laat hangen voor een snelle uppercut o.i.d. maar het is gewoon dom. Wat dat betreft wel wat raakvlakken met Rousey: zo overtuigd zijn van jezelf dat je denkt jezelf meer te kunnen permitteren. En toen liep je op een klap waarvan je serieus begint te tollen tegen een tegenstander die de druk erop zet en je niet meer laat herstellen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •