MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 40 of 40
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    helemaal omdat er een camera bij was, zal ie volkomen ´normaal´ hebben gehandeld
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rappe rik
    Quote Originally Posted by ashi76
    Jullie hebben allemaal lekker makkelijk lullen vanachter je pc zeg.

    Je moet je voorstellen dat deze gozer ongetwijfeld maten heeft verloren in deze oorlog.
    En niets is gevaarlijker als een gewonde vijand.

    Als deze man de kracht nog heeft om een pin uit een granaat te trekken kan hij je hele team uitschakelen.
    Het is wat makkelijk gezegd dat deze man ongewapend was, dat kan je op zo'n moment namelijk nooit zien.

    Ik ben het met jullie eens dat het er wat bizar uitziet, maar ik had in die situatie ook het zekere voor het onzekere genomen.
    Dit trigger-happy relaas van geldt dus in feite voor iedereen in Irak, ook kinderen en vrouwen die op straat lopen kunnen een potentieel gevaar zijn en zijn in staat een pin uit een handgranaat te trekken, misschien een goed plan om die ook allemaal preventief te gaan executeren?

    Weldone Rik

  3. #28
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Die gasten leven in een droomwereld.....!!!
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Kwam een verslag tegen op het Internet:

    Marine Shoots Wounded Iraqi in the Head
    A U.S. marine is under investigation for shooting a wounded Iraqi in the head. Crooks and Liars has the video. The incident happened in Fallujah and NBC's Kevin Sites who is embedded with the troops, witnessed the incident. You can listen to his report here.

    The incident occurred as a Marine battalion was taking part in a U.S.-led counteroffensive intended to secure Fallujah so national elections can go ahead in January as scheduled....The Marine battalion stormed an unidentified mosque Saturday in southern Fallujah after taking casualties from heavy sniper fire and attacks with rocket-propelled grenades. Ten insurgents were killed and five others were wounded in the mosque and an adjacent building.

    The marines left the five wounded Iraqis inside the mosque. Two more groups of marines came later. One group went inside and apparently shot four of the five wounded again. They came out of the mosque and the second group went in. Here's what Sites saw:

    Sites saw the five wounded men left behind on Friday still in the mosque. Four of them had been shot again, apparently by members of the squad that entered the mosque moments earlier. One appeared to be dead, and the three others were severely wounded. The fifth man was lying under a blanket, apparently not having been shot a second time.

    One of the Marines noticed that one of the severely wounded men was still breathing. He did not appear to be armed, Sites said. The Marine could be heard insisting: “He’s f---ing faking he’s dead — he’s faking he’s f---ing dead.� Sites then watched as the Marine raised his rifle and fired into the man’s head from point-blank range.

    “Well, he’s dead now,� another Marine said.

    When told that the man he shot was a wounded prisoner, the Marine, who himself had been shot in the face the day before but had already returned to duty, told Sites: “I didn’t know, sir. I didn’t know.�

    What's next:

    The Marine who shot the man was removed from the field and returned to headquarters. The investigation will address why the wounded men were left behind for 24 hours, why four of them were shot Saturday and whether the killing observed by Sites was illegal.

    The judge advocate general heading the investigation of the mosque incident, Lt. Col. Bob Miller, told NBC News that depending on the evidence, it could be reasonable to conclude that the Marine was acting in self-defense.

    “The policy of the rules of engagement authorize the Marines to use force when presented with a hostile act or hostile intent,� he said. “So they would have to be using force in self-defense, yes.�

    But Miller added: “Enemy combatants — in this case, insurgents — who don’t pose a threat would not be considered a hostile.�

  5. #30
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rappe rik
    Quote Originally Posted by jay hoov
    Die gasten leven in een droomwereld.....!!!
    ????????????? wie?
    Iedereen die daar aanwezig is in die oorlog!!!
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Waar gehakt word vallen spaanders, de man deed gewoon zijn werk, een gewonde vijandelijke 'soldaat' in dit geval droeg de man burgerkleding en is derhalve niet als soldaat ,maar als burgercombattant aan te meken [lees terrorist]
    kan zich zelf bv opblazen gezien het religieuze fanatisme van deze strijders isit een zeer reeele optie , dus uitschakelen die man. Zo heb ik het altans geleerd., Nietwaar Iwan


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by max mulder shihan
    Waar gehakt word vallen spaanders, de man deed gewoon zijn werk, een gewonde vijandelijke 'soldaat' in dit geval droeg de man burgerkleding en is derhalve niet als soldaat ,maar als burgercombattant aan te meken [lees terrorist]
    kan zich zelf bv opblazen gezien het religieuze fanatisme van deze strijders isit een zeer reeele optie , dus uitschakelen die man. Zo heb ik het altans geleerd., Nietwaar Iwan
    waarom niet gelijk een atoombom op Irak, dan zijn we in één keer van alle "burgercombattanten" af :roll:

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by max mulder shihan
    Waar gehakt word vallen spaanders, de man deed gewoon zijn werk, een gewonde vijandelijke 'soldaat' in dit geval droeg de man burgerkleding en is derhalve niet als soldaat ,maar als burgercombattant aan te meken [lees terrorist]
    kan zich zelf bv opblazen gezien het religieuze fanatisme van deze strijders isit een zeer reeele optie , dus uitschakelen die man. Zo heb ik het altans geleerd., Nietwaar Iwan
    Max=correct!!!Hehehe!

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iwan666
    Quote Originally Posted by max mulder shihan
    Waar gehakt word vallen spaanders, de man deed gewoon zijn werk, een gewonde vijandelijke 'soldaat' in dit geval droeg de man burgerkleding en is derhalve niet als soldaat ,maar als burgercombattant aan te meken [lees terrorist]
    kan zich zelf bv opblazen gezien het religieuze fanatisme van deze strijders isit een zeer reeele optie , dus uitschakelen die man. Zo heb ik het altans geleerd., Nietwaar Iwan
    Max=correct!!!Hehehe!
    hehehe! :roll:

  10. #35
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rappe rik
    Ik begrijp uit de commentaren van judas en ashi dat deze twee heren wat meer combat-ervaringen hebben dan de rest van ons, dus eigenlijk een beetje dom om ertegenin te gaan, maar ten eerste kan ik de frustratie en het handelen van die jongen wel begrijpen en dat zal de vrijspraak uiteindelijk ook wel goedpraten, maar het blijft natuurlijk gewoon een misdaad. Het is simpelweg een executie, punt uit.
    Volgens mij is daar officieel geen oorlog meer en als ze niet gezien willen worden als een bezettingsleger moeten ze zich ook niet zo gedragen. Bovendien is het naast een verkeerde ook nogal een domme actie. Die jongen moet toch ook geweten hebben dat er een camera meedraait daar?
    Beste Rik, ik heb gelukkig totaal geen ervaring op dat gebied. Maar ben wel vaak naar Israel geweest en daar met soldaten gesproken over o.a. gevechtssituaties. Ze zeiden ook dat het heel moeilijk is om tegen mensen te vechten die door gaan tot de dood en daar ook absoluut niet bang voor zijn. Zichzelf opblazen als ze met de witte vlag naderen en soortgelijke streken zijn dan ook vaak gebeurd. Dan krijg je automatisch reacties van de andere kant en dan idd veel sneller gaan schieten. Als dat dan es uitgezonden wordt op tv, wordt er meteen schande over gesproken. Dit gebeurt dus ook in irak. Misschien moet jij es daar heen gaan en laat ze zien hoe het moet

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    persoonlijk vind ik het ook niet helemaal fair om die man te veroordelen. Kijk als die irakezen zich prima aan de regels houden. Maar waarom zou je je eigen mensen gaan veroordelen voor fouten die de vijand constant maakt?
    I've seen chaos and order reign supreme
    I've seen the beauty of the universe
    so peaceful and serene
    in seconds turn to violence and screams

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nick
    persoonlijk vind ik het ook niet helemaal fair om die man te veroordelen. Kijk als die irakezen zich prima aan de regels houden. Maar waarom zou je je eigen mensen gaan veroordelen voor fouten die de vijand constant maakt?
    Omdat de Amerikanen zichzelf altijd beschouwen als good guys. En good guys executeren geen ongewapende gewonde burgers...

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik dacht dat de terroristen zichzelf als de 'good guys' zien. En niet te vergeten dat deze mensen ook veronderstellen dat zij god aan hun kant hebben staan. Nee guest jou vlieger gaat niet op.


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat de VS ook God bij hun hebben staan, als ik Bush zo mag horen. With the aid of the Lord.

  15. #40
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Thuis
    Posts
    2.373
    vCash
    126000

    Default

    Met linke gasten zoals deze moet je niet zachtaardig omgaan, het ene moment denk je dat je hem daar laat liggen en dat het rode kruis hem wel komt oppikken.
    Vervolgens pakt hij een pistool uit zijn broek en voorziet hij jou van een paar extra ventilatiemogelijkheden. Het is wel hard maar ik had hetzelfde gedaan.

    No risk in situations like these.


    (trouwens wel krom, gebrek aan bewijsmateriaal terwijl ze het toch duidelijk op film hebben?)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •