MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 21 of 21
  1. #1
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default V.d. Vaart persoonlijk rond met HSV

    Rafael van der Vaart is persoonlijk rond met HSV. Alleen de clubs moeten er nu nog samen uitkomen.
    Al weken zijn er geruchten over de transfer van de middenvelder naar de Duitse club. Tegenover een verslaggever van AT5 verklaarde Van der Vaart dat hij persoonlijk overeen is gekomen met de club uit Hamburg.
    Eerder deze maand bracht de international al een bezoek aan Hamburg om zich te oriënteren. Van der Vaart heeft meermalen te kennen gegeven volgend seizoen in ieder geval niet meer bij Ajax te willen spelen. Zijn contract loopt door tot medio 2006.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.283
    vCash
    126000

    Default

    ben zeer benieuwd of hij het gaat maken in Duitsland. Ik heb zo mijn twijfels... spelletje wordt anders gespeeld daar


    Aujourd'ui ne pas executez de homofile - vandaag geen flikker uitgevoerd.

  3. #3
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het zielig! :twisted:

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Veenendaal
    Posts
    1.662
    vCash
    126000

    Default

    Van Eijden: 'Ajax onderhandelt met HSV

    20/5/2005 21:50

    Rafael van der Vaart is er zelf nog niet uit, maar Ajax en Hamburger SV zijn al aan het onderhandelen.
    'We hebben een bod ontvangen en zijn met Hamburger SV in onderhandeling over een overgang', bekende Arie van Eijden, Ajax' algemeen directeur aan het ANP.

    'Wij hebben nog geen akkoord. En dat zal ook zeker niet voor dit weekeinde gebeuren. Zoals ik het nu kan inschatten moeten we het in ieder geval nog over het weekeinde heen tillen.'

    Van der Vaart zelf wacht nog met een definitieve beslissing. Hij wacht het oordeel van zijn vader af die zaterdag op de tribune zit als HSV in de AOL Arena aantreedt tegen VfL Bochum.

    'Ik ga zaterdag kijken en afhankelijk van mijn ervaringen zullen we tot een beslissing komen', vertelde Ramon van der Vaart in de GPD Bladen. 'Rafael heeft er een goed gevoel over. Over de mensen en de sfeer. Dat wil hij graag toetsen aan mijn ervaringen.'

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    DOEI Rafael, veel plezier in het zonnige Hamburg 8)
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Topstad, topclub, toptransfer.... :roll:

  7. #7
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru
    Topstad, topclub, toptransfer.... :roll:
    idem :roll:

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    wat een sukkel zeg.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Hidman
    Van Eijden: 'Ajax onderhandelt met HSV

    20/5/2005 21:50

    Rafael van der Vaart is er zelf nog niet uit, maar Ajax en Hamburger SV zijn al aan het onderhandelen.
    .'
    in zijn column vandaag in de Telegraaf zegt v/d vaart dat hij persoonlijk rond is met HSV

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Mondeling akkoord met HSV: vier jaar


    AMSTERDAM, zaterdag
    Komend seizoen speel ik zo goed als zeker voor HSV. Gisteren heb ik een mondeling akkoord bereikt voor een contract van vier jaar. De clubs onderhandelen over de transfersom, moeten er snel uit kunnen komen en dus kan de champagne komende week uit de koelkast. Ik heb dan een nieuwe club en daar ben ik ongelooflijk trots op.
    Wat me de afgelopen anderhalve week wel is opgevallen, is dat veel mensen in Nederland een volledig verkeerd beeld van HSV hebben. Volgens velen is het een club in de marge, in een grijze, grauwe en bovenal saaie stad. Gelukkig weet ik inmiddels beter.
    Hamburger SV is – zo bleek tijdens mijn bliksembezoek – een fantastische club met een schitterend stadion, dat nog de echte voetbalsfeer ademt. Daarnaast is Hamburg een bruisende stad met alles erop en eraan.
    Na het gesprek met trainer Thomas Doll wist ik het eigenlijk al: hier wil ik voetballen. Hij stelde mij op mijn gemak, sprak zijn vertrouwen uit en gaf me de indruk dat hij me echt dolgraag wilde hebben. Hij was Doll-enthousiast. Ook zijn voetbalvisie sprak me aan. Ik kreeg de toezegging ’op 10’ te komen spelen, met twee spitsen voor me en een ruit op het middenveld.
    Tot voor kort was het mijn droom om in Spanje te spelen. Er was ook serieuze interesse uit het land waar een deel van mijn roots liggen, maar de clubs die ik voor ogen had, meldden zich niet. Dus was de keuze voor HSV eenvoudig. Ik kom liever ergens binnen waar men heel blij is met mijn komst dan dat ik ergens word opgedrongen en nauwelijks aan spelen toekom. HSV is ook met het oog op het Nederlands elftal een goede keuze, denk ik, omdat ik in principe altijd aan spelen toe kom.
    Het vertrek bij Ajax valt me loodzwaar. Ajax is de club waar ik ontzettend veel aan heb te danken. Dat ik na dit seizoen hoe dan ook uit Amsterdam wilde vertrekken, is door sommigen uitgelegd als gebrek aan clubliefde. Fout. Mijn beslissing komt juist voort uit clubliefde. Als ik mijn contract tot de zomer van 2006 gewoon zou uitdienen, ontvangt Ajax helemaal niets voor me. Nu past alles. Ik ga naar een mooie club en Ajax incasseert nog een miljoenenbedrag.

    Morgen speel ik tegen FC Groningen mijn laatste wedstrijd in de Amsterdam ArenA. Ik zal afscheid nemen van alle bekenden en hoop de hondstrouwe aanhang nóg één keer te trakteren op een heerlijke wedstrijd. Ooit hoop ik terug te keren bij Ajax. Al is het nu wat vroeg om daar al over te praten.
    Wesley Sneijder maakte gisteren een geweldig gebaar. Hij zei zijn plaats in de basis met plezier af te staan om mij een mooi afscheid te gunnen. Ik denk niet dat de trainer daar heel gevoelig voor zal zijn, maar zijn uitspraak was klasse. Toch heb ik goede hoop op eigen kracht een basisplaats te hebben veroverd. Tegen Vitesse bereidde ik de 0-1 voor, scoorde ik zelf de 0-2 en speelde ik bij vlagen als de echte Van der Vaart.
    Na de wedstrijd tegen FC Groningen is het seizoen afgelopen, maar breekt voor mij alsnog een drukke tijd aan. Met het Nederlands elftal spelen we tegen Roemenië en Finland en op 10 juni trouw ik met Sylvie. Na onze huwelijksreis moet ik me snel in Hamburg melden, omdat HSV zich niet plaatste voor de UEFA Cup en Intertoto Cup moet spelen. Balen, maar het maakt de uitdaging om volgend jaar Europees voetbal te halen nog groter.
    Ik wil echter niet te ver vooruitkijken, maar vooral genieten van het afscheid. Ook al speel ik volgend jaar in Duitsland. Ik zal me altijd een echte Ajacied blijven voelen.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.324
    vCash
    126000

    Default

    De 'deskundigen' van Voetbal Insite (gisteren Derksen, Spaan en Borst)vinden het vertrek van vd Vaart vooral een bewijs van de problemen bij Ajax. Een speler waar zoveel in is geinvesteerd en potentieel zoveel talent loopt nu voor bijna niets de deur uit. Kapitaalvernietiging.

    Ik ben het daar mee eens. Hij heeft klote gepresteerd de laatste tijd. Maar als Ajax had laten zien dat ze hem echt wilde houden, was hij gebleven. De kans is dan natuurlijk groot dat hij volgend jaar in ieder geval meer zou opleveren dan nu. Bovendien is de kans dat hij beter zou presteren dat dit seizoen ook heel groot.
    Jammer voor Ajax en jammer voor de Nederlandse competitie.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Makijs
    De 'deskundigen' van Voetbal Insite (gisteren Derksen, Spaan en Borst)vinden het vertrek van vd Vaart vooral een bewijs van de problemen bij Ajax. Een speler waar zoveel in is geinvesteerd en potentieel zoveel talent loopt nu voor bijna niets de deur uit. Kapitaalvernietiging.

    Ik ben het daar mee eens. Hij heeft klote gepresteerd de laatste tijd. Maar als Ajax had laten zien dat ze hem echt wilde houden, was hij gebleven. De kans is dan natuurlijk groot dat hij volgend jaar in ieder geval meer zou opleveren dan nu. Bovendien is de kans dat hij beter zou presteren dat dit seizoen ook heel groot.
    Jammer voor Ajax en jammer voor de Nederlandse competitie.
    hou toch op man, heel amsterdam is blij dat die dikke op gaat rotten.

    vdv functioneert niet bij ajax , hij veroorzaakt zelfs allemaal problemen en spanningen bij andere spelers en de coach. Om die man hier te houden om volgend jaar een klein beetje poen te verdienen zou pas achterlijk zijn. Laat hem aub zo snel mogelijk weggaan , ik wil hem zelfs geld mee geven als die maar zeker oprot.

    de man heeft sterallures en de kwaliteiten van een gemiddelde speler. Ik denk als hij hard traint en zich volledig focust op voetbal dat hij een hele grote speler kan worden maar de komende jaren zal vdv nog teveel last hebben van zn verlengde pubertijd. Ik zie hem bj HSV ook keihard falen.

    Good Riddance !

  13. #13
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike
    Quote Originally Posted by Makijs
    De 'deskundigen' van Voetbal Insite (gisteren Derksen, Spaan en Borst)vinden het vertrek van vd Vaart vooral een bewijs van de problemen bij Ajax. Een speler waar zoveel in is geinvesteerd en potentieel zoveel talent loopt nu voor bijna niets de deur uit. Kapitaalvernietiging.

    Ik ben het daar mee eens. Hij heeft klote gepresteerd de laatste tijd. Maar als Ajax had laten zien dat ze hem echt wilde houden, was hij gebleven. De kans is dan natuurlijk groot dat hij volgend jaar in ieder geval meer zou opleveren dan nu. Bovendien is de kans dat hij beter zou presteren dat dit seizoen ook heel groot.
    Jammer voor Ajax en jammer voor de Nederlandse competitie.
    hou toch op man, heel amsterdam is blij dat die dikke op gaat rotten.

    vdv functioneert niet bij ajax , hij veroorzaakt zelfs allemaal problemen en spanningen bij andere spelers en de coach. Om die man hier te houden om volgend jaar een klein beetje poen te verdienen zou pas achterlijk zijn. Laat hem aub zo snel mogelijk weggaan , ik wil hem zelfs geld mee geven als die maar zeker oprot.

    de man heeft sterallures en de kwaliteiten van een gemiddelde speler. Ik denk als hij hard traint en zich volledig focust op voetbal dat hij een hele grote speler kan worden maar de komende jaren zal vdv nog teveel last hebben van zn verlengde pubertijd. Ik zie hem bj HSV ook keihard falen.

    Good Riddance !
    Jep helemaal mee eens, en de zogenaamde deskundigen zullen het vuurtje wel weer even opstoken. Wat lullen ze nou een supertalent, laat me niet lachen. Wij zijn 4 jaar verder en het is nog een supertalent.
    Wat een dom gelul! Hij krijgt van mij ook geld mee als ie die simpele tering hoer ook mee neemt. Ik moet er gewoon van kotsen en krijgen we dadelijk ook nog die kut bruiloft op tv. Fuck them..........Fuck them all

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.324
    vCash
    126000

    Default

    Haha, dat wordt dan een leuk en gezellig afscheid morgen!
    Misschien doet hij heel Amsterdam een groot plezier en vraagt hij Sylvie om voor de verandering eens 1 keer uit de anonimiteit te treden en samen, arm in arm, een afscheidsrondje op het veld te huppelen.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Makijs
    Haha, dat wordt dan een leuk en gezellig afscheid morgen!
    Misschien doet hij heel Amsterdam een groot plezier en vraagt hij Sylvie om voor de verandering eens 1 keer uit de anonimiteit te treden en samen, arm in arm, een afscheidsrondje op het veld te huppelen.


  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Beiersdorfer: 'Verschil met Ajax is nog groot'

    22/5/2005 21:24

    Ajax en Hamburger SV hebben vooralsnog geen akkoord kunnen bereiken omtrent de overgang van Rafael van der Vaart. Volgens de Hamburgse technisch directeur Dietmar Beiersdorfer gaapt er nog een behoorlijk gat tussen wat Ajax wil ontvangen en HSV van plan is te betalen.
    'Ajax wil zeven miljoen euro voor Van der Vaart ontvangen', zegt Beiersdorfer in het Hamburger Abendblatt van zondag, 'terwijl wij bereid zijn om vijf miljoen te betalen. We liggen dus nog ver uit elkaar.'

    Rafael van der Vaart liet zaterdag weten dat hij de Duitse club inmiddels zijn jawoord heeft gegeven. 'Als de clubs eruit komen ga ik daar voetballen', aldus de middenvelder.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    7 miljoen voor een bankzitter met een contract to volgend jaar slaat idd nergens op.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.324
    vCash
    126000

    Default

    Emotioneel afscheid Van der Vaart

    Uitgegeven: 22 mei 2005 18:50
    Laatst gewijzigd: 22 mei 2005 20:04

    AMSTERDAM - Met nog drie minuten officiële speeltijd op de klokken kreeg Ajacied Rafael van der Vaart zondagmiddag tegen FC Groningen (2-1 winst) een publiekswissel. De middenvelder greep het moment aan om alvast afscheid te nemen van het publiek dat hem jaren geleden in de armen sloot als de nieuwe verlosser van de Amsterdamse voetbalclub.

    Zo ver is het nooit gekomen. Van der Vaart wacht op het definitieve groene licht van Ajax om naar de Duitse middenmoter Hamburger SV te vertrekken.

    "Het was heel moeilijk en emotioneel voor me om hier in de ArenA mijn laatste wedstrijd voor Ajax te spelen", aldus Van der Vaart. "Ik ben persoonlijk rond met HSV voor een contract van vier jaar en moet nu wachten tot de clubs eruit komen. Ik hoop dat dat deze week gebeurt. Het was natuurlijk geen officieel afscheid vandaag omdat de clubs nog overeenstemming moeten bereiken. Maar het voelde wel als mijn laatste duel."

    Winnende doelpunt

    De supporters in de ArenA leken het Van der Vaart, die sinds zijn tiende de clubkleuren verdedigde, maar amper kwalijk te nemen dat hij Ajax verruilt voor Hamburger SV. In zijn laatste duel tegen FC Groningen nam de international de eerste treffer voor zijn rekening en bereidde het winnende doelpunt van De Ridder voor.

    "Het was niet goed vandaag", vertelde Van der Vaart. "Vannacht droomde ik van een mooi afscheid. In die droom werd het heel mooi, maar op het veld leek het lange tijd op een drama uit te lopen nadat we met 1-0 achter kwamen. Gelukkig is het toch nog goed gekomen."

    Staande ovatie

    Het publiek scandeerde minutenlang zijn naam en Van der Vaart kreeg bij zijn gang van het veld een staande ovatie. "Toen ik van het veld af liep had ik een heel raar gevoel. In de eerste helft toen het zo slecht ging, keek ik ook steeds op de klok. Hoeveel minuten het nog was. Maar ik twijfel niet over mijn keuze. Ik ben bij HSV geweest en heb daar een heel goed gevoel aan overgehouden. Het is een heel warme club."

    "Waar dat uit blijkt? Ik mocht bij de eerste ontmoeting niet alleen komen, maar moest Silvie meenemen. Dat zegt toch genoeg over de manier waarop ze daar bijvoorbeeld met spelersvrouwen omgaan. Dat is anders dan bij Ajax, al weet ik natuurlijk niet hoe ze hier met buitenlanders omgaan als ze voor het eerst op de club zijn."

    Gedroomde topclubs

    Van der Vaart had de keus uit meerdere clubs. Na een slecht seizoen kon hij niet meer naar de gedroomde topclubs als Manchester United of Barcelona. "Uit Spanje was nog wel wat interesse, maar niet van de top. Natuurlijk was NSV niet mijn eerste keus en moest ik overtuigd worden van mijn overgang. Maar dat duurde niet lang. Toen ik er eenmaal geweest was, was de knop zo om. Om eerlijk te zijn heeft me dat zelf ook wel verbaasd."

    "Wat ook meespeelde is de manier waarop ze me daar gaan gebruiken. Ik ben gehaald als een nummer tien die achter twee spitsen moet spelen. Die vrije rol spreekt me enorm aan."

    Versterkingen

    Voor Danny Blind, de huidige trainer van Ajax, hoefde Van der Vaart niet te vertrekken. De coach had de begenadigde linkspoot graag nog een jaar in zijn selectie willen houden. "Ik hoop nog steeds dat hij blijft, al geeft die publiekswissel wel aan dat ik er vanuit ga dat hij weggaat. Van der Vaart is goed voor tien Ã* twaalf goals per jaar. Die momenten en die kansen ga je missen. Ik weer nog niet wie hem gaat opvolgen. In principe hebben we genoeg kwaliteit in de groep. Met één of twee versterkingen kunnen we volgend seizoen een heel eind komen.''

    http://www.nu.nl/news/529624/41/Emot...8video%29.html

  19. #19
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Hij (samen met Sneijder en Heitinga) waren nog even in het supportershome. Gezellie hoor.

    Ach, wat valt er nog te zeggen.

    Succes, ouwe. Dat we in het NL 11-tal nog plezier van je mogen beleven.

  20. #20
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    321
    vCash
    126000

    Default

    Degradatie voor van der Vaart
    www.vechtsportinfo.nl en check het forum<----

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default Van der Vaart voor vijf jaar naar HSV

    Van der Vaart voor vijf jaar naar HSV

    27-05-2005 20:38:26

    De transfer van Rafael van der Vaart van Ajax naar Hamburger SV is eindelijk afgerond, zo brachten beide clubs vanavond naar buiten. De middenvelder die zelf al enige tijd mondeling akkoord was met de Oranje-international tekende voor vijf seizoenen bij de volksclub uit Noord-Duitsland.

    Van der Vaart was jarenlang hét grote talent van Ajax, Nederland en zelfs van Europa. In 2002 werd de Heemskerker namelijk verkozen tot het grootste talent van Europa. Bij Ajax ging zijn ontwikkeling ook in een stroomversnelling. De publiekslieveling scoorde erg gemakkelijk en viel op met zijn inzicht en zijn balgevoel. Al gauw meldden de Europese topclubs zich, maar Van der Vaart vond een vertrek te vroeg.

    Na enkele seizoenen werd Van der Vaart erg blessuregevoeligig en leed hij aan vormverlies. Dat laatste deed hem zijn aanvoerderband verliezen en op de bank belanden. Uiteindelijk kwam Van der Vaart tot de conclusie, ondanks pogingen van trainer Danny Blind om hem te behouden, dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging. De topclubs bleven dit keer weg en daarom kiest de linkspoot voor HSV.

    "Ik verheug me zeer op het nieuwe seizoen en ben blij dat de transfer is afgerond", zei Van der Vaart. Ook in Hamburg is men zeer content met de komst van de international. "Ik ben erg blij dat we een speler van international niveau naar HSV hebben kunnen halen", zei sportchef Dietmar Beiersdorfer.

    Onduidelijk is wat Ajax krijgt als transfervergoeding. Beide clubs wilden niets naar buiten brengen, maar duidelijk is dat het om vijf tot zeven miljoen euro gaat.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •