MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 76
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Tja... vond de reacties van het publiek ook wel jammer, dcoh ook wel weer begrijpelijk! Maar jongens... doe het hem maar 's na! Badr kickt op zijn opkomst, dat heeft ie nodig... dat hij zo verliest... kunde van Leko! Maar in mijn opinie was Leko toch wel enigszins een btj onder de indruk van Badr, en ook wel erg blij dat ie had gewonnen... denk niet dat ie dat van te voren had gedacht!

    Groet Rody :maskills:
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by RT
    Tja... vond de reacties van het publiek ook wel jammer, dcoh ook wel weer begrijpelijk! Maar jongens... doe het hem maar 's na! Badr kickt op zijn opkomst, dat heeft ie nodig... dat hij zo verliest... kunde van Leko! Maar in mijn opinie was Leko toch wel enigszins een btj onder de indruk van Badr, en ook wel erg blij dat ie had gewonnen... denk niet dat ie dat van te voren had gedacht!

    Groet Rody :maskills:
    Leko heeft tegen Aerts, Hoost, Le Banner en vele andere grootheden gestaan. Denk je nou echt dat hij onder de indruk van die praatjes van Badr was?

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king
    Quote Originally Posted by RT
    Tja... vond de reacties van het publiek ook wel jammer, dcoh ook wel weer begrijpelijk! Maar jongens... doe het hem maar 's na! Badr kickt op zijn opkomst, dat heeft ie nodig... dat hij zo verliest... kunde van Leko! Maar in mijn opinie was Leko toch wel enigszins een btj onder de indruk van Badr, en ook wel erg blij dat ie had gewonnen... denk niet dat ie dat van te voren had gedacht!

    Groet Rody :maskills:
    Leko heeft tegen Aerts, Hoost, Le Banner en vele andere grootheden gestaan. Denk je nou echt dat hij onder de indruk van die praatjes van Badr was?
    Heel correct !!!

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    badr begon idd heel erg goed en overrompelde leko wel ff. zijn opkomst vond ik persoonlijk niets, loop gewoon naar de ring en maak op de catwalk wat leuke dingen maar echt tussen het publiek gaan zitten enzo hoeft van mij niet...

    leko maakte het iig erg mooi af :thumbs:

  5. #30
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default Re: badr is een topper!! *Spoiler*

    ik ben het met barry eens, ik ging o.a. voor badr naar de arena,
    en zal dat de volgende keer weer doen!

    en net wat rt schreef, badr zijn opkomst in gewoon zijn manier van zichzelf gek maken!
    ik vind het in ieder geval super!!
    en dat uitjoelen op het einde, te triest gewoon! hij wilde nog wat zeggen, maar ik heb het niet kunnen horen door al dat gejoel!
    en hij reageerde ook nog sportief naar leko achteraf!
    dat hij daarna geen commentaar wilde geven zla wel gelegen hebben aan het feit dat bijna iedereen hem aan het uitjoelen was!
    begrijpelijk dat je dan niet zit te wachten om commentaar te geven!

  6. #31
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    The other side...
    Posts
    135
    vCash
    126000

    Default

    Hahahaa, ik heb me kapotgelachen toen Badr. verloor. Die bek van hem is eindelijk gesnoerd. Leko heeft tegen onze eigen nederlandse grootheden gestaan en dan denkt Bard dat hij het 1,2,3 afmaakt en durft te zeggen: ja hij gaat eraan. Daar is ie al fout bezig want zo iemand als Leko kan je niet zo disrespecteren.
    Badr is nog lang niet op het niveau van Peter aerts of mijn idool Hoost en dan wil hij zich zo uitlaten? Deze wedstrijd was voor hem veeeel te hoog gegrepen en dat heeft ie gevoeld ook.
    Im in your neighbourhood stealing those silicon breasts!

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    kom op nou hee, jullie kunnen wel overdrijven, hij kreeg gewoon een goeie trap tegen zijn lever.. en tuurlijk gaat ie dan neer...
    en gedurende die hele wedstrijd was Badr de gene die de wedstrijd domineerde...
    tsjaaaaaa lullig van die trap, en ik zou eigenlijk zeggen geffeliciteerd Stefan Leko, maar zeg dat NIET, omdat hij zich zelf erg vernederd heeft door te spugen op iemand die KO op de grond ligt.....
    ik heb meer respect (voor badr) die voor een wedstrijd zijn tegenstander een watje noemt, dan (stefan leeghoofd) die op zijn tegenstander spuugt die zwaar KO op de grond ligt...
    dusss
    BADR RULEZZZZ
    en YAB YUM en SIMON RUTZ promotions zijn toppers

    owjaaa wat betreft die publiek, met een woord ZIELIG.

    ik zag dat de mensen die voor mij zaten, gingen juichen met de opkomst van badr, en opeens zag ik iemand op de grond ligge en zag die zelfde gasten juichen, die dat ook deden toen Badr opkwam dus ik d8 Stefan ligt KO maar dat was niet het geval....
    gewoon ZIELIGE HUICHELAARS

  8. #33
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    77
    vCash
    126000

    Default

    Tsja Respect............
    Daar valt heel wat over te zeggen, maar respect verdien je dat krijg je niet zomaar.
    Volgens mij hoort respect in een hoog vaandel te staan bij de vechtsporters (bij ons in de gym althans), en dat doe je niet door op iemand te gaan staan spugen nadat je hem al heb neergehaald.
    De overwinning was terecht voor Leko maar het disrespect wat hij daarna toonde vindt ik een reden om zo iemand niet meer toe te laten op een gala.
    Ik probeer niet Badr goed te praten, want die heefd ook echt een grote b#k, maar dat is onderdeel van de show.
    En dat is wat Simon en het publiek willen zien Showtime en geen puketime.
    It's hard to be humble when you know you'r the best.

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    2.880
    vCash
    126000

    Default Re: badr is een topper!! *Spoiler*

    Quote Originally Posted by barry g
    muhammad ali de grootste van ons allemaal had ook de grootste bek van ons allemaal en die is ook weleens neer gegaan. om nu meteen te gaan juichen en badr uittejoelen vind ik lullig, want vergeet niet Badr is het nieuwe k-1 visite kaartje van nederland en ik weet zeker als badr in de toekomst de k-1 wint dan is iedereen zijn vriend.

    ik ga voor een persoon als badr met veel zin naar een gala, waarom??? omdat hij de show steelt iedere x weer met zn opkomsten, zijn mooie vechtstijl en natuurlijk de dingen die hij heeft waargemaakt tegen andere toppers als khattou, hardonck, saki en nog vele topvechters. ik vind dat een grote mond erbij hoort it's all in the game, het hoort bij het psychologische spelletje voor de wedstrijd en het maakt de wedstrijd interessanter, omdat zijn tegenstander weer een antwoord teruggeeft waardoor er een soort van oorlog ontstaat.

    ik vind daarom dat badr ook respect verdient, hij wint bijna alles en gaat niemand maar ook niemand uit de weg. het is toch ongelooflijk als je als 18jarig ventje tegen k-1 topper ignashov durft te staan en als 20jarige jongen tegen leko een andere k-1 topper. nu heeft het tegen leko niet goed uitgepakt, maar ik denk dat badr er zeker komt. en badr moet gewoon die grote mond van hem blijven opzetten, want het hoort bij badr en het maakt alles interessanter en IT'S ALL IN THE GAME!!


    MVG Barry
    100% mee eens!!!

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    Badr had een geweldige opkomst. En hij persoonlijk zorgde ervoor dat iedereen hem haatte en van hem hield. Vooral door zijn manier van het naar de wedstrijd toe leven in de media.

    Waar Badr ook weer zorgt is dat dit misschien wel weer 1 van de meest gewilde rematches word in Nederland. Wat er ook weer voor zorgt dat er straks weer een bom vole arena is.

    Als Badr nix kon dan was het erg. Maar hij heeft uitzonderlijk veel talent. Hoe je het ook bekijkt. Hij zal de Nederlandse vechtsport zowiezo financieel alleen maar beter maken.

    Daarbij heeft hij 100% de potentie om gewoon de nieuwe K-1 kampioen te worden.

    Ik kan in ieder geval niet wachten op de rematch. Al kost het kaartje 100€

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak
    Quote Originally Posted by Anonymous
    de arogantie dat ie zich al vergelijkt met Ali is al erg genoeg!!!(dat kan ie nooit waarmaken) nou weet ik uit zeer betrouwbare bron dat tegen ignatiov er afgesproken is dat iggy m niet naar t hoofd mocht trappen, anders had ie de eerste ronde niet eens doorgekomen. en de toekomst van nederland in de K1 laat me niet lachen man.
    als je zo opkomt als hij deed in de arena gister toont dat van weinig respect naar je tegenstander! dat Leko m ging neer stompen was wel zeker!
    Arrogantie komt voor de val, doe aub gewoon, niks voor nodig. En ik weet niet wie "guest" is maar hij heeft helemaal gelijk over de partij tegen Iggy want als Iggy echt had gevochten was die ook in de 1e ronde KO gegaan. Badr is een talent maar laat die aub gewoon doen.

    btw joelen op een gala is heel verkeert en niet gepast.
    Is allemaal ALS... Ignashov vocht niet zoals die normaal vocht. Want als Badr nu tegen hem zou staan in de vorm waar Ignashov nu in steekt dan sloopt Badr hem helemaal.

  12. #37
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Goed gedaan van Stefan! Ik heb hem de laatste tijd vaak zien trainen met een verbetenheid, die enige naam mag hebben....

    Ja, en Badr.....
    Toen het goed met hem ging vond iedereen hem zo leuk bijdehand, maar misschien had Tom hem al moeten wijzen op het feit dat hij eens een sterkere tegenkomt, en dat het Nederlandse publiek dan meedogenloos is. Dat is ook wat Hoost, Kasteel en Bob bijvoorbeeld zo tegenstond hier: Je bent zo goed als je laatste wedstrijd.

    Ik hoop dat Badr deze ervaring om kan zetten in iets goeds.

  13. #38
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Sorry, er ging iets fout..... 2x hetzelfde

  14. #39
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    The other side...
    Posts
    135
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    kom op nou hee, jullie kunnen wel overdrijven, hij kreeg gewoon een goeie trap tegen zijn lever.. en tuurlijk gaat ie dan neer...
    en gedurende die hele wedstrijd was Badr de gene die de wedstrijd domineerde...
    tsjaaaaaa lullig van die trap, en ik zou eigenlijk zeggen geffeliciteerd Stefan Leko, maar zeg dat NIET, omdat hij zich zelf erg vernederd heeft door te spugen op iemand die KO op de grond ligt.....
    ik heb meer respect (voor badr) die voor een wedstrijd zijn tegenstander een watje noemt, dan (stefan leeghoofd) die op zijn tegenstander spuugt die zwaar KO op de grond ligt...
    dusss
    BADR RULEZZZZ
    en YAB YUM en SIMON RUTZ promotions zijn toppers

    :
    owjaaa wat betreft die publiek, met een woord ZIELIG.

    ik zag dat de mensen die voor mij zaten, gingen juichen met de opkomst van badr, en opeens zag ik iemand op de grond ligge en zag die zelfde gasten juichen, die dat ook deden toen Badr opkwam dus ik d8 Stefan ligt KO maar dat was niet het geval....
    gewoon ZIELIGE HUICHELAARS


    Spuug? Ik weet niet waar je het over hebt hoor, maar Leko spuugde helemaal niet.
    Net at5 gekeken en daar zeg je alles closeup, Leko deed zn armen de lucht in na die trap en ging naar zijn hoek, meer niet.
    Dus verzin niks a.u.b. :shock:
    Im in your neighbourhood stealing those silicon breasts!

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Hij maakte jammer genoeg wel spuugbewegingen daarna... Helaas een mindere reactie van deze topvechter.

  16. #41
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    In plaats van van anti-fans of publiek aftekaken om hun terechte actie, ligt het veel meer voor de hand om de hand in eigen boezem te steken.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  17. #42
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    The other side...
    Posts
    135
    vCash
    126000

    Default

    Maakt mij niet uit, zn mondje werd gesnoerd. Nu mag die wat gaan trainen en leren om een toontje lager te zingen. Wat Muhammed Ali kan, kan hij nog lang niet
    Im in your neighbourhood stealing those silicon breasts!

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Hij zat wel te spugen toen Badhr op de grond lag. Beter opletten

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Hij zat wel te spugen toen Badhr op de grond lag. Beter opletten
    Misschien roept ie daar ook wel een aantal maal iets hards tegen Badr?
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  20. #45
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.048
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb het verslag op AT5 gezien(geweldig trouwens) en ik zag niet dat Stefan dat deed. Maar als dat wel het geval is hoop ik op een snelle rematch. Ik dacht dat Badr zou winnen en ik denk dat als ze volgend jaar weer tegen elkaar staan dat Badr Stefan KO mept. Dus volgend jaar weer tegen onze vriend(zoals Badr dat zei) Leko.

    Ik vind Badr een geweldige vechter en hij heeft een grote toekomst. Bovendien ook een leuke gozer en als hij zijn opkomst ietsje korter maakt helemaal. Wat betreft het publiek: dat is helaas een Nederlands trekje. Vorig jaar hetzelfde verhaal met Mes en Schilt die minder steun kregen dan hun buitenlandse tegenstander. Hoewel ik het goed vind dat buitenlandse vechters erg gewaardeerd worden hier, mag er wel wat extra steun zijn voor landgenoten. Dus allemaal achter Badr.

  21. #46
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    59
    vCash
    126000

    Default Badr staat onder aan de trap.

    Wanneer je jaren lang door je sportschool en coach op handen en voeten wordt gedragen en je 60 partijen hebt gewonnen en slechts 2 hebt verloren dan is het vrij logisch dat je denkt dat je er bent,zeker als de mensen om je heen niet het lef hebben om je ook op je mindere punten aan te spreken.De opkomst die hij had bij Gary Turner was geweldig,maar zijn prestaties in de ring waren niet van hetzelfde spectaculaire niveau,toen had er een lichtje moeten gaan branden en Badr zich moeten beseffen dat de top dus niet echt van die watjes waren en iemands zijn tanden uit zijn bek slaan als die een bitje draagt is een bijna onmogelijke opgave of zijn er vechters die dit wel hebben geflikt!Hier uit blijkt dus dat je met talent ver kan komen,maar dat ervaring zeer noodzakelijk is.(zie Leko versus Peter en Iggy en andere k1 grootheden)Badr gaat nu meer leren door dat hij goed verliest,want wat was ervan Badr terecht gekomen als hij van Leko had gewonnen.

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Je hebt winnaars en losers, Badr is simpelweg een winnaar. Daarnaast is hij geen kutmarokkaan, maar een sympathieke vent. Dat ie deze partij verliest, so what, hij komt er wel. Helaas zijn veel mensen 'player-haters' en hakken ze alles boven het maaiveld ongenadeloos af. Badr is een ruwe diamant, die er inderdaad ook nog eens voor zorgt dat men een kaartje koopt! Hij lijkt dezelfde filosofie te hebben als Bob: de ene helft haat me en wil me zien verliezen, de andere helft draagt me op handen en wil me zien winnen. Beide groepen kopen een kaartje!

    Jammer dat coach Mousid het weer 'een gelukje' noemt, zo'n trap kan je toch niet met een lucky punch vergelijken, hij werd bewust ingezet en Badr had zijn lever geheel openliggen. Goede techniek Leko + fout Badr = winst Leko!
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Het zou Badr sieren om ruiterlijk toe te geven dat Leko de betere vechter was en hij respect voor hem heeft. Dat hij dit niet heeft gedaan zegt alweer iets over zijn karakter.

    Als je praatjes hebt, moet je ze waar maken. Doe je dat niet, slik dan even je trots in en erken je meerdere!

  24. #49
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie overigens ook niks over dat spugen hoor?

    Wat een kletsverhaal weer....

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heerhugowaard
    Posts
    436
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij zei Leko gewoon iets na alle commotie, want ik zag duidelijk GEEN speeksel door de lucht heen vliegen op AT5...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •