MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 74 of 74
  1. #51
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default rumble

    Rechter maakt gehakt van die voetnoten . Ook het fatsoenlijk zakendoen is onderdeel van het volwassen worden van de sport. Zie het al voor me, je koopt een kaartje voor Ajax-feyenoord in de arena, krijg je in een keer de A1 van ajax tegen de A1 van feyenoord.....

    Nee ik heb de ringsports niet gelezen, wat stond erin dan?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Re: rumble

    Quote Originally Posted by MJOKKIE
    Nee ik heb de ringsports niet gelezen, wat stond erin dan?
    Ik had het effe gescanned dan kun je het zelf lezen








    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Quote Originally Posted by Justinian
    Quote Originally Posted by Anonymous
    er staat inmiddels een persbericht op fighttalk. Ook heb ik daar vaker berichtgevingen gezien van bushido dus wie weet zien we daar binnen kort wat nieuws en anders op de nieuwe website

    http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?t=6489
    Waarom wordt dit nou onder een proxy gepost?
    Misschien omdat de meeste scholen op een proxy zitten???
    Maar waarom stel je deze vraag? Die stel je toch ook niet als iemand een link plaatst naar een andere site dan fighttalk? Maar als je het een probleem vind dan mag je die link wel van me weg halen hoor.
    Geen bijzondere reden, het viel gewoon op. Bedankt voor de uitleg.

  4. #54
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default rumble

    I'd say: put your money where your mouth is!! t'is nogal wat..... :roll:

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Lee Murray horen we niet veel van de laatste tijd, jammer

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default Re: rumble

    Quote Originally Posted by MJOKKIE
    Ha justi, eindelijk, heb geen zin meer in dat wetboek, geef jij even jou juridische kijk op deze kwestie, enne wtf is een proxy?
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier niet zo in zit – ik hou me de laatste tijd alleen bezig met milieurecht en ruimtelijke ordening - , maar er zijn drie artikelen waar ik meteen aan moest denken (kan best zijn dat er nog meer artikelen spelen):
    1. Misleidende reclame (art. 6: 194 BW als ik het goed heb)
    2. Mogelijk beroep op wanprestatie door de koper van een kaartje (art. 6: 74)
    3. In reactie op 2: mogelijk beroep op overmacht door de verkoper van het kaartje (art. 6: 75 BW)
    Ik zit momenteel erg krap in m’n tijd, maar als ik deze week tijd heb wil ik er wel eens naar kijken, want deze vraag speelt ook bij mij.

    Proxy is i.c. simpel gezegd een manier om op een site te komen zonder dat je ‘echte’ ip-adres bekend wordt.

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Damn! Dat artikeltje in de Ringsports..... had ik nog niet gelezen. Nu ben ik echt benieuwd wat er van al die namen overblijft!

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph
    Damn! Dat artikeltje in de Ringsports..... had ik nog niet gelezen. Nu ben ik echt benieuwd wat er van al die namen overblijft!
    Dat is o.a. de reden van mijn 'gezeur'. Dank je Wheelie ik gooi de Ringsports (en andere tijdschriften) altijd weg na het gelezen te hebben.

    Even off topic; Ralph waarom heb je een foto van Ivo Niehe (ook wel Ivo Nihil) in bij je naam staan?

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sportfan niet ingelogd
    Quote Originally Posted by Ralph
    Damn! Dat artikeltje in de Ringsports..... had ik nog niet gelezen. Nu ben ik echt benieuwd wat er van al die namen overblijft!
    Dat is o.a. de reden van mijn 'gezeur'. Dank je Wheelie ik gooi de Ringsports (en andere tijdschriften) altijd weg na het gelezen te hebben.

    Even off topic; Ralph waarom heb je een foto van Ivo Niehe (ook wel Ivo Nihil) in bij je naam staan?
    Haha! Dat is Ivo Niehe niet, dat is Will Ferrell van een scene uit de The Anchorman.

  10. #60
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Limmen
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie
    Lee Murray horen we niet veel van de laatste tijd, jammer
    hij heeft z'n heup gebroken

  11. #61
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    denk dat de meeste van die "super fights" niet doorgaan en dat er op t laatste moment ook nog eens een paar rondes sterrenboksen wordt voorgeschoteld. i.p.v fedor vs rizzo de langverwachte rematch roelvink vs. ratelband!

    deze manier van comuniceren , het gebrek aan garanties en alles eromheen doet vermoeden dat het lang niet zo mooi en leuk wordt als ons al enkele maanden wordt voorgehouden.

    ben al die onduidelijkheid nu echt zat dus mijn besluit staat vast: Ik koop geen kaartje voor deze rotterdam rumble. komt sowieso goed uit want ik mijd die flutstad altijd al.

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike
    denk dat de meeste van die "super fights" niet doorgaan en dat er op t laatste moment ook nog eens een paar rondes sterrenboksen wordt voorgeschoteld. i.p.v fedor vs rizzo de langverwachte rematch roelvink vs. ratelband!
    Op de officiele Pride regels met soccerkicks? :P

  13. #63
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default Re: rumble

    Quote Originally Posted by Justinian
    Quote Originally Posted by MJOKKIE
    Ha justi, eindelijk, heb geen zin meer in dat wetboek, geef jij even jou juridische kijk op deze kwestie, enne wtf is een proxy?
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier niet zo in zit – ik hou me de laatste tijd alleen bezig met milieurecht en ruimtelijke ordening - , maar er zijn drie artikelen waar ik meteen aan moest denken (kan best zijn dat er nog meer artikelen spelen):
    1. Misleidende reclame (art. 6: 194 BW als ik het goed heb)
    2. Mogelijk beroep op wanprestatie door de koper van een kaartje (art. 6: 74)
    3. In reactie op 2: mogelijk beroep op overmacht door de verkoper van het kaartje (art. 6: 75 BW)
    Ik zit momenteel erg krap in m’n tijd, maar als ik deze week tijd heb wil ik er wel eens naar kijken, want deze vraag speelt ook bij mij.


    Heb gisteren nog even bij dat beroep op overmacht zitten koekeloeren. Lastig verhaal (voor de organisatie dan).
    Ook mogelijk : 6:228(uit m'n hoofd) dwaling, en misschien zelfs 3: 44(bedrog en misleiding). Zal straks even kijken als ik tijd heb.


    Proxy is i.c. simpel gezegd een manier om op een site te komen zonder dat je ‘echte’ ip-adres bekend wordt.
    haha, handig hoor zo'n proxy, en ik heb weer een moeilijk woord geleerd :shock:

  14. #64
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default rumble

    Heb gisteren nog even bij dat beroep op overmacht zitten koekeloeren. Lastig verhaal (voor de organisatie dan).
    Ook mogelijk : 6:228(uit m'n hoofd) dwaling, en misschien zelfs 3: 44(bedrog en misleiding). Zal straks even kijken als ik tijd heb.

    dit stond opeens op de verkeerde plek... (mjokkie en computers..)

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    op sherdog hebben ze het nu ook over dit gala. dus het gaat de hele wereld over dat randleman tegen igor vecht, alex tegen rooze en coleman tegen yvel in rotterdam.

    zou n mooie flater zijn als die partijen niet door gaan dan

  16. #66
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Laten we nou nog even wachten met panieken. De topvechters zijn toch nog niet officieel afgemeld? Ik wil Hoost nog een keer live in actie zien!!

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik ben idd benieuwd naar de regels

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    @Micha, het zijn de full Pride regels die gehanteerd zullen worden.
    @Kameleon, de topvechters zijn idd nog niet officieel afgemeld, da's ook lastig als er geen officiele line-up is.

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    jammer dat het vaak zo gaat in nederland met het mma en thaiboxing. Trouwens de thaibox galas zijn meestal ruim van te voren bekend met een blijvende line up..
    Vind je het gek dat mma in nl nog onprofessioneel overkomt zo... en geen van de bekende bedrijven, bijv sony etc, mee willen doen qua sponsoring.
    ook vind ik dit persoonlijk misleiding.. ik heb kaartjes gekocht voor Fedor, Hoost en Coleman.. dat is echt de reden voor mij om de kaartjes te kopen.. als deze partijen uitvallen hoop ik dat 2h2h of whatever zij hun zelf nu noemen met een goed alternatief komt, of bijv volgend gala een
    flinke korting.. echt jammer dat het zo moet gaan.. en kom niet
    met dit kon je weten van te voren... 2h2h wist donders goed dat deze jongens ook bij pride moeten vechten etc etc...
    maar nu party at the beach..
    ciao a tutti..

  20. #70
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Quote Originally Posted by Italian in italy napoli
    jammer dat het vaak zo gaat in nederland met het mma en thaiboxing. Trouwens de thaibox galas zijn meestal ruim van te voren bekend met een blijvende line up..
    Vind je het gek dat mma in nl nog onprofessioneel overkomt zo... en geen van de bekende bedrijven, bijv sony etc, mee willen doen qua sponsoring.
    ook vind ik dit persoonlijk misleiding.. ik heb kaartjes gekocht voor Fedor, Hoost en Coleman.. dat is echt de reden voor mij om de kaartjes te kopen.. als deze partijen uitvallen hoop ik dat 2h2h of whatever zij hun zelf nu noemen met een goed alternatief komt, of bijv volgend gala een
    flinke korting.. echt jammer dat het zo moet gaan.. en kom niet
    met dit kon je weten van te voren... 2h2h wist donders goed dat deze jongens ook bij pride moeten vechten etc etc...
    maar nu party at the beach..
    ciao a tutti..

    Of je geld terug... wanprestatie

  21. #71
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Ja Mjok, pas je op,

    Met je opruïng:
    Artikel 133
    Hij die in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, aanbiedt inlichtingen, gelegenheid of middelen te verschaffen om enig strafbaar feit te plegen, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
    Met je alarmkreten:
    Artikel 142
    1.
    Hij die opzettelijk door valse alarmkreten of signalen de rust verstoort, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee weken of geldboete van de tweede categorie.
    Met je gedruis:
    Artikel 144
    Hij die door het verwekken van wanorde of het maken van gedruis een geoorloofde openbare vergadering opzettelijk stoort, of door het verwekken van wanorde een geoorloofde betoging opzettelijk stoort, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee weken of geldboete van de tweede categorie.
    Met je lijken uit de kast:
    Artikel 150
    Hij die opzettelijk en wederrechtelijk een lijk opgraaft of wegneemt of een opgegraven of weggenomen lijk verplaatst of vervoert, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  22. #72
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Lol, en die artikelen gaan zeker op in een discussie forum

  23. #73
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default rumble

    Je kunt je nu wel enigzins voorstellen hoe de werkplek van remco er uitziet; een afgesloten ruimte met een grote luie stoel (met daarin uiteraard remco) en een laptop.

    Opruiing, mag ik eindelijk eens wat nuttigs terug doen voor de maatschappij met die studie. heb jarenlang o.a op ieders belastingcenten kunnen studeren (=luiwamessen en trainen) , is wel het minste wat ik terug kan doen

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •