MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 37 of 46 FirstFirst ... 27333435363738394041 ... LastLast
Results 901 to 925 of 1144
  1. #901
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    quests... stelletje ziekelijke sensatiebeluste (......)griezels die alleen maar een beetje de boel aan het up fucken zijn!

    jullie zijn kyokushin niet waard gewoon, geen haar beter dan de foute mensen in de kyokushin top
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #902
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    quests... stelletje ziekelijke sensatiebeluste (......)griezels die alleen maar een beetje de boel aan het up fucken zijn!

    jullie zijn kyokushin niet waard gewoon, geen haar beter dan de foute mensen in de kyokushin top
    hahahahahahahahhahaaaa zei een guest

  3. #903
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by guest 11
    zoals een ieder nu door heeft het net sluit zich om de piraten die muiterij hebben gepleegd, en zoals het altijd gaat met muiterij ze sterven een langzame dood.

    lang leve bluming en onze budokai.
    Klinkt heel eng en een beetje als eigen volk eerst. Bedenk dat er ook buiten de Bluming groep heel veel goeie kyokushin karateka's rondlopen.

    Met sportieve budogroet

    osu

  4. #904
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    tijd om deze topic te sluiten ,het gaat nergens meer over..

  5. #905
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Onzin om deze topic te sluiten want er komen juist heel veel nieuws items aan die zeker intressant zullen zijn voor vele vechtsporters.
    De IBK naam zal zoals verwacht niet worden teruggegeven en Bluming zal dat niet accepteren met alle gevolgen van dien. Blijf opletten.

  6. #906
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    klopt guest buiten de bluming groep lopen genoeg top kyokushin mensen.

    maar ik had het over de muiters

  7. #907
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by guest 11
    klopt guest buiten de bluming groep lopen genoeg top kyokushin mensen.

    maar ik had het over de muiters
    Zijn de voormannen van de andere kyokushin groepen Koen, Henny en Sjaak goeie kyokushin karateka's ?

  8. #908
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by guest 11
    klopt guest buiten de bluming groep lopen genoeg top kyokushin mensen.

    maar ik had het over de muiters

    zou ik wel willen weten wie er achter deze tekst zit.. wie ben je en hoe kom je aan de info.. dat maakt het geloofwaardiger

  9. #909
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Quote Originally Posted by guest 11
    klopt guest buiten de bluming groep lopen genoeg top kyokushin mensen.

    maar ik had het over de muiters

    zou ik wel willen weten wie er achter deze tekst zit.. wie ben je en hoe kom je aan de info.. dat maakt het geloofwaardiger
    Guest 11 post vanaf Doorn en Sliedrecht dus dan weet je het wel Stoere gozer die niet onder zijn eigen naam durft te posten en wel goeie gasten aanvalt.

  10. #910
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    ik zou ook wel willen weten wie er achter guest zit?

    de voormannen die je noemt is wat mij betreft ok en zijn ook niet betrokken bij dit conflict.

  11. #911
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by guest 11
    ik zou ook wel willen weten wie er achter guest zit?

    de voormannen die je noemt is wat mij betreft ok en zijn ook niet betrokken bij dit conflict.
    was je naam dan

  12. #912
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    guest 11 guest ?????????????????

    was jou naam dan asshole

  13. #913
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by guest 11
    ik zou ook wel willen weten wie er achter guest zit?

    de voormannen die je noemt is wat mij betreft ok en zijn ook niet betrokken bij dit conflict.
    Denk dat je hier gelijk hebt dit gaat tussen de IBK en de real IBK

  14. #914
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Kijk nou is, Jantje T is met stip op nummer 1 binnen gekomen in Kaicho Bluming zijn lijst, geinig Waar staan de Gordeau;s of durft Kaicho daar niks over te schrijven :?

    EXPELLED MEMBERS.

    It is a terrible feeling when you are betrayed by students you trusted and helped along with their dojo or personal troubles.


    1) Mr. Jan de JONG.

    For giving wrong information about his background, trying to take over the IBK under false pretenses and stealing the IBK website with false information and generaly lying about everything he did.
    SEE websites.

    http://www.jonbluming.nl/ex.html
    Wat een trieste pagina. Kan alleen maar concluderen dat de eens zo grote Bluming veranderd is in een triest hoopje mens als je zo moet afgeven op goeie karateka's

  15. #915
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    hoe bedoel je bluming geeft af op goeie karate op zijn site welke goeie , er staat niet 1 goeie bij waar ie op af geeft.

    of wil iemand op dit forum mij vertellen dat jan de jong goed is of sjaak van de velde laat me niet lachen

  16. #916
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Het zou trouwens wel van professionaliteit getuigen als men bij de Bluming IBK iemand in dienst neemt die het engels in voldoende mate beheerst want nu staan er wel erg domme taalfouten op.

  17. #917
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Een aantal karateka's hebben me al benaderd voor samenwerken met evenementen, heeft deze topic toch nog iets positiefs.

    Agenda : http://www.musashi.nl/nieuwsbrief.htm

    Osu Sjaak

  18. #918
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    op naar de 40!!!!!! pagina's

  19. #919
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Spijkerkwartier
    Posts
    1.764
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by flipper@work
    op naar de 40!!!!!! pagina's
    Man als deze topic niet tot september boven aan staat. eet ik me hoed op.

    super topic, bijna beter dan Pedekar Ray

  20. #920
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Kom jongens post is wat positiefs, er is ook zoveel moois te vertellen over onze stijl

    osu Sjaak

  21. #921
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Quote Originally Posted by Anonymous
    Kijk nou is, Jantje T is met stip op nummer 1 binnen gekomen in Kaicho Bluming zijn lijst, geinig Waar staan de Gordeau;s of durft Kaicho daar niks over te schrijven :?

    EXPELLED MEMBERS.

    It is a terrible feeling when you are betrayed by students you trusted and helped along with their dojo or personal troubles.


    1) Mr. Jan de JONG.

    For giving wrong information about his background, trying to take over the IBK under false pretenses and stealing the IBK website with false information and generaly lying about everything he did.
    SEE websites.

    http://www.jonbluming.nl/ex.html
    Wat een trieste pagina. Kan alleen maar concluderen dat de eens zo grote Bluming veranderd is in een triest hoopje mens als je zo moet afgeven op goeie karateka's
    Bluming is te bang om wat over de Gordeau's te schrijven. Hij is gewoon een blaaskaak die geen "ballen" heeft. Als die een vent is zet die niet alleen Jan de Jong op de lijst van expelled members maar ook Gerard, Nico, Frans en Tom want ze hebben met zijn vijven Bluming er uit getrapt.

  22. #922
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Weet iemand de ware reden waarom Mas Oyama en Loek Hollander in 1967 Bluming uit de IKO organisatie hebben gegooid. Wat heeft die hun geflikt dat hij geschorst is voor het leven voor het kyokushin

  23. #923
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Geef ff een gil als het kyokushin deze kant uit gaat ; dan kunnen we nog meer volk in dit topic verwachten denk ik...

    http://www.youtube.com/watch.php?v=Y1FOU9dgm78

  24. #924
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by guest 11
    hoe bedoel je bluming geeft af op goeie karate op zijn site welke goeie , er staat niet 1 goeie bij waar ie op af geeft.

    of wil iemand op dit forum mij vertellen dat jan de jong goed is of sjaak van de velde laat me niet lachen
    Alles is beter als bluming minder bestaat niet, Jan en Sjaak zijn 1000 keer beter, hallo moeten we dit wel vergelijken bluming is geen kyokushin karateka zelfs een kind slaat beter dan hem.

  25. #925
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Shihan Hedwig Lobman en shihan Jan Kallebach waren de eerste die bonje kregen met Bluming en die gingen jaren geleden hun eigen weg, Zij waren de eersten van een heel leger mensen die ruzie kreeg met Bluming. Goeie karateka's waar Bluming niet aan kon tippen. Bluming heeft het kyokushin verziekt en is net een kankergezwel wat maar doorwoekert.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •