MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 14 FirstFirst 12345678 ... LastLast
Results 76 to 100 of 338
  1. #76
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    met respect elkaar slopen dus..

    Ik ben benieuwd waar en wanneer dit evenement gaat plaatsvinden...
    Echt goede zaak.

    Henk, DOWN TOWN EMMEN in Parc Sandur, kicken man
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ageingshinbone View Post
    Osu heren,
    om mee te blijven doen in dit rijtje: ook ik ben, net als Henk, voornemens volgend jaar een soort 'comeback' te maken, als je het zo kunt noemen na 22 jaar ...
    Koen Scharrenberg
    Als het MT of MMA is mag ik je scheidsen he Koen....van KK heb ik weinig gegeten ... wel een keer bij Sjaak gedaan, maar snap t nu nog niet ..lol....

    Wel goed je na zo´n lange tijd weer even te hebben gezien ....
    Ush,
    Marco.

  3. #78
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by paspoes View Post
    Henk, DOWN TOWN EMMEN in Parc Sandur, kicken man
    vind Parc Sandur niet bepaald down town Emmen poezemans...

    komt d giraf dichter in de buurt...

    of net als vrögger in de Muzeval.. ;p

  4. #79
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    he ik zie sjaak nergens meer staan hier...
    Sorry Willem, heb helaas een baan en moest daarna gelijk naar de sportschool les geven maar ben er weer

  5. #80
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ben ook wel benieuwd naar het actieve wedstrijdverleden van Sjaak.
    Heb geen wedstrijd verleden op hoog niveau.

    Mijn laatste toernooi waar ik aan mee deed was volgens mij in 1986. Daarna ben ik verhuist naar sportschool Muramachi van shihan Van Wijngaarden en shihan Eikmans (Blumings linker en rechthand in die tijd) en heb daar een hele hoop bijgeleerd. In die periode voelde ik me ook op mijn best kwa knokken en was ik ook op de top van mijn kunnen. Maar helaas die sportschool deed door een heleboel politiek niet mee aan de grote kyokushin toernooien want alles werd in die tijd gecontroleerd door shihan Hollander. Heb dus nooit op hoog niveau kunnen meedoen.

    Je ziet hier weer "bepaalde" mensen een hoop treste bagger spuien maar diezelfde mensen hebben nog geen eens het gore lef en het fatsoen om netjes onder hun eigen naam te posten en dat zegt weer meer over hun dan over mij.

    Henk belde mij thuis op en vroeg of het waar was dat ik intresse had voor een partij met hem en ik heb daarop gelijk positief gereageert. Zoals Henk al schrijft, na 3 december bel ik hem op en dan prikken we samen een datum voor deze partij, kijk er naar uit.

    Hoop dat iedereen zo weer voldoende op de hoogte is

    osu Sjaak

  6. #81
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    36
    vCash
    126000

    Default

    wat een verhaal dit!!! GTST en als dit echt plaats gaat vinden dan zijn de rapen gaar. Hier staat gewoon ego's op het spel en de mensen aan de zijkant (voor of tegen beide kandidaten lachen zich het apezuur) Je denkt toch niet dat dit een serieuze optie is. Kuipers is een vechter die ring/tatami-ervaring heeft/voor niks en niemand wegloopt en bewijst dat hij een leeuwenhart heeft, dus wat is er voor Sjaak te halen...wakker worden, naar boven kijken na afloop in de schijnwerpers, een week ziekteverlof, het kanku-dai kata in de toekomst maar gaan lopen/strandtrainingen bemannen. Wees even reeel en ieder weet dat Kuipers half om half gehakt van Sjaak maakt en je moet geen peren met appels vergelijken in deze.

  7. #82
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Henk belde mij thuis op en vroeg of het waar was dat ik intresse had voor een partij met hem en ik heb daarop gelijk positief gereageert. Zoals Henk al schrijft, na 3 december bel ik hem op en dan prikken we samen een datum voor deze partij, kijk er naar uit.
    Cool, wat verwacht je zelf van de partij Sjaak? Kun je een voorspelling geven?

  8. #83
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    je zit alleen wel met een behoorlijk verschil in gewicht...

  9. #84
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    36
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    je zit alleen wel met een behoorlijk verschil in gewicht...
    kuipers kan nog wel een kilootje of 8 naar beneden:

    advies:Een Balansdag is een dagje 'minder' na een dagje 'meer'. Als u gisteren te veel hebt gegeten, neemt u vandaag een Balansdag. Een Balansdag is géén dieetdag. Op een Balansdag let u beter op wat u eet of beweegt u meer. Zo blijft uw gewicht in balans.


    Sjaak:Welcome to McDonald'sCorporate site for the Golden Arches serving such favorites as Egg McMuffin and Big Mac sandwiches and french fries for lunch and dinner

  10. #85
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Cool, wat verwacht je zelf van de partij Sjaak? Kun je een voorspelling geven?

    jij bent ook wel een smerig opruiend menneke he justinian...

  11. #86
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    je zit alleen wel met een behoorlijk verschil in gewicht...
    Dat werkt bij kyokushin iets anders. Volgens mij wordt daar met 2 of 3 gewichtsklassen gewerkt. Daar zie je dus wel vaker flinke verschillen in gewicht.

    Overigens, ik heb ook wel eens met Sjaak getrained (op de grond nog wel ) en volgens mij is hij toch ook wel boven de 90 kg.

  12. #87
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    36
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Dat werkt bij kyokushin iets anders. Volgens mij wordt daar met 2 of 3 gewichtsklassen gewerkt. Daar zie je dus wel vaker flinke verschillen in gewicht.

    Overigens, ik heb ook wel eens met Sjaak getrained (op de grond nog wel ) en volgens mij is hij toch ook wel boven de 90 kg.
    nou ook weer opgelost, heel nederland zit op de punt van z'n stoel.
    We nodigen het AD/telegraaf en de aktueel uit, zak pinda's erbij en laat de mannen hun hormonen het werk laten doen. GDvr, dit is echt heet nieuws!!!!

  13. #88
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    jij bent ook wel een smerig opruiend menneke he justinian...

  14. #89
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    Osu,

    Kancho Kuipers is een man naar mijn hart, recht voor de raap, geen blablabla...die er staat als het nodig is of dat nu voor zichzelf geldt of voor iemand anders, maakt hem niets uit...zoiets heet onbaatzuchtig zijn.

    Ondanks het feit dat hij tot de rijkste mensen van Nederland behoort, behandelt hij iedereen met dezelfde vriendelijkheid en nederigheid...

    Het betreft hier een persoon die meer respect heeft voor een persoon die eerlijk verteld wie hij is en wat hij gedaan heeft...dan voor mensen die allerlei zaken beweren die totaal uit de lucht gegrepen zijn...

    Wat betreft de oudere heren, die nog een partij zouden willen vechten...voor jullie doe ik mijn hoed af...maar met het grootste respect...jullie hebben niets meer te bewijzen...noch voor jezelf als voor anderen...laat de opkomende jeugd eerst maar eens bewijzen dat ze het waard zijn door mensen als jullie getraind te mogen worden...laat ze maar bloed, zweet en tranen verliezen op hetzelfde pad dat jullie zoveel jaren hebben bewandelt!

    Wat Koen Scharrenberg betreft...die is pas echt bescheiden...hij stapte in Honbu zelfs opzij voor mij omdat mijn dangraad hoger is dan de zijne...terwijl ik al vereerd was om zo'n Kyokushin legende naast mij te mogen hebben!

    Dus...als ik Koen Scharrenberg Sensei tegenkom in de toekomst, zal hij mij herkennen...want ik weiger om zo'n persoonlijkheid Sensei te noemen...ik noem hem Shihan...ongeacht zijn Dan graad...omdat hij daadwerkelijk die titel verdiend!

    "De ogen zijn de spiegels van de ziel..."

  15. #90
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ageingshinbone View Post
    Osu heren,

    om mee te blijven doen in dit rijtje: ook ik ben, net als Henk, voornemens volgend jaar een soort 'comeback' te maken, als je het zo kunt noemen na 22 jaar ...
    Koen Scharrenberg

    Koen Scharrenberg vs Willie Williams W.K 1983

    Fantastisch !! Koen.
    Op mijn steun kan je rekenen !!
    Groeten Dirk.

  16. #91
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by harryg View Post
    Osu Jan Sensei,

    Ik weet dat jij dagelijks strijd levert tegen je ziekte. Daar heb ik enorm veel bewondering voor en weet dat je deze strijd gaat winnen.

    Wat betreft Marius Goedebuur, ik wist niet dat hij al zo oud was. Dacht echt dat hij van je leeftijd was.

    En inderdaad zou ik ook kunnen vechten, echter zit ik met een kapotte knie en daarom heb geen ambities.

    Osu,

    Harry
    Osu knieen harry? ben ik 5 keer voor geoperreerd met elkaar ,nu mee leren leven zijden de chirurgie doktoren jaja kyokushin is slopend harry voor je lichaam en benen knieen enz
    wij kunnen beter op schaken of dammen gaan nu .
    met de beste sportgroeten
    osu jan
    Last edited by jan sensei kyokushin; 17-11-2006 at 15:38.



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  17. #92
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    vind Parc Sandur niet bepaald down town Emmen poezemans...

    komt d giraf dichter in de buurt...

    of net als vrögger in de Muzeval.. ;p
    Damn, Chief108 goede ouwe tijden zeg "Muzeval" als je dit weet ben je wel bekent in Emmen. Ik dacht laat ik maar Parc Sandur noemen is recenter dan Muzeval, Giraffe mag ook. Nu ben ik wel benieuwd wie je bent, dan ken je me zeker. was vanaf het begin van alle gala's in Muzeval van Marc Hobers. ken je nog Mike achternaam weet ik niet meer en Ruud Alward, gebroeders Brink. Alex en Alwin

  18. #93
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by paspoes View Post
    Damn, Chief108 goede ouwe tijden zeg "Muzeval" als je dit weet ben je wel bekent in Emmen. Ik dacht laat ik maar Parc Sandur noemen is recenter dan Muzeval, Giraffe mag ook. Nu ben ik wel benieuwd wie je bent, dan ken je me zeker. was vanaf het begin van alle gala's in Muzeval van Marc Hobers. ken je nog Mike achternaam weet ik niet meer en Ruud Alward, gebroeders Brink. Alex en Alwin
    Mike (de) Winter was dat geloof ik, en dan had je ook nog een Appie...(Meunge oid)
    en "de grondleggers " van het thaiboxing in emmen Wieger Drenth en Peter Mik. Volgens mij is Martin daar ooit begonnen met muay thai

  19. #94
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    Mike (de) Winter was dat geloof ik, en dan had je ook nog een Appie...(Meunge oid)
    en "de grondleggers " van het thaiboxing in emmen Wieger Drenth en Peter Mik. Volgens mij is Martin daar ooit begonnen met muay thai
    Willem777, Precies Mike de winter waar is die gozer gebleven en de rest. wellicht kan smatti (martin van Emmen) meer info geven.
    Jeetje, Emmen is ook niet een gehucht.

  20. #95
    chief108 Guest

    Default

    emmen is goed vertegenwoordigd hiero...

  21. #96
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    emmen is goed vertegenwoordigd hiero...
    HAHAHAHA, krijg nou wat wie ben je dan

  22. #97
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat Sjaak niet eerder op dit heeft gereageerd..
    Ahoy was voor beide heren wel een heel mooi strijdtoneel

    Ik ga zeker naar de wedstrijd kijken!
    Beide zijn meer dan goede mensen in sport en prive

  23. #98
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Jammer dat Sjaak niet eerder op dit heeft gereageerd..
    Ahoy was voor beide heren wel een heel mooi strijdtoneel

    Ik ga zeker naar de wedstrijd kijken!
    Beide zijn meer dan goede mensen in sport en prive
    osu remco 2x

    respect



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  24. #99
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    emmen
    Posts
    164
    vCash
    126000

    Default

    osu

    Met alle respect naar Sjaak als karateka en mens

  25. #100
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Osu . ik wou eiggenlijk niet meer reageren in deze topic voorlopig .Want ik lees hier weer en hoop afgunst en jaloesie in de topic en vooral van mensen die niet onder hun eiggen naam durven te posten !!!

    Henk is en geweldige knokker 1e klas kyokushin en als mens ook , heeft veel wedstrijd ervaring komt ook door zijn team mede en veel zwaarder dan sjaak en jonger ,dus Sjaak is op alle fronten in het nadeel, ik vind dat Sjaak juist respect verdient om tegen Henk en kyokushin match te knokken echte kyokushin mentaliteit en spirit . Achter de PC is het makkelijk te oordelen maar ga er dan ZELF staan . Het zijn niet veel die zich zullen melden op die leeftijd .

    bij de kyokushin,s verdienen alle respect ook wat ze doen voor het kyokushin en als mens

    osu



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •