MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default Chico live onstage :D

    Afgelopen zaterdag was de finale van de APPPP waar wij (mede dankzij jullie) als wildcard konden meedoen... wederom zijn we tweede geworden (van de vier).. weer met paar bullshit redenen maar ik zal daar niet op ingaan... maar heb wel wat live beelden.. dacht misschien zijn er geinterreseerden

    http://www.youtube.com/watch?v=4ImYekvQeEY

    geniet ervan zou ik zeggen
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Give it up for chico

    Ik wist niet dat Mixfight.nl zijn eigen rapformatie had : Ralf the Underdog samen met Chico

    Ey maar wel vet man! Ik wist niet dat je rapte! Klinkt goed! Maar is het je passie of pas je?:P

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    thx man

    in een andere track zeg ik "hiphop is m'n passie met slechts één gelijke, één meerdere, het is niet te vergelijken"

    de tweede is vechtsport.. .. komen wel vaker lines gericht naar die passie naar voren
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  4. #4
    chief108 Guest

    Default

    sweet dude....

    het is ook helemaal niet ok om te winnen met dit soort wedstrijdjes...

    bij battle of the bands shit is het beter om tweede te worden en de sympathie van het publiek te hebben

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    je hebt een punt.. maar het verschil tussen 1 en 2 is wel het verschil tussen 500 euro cash + een optreden bij een festival (rock in je bol) en 250 euro tegoed bon aan te huren spullen bij één of andere toko ... eerste was leuker en ik haat verliezen... ben te competatief
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  6. #6
    chief108 Guest

    Default

    da's wel een nadeel idd

    het enige wat telt is je in de kijker te spelen en daardoor meer optredens te krijgen

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •