MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 69 of 69
  1. #51
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike View Post
    bij feyenooit lopen de grootste schoften rond, het zijn grotendeels laaggeschoolde aggressieve idioten in de Kuip. De sfeer in Rotterdam is er een die je nergens anders terugvindt in Nederland. Zo ontzettend aggressief , zo intens veel haat voor Ajax en alles wat maar naar Amsterdam riekt. Ik kom er niet eens meer omdat ik het middeleeuws sfeertje daar totaal niet trek.Ik zat er soweiso altijd incognito en durfden nauwelijks te juichen terwijl ik in een normaal feyenoord vak zit, maar zelfs daar is de haat en het onbeschofte schelden op alles wat ajax is ongekend groot Het zijn halve barbaren. en dan juist die club gaat Ajax verwijten dat ze een fout spandoekje ophangen. terwijl het halve stadion de spelers en supporters van Ajax letterlijk dood wenst.

    Feyenoord heeft de minst originele en grappige liedjes maar vaak wel de grofste en meest beledigende spreekkoren van Nederland. Ruimen jullie eerst eens je eigen tyfuszooi op voor je de brave supporters van Ajax aanvalt.

    Als er een club is waar foute "supporters" rondlopen dan is t wel bij dat K-feyenoord. Allemaal gefrustreerde idioten zitten er. Jong en oud dat hele stadion zit vol met aggresieve randdebielen met een calimero syndroom.
    Wat ben jij een zielig figuur zeg.
    Over laag niveau gesproken........
    Last edited by aliendwurf; 07-02-2007 at 00:05.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    Wat ben jij een zielig figuur zeg.
    Over laag niveau gesproken........

    ach ik ga erg kort door de bocht dat geef ik toe

    maar stiekem heb ik wel een beetje gelijk

    tis altijd te grimmig in de kuip, en de haat voor Ajax is nog groter dan de liefde voor feyenooit. Dat is echt niet normaal daar. Laat die idioten zelf eens normal doen ipv te klagen over een fout spandoek.

    ik overdreef door te zeggen dat t gehele stadion zo is maar t meerendeel daar spoort gewoon niet.

  3. #53
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Okey,ben blij dat je het zo sportief oppakt,want het ging mij namelijk precies daarom.
    En je hebt ook gelijk dat de blinde haat jegens ajax belachelijk is,er worden liederen gezongen over jullie als we tegen Excelsior moeten spelen,het gaat echt helemaal nergens meer over,maar dat is zoals gezegd niet eens de helft van de Kuip,niet eens een kwart denk ik,maar dat het er teveel zijn moge duidelijk zijn.
    Maar het is ook heel vaak genieten in de Kuip,al is dat duidelijk niet aan het spel te danken en zelfs in deze periode,die nog slechter is dan de beruchte HCS-periode.
    En het is frusterend dat de hersenloze onder ons dat steeds meer gaan verzieken,maar bij jullie komen er ook steeds meer,het is een algehele tendens,dat kun je niet ontkennen en ik hoop dat die wet nog een klein beetje kan helpen,al zie ik het somber in.

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    ik kwam er ook alleen met fey-ajax dus dan is t ook op zn ergst. vandaar mijn beeld ervan. Ik heb trouwens bij Ajax juist de indruk dat er minder ellende in en rondom het stadion gebeurt de laatste jaren. Vind de sfeer ook niet aggressief in de Arena. Ook niet gezellig ofzo maar goed er zitten vaak supporters van andere clubs in Ajax vakken en dat gaat prima. Zo hoort t ook. Ook wij hebben nog steeds last van enkele mongolen in t stadion maar t wordt wel minder.

  5. #55
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Dit probeerde ik nou ook uitteleggen:

    De afgelopen dagen is er veel ophef over het spandoek dat afgelopen zondag op vak 410 te zien was. De AFCA Supportersclub is vóór spandoeken ‘pro eigen club’. Wij zijn geen voorstander van kwetsende en al te provocerende spandoeken, maar het lijkt ons wel goed één en ander in het juiste perspectief te plaatsen.

    De supporters van feyenoord en hun bestuurders ontvangen Ajax al jarenlang met verwijzingen naar Beverwijk. Tenminste tweemaal gebeurde dit zelfs met meterslange spandoeken, die door de club goedgekeurd waren. Een aantal jaar geleden hing een spandoek over de gehele korte zijde met Ajax-poppetjes en daarachter de tekst “lopen altijd weg”. Een verbeelding van het populaire feyenoord-lied: Joden lopen altijd weg. Een rechtstreekse verwijzing naar de dood van Carlo Picornie. Als er een bestuurder van feyenoord is die ons uit kan leggen waar dit spandoek anders overging, horen we het graag. Dit jaar was ook de hele Braveheart-choreografie niet anders uit te leggen dan een verwijzing naar Beverwijk.

    Aan de andere kant worden al jarenlang Ajax-tifoacties in de Kuip gedwarsboomd door feyenoord. Diverse malen werden niet-provocerende spandoeken in beslag genomen, terwijl daar duidelijk afspraken over waren gemaakt in het vooroverleg. Zo werd enige jaren geleden een spandoek van de Ajax-aanhang met daarop afgebeeld de kampioensschaal niet toegelaten tot de Kuip, omdat dit te kwetsend zou zijn voor de feyenoord-supporters. Een dergelijk spandoek lijkt ons nou juist een perfect voorbeeld van de rivaliteit die bij het voetbal hoort.

    Als dan door de club feyenoord wél medewerking wordt verleend aan onmiskenbaar kwetsende spandoeken van de eigen aanhang, die bovendien vele aanwezigen in het Ajax-vak rechtstreeks raken, kan je erop wachten dat de frustraties bij een deel van de aanhang groot is.

    De supportersverenigingen van Ajax hebben nooit aandacht besteed aan de kwetsende spandoeken in de Kuip, laat staan dat wij daar de media voor nodig hebben. Het is triest om te zien dat de medewerker supportersbeleid van feyenoord en de voorzitter van de supportersvereniging het regionale AD nodig hebben om hun verhaal te doen. De rest van de media heeft het vervolgens opgepakt…

    Bron : AFCA Supportersclub
    Hier sta ik 100% achter. Gelukkig ben ik dus niet de enige die relativeerd en uit eigen ervaring spreekt...

  6. #56
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Dit hele verhaal wordt zo langzamerhand een zielige vertoning,net zoals de brief van de voorzitter van de supportersvereniging van Feyenoord,niet MIJN voorzitter iig en een nogal zwakke en misplaatste brief als je het mij vraagt,net zoals deze trouwens behoorlijk zwak en misplaatst is.
    In plaats van gewoon te zeggen wat er werkelijk aan de hand is komen de heren niet verder dan beschuldigingen over en weer.
    Het zal de heren sieren door er nou eens een keer definiteif afstand van te nemen(zonder woorden als 'maar','echter' of 'aan de andere kant' in de mond te nemen)of lekker hun kaken stijf op elkaar te houden zodat er niet nog meer rommel uit komt.
    Het is gewoon potsierlijk om te zien hoe de beschuldigende vinger over en weer gaat terwijl het eigenlijke probleem niet onderkent wordt,een gemiste kans lijkt me.
    Misschien wordt het wel tijd om te stoppen met het meenemen van supporters door de uitspelende ploeg,ik zou het doodzonde vinden maar als het niet anders kan dan is het niet anders.
    Bijkomend voordeel is dat er door de clubs meer kaarten verkocht kunnen worden omdat er geen vakken vrij gehouden hoeven te worden.
    Een schrale troost.
    Last edited by aliendwurf; 07-02-2007 at 02:46.

  7. #57
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Supporters weren haalt geen ene moer uit. Sterker nog het werkt hooliganisme alleen maar in de hand.

    Wat mij betreft is de kous af. Want het wordt zolangzamerhand idd een zeurkous

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w:::: View Post
    Supporters weren haalt geen ene moer uit. Sterker nog het werkt hooliganisme alleen maar in de hand.

    )
    ?

    werkt hooliganisme in de hand?? dat lijkt me erg sterk , leg eens uit aub?

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Tribunevak Ajax 'in de ban' AMSTERDAM - Ajax heeft tribunevak 410 uitgesloten van sfeeracties. Aanleiding is een kwetsend spandoek dat zondag tijdens de wedstrijd Ajax-Feyenoord in het vak werd getoond. Daarop stond de skyline van Rotterdam met daarboven een bommenwerper en de tekst Bloody Sunday, verwijzend naar het bombardement van de havenstad in de Tweede Wereldoorlog.
    De ArenA van bovenaf gezien.
    De maatregel houdt in dat de supporters van vak 410 geen beroep meer kunnen doen op het budget en de hulp van het sfeerteam van Ajax. Dit team steunt de fans bijvoorbeeld met de aanschaf en het ophangen van spandoeken en vlaggetjes.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #60
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike View Post
    ?

    werkt hooliganisme in de hand?? dat lijkt me erg sterk , leg eens uit aub?
    Rondom de wedstrijden is de kans dat er wat gebeurd nihil. Maar de supporters die kwad willen gaan toch want ze willen voetbal zien en wie weet.
    Laat je ze gewoon binnen dan heb je zo iig in het oog, zo niet onder controle.

    Mogen er geen supporters meer mee, dan is er dus ook geen rede om af te reizen naar het andere stadion en dan zoeken ze elkaar wel ergens rondom de wedstrijd buiten het stadion op.

  11. #61
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Buiten het stadion kunnen ze iig veel minder kwaad dan in het stadion(zie de sanctie's na de wedstrijd tegen Nancy).....

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    De afgelopen dagen is er veel ophef over het spandoek dat afgelopen zondag op vak 410 te zien was. De AFCA Supportersclub is vóór spandoeken ‘pro eigen club’. Wij zijn geen voorstander van kwetsende en al te provocerende spandoeken, maar het lijkt ons wel goed één en ander in het juiste perspectief te plaatsen.

    De supporters van feyenoord en hun bestuurders ontvangen Ajax al jarenlang met verwijzingen naar Beverwijk. Tenminste tweemaal gebeurde dit zelfs met meterslange spandoeken, die door de club goedgekeurd waren. Een aantal jaar geleden hing een spandoek over de gehele korte zijde met Ajax-poppetjes en daarachter de tekst “lopen altijd weg”. Een verbeelding van het populaire feyenoord-lied: Joden lopen altijd weg. Een rechtstreekse verwijzing naar de dood van Carlo Picornie. Als er een bestuurder van feyenoord is die ons uit kan leggen waar dit spandoek anders overging, horen we het graag. Dit jaar was ook de hele Braveheart-choreografie niet anders uit te leggen dan een verwijzing naar Beverwijk.

    Aan de andere kant worden al jarenlang Ajax-tifoacties in de Kuip gedwarsboomd door feyenoord. Diverse malen werden niet-provocerende spandoeken in beslag genomen, terwijl daar duidelijk afspraken over waren gemaakt in het vooroverleg. Zo werd enige jaren geleden een spandoek van de Ajax-aanhang met daarop afgebeeld de kampioensschaal niet toegelaten tot de Kuip, omdat dit te kwetsend zou zijn voor de feyenoord-supporters. Een dergelijk spandoek lijkt ons nou juist een perfect voorbeeld van de rivaliteit die bij het voetbal hoort.

    Als dan door de club feyenoord wél medewerking wordt verleend aan onmiskenbaar kwetsende spandoeken van de eigen aanhang, die bovendien vele aanwezigen in het Ajax-vak rechtstreeks raken, kan je erop wachten dat de frustraties bij een deel van de aanhang groot is.

    De supportersverenigingen van Ajax hebben nooit aandacht besteed aan de kwetsende spandoeken in de Kuip, laat staan dat wij daar de media voor nodig hebben. Het is triest om te zien dat de medewerker supportersbeleid van feyenoord en de voorzitter van de supportersvereniging het regionale AD nodig hebben om hun verhaal te doen. De rest van de media heeft het vervolgens opgepakt…

    Bron : AFCA Supportersclub
    Dat de schijver van dit stuk het gore lef heeft om deze vergelijking te maken !!!
    Wat er gebeurd is met Picornie is niet goed te praten, maar door hiernaar te refereren tref je een compleet andere groep mensen als door het ophangen van dat "bloody sunday" spandoek.
    Dat Picornie de dood heeft gevonden in Beverwijk is meer dan triest en al helemaal voor zijn familie, maar de 2e wereldoorlog vind ik toch wel van een iets ander kaliber.
    Door het ophangen van dit spandoek kwets je zeer veel mensen die thuis op de bank op hun gemak naar talpa zitten te kijken.
    Het gros van deze mensen heeft niets met supportersrellen of de rivaliteit tussen de supportersgroepen van Feyenoord - ajax te maken.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  13. #63
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Zoals ik al zei,de brief is nogal zwak en ongepast.....

  14. #64
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk,ik plaats hem zelf maar omdat je je ten eerste soms best belachelijk kan en mag maken en ten tweede een beetje zelfreflectie ook geen kwaad kan.
    En hij is eigenlijk ook best grappig....

  15. #65
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Nooit gedacht dat ik het ooit zou doen maar reps voor alien hahaha

    Ere wie ere toe komt!

    en @ ashi.

    Iedereen wel over eens dat het Bloody Sunday doek te ver ging maar het gaat niet alleen om Carlo. Er speelt al jaren meer mbt doeken en/of spreekkoren waar door ons altijd schouderophalen op is gereageerd, dus voor vele is het een doekje van eigen deeg en snappen we de aansteleritis niet.

    Ik heb geen zin om dat allemaal op te halen of om te gaan vergelijken. Zoals ik al zei, de (zeur)kous is wat mij betreft af.

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Jouw verweer begrijp ik zeker Blazin.
    Ik reageerde enkel op de reactie van de supportersclub.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.324
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    Ik denk,ik plaats hem zelf maar omdat je je ten eerste soms best belachelijk kan en mag maken en ten tweede een beetje zelfreflectie ook geen kwaad kan.....
    Top Alien! Als ze op Zuid wat meer aan zelfspot gaan doen, zou ik weer vaker met mijn zoontjes naar de Kuip gaan.

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    Ik denk,ik plaats hem zelf maar omdat je je ten eerste soms best belachelijk kan en mag maken en ten tweede een beetje zelfreflectie ook geen kwaad kan.
    En hij is eigenlijk ook best grappig....

    hahahah stoer dat jij deze post man

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Tribunevak Ajax 'in de ban' AMSTERDAM - Ajax heeft tribunevak 410 uitgesloten van sfeeracties. Aanleiding is een kwetsend spandoek dat zondag tijdens de wedstrijd Ajax-Feyenoord in het vak werd getoond. Daarop stond de skyline van Rotterdam met daarboven een bommenwerper en de tekst Bloody Sunday, verwijzend naar het bombardement van de havenstad in de Tweede Wereldoorlog.
    De ArenA van bovenaf gezien.
    De maatregel houdt in dat de supporters van vak 410 geen beroep meer kunnen doen op het budget en de hulp van het sfeerteam van Ajax. Dit team steunt de fans bijvoorbeeld met de aanschaf en het ophangen van spandoeken en vlaggetjes.
    geweldig! dit is wel een duidelijke signaal van de club naar zijn "supporters"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •