MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    17
    vCash
    126000

    Default Slamm!! V: Ryan Simson vecht voor de wereldtitel WBC muaythai

    Op 30 november a.s. zal tijdens Nederland VS Thailand V in Almere Ryan Simson voor de wereldtitel in het middengewicht vechten van de WBC muaythai. Tegenstander, en regerend kampioen, is Lamsongkram Chuwattana.



    Als er een vechter in Nederland is die ruime ervaring heeft op Thaise regels en tegen Thaise toppers is het Ryan Simson wel. In zijn lange carriere heeft hij vele Thaise toppers bevochten. Denk bv maar eens aan Jomhod Kiatidadisak, Djepitak, Wantachan, Sackmongkol, Leonard Sitpholek en natuurlijk Pajonsuk die door Ryan Simson als eerste Nederlander werd gestopt. Ook heeft Ryan Simson vele partijen gevochten in Thailand en het Rjadamnern stadion.

    http://www.youtube.com/watch?v=H4qhS...eature=related

    Tegenstander Lamsongkram is al enkele jaren de titelhouder. Hij won deze in Londen van Steven Wakeling en verdedigde deze titel onlangs nog succesvol tegen Farid Villaume op Jamaica. Ook is Lamsongkram de regerend middengewicht kampioen van het Rajadamnern stadion in Thailand.

    http://www.youtube.com/watch?v=OYXppDHbJXU
    Last edited by Richelieu; 11-08-2008 at 12:19.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik ben echt benieuwd naar Rayen Simson, hoop dat hij ouderwets gaat knallen

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    super ! wacht al weer te lang op een partij van Ryan

  4. #4
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat hij zijn 12 jaar jongere tegenstander een goed pak slaag voor z'n broek geeft.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Lijkt me een mooie partij. Ik heb die Lamsongkram ook gesproken in Thailand en de beelden van het interview zet ik binnenkort online. Hij is trouwens bijzonder lang voor een Thai.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Ryan Simson is geloof ook aardig lang. Denk dat ze mekaar niet veel schelen. Als Ryan een oplossing heeft op de brute ellebogen van Lamsongkram geef ik hem een goede kans.

    Zou een goede impuls voor de carriere van Ryan zijn. Deze titel is er een met wereldwijde prestige!
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  7. #7
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Ryan Simson is geloof ook aardig lang. Denk dat ze mekaar niet veel schelen. Als Ryan een oplossing heeft op de brute ellebogen van Lamsongkram geef ik hem een goede kans.

    Zou een goede impuls voor de carriere van Ryan zijn. Deze titel is er een met wereldwijde prestige!

    ik weet het niet, Simson zijn laatste partijen waren niet echt van zijn oude nivo.. Hij leek ook de scherpte en gretigheid te missen die er vroeger was.
    Hij draait ook amper wedstrijden dus over een ritme is niet echt te spreken.
    Desondanks koop ik een kaartje voor hem, gewoon om de oude meester aan het werk te zien. Simson is echt zwaar oldschool met een supermooie stijl die niemand evenaart.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Heel goed, Ryan hoort thuis op een gala als Nederland. vs. Thailand!!

  9. #9
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk niet dat Simson een echt grote kans maakt,kan me zijn laatste echte wapenfeit niet eens meer voor de geest halen maar ik blijf ergens stiekem en misschien tegen beter weten in hopen op een stunt.
    Rayen Simson is en blijft een aparte vechter die,en dat is ook uniek,zijn eigen school jarenlang trouw is gebleven.
    Deze wereldtitel is hem van harte gegund.

  10. #10
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Ik denk niet dat Simson een echt grote kans maakt,kan me zijn laatste echte wapenfeit niet eens meer voor de geest halen maar ik blijf ergens stiekem en misschien tegen beter weten in hopen op een stunt.
    Rayen Simson is en blijft een aparte vechter die,en dat is ook uniek,zijn eigen school jarenlang trouw is gebleven.
    Deze wereldtitel is hem van harte gegund.
    Hij komt oorspronkelijk van Shizentai

    Simson is mijn alltime favorite vechter. Zijn stijl is uniek.. lange tijd was hij onverslaanbaar. Eigenlijk heb ik een beetje het idee dat hij, nadat hij in Mes zijn Waterloo vond, langzaam van zijn nr.1 dominante positie is afgegleden (correct me if I'm wrong). Ook al heeft hij daarna nog meerdere topprestaties geleverd(!) maar dat terzijde..

    Maar als je zijn partijen bekijkt van de jaren '90 tot begin 2K.. echt onwijs. Ik denk dat een Simson in die vorm een top-contender zou zijn in de K-1 Max.

    Hoop echt dat Simson zich optimaal kan opladen om in deze partij te kunnen knallen. Simson is een van de weinige NL'se vechters ooit die zich op volle Thaise regels kan meten met de top Thais.

    Hieronder zijn partij tegen Kyshenko
    Dailymotion - Artur Kyshenko Vs. Rayen Simson, a video from Fightsports. Artur, Kyshenko, Vs., Rayen, holland

  11. #11

    Default

    Okee dan! Al die Thai's en ook nog eens een Ryan Simson kom ik zeker kijken. En gelukkig op 5 x 3 en niet dat commerciele 3 x 3 minuten gedoe.

  12. #12
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    KNOK
    Posts
    238
    vCash
    126000

    Default

    Lamsongkram zal die WBC titel nog lang behouden
    It ain't about how hard you hit - It's about how hard you can get hit and keep moving forward

  13. #13
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Fr3ddy View Post

    Simson is mijn alltime favorite vechter. Zijn stijl is uniek.. lange tijd was hij onverslaanbaar.
    Wanneer dan? Hippo was altijd beter, of bedoel je daarna?

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Simson is ook één van mijn alltime favoriete vechters. Die cadans en stijl in z'n partijen waren gruwelijk. Hoop dat hij nog ouderwets kan vlammen!

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    VIANEN
    Posts
    1.810
    vCash
    37639

    Default

    leuk, simson is iemand waar ik graag een kaartje voor koop, slamm heeft het goed begrepen, een blik turbo thais en goede matchmaking!

  16. #16
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Socrates View Post
    Wanneer dan? Hippo was altijd beter, of bedoel je daarna?
    De eerste Hippo - Simson won Simson toch echt

    Maar goed.. dit is absolute top met absolute top vergelijken.. Hippo verdient natuurlijk dezelfde hoeveelheid respect. Eveneens een van mijn favoriete vechters!

  17. #17
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Ik denk niet dat Simson een echt grote kans maakt,kan me zijn laatste echte wapenfeit niet eens meer voor de geest halen maar ik blijf ergens stiekem en misschien tegen beter weten in hopen op een stunt.
    Rayen Simson is en blijft een aparte vechter die,en dat is ook uniek,zijn eigen school jarenlang trouw is gebleven.
    Deze wereldtitel is hem van harte gegund.
    X2

  18. #18
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fr3ddy View Post
    Hij komt oorspronkelijk van Shizentai

    Simson is mijn alltime favorite vechter. Zijn stijl is uniek.. lange tijd was hij onverslaanbaar. Eigenlijk heb ik een beetje het idee dat hij, nadat hij in Mes zijn Waterloo vond, langzaam van zijn nr.1 dominante positie is afgegleden (correct me if I'm wrong). Ook al heeft hij daarna nog meerdere topprestaties geleverd(!) maar dat terzijde..

    Maar als je zijn partijen bekijkt van de jaren '90 tot begin 2K.. echt onwijs. Ik denk dat een Simson in die vorm een top-contender zou zijn in de K-1 Max.

    Hoop echt dat Simson zich optimaal kan opladen om in deze partij te kunnen knallen. Simson is een van de weinige NL'se vechters ooit die zich op volle Thaise regels kan meten met de top Thais.

    Hieronder zijn partij tegen Kyshenko
    Dailymotion - Artur Kyshenko Vs. Rayen Simson, a video from Fightsports. Artur, Kyshenko, Vs., Rayen, holland
    Dat hij van Shizenthai komt weet ik maar ik bedoel eigenlijk dat zijn successtory by vd Vathorst is begonnen. Hij heeft zich nooit aangesloten bij 1 van de toen al aanwezige 'grootmachten'.

    Verder ben ik het helemaal met je eens,ik denk dat hij ietsje te vroeg geboren is.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •