MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 42 of 42
  1. #26
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by martin View Post
    Blackadder ik klaag niet de rest.
    Je klaagt toch dat iedereen in rep en roer is over jou post? Maar dat men daarop zou reageren zoals men doet had je ook van tevoren op vijf vingers kunnen natellen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Nee, jij bent een winnaar Martin!
    Blijkbaar heb je die stukken niet goed gelezen.
    Het is juist bewonderbaar dat Gerard kiest voor its Showtime, hierdoor gaat hij voor de vechter en niet politiek!
    En wat jij van een vechter vindt zal ons worst wezen, je grootste vijand ben jezelf als je in de spiegel staat te kijken, haat je wat je ziet (en terecht) en je bent elke dag depressief.

    En je kan een hekel hebben aan Rutz of niet, hij zet goeie evenementen weg!
    Als je hier iets post meneer Boon wil niet zeggen dat je een hekel hebt aan iemand, ik heb zelfs de naam van rutz niet eens genoemd, IK VIND GODEAU EEN HYPOCRIET EERST EEN GROTE BEK OVER IEDEREEN EN DAN GEWOON MEEDOEN.
    Boon je hoeft niet hier iets te suggereren en een andere richting in te drukken.

  3. #28
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Je klaagt toch dat iedereen in rep en roer is over jou post? Maar dat men daarop zou reageren zoals men doet had je ook van tevoren op vijf vingers kunnen natellen.

    Ik klaag niet, ik krijg een k.. telefoon omdat men dit niet wil, maar blackadder vind jij Gordeau nog geloofwaardig het zou het zelfde zijn als Schreiber met z'n jongens tekent bij GG of een ander team.
    Ook die zeikt altijd over teams en organisaties in rings { en over fotograven haha }

  4. #29
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by martin View Post
    Ik klaag niet, ik krijg een k.. telefoon omdat men dit niet wil, maar blackadder vind jij Gordeau nog geloofwaardig het zou het zelfde zijn als Schreiber met z'n jongens tekent bij GG of een ander team.
    Ook die zeikt altijd over teams en organisaties in rings { en over fotograven haha }
    Ik heb die artikelen niet gelezen. Dus kan ik er niks over zeggen.

  5. #30
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by martin View Post
    He pigdog 5 oktober in de vip ruimte 197cm rood rossig haar kan niet missen zwart pak mag iemand mijn ruggegraat breken.
    Wat een kleine VIP-ruimte dan.......



    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  6. #31
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by martin View Post
    Ik klaag niet, ik krijg een k.. telefoon omdat men dit niet wil, maar blackadder vind jij Gordeau nog geloofwaardig het zou het zelfde zijn als Schreiber met z'n jongens tekent bij GG of een ander team.
    Ook die zeikt altijd over teams en organisaties in rings { en over fotograven haha }


    GG heeft vele kwaliteiten, niet alleen management, maar ook goeie trainers media contacten, sportscholen etc,
    Wij hebben nu drie teams en er zijn ook vechters die bij ons een management contract hebben maar gewoon voor zichzelf of eigen naam en of gym uitkomen.
    Bob is welcome hoor, ooh overigens Martin, Bob heeft al eens enkele malen voor mij gevochten oa in Japan en Aruba, is altijd heel gezellig geweest!

  7. #32
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    GG heeft vele kwaliteiten, niet alleen management, maar ook goeie trainers media contacten, sportscholen etc,
    Wij hebben nu drie teams en er zijn ook vechters die bij ons een management contract hebben maar gewoon voor zichzelf of eigen naam en of gym uitkomen.
    Bob is welcome hoor, ooh overigens Martin, Bob heeft al eens enkele malen voor mij gevochten oa in Japan en Aruba, is altijd heel gezellig geweest!
    Volgens Wolfgang Gier gaan jullie de winaar van dat 8 mans toernooi op de German King Cup in Rostock promoten?

  8. #33
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by martin View Post
    Als je hier iets post meneer Boon wil niet zeggen dat je een hekel hebt aan iemand, ik heb zelfs de naam van rutz niet eens genoemd, IK VIND GODEAU EEN HYPOCRIET EERST EEN GROTE BEK OVER IEDEREEN EN DAN GEWOON MEEDOEN.
    Boon je hoeft niet hier iets te suggereren en een andere richting in te drukken.
    Martin
    Je lijkt wel gefrustreerd?
    Gaat het nog wel goed met je?
    Wat jij vindt is misschien van belang in het grote sprookjesbos, je hebt een hekel aan jezelf en iedereen en bent gewoon gefrustreerd. Dat kan ook niet anders want je bent in het grote sprookjesbos omringt met loosers en wannabe figuren.
    Misschien begrijp je niet helemaal dat je met je kaboutertaal alleen maar hekel, haat en onzin post vandaar de kaboutertaal, sorry andere forum bezoekers maar het is echt nodig voor deze frusti, hij heeft echt een beetje hulp nodig!

    Ik constateer en doe niet aan suggereren en hoef mijzelf in geen enkele richting te drukken, want ik weet waar ik sta in de grote mensen wereld!

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    meer meer .............. ik heb de chips al klaar staan en een flesje cola ..........

  10. #35

    Default

    @ martin

    WTF !! Ookal lult Gerard in jouw ogen met een dubbele tong dan ga je de beste man toch niet hier afzeiken op een forum.Ik vind dat Gerard wel wat meer respect verdiend dan dat.

    Er zal heus wel een reden zijn dat Bouzidi heeft getekend bij showtime.En als jij het daar niet mee eens bent .... Dan is dat jouw probleem !!

    Oh shit je bent 197 cm Heb heb heb ik nu een probleem ? Ik ben maar 178 cm . Ga ju nu mn rug breken ? Met je ... TOETSENBOORD .

    Hee dat lucht op is dat nou " het van je afschrijven " want ze dan bedoelen.

    grtzz

  11. #36
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Nee, de VIP ruimte (welke?) was 197cm en hij had rood haar en een zwart pak, toch?


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  12. #37
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by the boxer View Post

    @ Martin :met wie heb jij geen problemen binnen het vechtsportwereldje??


    X2 Reps!

  13. #38
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by Tsuki View Post
    Martin wint idd de azijnpisser-award voor 2008 .............................
    Hoezo. Hij levert toch altijd opbouwende kritiek

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Waarom zijn we hier nou terug?

    @paspoes jij vond het toch nodig om mijn foto te plaatsen dan mag je nu ook eentje van Martin plaatsen

  15. #40
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Haha...altijd leuk dit soort topics. Zorgt voor wat reuring.

  16. #41
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Waarom zijn we hier nou terug?

    @paspoes jij vond het toch nodig om mijn foto te plaatsen dan mag je nu ook eentje van Martin plaatsen
    Damn deze heb ik gemist man...

    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  17. #42
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Ik dacht na de k1, k1 max en ahoy: laat ik even kijken of er nog wat gebeurt is in mixfightland.
    Wat denk je wat ik tegenkom als eerste? Ja, een zeikmail van Martin...
    HAHAHAHAHA wat een frust ben je toch.. enne het is objectiviteit, maar je bent alleen objectief als je zonder voorkeur/afkeur naar iemand kan kijken.
    Enne dat is bij jou niet helemaal van toepassing volgens mij.
    Nou probeer het na 6 december wel weer een keertje en eh Martin, kan je niet regelen dat er een pishoekje komt op het forum voor frusties?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •