MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 76
  1. #51
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Grote schoonmaak...

    Danny Buijs definitief naar ADO Den Haag
    ADO Den Haag heeft woensdagavond overeenstemming bereikt met Danny Buijs. De 26-jarige middenvelder komt per direct over van Feyenoord. Beiden clubs waren het deze week al eens geworden over de transfer. Buijs speelde eerder voor Excelsior en FC Groningen. Hij heeft er 182 wedstrijd in het betaald voetbal op zitten en scoorden daarin 23 maal.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    wanneer neemt die peter bosz eens zijn verantwoordelijkheid

    sinds die man er zit gaat al jaren alles fout, hij is toch verantwoordelijk

    moet die man niet eens opstapen

    tis een focking loser
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    edit oh never mind bosz is weg haha

    overheen gelezen

    dit lijkt me allemaal goed nieuws voor feyenooit
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  4. #54
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Namen die worden genoemd:
    Ronald Koeman: Die komt alleen als er een goed elftal staat, profiteert daar een seizoen van en zodra er spelers weg gaan en bij komen, donderd de hele zooi in elkaar. Ongeschikt.
    Ron Jans: Zelfingenomen mannetje, vind zichzelf vooral erg goed. Houd amper z'n hoofd boven water bij Groningen, die zou bij Feyenoord direct verzuipen.
    Leo Beenhakker: Als TD zou het best kunnen, Adje interim was geen succes, denk niet dat hij het een half jaar aan de gang kan krijgen. Maar niet de slechste optie.
    Willem: Willem moet met pensioen, jammer, maar bij VI op tv erg bijdehand (5 min, verder hoor je hem niet) en in functie als trainer zegt hij ook nooit iets. Beste is er wel af, top speler, goede gozer, niet verpesten door het seizoen af te maken als trainer. Hij heeft al genoeg over zich heen gehad dit jaar.
    Co Adriaanse: Hoe kom je er bij, misschien leuk voor de 020 kliek, maar voor Feyenoord niet geschikt.
    Mario Been: Lijkt de beste optie, maar komt niet bepaald in een gespreid bedje. Stond met NEC eerst helemaal onderaan voordat het ging lopen. Als dat bij Feyenoord net zo gaat, degraderen we nog. Maar het lijkt een acceptabele optie.
    De rest van de genoemde namen vind ik niet eens noemenswaardig.


  5. #55
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Adriaanse en Koeman zou echt waanzin zijn want die zouden geen krediet hebben, en dat is wat de nieuwe trainer echt nodig zal hebben.

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Een nieuwe trainer kan dit zootje zoutzakken ook niet beter laten spelen, ze moeten gewoon al die over het paard getilde spelers er uit pleuren, lullen kennen ze goed maar hard werken ho maar ....

  7. #57
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Een nieuwe trainer kan dit zootje zoutzakken ook niet beter laten spelen, ze moeten gewoon al die over het paard getilde spelers er uit pleuren, lullen kennen ze goed maar hard werken ho maar ....
    Gewoon? En dan met A-junioren gaan spelen?

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Yep heel gewoon !!! Zie liever A spelers die er voor gaan dan deze lamlullen. En veel slechter kunnen ze niet presteren dan dit "sterrenteam".

  9. #59
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Geloof me, dan zouden we nog lager staan. Klinkt allemaal wel leuk en ik snap het ook wel, die onderbuikgevoelens maar daar schieten we echt niks mee op.

  10. #60
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Jullie moeten gewoon een buitenlander nemen die niks weet van de club en gewoon komt om te rammen.

    Anders zitten jullie straks weer met een niet te beneiden trainer

  11. #61
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w:::: View Post
    Jullie moeten gewoon een buitenlander nemen die niks weet van de club en gewoon komt om te rammen.

    Anders zitten jullie straks weer met een niet te beneiden trainer
    Dat hoor ik zo vaak maar is zo onwaar. Er is geen geld voor versterkingen en dus zullen er nog zat wedstrijden verloren worden, meer dan me lief is en dus hebben we echt iemand nodig met veel krediet, héél véél krediet. Je moet de kracht van een trainer ook niet overschatten. Hij moet de spelers plezier geven en op de juiste plek zetten en is in de meeste gevallen zo goed als zijn materiaal.

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    ADO Den Haag heeft na Danny Buijs ook
    verdediger Timothy Derijck overgenomen
    van Feyenoord.Derijck (21) tekende een
    contract voor 3,5 jaar bij ADO.

    De club van coach Andre Wetzel bereikte
    woensdag al overeenstemming over de
    transfer van Buijs,die overbodig was
    geworden in De Kuip.Buijs tekende een
    contract tot het einde van het seizoen.

  13. #63
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    1.844
    vCash
    72775

    Default Beenhakker ziet nieuwe comeback in Rotterdam wel zitten

    AMSTERDAM - Naast de vacature van hoofdtrainer is Feyenoord ook op zoek naar een nieuwe technisch directeur, nadat Peter Bosz zijn lot verbond aan het vertrek van Gertjan Verbeek. Leo Beenhakker ziet zichzelf die rol wel uitvoeren.



    Beenhakker, die Feyenoord al eerder uit de brand hielp, zegt vrijdag in de Telegraaf: "In die functie ben ik inderdaad goed."
    "Een tijdje terug zat ik naar een wedstrijd van Inter op de tv te kijken en daar zag ik Julio Ricardo Cruz, die ik naar Feyenoord heb gehaald. En verder zag ik Zlatan Ibrahimovic en Maxwell, die ik heb gestrikt als technisch directeur van Ajax. Daar werden volop vraagtekens bij gezet, maar volgens mij heb ik het toen allemaal nog niet zo slecht gezien."

    "Momenteel speelt het niet", zegt Beenhakker. "Maar natuurlijk jeuken mijn handen. Het blijft een fantastische uitdaging om zo'n club weer terug aan de top te krijgen."

    Been
    Beenhakker wordt volgens de krant binnen Feyenoord gezien als eventuele tussenpaus, totdat Mario Been losgeweekt kan worden bij NEC. 'Don Leo' zou wel oren hebben naar een rol als tussenpaus, om vervolgens belast te worden met de taken van een technisch directeur.
    Voor Mario Been zijn het drukke tijden. De succesvolle coach zou via een tussenpersoon benaderd zijn voor een plaats op de lege trainersstoel in Rotterdam. Donderdag trof Been bij NEC een met Feyenoord-attributen versierde kleedkamer.

    Ajax
    In De Telegraaf zegt hij: "Er komt ineens veel op me af, maar ik ga er pas echt over nadenken als er iemand van de club belt en dat is niet gebeurd. Ik heb de spelers van NEC toegesproken over de situatie en verteld dat er voor mij op dit moment maar één ding telt: de wedstrijd tegen Ajax."
    Nu de Rotterdamse volksclub op zoek is naar nieuwe mensen voor de technische staf, bieden de hulptroepen zich uit diverse hoeken aan. Clubcoryfee Willen van Hanegem zei donderdag Feyenoord te willen helpen in deze moeilijke situatie.

    De Wolf
    Later op de dag liet ook John de Wolf weten graag zijn steentje bij te dragen. In het tv-programma De Wereld Draait Door zei de voormalige verdediger dat hij niet de ambitie heeft om hoofdtrainer te worden bij zijn oude werkgever, maar wel een rol als assistent ambieert. De Wolf zou naar De Kuip kruipen als het moet, zo gaf hij aan.
    ALL HAIL MARTYR FAKKA!!!!

  14. #64
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    De Wolf.

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Op zeker John de Wolf binnenhalen! Tegenstanders moeten weer bang worden voor de Rotterdamse verdediging en dan is De Wolf volgens mij wel de aangewezen persoon .
    En ik zie Beenhakker en Been samen ook wel zitten.

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Spike_tm View Post
    Namen die worden genoemd:
    Ronald Koeman: Die komt alleen als er een goed elftal staat, profiteert daar een seizoen van en zodra er spelers weg gaan en bij komen, donderd de hele zooi in elkaar. Ongeschikt.
    Ron Jans: Zelfingenomen mannetje, vind zichzelf vooral erg goed. Houd amper z'n hoofd boven water bij Groningen, die zou bij Feyenoord direct verzuipen.
    Leo Beenhakker: Als TD zou het best kunnen, Adje interim was geen succes, denk niet dat hij het een half jaar aan de gang kan krijgen. Maar niet de slechste optie.
    Willem: Willem moet met pensioen, jammer, maar bij VI op tv erg bijdehand (5 min, verder hoor je hem niet) en in functie als trainer zegt hij ook nooit iets. Beste is er wel af, top speler, goede gozer, niet verpesten door het seizoen af te maken als trainer. Hij heeft al genoeg over zich heen gehad dit jaar.
    Co Adriaanse: Hoe kom je er bij, misschien leuk voor de 020 kliek, maar voor Feyenoord niet geschikt.
    Mario Been: Lijkt de beste optie, maar komt niet bepaald in een gespreid bedje. Stond met NEC eerst helemaal onderaan voordat het ging lopen. Als dat bij Feyenoord net zo gaat, degraderen we nog. Maar het lijkt een acceptabele optie.
    De rest van de genoemde namen vind ik niet eens noemenswaardig.
    Gun de rest van Nederland ook is een pleziertje

    ADO is trouwens goed bezig zo... Derijck is geen verkeerde om in de breedte er bij te hebben, evenals Buijs... Vind het voor Vlemminx wel leuk dat hij even interim mag spelen..

    Denk trouwens niet dat ze Been bij NEC zo maar laten gaan. Denk ook niet dat dat de juiste man is nu.

    Laat van Hanegem het maar af maken, die weet wel hoe hij moet schiften.. Want dat die selectie door het grote aantal ego's rot is, is 1 ding wat zeker is...

  17. #67
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph View Post
    Op zeker John de Wolf binnenhalen! Tegenstanders moeten weer bang worden voor de Rotterdamse verdediging en dan is De Wolf volgens mij wel de aangewezen persoon .
    Misschien is Ruud Heus ook nog vrij

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Laat aub Jorien vd Herik terugkomen, die maakt wel schoon schip en pleurt het hele bestuur er uit. En dan vervolgens minimaal 15 speler op laten tyfen en voor mijn part A-junioren opstellen maar wat deze spelersgroep presteerd is schandalig. Vette contracten maar werken ho maar, van mij kunnen ze de tering genieten die lamzakken van spelers.

    Mario of Willem proberen te halen, gewoon een echte Feijenoorder moet de tent weer gaan runnen zowel op het veld als in het bestuur.

  19. #69
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    De Wolf, tja, leuk icoon, dat soort verdedigers moeten we hebben, maar als assistent trainer, als je die man hoort praten
    De verkoop van Derijck snap ik echt niet he. Trap dan Greene, Lucuis, Hofland, De Cler of een van die andere jankende zakkenvullers er uit.


  20. #70
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph View Post
    Op zeker John de Wolf binnenhalen! Tegenstanders moeten weer bang worden voor de Rotterdamse verdediging en dan is De Wolf volgens mij wel de aangewezen persoon .
    je snapt wel dat de trainer niet meespeelt, toch?

  21. #71
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.922
    vCash
    126000

    Default

    hoppa, na 4 min al 1-0
    "I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)

  22. #72
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Het gaat al een stuk beter zo zonder Verbeek.


    Dat er nog mensen serieus aan deWolf denken, ongelofeloos...

  23. #73
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w:::: View Post
    Misschien is Ruud Heus ook nog vrij
    Met Henk Fräser hehehe. Toen kon je nog eens een lekker potje europees voetbal tegen Portugese tegenstanders spelen

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.922
    vCash
    126000

    Default

    He, wat gebeurd er nu? Gewoon terug komen?
    "I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by Dennis View Post
    He, wat gebeurd er nu? Gewoon terug komen?
    LOL

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •