MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 49 of 49
  1. #26
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sendur View Post
    pff typisch GG gezeik altijd.

    Echt een kut organisatie!
    +1

    Ik krijg er tegenwoordig ook een vieze smaak van in mijn bek.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Bezint eer gij begint..........


    niet eerst afspreken op een gewicht en dan een paar weken van te voren zeggen dat je KILO`S te zwaar bent....



    Vind BOTE erg schappelijk...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  3. #28
    Jochem Guest

    Default

    is het gewicht afgesproken op 95 kilo, of was dit nog niet vastgelegd? Lijkt me vrij cruciaal in deze nieuwe aflevering van de jamila soap.

  4. #29
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    billy kaptijn zou vorig jaar tegen dion staring vechten op -93...kon dat gewicht uiteindelijk niet halen, was zelf 90...dion staring haalde het gewicht van -93 ook niet, was op dat moment 95-96 kg...Billy had alleen een afspraak gemaakt dat ze zouden vechten dus hij hield zich eraan en was bereid om te vechten, verloor uiteindelijk vrij kansloos ondanks dat ie niet aftike of iets dergelijks en accepteerde het verlies zonder achteraf te zeuren...maar als je een afspraak maakt dan moet je gewoon knokken en niet zeuren over gewichtsverschil, maar tis wel weer typisch...vind stringer zeer schappelijk in het afgesproken gewicht...

  5. #30
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Holland
    Posts
    1.115
    vCash
    126000

    Default

    Voordat dit weer een eigen leven gaat leiden het volgende.

    Hans zou eerst tegen Fatih vechten tot 95kg. Fatih scheurde daarop zijn achillespees tijdens een training in Breda en is dus niet in staat te vechten voor een lange tijd.

    BOTE vroeg toen om de partij tegen Dion. Vorige partij was super spectaculair, het publiek ging uit zijn dak en Dion won toen op punten. Sinds die dag heeft BOTE om een rematch gevraagd. Echter Dion heeft besloten om in het vervolg zwaargewicht te gaan vechten omdat het weight cutten hem te veel kracht kost.

    Dion vocht in de vorige GLORY (november in de Rijnhal, Arnhem) al tot 100kg tijdens zijn Europees titel gevecht Shooto, welke hij won.

    Hans vocht afgelopen week idd in Japan tot 93kg (geen 90) en zal ongetwijfeld voor deze partij een aantal kilo's zijn afgevallen. Als hij 90 wooog, dan had hij wel tot 84kg gevochten neem ik aan.

    Wij hebben BOTE / Hans Stringer aangeboden om voor de titel -100kg te vechten tegen Dion in de PTA omdat zij toch al graag een rematch wilden.

    BOTE vroeg of de partij tot 96kg kon, wij wilde hem tot 100kg. Voorgesteld door GLORY is toen 98kg (gulden middenweg).

    This is it....

    Hopen dat BOTE de partij toch accepteert want het belooft wel weer een top partij te worden, vooral nu Hans in super shape verkeert na zijn laatste winpartij in Japan!

    Osu,

    Martijn

    P.s. Toen Dion tegen Billy Kapteijn vocht was Dion netjes 93kg op de weging (het afgesproken gewicht)..

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Duidelijk verhaal Martijn, bedankt.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  7. #32
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    thnx martijn

  8. #33
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Ah. Dat is tenminste duidelijk, idd.

    Maar ik snap tegelijk ook wel dat er een probleem ligt. 98 is volgens mij wel echt veel voor Stringer. Ik weet het niet zeker, maar ik heb niet de indruk dat hij veel moet cutten voor 93... Dus om 98 dan een gulden middenweg te noemen...

    Ik weet het niet, hoor, maar misschien is het voor Hans sowieso interessanter om zich op het buitenland te richten, nu.

    Nou ja, we horen het wel.

  9. #34
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    475
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Ah. Dat is tenminste duidelijk, idd.

    Maar ik snap tegelijk ook wel dat er een probleem ligt. 98 is volgens mij wel echt veel voor Stringer. Ik weet het niet zeker, maar ik heb niet de indruk dat hij veel moet cutten voor 93... Dus om 98 dan een gulden middenweg te noemen...

    Ik weet het niet, hoor, maar misschien is het voor Hans sowieso interessanter om zich op het buitenland te richten, nu.

    Nou ja, we horen het wel.
    Als Dion nu rond de 105 kg is en Hans vecht op de 93 kg (en loopt dus hoogstwaarschijnlijk normaal zwaarder rond)
    Dan vind ik 98 kg een heel netjes voorstel..

    edit: Zeker aangezien afvallen voor een wedstrijd kut is, wat had ik daar een hekel aan!
    Last edited by niels; 30-08-2009 at 14:09.

  10. #35
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij zit Hans normaal rond de 96/97 kilo..en moet hij cutten tot 93..
    Tja.. we zullen zien.. ik hoop wel dat deze partij er komt..

  11. #36
    Join Date
    May 2009
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default

    Hans weet natuurlijk ook dat Dion lang niet zo scherp en sterk is wanneer hij zo moet afvallen..........

  12. #37
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Parry Hotter View Post
    Hans weet natuurlijk ook dat Dion lang niet zo scherp en sterk is wanneer hij zo moet afvallen..........
    Hahahaha....ja, dat zal het zijn ja....
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  13. #38
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAFAN-1122 View Post
    Volgens mij zit Hans normaal rond de 96/97 kilo..en moet hij cutten tot 93..
    Tja.. we zullen zien.. ik hoop wel dat deze partij er komt..
    x2 zeker een mooie pot deze wedstrijd.

  14. #39
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Parry Hotter View Post
    Hans weet natuurlijk ook dat Dion lang niet zo scherp en sterk is wanneer hij zo moet afvallen..........
    Dit is dus precies wat er zo irritant is aan deze hele thread.

    In plaats van dat de twee managements er gewoon zelf over onderhandelen, zoals normaal, wordt het hier op een forum gegooid, met de suggestie dat Stringer laf is als hij niet onder GG's voorwaarden vecht. Maar deze hele kwestie gaat ons allemaal geen donder aan. We horen het wel als jullie er uit zijn.

  15. #40
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Dit is dus precies wat er zo irritant is aan deze hele thread.

    In plaats van dat de twee managements er gewoon zelf over onderhandelen, zoals normaal, wordt het hier op een forum gegooid, met de suggestie dat Stringer laf is als hij niet onder GG's voorwaarden vecht. Maar deze hele kwestie gaat ons allemaal geen donder aan. We horen het wel als jullie er uit zijn.
    Geloof mij, Hans wil graag ligt niet aan hem, hij wil al heel lang deze partij alleen gunnen ze hem deze partij niet......

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Nu het verhaal weer wat duidelijker is, graag een beetje respect..

    Ookal ben je geen fan van GG of BOTE!

    En ja ik doel op die kansloze post van Sendur!

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Thanks Martijn duidelijke taal voor de azijnpissers

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Thanks Martijn duidelijke taal voor de azijnpissers
    die Micha, die zal nou nooit zijn eigen nest bevuilen
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  19. #44
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by B3 lik3 M3 View Post
    Nu het verhaal weer wat duidelijker is, graag een beetje respect..

    Ookal ben je geen fan van GG of BOTE!

    En ja ik doel op die kansloze post van Sendur!
    Echt helemaal ongelijk kan ik Sendur ook weer niet geven. En respect moet wel van twee kanten komen. Al te veel respect komt er nooit van GG (het management, over de vechters zelf hoor je mij niet, die doen gewoon hun ding.)
    Kijk anders even de oude posts van Bas Boon maar eens door. Al kan ik daar zelf vaak wel om lachen, die 'onhandige' manier van communiceren.

    En on-topic Hans moet doen waar hij zin in heeft en zich niet laten opnaaien door dit soort forumdiscussies. Want dat is in mijn ogen precies wat het GG-managemant beoogd.

  20. #45
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Dit is dus precies wat er zo irritant is aan deze hele thread.

    In plaats van dat de twee managements er gewoon zelf over onderhandelen, zoals normaal, wordt het hier op een forum gegooid, met de suggestie dat Stringer laf is als hij niet onder GG's voorwaarden vecht. Maar deze hele kwestie gaat ons allemaal geen donder aan. We horen het wel als jullie er uit zijn.
    Tja als de topicstarter al begint met een post met woorden als "mischien", "ik heb gehoord" en "als" dan krijg je dat.

  21. #46
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    martijn laat ook wel even een en ander zien wat zeker wel punt maakt..

    hoop dat ze eruit komen... meen toch dat dit een top partij zou zijn....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •