MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 56
  1. #26
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    zand erover...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Willem, ik begrijp dat jij ook net gevochten hebt, het gevoel hebt dat je benadeeld wordt, en nu emotioneel reageert? Getuigt van weinig inlevingsvermogen die reactie van je. Zou je zo vriendelijk willen zijn de rest van deze topic daar niet verder mee te willen vervuilen.

    Top dat je dit hier post Faldir. Ik zou zelf overigens ook graag een rematch willen zien.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  3. #28
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    ok, ik verzink weer in apathie

  4. #29
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Respect voor deze actie Faldir.
    Al vind ik de uitslag nog steeds terecht dit siert je wel.

  5. #30
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Arnhem
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default

    netjes =)

    Osu
    ''I'ts my way or the high way''

    Osu!

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Nette reactie idd. Volgende keer maar gewoon niet de microfoon pakken

  7. #32
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    398
    vCash
    126000

    Default

    ik weet niet waar faldir zich moet excuseren ik vind dat de wfca jury zich mach excusereen voor de rare uitslag faldir heeft gewoon gewonnen hij ontweek en blokte en combineerde 4 rondes lang veel beter dan holzken en ik bekijk het echt wel uit een neutrale hoek

    faldir for the win

  8. #33
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    23
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bami112 View Post
    ik weet niet waar faldir zich moet excuseren ik vind dat de wfca jury zich mach excusereen voor de rare uitslag faldir heeft gewoon gewonnen hij ontweek en blokte en combineerde 4 rondes lang veel beter dan holzken en ik bekijk het echt wel uit een neutrale hoek

    faldir for the win

    De jury was van Shooto-Holland NIET! de WFCA. De WFCA had alleen de Wereld-titel partijen van Krista vs Titiana en Hesdy vs Ruslan!!

    Dus even onderzoek doen voordat er spraakverwarringen ontstaan.

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Osu ik had niet anders verwacht van Chahbari spijt komt meestal na de zonde geen mens zonder fouten !!
    het was de partij van de avond vond ik echt een Top Match van 2 krijgers die mekaar niks toegaven ik weet verliezen wil geen mens maar iedereen die vecht zal er aan moeten geloven op de duur, het hoort er nu eenmaal bij winst ,gelijk , en verlies .
    Respect !!!

    Never Give Up !!

    Osu



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  10. #35
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Nette reactie van Faldir!!

  11. #36
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    Faldir, jij bent een echte gentleman!
    Zo kan het ook Badr.

  12. #37
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Faldir ik sta achter je!

  13. #38
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Klasse om zo te reageren, siert je!

  14. #39
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Sportief van je om dit te zo brengen.

    Jou uitspraak was als een vonk in een kruitvat. Maar jij kan er ook niks aan doen dat er een paar idioten met van alles gaan gooien.
    lijkt een beetje alsof je hem dat in de schoenen schuift......

    waarom wilde je dat erbij vermelden?

  15. #40
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Het lijkt heel sportief deze reactie, maar Chabari is het wel vaker niet eens met uitslagen. Daarbij denk ik juist dat Nieky het al in de 3e ronde had beslist en weet ik van mij zus dat de hoek van Chabari behoorlijk te keer ging toen de dokter aan het twijfelen was om de partij door te laten gaan door de knie die Nieky veroorzaakte.

    De scheids heeft de partij door laten gaan en zelf nog een extra ronde gegeven, terwijl Nieky in mijn ogen al had gewonnen. Op deze manier een reactie geven lijkt sportief, maar in feite zeg je nog steeds dat de jury corrupt was.

    Het valt me tegen van jou Faldir, was trouwens altijd fan van je .........

    Overigens was het een wereld partij.

    De kers op de taart ……….. you win someyouloosesome.......

    Gr, Jamilla

  16. #41
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Ik Vind het netjes dat Chabari zijn excuses aanbied. ben het wel met Jamila eens dat hij tijdens zijn excuses de jury alsnog beticht van corruptie.

    Terwijl hij gewoon netjes een protest kan indienen bij de bond.

    En....het was zeker wel een toppartij...vreselijk genieten....

    Bij mij hangt die partij vooral erg in het hoofd, die actie van chabari had ik al met "ongepast" aan de kant gezet. om niet het vechtsport plezier weg te laten drukken terwijl er zo`n goed gala werd neergezet...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Het gaat mijns inziens om de manier waarop Faldir zich na de partij uitte. Daarvoor biedt hij zijn excuses aan en ik denk dat dat gemeend is. Over de uitslag kun je inderdaad discussiëren, dat blijkt wel als je de discussies op het forum over deze partij volgt Ik denk dat er op zich niks mis mee is om het niet eens te zijn met de uitslag van een partij, alleen neem je dan wel het risico dat het bij het publiek overkomt als zijnde onsportief. Faldir geeft inderdaad duidelijk aan dat hij het nog steeds niet eens is met de uitslag, maar dat is volgens mij niet hetgeen waarvoor hij excuses aanbiedt.

  18. #43
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Als we echt willen weten wie de beste van de twee is dan zeg ik... rematch.
    'Front' Chabari heeft zijn punten net als 'front' Holzken.

    Beide vechters staan onder contract bij een groot managment-team en beide organiseren gala's, het lijkt mij dus een mooie partij voor in 2010 of het nu bij GLORY of BotE is

    En heren/dames, voordat deze topic weer ontspoort; geef je mening, maar blijf respectvol.

  19. #44
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Het gaat mijns inziens om de manier waarop Faldir zich na de partij uitte. Daarvoor biedt hij zijn excuses aan en ik denk dat dat gemeend is. Over de uitslag kun je inderdaad discussiëren, dat blijkt wel als je de discussies op het forum over deze partij volgt Ik denk dat er op zich niks mis mee is om het niet eens te zijn met de uitslag van een partij, alleen neem je dan wel het risico dat het bij het publiek overkomt als zijnde onsportief. Faldir geeft inderdaad duidelijk aan dat hij het nog steeds niet eens is met de uitslag, maar dat is volgens mij niet hetgeen waarvoor hij excuses aanbiedt.
    x2
    =

  20. #45
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    nette reactie...vind het ook niet meer dan terecht dat ie zijn excuses aanbied, dit hoort niet thuis in de ring. Maar het blijft emotie en adrenaline. Buiten dat vind ik dat Faldir wel bestolen is en snap ik zijn reactie wel.
    Overigens geeft iedereen hier een normale reactie op zijn excuses. Er zijn 2 mensen die andere zaken erbij halen, van het gooien van rotzooi tot uittingen van corruptie. En die zijn idd van GG. Dat siert ze.

  21. #46
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Het lijkt heel sportief deze reactie, maar Chabari is het wel vaker niet eens met uitslagen. Daarbij denk ik juist dat Nieky het al in de 3e ronde had beslist en weet ik van mij zus dat de hoek van Chabari behoorlijk te keer ging toen de dokter aan het twijfelen was om de partij door te laten gaan door de knie die Nieky veroorzaakte.

    De scheids heeft de partij door laten gaan en zelf nog een extra ronde gegeven, terwijl Nieky in mijn ogen al had gewonnen. Op deze manier een reactie geven lijkt sportief, maar in feite zeg je nog steeds dat de jury corrupt was.

    Het valt me tegen van jou Faldir, was trouwens altijd fan van je .........

    Overigens was het een wereld partij.

    De kers op de taart ……….. you win someyouloosesome.......

    Gr, Jamilla
    Het is sportief van hem... hij geeft zijn fout toe...

    Na mijn mening had Faldir ook gewonnen na de 3 rondes al en helemaal de extra ronde. Faldir heeft ook gewoon een hele andere stijl van vechten en zover ik weet is hij de enige die vecht met blokken zeer veel ontwijken en punten maken bij je tegenstander.

    En natuurlijk wil de hoek van Chahbari dat het gevecht door gaat... het waren maar 14 seconden te gaan ongeveer. Dan wil je alles behalve verliezen op een hoofdwond. Al helemaal als het zo gelijk oploopt.

  22. #47
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Respect Faldir. Ook ik had je na 3 ronde de winst gegeven qua score en hoop dan ook van harte dat er snel een rematch plaats zal vinden want eerlijk is eerlijk, jullie zijn ontzettend aan elkaar gewaagd en hebben beiden een prachtige partij neergezet!!

  23. #48
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Klasse, Faldir..


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  24. #49
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    nette reactie van chahbari
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  25. #50
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    23
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Het lijkt heel sportief deze reactie, maar Chabari is het wel vaker niet eens met uitslagen. Daarbij denk ik juist dat Nieky het al in de 3e ronde had beslist en weet ik van mij zus dat de hoek van Chabari behoorlijk te keer ging toen de dokter aan het twijfelen was om de partij door te laten gaan door de knie die Nieky veroorzaakte.

    De scheids heeft de partij door laten gaan en zelf nog een extra ronde gegeven, terwijl Nieky in mijn ogen al had gewonnen. Op deze manier een reactie geven lijkt sportief, maar in feite zeg je nog steeds dat de jury corrupt was.

    Het valt me tegen van jou Faldir, was trouwens altijd fan van je .........

    Overigens was het een wereld partij.

    De kers op de taart ……….. you win someyouloosesome.......

    Gr, Jamilla
    Ik heb in het verhaal van Chahbari niet kunnen lezen dat hij zei dat de jury corrupt is. Volgens mij geeft hij aan dat er één jurylid kwa scoren totaal afweek van de rest van de juryscores. Chahbari beoogde dat als vreemd.

    Dat is toch niet erg. Chahbari is het dus niet eens met de uitslag maar dat doet hier verder niet ter zake.

    De jury beslist....,

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •