MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 116
  1. #51
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    71
    vCash
    126000

    Default

    BUTTER BUTTER!

    Ik wil iedereen ff bedanken voor het plaatsen van de goede links waardoor ik het ook goed heb kunnen zien zaterdagochtend!

    Thanx!!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Wat een gezeik !!

    Er is een mooie nederlands spreekwoord hier voor.

    Boontje komt om zijn loontje

  3. #53
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Bas rutten doet geen commentaar bij K1 wetstrijden, alleen MMA. Moet je maar eens luisteren naar hem tijdens Le Banner vs Don Frye, hij wist niet waar het over ging.

    En Dirk5 nu je er toch weer over begint, je liet gewoon je echte gevoelens zien, klaar. Badr heeft dit jaar geen rare dingen gedaan of gezegd dus dat je zomaar over zijn afkomst begon liet zien wat voor persoon je bent. Ga nou niet terugkrabbelen. Wees een vent en geef het dan ook toe.

  4. #54
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Bas rutten doet geen commentaar bij K1 wetstrijden, alleen MMA. Moet je maar eens luisteren naar hem tijdens Le Banner vs Don Frye, hij wist niet waar het over ging.

    En Dirk5 nu je er toch weer over begint, je liet gewoon je echte gevoelens zien, klaar. Badr heeft dit jaar geen rare dingen gedaan of gezegd dus dat je zomaar over zijn afkomst begon liet zien wat voor persoon je bent. Ga nou niet terugkrabbelen. Wees een vent en geef het dan ook toe.
    muppet....

    ik geef het toch ook toe, ik vind het een k marokkaan, geef zelfs toe wat de reden is waarom ik hem dat noem, en ja dit gebeurde naar aanleiding van partij met Ali. Ik noemde hem trouwens ook al Kut Hari na gevecht met Karaev, discrimineer ik nu iedereen die Hari heet? Verder? hebben meningen een houdbaarheidsdatum? dat hij dit jaar niks heeft gedaan dan is hij vrij van alles wat hij in het verleden heeft gedaan, een soort van verjaringstermijn? Bij jou misschien, bij mij niet...

    verder ga ik er niet meer op in, als je me nu niet begrijpt, dan zul je me waarschijnlijk niet meer begrijpen.

    Tevens ik begin er niet weer over, ik geef je even mij kant van het verhaal, verder zullen we er over ophouden.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  5. #55
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    muppet....

    ik geef het toch ook toe, ik vind het een k marokkaan, geef zelfs toe wat de reden is waarom ik hem dat noem, en ja dit gebeurde naar aanleiding van partij met Ali. Ik noemde hem trouwens ook al Kut Hari na gevecht met Karaev, discrimineer ik nu iedereen die Hari heet? Verder? hebben meningen een houdbaarheidsdatum? dat hij dit jaar niks heeft gedaan dan is hij vrij van alles wat hij in het verleden heeft gedaan, een soort van verjaringstermijn? Bij jou misschien, bij mij niet...

    verder ga ik er niet meer op in, als je me nu niet begrijpt, dan zul je me waarschijnlijk niet meer begrijpen.

    Tevens ik begin er niet weer over, ik geef je even mij kant van het verhaal, verder zullen we er over ophouden.
    Je probeert het nu gewoon je onderbuikgevoelens recht te praten. Alsof je over schilt k nederlander zou zeggen als hij zich in het verleden had misdragen.

    Hoe dan ook Badr gaat voorlopig nergens aan dus wen maar aan die k marokkaan.
    Max. 400 x 125

  6. #56
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Je probeert het nu gewoon je onderbuikgevoelens recht te praten. Alsof je over schilt k nederlander zou zeggen als hij zich in het verleden had misdragen.

    Hoe dan ook Badr gaat voorlopig nergens aan dus wen maar aan die k marokkaan.
    Ik vertrouw er ook wel op dat jij beter weet dan ik, wat ik zou doen in die siuatie.

    hahahaha, wat ben je ook een knuppel.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  7. #57
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ja is goed dirk, we hebben het er wel weer over wanneer je weer zoiets doms gaat roepen. En dat is dus binnenkort.
    Wen maar aan die k marokkaan want hij zal nog heel lang blijven vechten.

  8. #58
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    341
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    vrienden vrienden vrienden....

    ik zal het jullie allemaal eens uitleggen:

    Je hebt Marokkanen, en je hebt k marokkanen. Im beschouw Badr als K marokkaan omdat:

    Hij altijd een grote mond had dat hij de beste was terwijl hij de k-1 niet gewonnen had.
    Hij ging zeiken nadat Remy op de grond bleef liggen bij de vorige finale terwijl hij dit tijdens zijn pot met (volgensmij) Leko ook deed.
    Hij vocht met Peter Graham op de persconferentie.

    dat K is dus een beoordeling die ik heb gemaakt naar aanleiding van het in verleden behaalde resultaten, dit heeft niks met ras/huiskleur te maken, heb volgensmij niks verkeerds gezegd over de aandere donkere vechters. Wanneer Schilt hetzelfde zou doen tijdens zijn carriere dan zou ik hem een k Hollander noemen. Zijn speech na de finale zaterdag was gewoon goed en dit heb ik ook in het topic aangegeven, Maar dit hebben jullie natuurlijk niet gelezen.

    Mijn hekel aan Schiavello is altijd aanwezig geweest. Die gast vind het belangrijker om zijn eigen stem te horen dan normaal commentaar te geven, hence the onliners. Ik heb liever Bas.

    Verder kan het me weinig schelen wat jullie van me vinden. Ik heb meer het idee dat jullie bummed zijn omdat Badr heeft verloren en jullie een scapegoat moeten hebben, maar geen probleem, ik kan er tegen.
    wat een pannekoek ben jij toch dirk,

    heeft niks met ras/huidskleur te maken en toch noem je hem k marokkaan?
    en als schilt iets fout zou doen zou je hem een k hollander noemen?haha wat een onzin!

    jonge hoe je het went of keert..Badr gaat nog vaak de K1 winnen..en ooh wat zul jij je dan kut voelen

    Badr kan niks goeds doen bij jou en helemaal niet omdat ie jou favoerietje overeem de mond had gesnoerd.

    Badr heeft nou eenmaal de meeste fans en de hoogste ko rating,

    ok hij heeft dan nog geen k1 gewonnen maar iedereen weet dat dat nog wel komt

  9. #59
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 8701. View Post
    wat een pannekoek ben jij toch dirk,

    heeft niks met ras/huidskleur te maken en toch noem je hem k marokkaan?
    en als schilt iets fout zou doen zou je hem een k hollander noemen?haha wat een onzin!

    jonge hoe je het went of keert..Badr gaat nog vaak de K1 winnen..en ooh wat zul jij je dan kut voelen

    Badr kan niks goeds doen bij jou en helemaal niet omdat ie jou favoerietje overeem de mond had gesnoerd.

    Badr heeft nou eenmaal de meeste fans en de hoogste ko rating,

    ok hij heeft dan nog geen k1 gewonnen maar iedereen weet dat dat nog wel komt
    wilde iets gaan typen maar weet je wat, laat maar....
    Last edited by dirk5; 07-12-2009 at 14:56.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  10. #60
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    lopen hier echt teveel badr hari likkers rond...
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  11. #61
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Chico View Post
    lopen hier echt teveel badr hari likkers rond...
    Wat een onzin. Het gaat om de context waarin hij die opmerking plaatst. Staat los van Badr.
    Max. 400 x 125

  12. #62
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    afgezien van de opmerking van Dirk lopen er hier een heleboel mensen rond die oogkleppen op hebben omtrent Hari...

    Dat hij dit jaar gefocused was en niemand op zijn kop gestampt heeft omdat hij het idee had dat hij aan het verliezen was.. kudos voor hem.. maar dat neemt niet weg dat hij in het verleden een hypocriete klootzak was (in mijn opinie iig)... en een jaar later is mijn mening daarover echt niet veranderd...

    zelfde verhaal altijd met Bob Schreiber.. hij heeft een redelijke helden status hier... maar is een godvergeten smerige vechter waar je, je als vechtsportliefhebber eigenlijk niet mee moet willen accocieren.. ik plaats Hari ook in dat rijtje..

    mensen roepen veel te snel discriminatie als het om Hari gaat... die gast is gewoon een kut marrokaan... hij is een marrokaan en een kut gozer..

    Als er mensen de mening hebben dat het een hele lieve jongen is die het allemaal niet zo bedoeld en dat hij thuis heef lief is tegen dieren en kleine kinderen enzo... cool... maar dat is niet wat ik zie in de ring en soms ook daar om heen...
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  13. #63
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Ja je stopt hem in een hokje. Je schopt er echter andere tegen de schenen. Als je een wij / zij gevoel wil creeeren moet je vooral dat soort opmerkingen maken en het niet op de afkomst afschuiven.
    Max. 400 x 125

  14. #64
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    dat is het hem juist... het gaat niet om afkomst...

    Badr zelf is gewoon een eikel... net zoals dat Brock Lesnar een eikel is... maar daarover kan wel gezegd worden dat het een typische arrogante amerikaan is...

    het gaat om de persoon... en in sommige opmerkingen worden dan een aantal vooroordelen naar voren gehaald... maar dat mag allemaal zolang we het maar niet over marrokanen hebben blijkbaar..
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  15. #65
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ja je stopt hem in een hokje. Je schopt er echter andere tegen de schenen. Als je een wij / zij gevoel wil creeeren moet je vooral dat soort opmerkingen maken en het niet op de afkomst afschuiven.
    Van in een hokje stoppen vind ik hier geen sprake.. Vraag Badr zelf welke nationaliteit hij heeft of op welke hij het meest trots is dan zal hij waarschijnlijk antwoorden: Marrokaans.. daarmee identificeert hij zich als Marokkaan. T' zelfde geldt voor Marrokaanse Nederlanders... Ik durf te stellen dat het gros zegt Marrokaans te zijn. Das prima.. maar dan past een term als k marrokaan net zo goed als k amerikaan of k duitser. Het is niet alsof hij geen k nederlander genoemd zou kunnen worden maar hij profileert zich als marrokaan. Ik ben op sportief gebied (als Nederlander) overigens net zo trots op Overeem, Hari Bonjaski, Hoost of Zimmerman. Omdat ze in Nederland trainen.

  16. #66
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Je kan het wel proberen recht te praten, maar iedereen weet wat er mee word bedoeld. Het is gewoon onnodig om die bewoording te gebruiken.
    Max. 400 x 125

  17. #67
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Je kan het wel proberen recht te praten, maar iedereen weet wat er mee word bedoeld. Het is gewoon onnodig om die bewoording te gebruiken.
    Dat ben ik met je eens.

    Maar ik vind het wel raar dat er altijd gedaan word of er alleen een wij/ zij gevoel wordt gecreerd vanuit Nederlandse kant.

  18. #68
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Chico View Post
    afgezien van de opmerking van Dirk lopen er hier een heleboel mensen rond die oogkleppen op hebben omtrent Hari...

    Dat hij dit jaar gefocused was en niemand op zijn kop gestampt heeft omdat hij het idee had dat hij aan het verliezen was.. kudos voor hem.. maar dat neemt niet weg dat hij in het verleden een hypocriete klootzak was (in mijn opinie iig)... en een jaar later is mijn mening daarover echt niet veranderd...

    zelfde verhaal altijd met Bob Schreiber.. hij heeft een redelijke helden status hier... maar is een godvergeten smerige vechter waar je, je als vechtsportliefhebber eigenlijk niet mee moet willen accocieren.. ik plaats Hari ook in dat rijtje..

    mensen roepen veel te snel discriminatie als het om Hari gaat... die gast is gewoon een kut marrokaan... hij is een marrokaan en een kut gozer..

    Als er mensen de mening hebben dat het een hele lieve jongen is die het allemaal niet zo bedoeld en dat hij thuis heef lief is tegen dieren en kleine kinderen enzo... cool... maar dat is niet wat ik zie in de ring en soms ook daar om heen...
    loser

  19. #69
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    deze topic ging over the voice toch?
    bijna alle topic beginnen met een onderwerp en eindigen met hari.
    dit geeft alleen maar aan hoe belangrijk hari voor de sport is, en die losers kunnen hier niet tegen en gaan prikken, helaas reageren hier veel op. negeren is de beste optie.

    wat the voice betreft hij is geweldig, zorgt voor spektakel, beter dan fred vind hem echt saai commentaar geven.

  20. #70
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    It's good night Irene! It's good night Irene! It's good night Irene!

  21. #71
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    vrienden vrienden vrienden....

    ik zal het jullie allemaal eens uitleggen:

    Je hebt Marokkanen, en je hebt k marokkanen. Im beschouw Badr als K marokkaan omdat:

    Hij altijd een grote mond had dat hij de beste was terwijl hij de k-1 niet gewonnen had.
    Hij ging zeiken nadat Remy op de grond bleef liggen bij de vorige finale terwijl hij dit tijdens zijn pot met (volgensmij) Leko ook deed.
    Hij vocht met Peter Graham op de persconferentie.

    dat K is dus een beoordeling die ik heb gemaakt naar aanleiding van het in verleden behaalde resultaten, dit heeft niks met ras/huiskleur te maken, heb volgensmij niks verkeerds gezegd over de aandere donkere vechters. Wanneer Schilt hetzelfde zou doen tijdens zijn carriere dan zou ik hem een k Hollander noemen. Zijn speech na de finale zaterdag was gewoon goed en dit heb ik ook in het topic aangegeven, Maar dit hebben jullie natuurlijk niet gelezen.

    Mijn hekel aan Schiavello is altijd aanwezig geweest. Die gast vind het belangrijker om zijn eigen stem te horen dan normaal commentaar te geven, hence the onliners. Ik heb liever Bas.

    Verder kan het me weinig schelen wat jullie van me vinden. Ik heb meer het idee dat jullie bummed zijn omdat Badr heeft verloren en jullie een scapegoat moeten hebben, maar geen probleem, ik kan er tegen.
    Dirk5,

    Wat een crap Dirk, hoe kun jij een soortgenoot een K hollander noemen?
    Alsof ik zeg... K Ier! Impossible..
    En...

    Wie was hier bummed mate toen Alistair verloor?
    Ik kan zo je text nog hierheen halen, doen we maar niet...
    It was a disgrace..

    Je was of the block doordat je idool verloren had van die ene marokkaan Badr.

    Dat je niets zei over donkere vechters was wel duidelijk, hoe kun jij daar zelfs nog om twijfelen?
    Het ging erom dat je the word K marokkaan gebruikte.

    Hoe je het ook wend of keert, dit is geen goede bewoording, want je haalt hier een entire ras bij mate.

    Sowieso ben je vrij negatief ingesteld als het gaat om je posts.

    Ik blijf je een wanker vinden, ondanks dat je je op een hypocriete wijze terugkrabbelt, anyway...

    Het kon je niet schelen what people think about you Dirk.
    Dus dit moet jou ook niet zoveel doen.

  22. #72
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    475
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Dirk5,

    Wat een crap Dirk, hoe kun jij een soortgenoot een K hollander noemen?
    Alsof ik zeg... K Ier! Impossible..
    En...

    Wie was hier bummed mate toen Alistair verloor?
    Ik kan zo je text nog hierheen halen, doen we maar niet...
    It was a disgrace..

    Je was of the block doordat je idool verloren had van die ene marokkaan Badr.

    Dat je niets zei over donkere vechters was wel duidelijk, hoe kun jij daar zelfs nog om twijfelen?
    Het ging erom dat je the word K marokkaan gebruikte.

    Hoe je het ook wend of keert, dit is geen goede bewoording, want je haalt hier een entire ras bij mate.

    Sowieso ben je vrij negatief ingesteld als het gaat om je posts.

    Ik blijf je een wanker vinden, ondanks dat je je op een hypocriete wijze terugkrabbelt, anyway...

    Het kon je niet schelen what people think about you Dirk.
    Dus dit moet jou ook niet zoveel doen.
    Keurige post!
    en ben het met je eens!

  23. #73
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.149
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by A-team View Post
    Het is toch logisch! Overeem had een beetje een grote mond en maakte de K-1 zelfs een beetje belachelijk. Dan kan ik me voorstellen dat iedereen die K-1 minded is , tegen Overeem was!
    Entertainment is what its all about

    Wat een persconferentie wat een gevechten.

    Stare down tussen Zimmerman en Bonjansky was top en het bracht het vuurwerk wat het beloofde. Remy vocht zeker niet zo defensief als anders en Zimmerman knokte ook een geweldige partij!

    Alistair deed het goed in de pers (controversie maakt het interresant), je hebt dit nodig, jarenlang was Badr de bad boy, je hebt dit nodig mensen, dit maakt K-1 interresant.

    Badr gaf een goeie speech na zijn verlies en heeft zijn misdraging van vorig jaar daardoor zeker goed gemaakt. Er waren een hele hoop mensen die veel minder hun emoties in bedwang konden houden en ik denk dat de speech en het gedrag van badr hoe hij zijn verlies opnam erger heeft verkomen!

    Het was een top K-1 GP en daar heb je topvechters voor nodig!

    Schaivello en Ray waren onprofessioneel en dat kun je op alle forums lezen, maar zij zijn comentatoren en GG doet gewoon wat het moet doen, belts binnen halen. Een eerste plaats voor Semmy (die ook nog eens alle records verbrak) en een derde voor Alistair, dat is een top prestatie!

  24. #74
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Entertainment is what its all about

    Wat een persconferentie wat een gevechten.

    Stare down tussen Zimmerman en Bonjansky was top en het bracht het vuurwerk wat het beloofde. Remy vocht zeker niet zo defensief als anders en Zimmerman knokte ook een geweldige partij!

    Alistair deed het goed in de pers (controversie maakt het interresant), je hebt dit nodig, jarenlang was Badr de bad boy, je hebt dit nodig mensen, dit maakt K-1 interresant.

    Badr gaf een goeie speech na zijn verlies en heeft zijn misdraging van vorig jaar daardoor zeker goed gemaakt. Er waren een hele hoop mensen die veel minder hun emoties in bedwang konden houden en ik denk dat de speech en het gedrag van badr hoe hij zijn verlies opnam erger heeft verkomen!

    Het was een top K-1 GP en daar heb je topvechters voor nodig!

    Schaivello en Ray waren onprofessioneel en dat kun je op alle forums lezen, maar zij zijn comentatoren en GG doet gewoon wat het moet doen, belts binnen halen. Een eerste plaats voor Semmy (die ook nog eens alle records verbrak) en een derde voor Alistair, dat is een top prestatie!

    Agree mate,

    Even over Badr, die komt sterker over met zijn 'new behavior'
    Charismatisch, gefocused..
    Op de persconferentie heeft hij een grote indruk weten achter te laten, he gave a strong signal to Alistair!

    Op de manier hoe die het zei en op de manier hoe hij keek.

    Weg met dat Bad boy image! Liever deze Image..


    Anyway..

    Everybody did a good job, behalve frenchman 'Le bakt er niks van'

    Sem terrechte Champ.

  25. #75
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    oye paddy?

    is het nu helemaal klaar?
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •