MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 45 of 45
  1. #26
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bladetrinity View Post
    Ik zou hem zelf ook graag een keer zien tegen Atty Gol. Atty vecht binnenkort voor de it's showtime titel. Als hij die titel wint(wat erg zwaar word!) wil ik hem zeker wel tegen Mosab zien.
    x2!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Orono kan in Thailand op 63.5,61 of zelfs 59 vechten!
    Yodsenklai is nu een vechter die te zwaar is voor de Thaise klassen.

    Orono,Petchboonchu en zo zijn er nog veel die stijltechnisch een zware kluif zijn voor Mosab. Sluggers weet hij wel raad mee...maar zoals al werd gezegd..Kulebin kon hij niet mee uit de voeten.
    Misschien is het voor zijn ontwikkeling goed om hem eens niet tegen een slugger..maar tegen een stylist te zetten die meerdere gevechtsafstanden beheerst..maar dan niet meteen een topthai maar bv een Rudolf Duriga.
    Denk dat je Rudolf Durica bedoelt Jim, die Tjech? Zag hem afgelopen jaar in Italie vechten tegen Bovy sor Udomsorn, maar echt onder de indruk was ik er niet van. Misschien dat hij niet geheel in goede doen was die dag, want hij heeft wel een uitstekende staat van dienst.

  3. #28
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    79
    vCash
    126000

    Default

    ik zeg:

    Mosab vs. Atty

    dat wordt zeker een knalpartij van beide kanten!!!

    Ush Nicky

  4. #29
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Met alle respect voor Atty. Maar hij is nog niet op het niveau van Mosab beland.

  5. #30
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default

    Atty Gol nog niet klaar tegen Mosab??? Wat een onzin!!
    Ik zie Mosab juist niet winnen van Atty!!!
    Atty zal met zijn conditie het Mosab heel moeilijk maken!
    Mosab heeft nog niet iemand met een conditie als die van Atty tegenover zich gehad. Atty blijft 5 rondes lang werken. 5 rondes lang pompt hij de lucht uit iemand. En zoals velen weten, hoeft dit geen 5 rondes in beslag te nemen.

  6. #31
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat op dit moment voor Mosab niks te hoog gegrepen is die gast is zo geconcentreerd en gefocused bezig, straal gewoon zelfvertrouwen uit als hij vecht. Er is binnen zijn gewichtsklasse niemand waar hij geen gevaar voor is ook voor Orono is hij gevaarlijk.

  7. #32
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by *.Lionheart.* View Post
    Atty Gol nog niet klaar tegen Mosab??? Wat een onzin!!
    Ik zie Mosab juist niet winnen van Atty!!!
    Atty zal met zijn conditie het Mosab heel moeilijk maken!
    Mosab heeft nog niet iemand met een conditie als die van Atty tegenover zich gehad. Atty blijft 5 rondes lang werken. 5 rondes lang pompt hij de lucht uit iemand. En zoals velen weten, hoeft dit geen 5 rondes in beslag te nemen.
    Ja en Mosab heeft geen conditie . Mosab heeft bewezen 5 rondes achterelkaar te kunnen sluggen tegen de wereldtop (Anuawat). Dat was 5 rondes in een hoog tempo. (Of was 't al in de 4e ronde KO, ik weet 't effe niet meer.)

    Nogmaals, Atty is een goede vechter waar we in de toekomst veel van gaan horen. Hij heeft met Faldir ook een toptrainer. Maar hij is nog lang niet van het niveau Mosab.

  8. #33
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default

    Jij moet absoluut niet de vergelijking maken tussen Atty en Anuwat. Je zegt het zelf al: "Tussen Mosab en Anuwat was een ware slugfest''. Ben ik helemaal mee eens, Toppartij. Maar dat neemt niet weg dat het meer slaat op Thais vechten. Dus elke keer 1 trap, 1 stoot. Soms een combinatie van 3 (Maar dan ook echt soms). Mosab tegen Atty is een heeeeeele andere wedstrijd. Atty blijft komen, en blijft werken. Continu!!

  9. #34
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default

    Dat neemt niet weg natuurlijk dat ik Mosab ook 1 van de betere vind in die klasse. Hij is een topper. Ik zie ook weinig jongens van hem winnen.
    Maar Atty is nu echt een vechter waar Mosab het tegen moet afleggen (naar mijn mening).

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat Mosab, in oa de 63.5 kg klasse, in Thailand goed mee kan draaien. Met meedraaien bedoel ik dat hij partijen wint maar ook wat partijen zal verliezen. In Nederland kijken we daar raar tegen aan vaak. Maar in Thailand verliezen Anuwat, Saenchai, Orono enzo ook regelmatig. Gewoon omdat het niveau daar hoog is en er veel vechters zijn die mekaar weinig ontlopen in Thailand.

    Wat echter wel een probleem kan worden zijn de echte clinchers in Thailand. In Nederland worden vaak de Thai's gehaald die niet veel clinchen. In Thailand lopen er een hoop vechters tussen die constant de clinch zoeken. Mosab loopt dan het gevaar dat de Thai's hem constant in de clinch gaan trekken om zijn stootwerk te voorkomen.

    Anuwat, Bovy, Yodsaenklai en Saiyok die op de laatste Slamm 6 vochten zijn allemaal vechters die zo goed als nooit clinchen. Zij werken vooral met trappen en stoten. Elke keer als Slamm een Thai (zo goed als alle top Thai's maken in Nederland hun debuut op de Slamm gala's) haalt wordt die uitvoerig geanalyseerd tegenwoordig om te voorkomen dat de mensen 5 ronden clinchen te zien krijgen.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Overigen wie is de belgische vechter Ali Abrayem? die heeft 31 oktober verleden jaar van Orono gewonnen lees ik?

    Wie weet wat om tegen Mosab te vechten.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  12. #37
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Denk dat Mosab, in oa de 63.5 kg klasse, in Thailand goed mee kan draaien. Met meedraaien bedoel ik dat hij partijen wint maar ook wat partijen zal verliezen. In Nederland kijken we daar raar tegen aan vaak. Maar in Thailand verliezen Anuwat, Saenchai, Orono enzo ook regelmatig. Gewoon omdat het niveau daar hoog is en er veel vechters zijn die mekaar weinig ontlopen in Thailand.
    Wie is op dit moment de absolute nr. 1 van Thailand in de -63,5 kg klasse?
    Of is dat moeilijk aan te geven omdat het elkaar weinig ontloopt?

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Moeilijk te zeggen. Het is ook een beejte een klasse tussen de koningsklassen van Thailand en de zwaardere klassen. Oa Samranchai staat hier genoteerd en Sudsakorn.

    Misschien de kampioen van het Lumpinee? Kongfah Auddornmueng is een goede. Al geruime tijd kampioen en trapte verleden week kamal Jamel zwaar KO met high kick
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  14. #39
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Misschien de kampioen van het Lumpinee? Kongfah Auddornmueng is een goede. Al geruime tijd kampioen en trapte verleden week kamal Jamel zwaar KO met high kick
    Zou echt tof zijn...misschien met inzet van titels: Mosab zijn WMC en Kongfah zijn Lumpinee titel ....

    Zou het echt leuk vinden als Mosab vaker in Thailand gaat knokken en zich gaat mengen in de stadium rankings.

  15. #40
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    136
    vCash
    126000

    Default Mosab vs Erraji

    Quote Originally Posted by Thebadguy View Post
    mosab ssssslooopt hem !
    pfffffffffffffff dacht het niet! Erraji is zelden tot nooit gesloopt, en dat gaat nu weer niet gebeuren. Ik denk wel dat het een spannende punten overwinning wordt voor 1 van beide!

  16. #41
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    60
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Thebadguy View Post
    mosab ssssslooopt hem !
    ja hij sloopt jou ja, maar Erraji echt niet. Kom maar op met die partij!!

  17. #42
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    136
    vCash
    126000

    Default :D

    Quote Originally Posted by Barbaar View Post
    ja hij sloopt jou ja, maar Erraji echt niet. Kom maar op met die partij!!

    x2

  18. #43
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MrLoverrr View Post
    pfffffffffffffff dacht het niet! Erraji is zelden tot nooit gesloopt, en dat gaat nu weer niet gebeuren. Ik denk wel dat het een spannende punten overwinning wordt voor 1 van beide!
    Jaouad Erraji was vroeger absoluut een goede kickbokser (zoniet de beste) in de -63,5 kg klasse. Jammer dat je zo weinig meer van hem hoort.

    Hij is trouwens wel 1 keer KO gegaan tegen Samranchai 96Penang op het Slamm gala. Was volgens mij inderdaad de enige keer in z'n leven dat hij op KO verloor.

  19. #44
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    136
    vCash
    126000

    Default klopt

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Jaouad Erraji was vroeger absoluut een goede kickbokser (zoniet de beste) in de -63,5 kg klasse. Jammer dat je zo weinig meer van hem hoort.

    Hij is trouwens wel 1 keer KO gegaan tegen Samranchai 96Penang op het Slamm gala. Was volgens mij inderdaad de enige keer in z'n leven dat hij op KO verloor.

    Klopt, dat was tijdens de 1ste slamm gala SLAMM 1.

    Maar ja alle beste vechters zijn wel eens ko gegaan

  20. #45
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Zou echt tof zijn...misschien met inzet van titels: Mosab zijn WMC en Kongfah zijn Lumpinee titel
    Mosab heeft vorig jaar zijn WMC titel verloren aan Kubelin. Daar zou eerder Kubelin eerder recht op hebben.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •