MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 63
  1. #26
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    975
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by stefan View Post
    Thanks voor het aanbod Jochem, maar ik ga dat echt niet redden ivm tijd gebrek.
    Ik weet zeker dat ik de kunde en skills in huis heb van een blue belt, dus ik heb een blauwe band besteld van internet en ga die dragen.
    Serieus???
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    It's not how you look in the light.
    It's how you fight in the dark.

  2. #27
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mdk View Post
    Serieus???
    ja idd. mag hopen dat het een geintje is

  3. #28
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    276
    vCash
    126000

    Default

    Ik kreeg net een mailtje van de leverancier, dat de blauwe op waren, dus heb ik paars genomen is toch niet zo groot verschil blauw of paars??? Of wel????

  4. #29
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Weert
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default

    velllllly funny

  5. #30
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    64
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by stefan View Post
    Ik kreeg net een mailtje van de leverancier, dat de blauwe op waren, dus heb ik paars genomen is toch niet zo groot verschil blauw of paars??? Of wel????
    +/- 70 nm, das heeeel klein!

  6. #31
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Hahahahahahaha, het is een grote grapjas! Bestel anders meteen een rode, dan maak je helemaal de show in de BJJ-community én je moet je geen zorgen maken op tornooien want er is niemand anders in je categorie!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  7. #32
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    975
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    ja idd. mag hopen dat het een geintje is
    Ik heb net even gegoogled op de naam "Stefan" en moet zeggen dat er veel vechtsport ervaring naar voren kwam.
    Weet natuurlijk niet of het precies deze Stefan is die naar voren kwam maar denk het haast wel (hoeveel Stefans kunnen er zijn?).

    Misschien dat we het systeem maar helemaal los moeten laten en het aan het individu moeten overlaten, misschien niet eens zo gek...
    It's not how you look in the light.
    It's how you fight in the dark.

  8. #33
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Waarom draai je niet gewoon een keer mee op een toernooi in de blauwe banden categorie... Dan weet je meteen of je het niveau hebt of niet want gewoon een band omknopen omdat je DENKT het niveau te hebben komt een beetje raar over.
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  9. #34
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Wat maakt iedereen zich nu toch druk om die band.
    Die band krijg je als je leraar je daar aan toe acht, als je niet traint heb je geen leraar dus ook geen band. Simpel.

    Als je als zwarte band judoka automatisch de blauwe band BJJ krijg kan je het ook omdraaien: Dat ik als blauwe band BJJ automatisch de zwarte band judo moet krijgen!?

    En het is écht zo! Als ik wel eens mee train bij een van onze plaatselijke judo clubs ondervind ik niet al te veel problemen van de zwarte banders. Toen ik daar wel eens traditioneel jiu-jitsu meetrainde was het nog erger, met mijn jaren kickbox-ervaring konden ze mij staand niet de baas en op de grond (ik trainde toen net een paar maanden BJJ) was ik oprecht geschokt hoe makkelijk het ging. Let wel, dat zegt waarschijnlijk meer over 'hun' dan over mij want ik heb het BJJ nou 'niet bepaald uitgevonden' en moet het meer hebben van mijn inzet en enthousiasme. Maar ik ga dan toch ook niet naar die leraar toe en dan maar meteen mijn 'Derde Dan' op eisen?

    Bij ons trainen diverse goede judoka's en die krijgen heus niet direct de blauwe band. Maar als ze consequent op de training verschijnen en progressie vertonen geloof ik wél dat ze sneller klaar zijn voor blauw (en dat is best wel logisch als je al een hele goede basis hebt) maar daar is niets automatisch aan.

    En als je bij ons gaat zeuren/eisen om een hogere band dan mag je gaan.

  10. #35
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Strange Cutbean View Post
    Wat maakt iedereen zich nu toch druk om die band.
    Die band krijg je als je leraar je daar aan toe acht, als je niet traint heb je geen leraar dus ook geen band. Simpel.
    Dat is nou precies waar iedereen zich druk over maakt. Je zegt het zelf, geen leraar = geen band. Terwijl in dit geval het zo is dat geen leraar = zelf band kopen, en daar is zoals je ziet niet iedereen het mee eens.
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  11. #36
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    276
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FightingDutchman View Post
    Waarom draai je niet gewoon een keer mee op een toernooi in de blauwe banden categorie... Dan weet je meteen of je het niveau hebt of niet want gewoon een band omknopen omdat je DENKT het niveau te hebben komt een beetje raar over.
    Ik rol vaak genoeg met blauwe, paarse, bruine en zwarte banders!en dat gaat echt heel slecht, ik moet echt om de 30 seconden tikken, maar ik heb veel instuctie dvds gekeken vooral van black belts en ik begrijp echt in 1 keer wat ze bedoelen, kan het alleen niet uit voeren.

  12. #37
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by FightingDutchman View Post
    Dat is nou precies waar iedereen zich druk over maakt. Je zegt het zelf, geen leraar = geen band. Terwijl in dit geval het zo is dat geen leraar = zelf band kopen, en daar is zoals je ziet niet iedereen het mee eens.
    Gast beter lezen man.
    Lijkt me vrij duidelijk dat het een geintje is

  13. #38
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FightingDutchman View Post
    Dat is nou precies waar iedereen zich druk over maakt. Je zegt het zelf, geen leraar = geen band. Terwijl in dit geval het zo is dat geen leraar = zelf band kopen, en daar is zoals je ziet niet iedereen het mee eens.
    Dat bedoel ik ook; "Maak je niet zo druk, zeur niet, ga gewoon trainen!"

  14. #39
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by stefan View Post
    Ik rol vaak genoeg met blauwe, paarse, bruine en zwarte banders!en dat gaat echt heel slecht, ik moet echt om de 30 seconden tikken, maar ik heb veel instuctie dvds gekeken vooral van black belts en ik begrijp echt in 1 keer wat ze bedoelen, kan het alleen niet uit voeren.
    Hahaha ja dan ben je dus gewoon een James Thompson protoge:

    http://www.youtube.com/watch?v=63eNKue7XRY
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  15. #40
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    276
    vCash
    126000

    Default

    Weet iemand waar ik een mooie gi kan kopen staat mooi bij mijn paarse band.

  16. #41
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    276
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FightingDutchman View Post
    Hahaha ja dan ben je dus gewoon een James Thompson protoge:

    http://www.youtube.com/watch?v=63eNKue7XRY
    hahahaa even zonder gekheid is wel een goeie kennis van me!!

  17. #42
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Ergens in de randstad
    Posts
    2.042
    vCash
    126000

    Default

    Beetje jammer dat een kwalitatief goed topic word gekaapt door een slechte troller...
    " I live in darkness, i exist in the shadows ... "
    ---
    NTT-FX @ Japan 2011 : The 6th mystery ... The mystery starts october the 6th !

  18. #43
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    276
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NTT-FX View Post
    Beetje jammer dat een kwalitatief goed topic word gekaapt door een slechte troller...
    Je heb gelijk sorry, het begon leuk draafde een beetje door! On topic

  19. #44
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Gent, BE
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Strange Cutbean View Post
    Wat maakt iedereen zich nu toch druk om die band.
    Die band krijg je als je leraar je daar aan toe acht, als je niet traint heb je geen leraar dus ook geen band. Simpel.

    Als je als zwarte band judoka automatisch de blauwe band BJJ krijg kan je het ook omdraaien: Dat ik als blauwe band BJJ automatisch de zwarte band judo moet krijgen!?

    En het is écht zo! Als ik wel eens mee train bij een van onze plaatselijke judo clubs ondervind ik niet al te veel problemen van de zwarte banders. Toen ik daar wel eens traditioneel jiu-jitsu meetrainde was het nog erger, met mijn jaren kickbox-ervaring konden ze mij staand niet de baas en op de grond (ik trainde toen net een paar maanden BJJ) was ik oprecht geschokt hoe makkelijk het ging. Let wel, dat zegt waarschijnlijk meer over 'hun' dan over mij want ik heb het BJJ nou 'niet bepaald uitgevonden' en moet het meer hebben van mijn inzet en enthousiasme. Maar ik ga dan toch ook niet naar die leraar toe en dan maar meteen mijn 'Derde Dan' op eisen?

    Bij ons trainen diverse goede judoka's en die krijgen heus niet direct de blauwe band. Maar als ze consequent op de training verschijnen en progressie vertonen geloof ik wél dat ze sneller klaar zijn voor blauw (en dat is best wel logisch als je al een hele goede basis hebt) maar daar is niets automatisch aan.

    En als je bij ons gaat zeuren/eisen om een hogere band dan mag je gaan.
    Ik zeg x 100000

    Gewoon trainen, competities draaien en vooral, blijven trainen.


  20. #45
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    antwerpen
    Posts
    1.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by stefan View Post
    Ik rol vaak genoeg met blauwe, paarse, bruine en zwarte banders!en dat gaat echt heel slecht, ik moet echt om de 30 seconden tikken, maar ik heb veel instuctie dvds gekeken vooral van black belts en ik begrijp echt in 1 keer wat ze bedoelen, kan het alleen niet uit voeren.
    lol zo ken ik er ook een paar

  21. #46
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Vind persoonlijk de 'regel' van Jochem wel goed. Als iemand toe is aan zwaardere competitie gewoon een hogere band geven.
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  22. #47
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by stefan View Post
    Ik rol vaak genoeg met blauwe, paarse, bruine en zwarte banders!en dat gaat echt heel slecht, ik moet echt om de 30 seconden tikken, maar ik heb veel instuctie dvds gekeken vooral van black belts en ik begrijp echt in 1 keer wat ze bedoelen, kan het alleen niet uit voeren.
    Probeer anders: Draculino BJJ Training - Jiu Jitsu Technique Tutorials / Videos

  23. #48
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by FightingDutchman View Post
    Vind persoonlijk de 'regel' van Jochem wel goed. Als iemand toe is aan zwaardere competitie gewoon een hogere band geven.

    Ja, en als de anderen in jouw klasse beter worden, gewoon je band weer inleveren

    Beetje zoals bij Sumo dus

  24. #49
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Ja, en als de anderen in jouw klasse beter worden, gewoon je band weer inleveren

    Beetje zoals bij Sumo dus
    Dan train je niet hard genoeg
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  25. #50
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    maar wat te doen dan met mensen die geen/nauwelijks competitie draaien?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •