MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 9 of 16 FirstFirst ... 5678910111213 ... LastLast
Results 201 to 225 of 395
  1. #201
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dave72 View Post
    He Bas het valt me op dat er nu zo weinig (onderbouwde ) tegen reacties zijn van het bekende groepje (zoals marquis, alias de Johan Derksen van mixfight).
    O, nee ik mag dit niet zeggen,dan ben ik weer een hielenlikker.

    Ps nen nu wel benieuwd naar het verhaal van Jesselaar.
    Davie doe nou niet zo zielig... in deze topic heb ik op geen enkele wijze BB zijn posts hier ondermijnt. Enkelt een paar holbewoners zoals jij Davie ff op de kast gejaagt omdat jij en je metgezellen altijd zo openlijk laten merken hier dat jullie een dikke snikkel krijgen van Bas.

    Maar goed Davie wat ik al zei,. Bas kan heel goed zijn boontjes doppen hier. Daar heeft hij jou niet voor nodig.
    En als ik weer in discussie wil gaan met Bas dan doe ik dat hoor dus maak je daar maar niet druk om.

    Ondertussen lees ik met veel belangstelling deze topic.

    Ben je al klaar trouwens met het verzorgen van het interieur op die bank waar jij werkt ?

    ps. Trakteer jezelf is op een lapdance .. daar word je meer ontspannen van haha
    Last edited by Marquis; 21-04-2010 at 09:30.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #202
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Switzerland
    Posts
    915
    vCash
    126000

  3. #203
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    mooie Tread.. Komt hier ook nog een verfilming van? Drommels, ik wist wel dat die clown en die acrobaat hier iets mee te maken hadden...

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  4. #204
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Wel grappig dat Bas eerst vraagtekens zet bij Finkelstein's Russische identiteit, in eerste instantie omdat deze een lafaard is om vervolgens te wijzen op z'n joodse afkomst.

    Dat lijkt me iets over the top voor een ruzietje binnen de MMA-wereld.
    Joodse afkomst doet er wel toe, dat zijn namelijk meester oplichters, kijk alleen naar madoff

  5. #205
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Bas kan heel goed zijn boontjes doppen hier
    haha leuke woordspeling Marquis!
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #206
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    341
    vCash
    126000

    Default

    heb wat oude treads doorgelezen en kom tot de conclusie:

    Bas baalt er nog steeds stevig van dat ie Fedor niet onder zich heeft en sindsdien verklaart ie M1 de oorlog.

    Bas wil alles voor zichzelf en steelt van zijn eigen vechters

    Prof. Bas Boon Meestermanipulator en doctorandus in het liegen en bedriegen

  7. #207
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    TOPIC GAAT DICHT !!



    Wheelie27-01-2010, 11:40

    De eigenaren van Mixfight.nl zijn van mening dat de topic mogelijk (onterecht) een groot imagoprobleem kan opleveren
















  8. #208
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Een van de managers!
    Ja, jesselaar vertel even hoe jij erin ben gerolt of geluisd en wat voor "rol" jij speelt, als het niet klopt zal ik je wel verbeteren!

    Love and Peace

    moet je die ouwe topic openen kan je alles in terug vinden
    ik ben er nooit ingeluist dat kan je daar ook in lezen de enige die spelletjes speelt ben jij en ik wens je veel plezier er mee.
    je moet voor de gein is een opinie peiling houden onder je eigen team en vragen hoe ze over je denken? (moeten de antwoorden ook via jou voor dat je ze publiceerd zeker)
    en over tien jaar moet ik nog maar es zien of je nog steeds het opperhoofd bent (of is je plaats dan ingenomen).
    bas ik ken een hoop mensen maar ik heb nog nooit zo een kleuter als jou gezien die als hij zijn zin niet krijgt zo gaat huilen .
    mimimimimimimimimimii

  9. #209
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jesselaar View Post
    moet je die ouwe topic openen kan je alles in terug vinden
    ik ben er nooit ingeluist dat kan je daar ook in lezen de enige die spelletjes speelt ben jij en ik wens je veel plezier er mee.
    je moet voor de gein is een opinie peiling houden onder je eigen team en vragen hoe ze over je denken? (moeten de antwoorden ook via jou voor dat je ze publiceerd zeker)
    en over tien jaar moet ik nog maar es zien of je nog steeds het opperhoofd bent (of is je plaats dan ingenomen).
    bas ik ken een hoop mensen maar ik heb nog nooit zo een kleuter als jou gezien die als hij zijn zin niet krijgt zo gaat huilen .
    mimimimimimimimimimii

    Vertel is in jouw eigen woorden zonder in te gaan wat Bas zegt hier hoe jij het ziet? Als je dat wilt tenminste.

  10. #210
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 8701. View Post
    heb wat oude treads doorgelezen en kom tot de conclusie:

    Bas baalt er nog steeds stevig van dat ie Fedor niet onder zich heeft en sindsdien verklaart ie M1 de oorlog.

    Bas wil alles voor zichzelf en steelt van zijn eigen vechters

    Prof. Bas Boon Meestermanipulator en doctorandus in het liegen en bedriegen

    het leuke was dat hij me na deze oude topic opbelde en zij dat we er beter mee konden stoppen
    zijn letterlijke woorden waren "straks denken ze allemaal dat ik een slechte manager ben" en nu apy niet kan reageren en hij ruikt bloed weet hij zn moment wel uit te kiezen ,
    ZIELIG HOOR

  11. #211
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Zo mijn lunchpakketje naar binnen gewerkt en heerlijk dit topic doorgelezen!

    wat een verhaal, als 20% waar is wat hier wordt verteld kan je er inderdaad een film overmaken.

    Ik ga weer lekker in mijn hoekje zitten te F5n

  12. #212
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Wheelie heb je toevallig al mixfightweekend.nl, mixfightstory.nl en mixfightparty.nl vastgelegd?

  13. #213
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    hahah wat een topic weer zeg

  14. #214
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    hahah wat een topic weer zeg
    prachtig idd he.. die f5 knop is helemaal grijs
    Be a Warrior, not a Worrier

  15. #215
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by 8701. View Post
    Bas baalt er nog steeds stevig van dat ie Fedor niet onder zich heeft en sindsdien verklaart ie M1 de oorlog.

    Bas wil alles voor zichzelf en steelt van zijn eigen vechters

    Prof. Bas Boon Meestermanipulator en doctorandus in het liegen en bedriegen
    x2

  16. #216
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 8701. View Post
    heb wat oude treads doorgelezen en kom tot de conclusie:

    Bas baalt er nog steeds stevig van dat ie Fedor niet onder zich heeft en sindsdien verklaart ie M1 de oorlog.

    Bas wil alles voor zichzelf en steelt van zijn eigen vechters

    Prof. Bas Boon Meestermanipulator en doctorandus in het liegen en bedriegen


    zo zie ik het ook en als b1 weer terug is ,is hij gewoon weer b2
    en moet ik nog maar zien of ze hem allemaal nog zo aardig vinden.
    maar goed dat die oude topic weer terug te zien is
    wel jammer dat alistair vs fedor nu verder weg is dan ooit ,het zal je manager maar zijn

  17. #217
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by jesselaar View Post
    het leuke was dat hij me na deze oude topic opbelde en zij dat we er beter mee konden stoppen
    zijn letterlijke woorden waren "straks denken ze allemaal dat ik een slechte manager ben" en nu apy niet kan reageren en hij ruikt bloed weet hij zn moment wel uit te kiezen ,
    ZIELIG HOOR
    Volgens krekel ben jij de zielepiet,
    . die niet eens zijn eigen cel kan managen

  18. #218
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    nou lekker zeg bas verneukt behalve een partij die heel veel mensen willen zien ook nog eens de kansen van overeem, goed bezig man hoop dat er geen mma-vechter van naam nog bij jouw tekent want we willen nog wel knokken zien en geen jongens die zich moeten weerleggen naar een andere tak van sport omdat je het daar aan het verneuken bent en we al 2 jaar geen SF HW title gevecht hebben gezien... ga zo door zou ik zeggen, aub weg met die vent daar zoek een andere hobby ofzo

  19. #219
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Volgens krekel ben jij de zielepiet,
    . die niet eens zijn eigen cel kan managen

    maak je over mij maar niet druk ,en doe krekel ff groetjes van me
    imimimimimimimi

  20. #220
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    nou lekker zeg bas verneukt behalve een partij die heel veel mensen willen zien ook nog eens de kansen van overeem, goed bezig man hoop dat er geen mma-vechter van naam nog bij jouw tekent want we willen nog wel knokken zien en geen jongens die zich moeten weerleggen naar een andere tak van sport omdat je het daar aan het verneuken bent en we al 2 jaar geen SF HW title gevecht hebben gezien... ga zo door zou ik zeggen, aub weg met die vent daar zoek een andere hobby ofzo
    Beste Petrosyan

    Ik ben blij dat jij er eindelijk ook zo over denkt dat mensen de partij Overeem tegen Fedor willen zien. Helaas gaat Fedor heel veel op vacantie met Jesselaar en is zijn nieuwe passie geloof. GG knokt overal en veel en niet een wedstrijd per jaar zoals Fedor nu doet!
    Wij zijn bereid in de USA tegen Fedor te vechten maar nu we naar de USA gaan heeft Vadim een nieuwtje hij vecht niet tegen Alistair Overeem want........ Fedor Emelianenko's Manager Calls Alistair Overeem A 'Steroid Bully' - FightLine.com
    Maar wil wel vechten tegen drie keer op doping betrapte Barnett met Fedor!
    Ga nu proberen goed te lezen, er is maar een partij die half zinkend en proestend probeert niet tegen Alistair te vechten en dat is M-1!
    Ik ben blij dat je door mij ook mee doet aan de hype, goed voor de kijkcijfers!

  21. #221
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 8701. View Post
    heb wat oude treads doorgelezen en kom tot de conclusie:

    Bas baalt er nog steeds stevig van dat ie Fedor niet onder zich heeft en sindsdien verklaart ie M1 de oorlog.

    Bas wil alles voor zichzelf en steelt van zijn eigen vechters

    Prof. Bas Boon Meestermanipulator en doctorandus in het liegen en bedriegen
    Nee GG gaf de mogelijkheid om veel meer geld te verdienen dan Fedor ooit had verdient als kampioen door gewoon het werk als manager goed te doen.
    M-1 belazerd de boel en ja de meeste die mij kennen weten dan dat ik het er niet bij laat zitten!
    Jouw aanamens zijn niet onderbouwd en geven een aardige frustratie weer! Mag je van je vrouw niet meer? Ben je jaloers op GG? Heb je toevallig de GWK'r gesproken in het grote sprookjesbos die nog steeds helemaal daar verscholen zit? Voel je door dit soort uitspraken dat je ook ergens bijhoort?

    Love and Peace

  22. #222
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Beste Petrosyan

    Ik ben blij dat jij er eindelijk ook zo over denkt dat mensen de partij Overeem tegen Fedor willen zien. Helaas gaat Fedor heel veel op vacantie met Jesselaar en is zijn nieuwe passie geloof. GG knokt overal en veel en niet een wedstrijd per jaar zoals Fedor nu doet!
    Wij zijn bereid in de USA tegen Fedor te vechten maar nu we naar de USA gaan heeft Vadim een nieuwtje hij vecht niet tegen Alistair Overeem want........ Fedor Emelianenko's Manager Calls Alistair Overeem A 'Steroid Bully' - FightLine.com
    Maar wil wel vechten tegen drie keer op doping betrapte Barnett met Fedor!
    Ga nu proberen goed te lezen, er is maar een partij die half zinkend en proestend probeert niet tegen Alistair te vechten en dat is M-1!
    Ik ben blij dat je door mij ook mee doet aan de hype, goed voor de kijkcijfers!

    bassie als het bericht nou is terug gehaald van de site .
    je weet wat er laatst bij martijn is gebeurd (reporter)die zn woorden verdraaiden over fedor ,hoe zie je dat dan?

  23. #223
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default


  24. #224
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jesselaar View Post
    het leuke was dat hij me na deze oude topic opbelde en zij dat we er beter mee konden stoppen
    zijn letterlijke woorden waren "straks denken ze allemaal dat ik een slechte manager ben" en nu apy niet kan reageren en hij ruikt bloed weet hij zn moment wel uit te kiezen ,
    ZIELIG HOOR
    Jesselaar ik zie niets in de oude topic, maar omdat je niet zo snel kan typen zal ik voor de gewilde lezers van dit topic het wel even uitleggen.
    Jesselaar ging wel eens mee als fan naar Japan, hij had wat centjes "gespaard" door een wat duister beroep. Uiteindelijk leerde hij Appy kennen die weer de zoveelste mede promotor nodig had. Toen de Ahoy weer een enorme zeperd werdt ging Jesselaar voor een pak geld het schip in (dat wou hijzelf hij was er immers niet ingeluisd , hij wist toen nog niet dat Appy al heel wat "mede" promotors had gehad). Het ging helemaal slecht toen justitie natuurlijk "onterecht" Jesselaar beschuldigde van iets wat je niet mag doen in Nederland en daarvoor moest hij een paar jaar achter de tralies "onschuldig" natuurlijk. Toen hij eruit kwam was de Fedor coup inmiddels gepleegd door Appy en Vadim en daar was geld te halen dus werdt Jesselaar een soort mede promotor die dan het percentage van Appie opslokte vanwege het tekort van de Ahoy. Hij werdt een "manager expert" en natuurlijk was alles wat Appy zei de waarheid terwijl hij wist dat GG de eerste in de rij stond die gewoon een percentage zouden moeten ontvangen wat was afgesproken omtrent Fedor (die Jesselaar nu gebruikte om zijn centen terug te halen terwijl GG had gezorgd dat Fedor de overstap maakte door hem veel meer geld aan te bieden en GG het schip in ging voor nog veel meer geld tijdens de BomBaye show in 2003 in Japan, maar wel zorgde dat iedereen werd betaald), ook al kwam dat uit eigen GG zak!
    De hele trukendoos werdt opengegooid ik zou samen met Mijatovic de boel hebben opgelicht maar het enige wat GG ooit gedaan heeft is gezorgd dat Fedor meer geld ging verdienen. De genoemde Mijatovic en Kawamata zijn GG nog pakken met geld schuldig, GG betaalde de vechters uit eigen zak en zorgde zelfs dat de russen werden betaald! M-1 ging ook nog achter Kharitonov aan maar die kreeg drie keer zoveel bij GG, dus die keuze was snel gemaakt!

    Niet nu zielige Appy erbij halen want ik reageer op een thread van Vadim, die heeft zijn woord verbroken en ik had samen met Vadim die afspraak gemaakt dat het niet goed was voor de sport om onze persoonlijke geschillen over forums uit te vechten, het beter was om ermee te stoppen , ik zou het doen als hij dat ook zou doen met M-1! Dit heb ik persoonlijk met hem besproken. Hij kon het dus afgelopen week weer niet laten en daarom deze reactie, heeft niks uit te staan met Appy (zoals ik al zei Appy een etter maar dit gun ik niemand en jawel zelfs ik wens hem beterschap)!

    Jesselaar hou op over verdraaide woorden, het hele internet stond vol met die quote van Vadim en toen het kwaad al was geschied heeft Vadim opgebeld omde tietel te veranderen. Hij heeft het gewoon wel gezegd en dat is normaal als je gefrustreerd bent en de helft van de dag dronken rondloopt, je weet niet meer wat je zegt en kan de consequenties ook niet meer overzien, je hebt schulden en je laatste speeltje is aan het verzuipen dan ga je dingen roepen die je beter niet had kunnen roepen!

    Love and Peace
    Last edited by anoniem gg; 21-04-2010 at 15:03.

  25. #225
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Succes Bas! Ik zou mijn mond niet eens durven open doen tegen iemand als Apy! Ik draai wit uit als hij nog maar spreekt!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •