MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default Brock Lesnar On Dave Batista: Get In Line Wannabe

    Although negotiations between Strikeforce and Batista have apparently stalled, UFC Heavyweight Champion Brock Lesnar, who is a former pro wrestler like Batista, was asked this week about his thoughts on Batista's planned move to the world of MMA:

    "Get in line, everybody [Dave Batista] and their dog wants to get into fighting," Brock said. "Next question. We're talking about a heavyweight championship fight, not some wannabe."

    MMA News - Brock Lesnar On Dave Batista: Get In Line Wannabe
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Ik schat batista hoger in dan lesnar

  3. #3
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    ik niet

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    Undertaker in mma zou vet zijn tegen brock

  5. #5
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Brock Lesnar is een echte atleet. Hij heeft geen keuze ..hij is gewoon geboren met ongelooflijke athletische vermogen.

    Batista is half niet zo beweegbaar en explosief als Lesnar. Batista is ook niet sterker. Dus hij heeft niks in te brengen.

    Undertaker is een wannabe striker die zijn striking skills graag vertoont in een WWE ring ..wanneer die weet dat het allemaal scripted is. Maar op een youtube filmpje verliest ie wel een kussen gevecht tegen een dikkertje. Brock zou Undertaker KO slaan.

    Brock is een van de weinige die zich zo snel kan aanpassen aan een andere sport. het is een aparte gozer. Hij is gewoon de man.

  6. #6
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Brock Lesnar is een echte atleet. Hij heeft geen keuze ..hij is gewoon geboren met ongelooflijke athletische vermogen.

    Batista is half niet zo beweegbaar en explosief als Lesnar. Batista is ook niet sterker. Dus hij heeft niks in te brengen.

    Undertaker is een wannabe striker die zijn striking skills graag vertoont in een WWE ring ..wanneer die weet dat het allemaal scripted is. Maar op een youtube filmpje verliest ie wel een kussen gevecht tegen een dikkertje. Brock zou Undertaker KO slaan.

    Brock is een van de weinige die zich zo snel kan aanpassen aan een andere sport. het is een aparte gozer. Hij is gewoon de man.
    Ik weet niet wie Batista is, maar ben het geheel met je eens hoe jij Brock beschreef, zijn trainingvideos zijn ook zeer indrukwekkend, ik hou wel van zijn mentaliteit.

    Keihard trainen & tot het gaatje gaan, zijn lichaam, explosiviteit & kracht doen het gewoon.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    ik niet
    ik wilde exact hetzelfde neerzetten. dat is ook de enige reactie mogelijk.

    x2 dus

  8. #8
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Brock Lesnar is een echte atleet. Hij heeft geen keuze ..hij is gewoon geboren met ongelooflijke athletische vermogen.
    Joe Rogan, ben jij dit? want er komt wel dezelfde onzin uit
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  9. #9
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Batista is sterker en explosiever dan brock, qua kracht en spiermassa wint hij heet makkelijk van brock.

    Bovendien vind ik Brock niet bewegelijk, technisch ook tegenvallend.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Batista is sterker en explosiever dan brock, qua kracht en spiermassa wint hij heet makkelijk van brock.

    Bovendien vind ik Brock niet bewegelijk, technisch ook tegenvallend.
    Batista heeft bij lange na niet de achtergrond in het Amateur Worstelen die Brock wel heeft. Wat betreft de pure worstel techniek die voor MMA bruikbaar is geef ik het voordeel toch echt aan Brock. Daarnaast is Brock al enige tijd bezig met de transitie naar MMA en dus ook op striking en BJJ gebied heeft hij denk ik een voordeel.

    Alleen op kracht en spiermassa win je tegen een degelijke tegenstander geen MMA partij (zie Pudzianowski) dus ik denk dat Batista niet veel in te brengen heeft tegen Lesnar.
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  11. #11
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Smike....ik hoop dat dit een grapje van je is. Als iemand als Pudzianowski het niet kan winnen op kracht(en ook daadwerkelijk echte kracht en niet alleen maar spiermassa), dan kan iemand als Batista het al helemaal niet. Batista heeft geen achtergrond in vechtsporten, dus geen worstelen, (kick)boxen, judo of wat dan ook.

  12. #12
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Antwerpen
    Posts
    213
    vCash
    125840

  13. #13
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    die ellebogen zijn vreselijk hard!!!

    dat wing chung ziet er ook wel netjes uit, alleen bij het trappen, draait hij geen voet, geen heup, niks in.
    Home mtk-gym.nl


  14. #14
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    moah ik ben helemaal niet zo onder de indruk van deze ninja training :-P
    Zijn wing cgun lijkt ook nergens op vind ik,naar voren hangen en grote draaicircels maken, lijkt meer op taichi ofzo.
    Maar goed laat het hem maar proberen ben niet vies van een freakshow op zijn tijd maar misshcien gaat ie ons nog verassen je weet maar nooit
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  15. #15
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Lesnar zou Batista slopen in een MMA match IMO
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Batista is al 40 jaar oud ofzo, lijkt me vrij oud om dan nog een nieuw kunstje te leren, vooral als je ziet dat de jongere generatie vechters behoorlijk allround vechtmachines zijn. Daarnaast zou Batista met zijn 300 Pound behoorlijk moeten cutten voor een gevecht, hoe komt dat ziin enige wapen "kracht" ten goede.

    Denkelijk kan hij een paar no name MMA matches draaien maar een top contender zoals Brock zal het niet zijn.


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •