MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Question Xbox of Playstation ??

    Ik weet dat jullie nu zullen denken, waarom praat hij over consoles ?

    Maar ik dacht even van, op game consoles word er ook gespeeld met o.a Fightnight round4, ufc, worstel games en binnenkort ook MMA.

    Me vraag was dus ook daarom, met welke console spelen jullie liever ?

    Een Xbox360 of een Playstation3 ??


    Ush
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    XBOX 360, volgens mij wel off-topic maar goed

    Welke speel jezelf, of moet je de keuze nog maken..?
    Last edited by Kemal; 27-09-2010 at 19:26.
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    ff verplaatst.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    naar mixed martial arts?

  5. #5
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Wat dacht je van off-topic

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    VIANEN
    Posts
    1.810
    vCash
    37639

    Default

    ps3 is gewoon de bomb

  7. #7
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb ze alle2 staan,al als ik persoonlijk moet kiezen op welk console ik me game koopt,is dat afhankelijk van wat me vrienden doen,dus het maakt mij persoonlijk niet echt veel uit.. Uiteindelijk gaat het om de game die op je tv uit wordt gebeeld,en de controller! En daar verschillen ze alle2 niet erg veel in....

    Echter heb ik wel meer voordelen aan de kant van de X-box...Bijvoorbeeld beetje slap lullen met je maten tijdens een potje autorace op de playstation is puur afhankelijk van de optie in de game,en is soms niet aanwezig,of vaak slecht geregeld..Waarbij je bij de X-box gewoon ten allertijden onafhankelijk van welk spel je speelt gewoon slap lullen met je maten...Groot nadeel van de playstation,maar als het goed is,wordt dat nu eindelijk eerdaags verholpen!

    Verder vindt ik de controller van de 360 eve wat lekkerer in de hand liggen..Dus op dit moment ga ik gebasseerd op deze feiten (en los van t feitje dat je moet betalen voor de Gold mogelijkheden op de xbox ,daar valt de chat trouwens niet onder) kies ik op dit moment voor de 360
    Last edited by Peter0711; 27-09-2010 at 19:58.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    xbox 360
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  9. #9
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    PS3! UFC is nice!

  10. #10
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    eindhoven
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    ps3 ftw!

  11. #11
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    974
    vCash
    126000

    Default

    xbox360. Deze week komt fifa 11 weer uit!! Kijk er naar uit

  12. #12
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    ps3

  13. #13
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    xbox 360

    wil binnenkort wel de ps3 halen, al is dat maar voor 1 spel, God of War III
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  14. #14
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Wifiland
    Posts
    72
    vCash
    126000

    Default

    persoonlijk vind ik de playstation toch net iets extra hebben..

    - design is gewoon top.. vooral van belang als je rekening houd met jou interieur
    - multi media. met een simple programma zie ik live via de playstation op mijn tv wat mijn laptop afspeelt (draadloos)
    - aanbod van extra programma's (soort van youtube spelers etc)
    - persoonlijk ligt de controller ook iets lekkerder in de hand na lang spelen.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by K1shop View Post
    persoonlijk vind ik de playstation toch net iets extra hebben..

    - design is gewoon top.. vooral van belang als je rekening houd met jou interieur
    - multi media. met een simple programma zie ik live via de playstation op mijn tv wat mijn laptop afspeelt (draadloos)
    - aanbod van extra programma's (soort van youtube spelers etc)
    - persoonlijk ligt de controller ook iets lekkerder in de hand na lang spelen.

    Is natuurlijk ook een kwestie van smaak,maar de ps3 is / was inderdaad mooier als de 360,maar gezien het feit er een nieuwe 360 is,denk ik dat je eerste argument weer open voor discussie is :P

    Je 2de en 3de punt zijn echter bij de 360 beter geregeld als de ps3 naar mijn idee (mits je met windows draait)

    4de punt is puur persoonlijk,ik vindt zelf de controller van de 360 het lekkerst... Vondt trouwens vroeger die van de Gamecube ook echt Super!

    Maar goed,GT5 komt eraan op de PS3,fifa 2011 haal ik zeker op de 360...En laten we niet Forza 3 vergeten,waar ik nogsteeds the Auctionhouse Rule!!

    Dus uiteindelijk speel ik ze nog alle2,en ze verschillen naar mijn idee op een paar kleine dingen niet zo gek veel!

    Ik heb me trouwens laten vertellen dat er een nieuwe xbox console in de maak is...Iemand al bevestiging?

    Ennuh,wat was Red Dead Redemption achteraf een tegenvaller zeg!!!

  16. #16
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    xbox 360 for sure

  17. #17
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    xbox 360 for sure

    ToconVince.nl <---- Vette link man...Thanks!

  18. #18
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Is natuurlijk ook een kwestie van smaak,maar de ps3 is / was inderdaad mooier als de 360,maar gezien het feit er een nieuwe 360 is,denk ik dat je eerste argument weer open voor discussie is :P

    Je 2de en 3de punt zijn echter bij de 360 beter geregeld als de ps3 naar mijn idee (mits je met windows draait)

    4de punt is puur persoonlijk,ik vindt zelf de controller van de 360 het lekkerst... Vondt trouwens vroeger die van de Gamecube ook echt Super!

    Maar goed,GT5 komt eraan op de PS3,fifa 2011 haal ik zeker op de 360...En laten we niet Forza 3 vergeten,waar ik nogsteeds the Auctionhouse Rule!!

    Dus uiteindelijk speel ik ze nog alle2,en ze verschillen naar mijn idee op een paar kleine dingen niet zo gek veel!

    Ik heb me trouwens laten vertellen dat er een nieuwe xbox console in de maak is...Iemand al bevestiging?

    Ennuh,wat was Red Dead Redemption achteraf een tegenvaller zeg!!!
    Die is er al, special gemaakt voor dat xbox kinect.

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  19. #19
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    @ Marchant

    Das de nieuwe 360.. Maar ik heb vernomen dat er een totaal nieuw console aankomt.2012??

    Deze nieuwe 360 is trouwens echt super heb ik begrepen,veeeel minder herrie als de oude

  20. #20
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    @ peter 0711

    Oh

    Dacht dat je die bedoelden.
    Van een totaal nieuwe console is niet te vinden op internet en in Januari is er aangegeven dat de 360 nog wel een tijdje mee moet net als de ps3.
    lijkt mij van niet maar je weet het nooit

    bron: XGN
    Voorlopig geen nieuwe console voor Microsoft

    Door Jeffry van Geel op 12 Januari 10 om 19:51
    De gemiddelde levensduur van een console ligt rond de vijf jaar, en deze vijf jaar zijn ondertussen verstreken voor Microsoft. Niet gek dus dat mensen zich afvragen wanneer er een nieuwe Xbox komt.
    Toch denkt Microsoft hier heel anders over. Als het aan de consolegigant ligt genieten we namelijk de komende vijf jaar nog zeker van de Xbox 360, want de console is nog niet op. Het voordeel van de huidige consoles is de mogelijkheid om nieuwe software en hardware te kunnen gebruiken zodat de gamers steeds weer nieuwe ervaringen krijgen.
    "Wat betreft de Xbox 360 vraag ik me af of we al over de helft van de levensduur heen zijn, de console is namelijk gemaakt voor een lange levensduur," vertelt David Hufford, Product Manager van de Microsoft Xbox.
    Het lijkt er dus op dat zowel de PlayStation 3 als de Xbox 360 voorlopig niet uit de winkels weg te denken zijn. Ook Nintendo heeft aangegeven nog niet aan een nieuwe console te denken, maar de verwachting van een aantal analisten is dat Nintendo toch als eerste met nieuwe hardware gaat komen.
    Last edited by Marchant; 28-09-2010 at 15:10.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  21. #21
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post

    Deze nieuwe 360 is trouwens echt super heb ik begrepen,veeeel minder herrie als de oude
    klopt idd, is echt een stuk minder als de eerste versie..
    Be a Warrior, not a Worrier

  22. #22
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    783
    vCash
    126000

    Default

    Xbox natuurlijk , Trouwens voor de mensen met xbox live ea sports mma demo is te downloaden . Ik kan geen thread maken dan geeft die een error.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Ik had eerst alleen een ps3 maar omdat ik een onweerstaanbare drang heb om Halo te spelen heb ik ook een 360 gekocht. Ik speel ze beide graag MAAR de joypad van de ps3 is toch fijner. De knuppeltjes lekker naast elkaar en niet zo log.


  24. #24
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond Mafia2 echt een dikke tegenvaller !!
    ten eerste is het geen free-roaming game, en je speelt die spel in minder dan 10 uur uit...
    voor een spel waar ze 10 jaar aan hebben gewerkt vind ik dat toch wel triest

    Heb trouwens ook demo gespeeld van Pes2011, en ik moet jullie zeggen, ik vind pes2004 nog Mooier en Beter dan deze !!!
    Fifa11 is dan wel weer de betere en zit zeker in de top5 van 2010 games.

    Heb nu wel 1 probleem, me xbox360 heeft de ring of death voor de 3e x al !!

    Kan dus helaas komende tijd geen mma of fifa11 spelen.

  25. #25
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    @ Marchant...thanks voor het stukkie,had inderdaad ook al eve gegoogled,maar is nog vrij weinig over bekent..Daarintegen zou het ook wel heel stom zijn om daar nu al eerlijk voor uit te komen net nu ze een nieuwe 360 lanceren.

    @ Kemal Is de software allemaal hetzelfde? Menu's en dergelijke?

    @ Ironmike Komt nog wel veel downloadable content voor uit..Dus hou dat eve in de gaten Zal de pes demo ook eve downloaden!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •