MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 30 of 30
  1. #26
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Heel correct dat je de moeite neemt dit uit te leggen.

    Dat zeg ik ook. Balen is 1 ding, maar om op een dergelijke manier iemand bijna naar het leven te staan gaat echt veel te ver. Ik bedoel waar hebben we het over? Een uitslag van een sport wedstrijd! Is het nou echt nodig je hier zó druk over te maken?

    Vloek dan een keer hard op, maar laat dergelijke teksten weg. Overigens vind ik dat de mods ook deze teksten mogen/ moeten verwijderen en de poster daarvan een waarschuwing te geven!

    Ik laat het hierbij........want dit is veel te veel off topic gelul
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Nou nou mensen......kijk even naar het aantal posts van bush1do. Misschien is hij zich echt wel van geen kwaad bewust.

    Om iemand nu meteen volledig *&^*& te schelden lijkt mij ook weer niet echt nodig...
    Het feit dat je zo reageert zegt meer over jou dan over bush1do!

    Ik baal ook van spoilers, maar je loopt altijd een risico op dit forum....
    Aan de ene kant heb je gelijk maar ik volg dit TUF seizoen al een tijdje en vindt het verweg het beste seizoen in tijden ( qua gevechten ) en zit er helemaal in, op donderdagochtend kijk ik dan ook snel naar de link om de boel te downloaden zodat als ik 's avonds thuis kom de aflevering kan kijken. Als iemand dan even een post plaatst met de finale partij dan wordt ik pislink en laat ik dat ook weten. Bush1do heeft dan misschien weinig post op zijn naam maar hij neem deel aan een forum waar regels gelden, als je je hier niet aanhoudt dan krijg je dat te horen. Kijk ik ken ook de gevallen van mensen die express spoileren en daar heb ik een nog grotere hekel aan, maar het verpesten van mijn twee uurtjes TUF is goed voor een negrep!

  3. #28
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ik heb gelukkig de spoiler niet gezien maar zijn er nu wel of geen beelden? zoniet wanneer wel dan?

  4. #29
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb gelukkig de spoiler ook niet gezien. Maar begrijp dat het vervelend is voor diegene die dat wel gezien hebben.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    het is vandaag Thanksgiving in de USA. Dan zit iedereen stuffed turkeys te eten en met de familie samen te zuipen. Dus wordt er niet naar TUF gekeken.

    TUF komt volgende week met een dubbele episode. Mooie aanloop naar het finale event van zaterdag 4-12.

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •