MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 20 of 20
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default Spong VS. Kharitonov video

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Wat een praatjes heeft die Spong aka King of the Ring altijd als ik zijn interviews zie, ook voor deze wedstrijd. De beste man (Spong) heeft jaren geleden zijn laatste mma partij gewonnen tegen een pannenkoek. Altijd zichzelf zien als de absolute wereldtop in alle vechtsport disciplines. Niemand ook die hem corrigeert tijdens interviews.

    Goed dat de ervaren bescheiden Kharitonov heeft gewonnen op deze manier.

  3. #3
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Tegen dit soort tegenstanders heeft spong weinig te zoeken. Lag snel op zijn rug en heeft geen uitweg

  4. #4
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Het was het proberen waard maar nu wel een flinke hap uit z'n marktwaarde. Zou de volgende keer maar dat Glory aanbod accepteren zonder te doen of nog steeds top 3 bent - of stoppen

  5. #5
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Helemaal kansloos in de mount. Kharintov zat erop alsof het een relaxte fauteuil was.

  6. #6
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Als je jaren lang niet hebt gevochten dan heb je ring/kooi roest. Is gewoon ontzettend zwaar spreek uit ervaring.

    Maar inderdaad, marktwaarde is hierdoor flink verlaagd.

    Gewoon gaan kickboksen, lekker vertrouwd.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Spong komt echt zwaar te kort op de grond zeg en ook geen enkele takedown defense.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Ik zag niks van zijn profboks skills terug helaas.

  9. #9
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Prima gamelan van die ijsbeer.
    Een echte zwaargewicht tegen een gemaakte,ik denk dat spong staand hem gepakt had,maar spong op zwaargewicht in MMA nope dat word hem niet.

  10. #10
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Wat een praatjes heeft die Spong aka King of the Ring altijd als ik zijn interviews zie, ook voor deze wedstrijd. De beste man (Spong) heeft jaren geleden zijn laatste mma partij gewonnen tegen een pannenkoek. Altijd zichzelf zien als de absolute wereldtop in alle vechtsport disciplines. Niemand ook die hem corrigeert tijdens interviews.

    Goed dat de ervaren bescheiden Kharitonov heeft gewonnen op deze manier.
    Eens, verloren van een andere veteraan.

    Blijft maar erkenning zoeken die hij bij zichzelf niet vindt. Onrealistisch te denken dat je er toe doet in vechtsportland als je zo goed als nooit vecht. Houdt zichzelf iets voor om iets anders niet te hoeven zien.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Proximo View Post
    Eens, verloren van een andere veteraan.


    Blijft maar erkenning zoeken die hij bij zichzelf niet vindt. Onrealistisch te denken dat je er toe doet in vechtsportland als je zo goed als nooit vecht. Houdt zichzelf iets voor om iets anders niet te hoeven zien.
    Inderdaad!
    Voor een broodvechter hoe hij zichzelf noemt vecht hij nauwelijks.

    Heb verschillende interviews gezien/beluisterd voor zijn partij.
    Was echt verbaasd dat hij in een interview voor zijn gevecht tegen Kharitonov aangaf tegen de journalist dat hij bij de top 3 zwaargewichten hoort van het prof boksen!
    Dus in zijn belevingswereld is hij beter dan voormalig HW kampioen Andy Ruiz Jr die NU buiten de top 3 valt..
    Terwijl Spong alleen tegen onbekende semi prof boksers heeft gestaan.


    Zijn marktwaarde is zeker flink gedaald.
    Zijn verlies partij tegen Kharitonov is door verschillende internationale vechtsport pagina's gedeeld ook via hun social media pagina's. De reacties van vechtsport fans waren duidelijk niet in zijn voordeel. Ik denk dat het voornamelijk komt omdat hij echt denkt dat hij een GOAT is in alles en hij dat graag laat verwoorden in zijn interviews.
    Vechtsportliefhebbers hebben dan hoge verwachtingen van hem, terwijl hij eigenlijk jaren niet actief is in al die vechtsporten en ook gewoonweg niet de beste is.



    Het is achteraf gezien gewoon zonde dat hij 8 jaar van zijn prime KB jaren heeft weggegooid, hij had beter kunnen blijven Kickboksen na die beenbreuk tegen Saki, de grotere partijen kwamen dan wel vanzelf en dat geldt ook voor zijn gages die hij wou.
    Tijd om te gaan kickboksen voor wat geld wat ze hem aanbieden bij Glory, ik ben het eens met mrtweakbox en Largo0.

    Hij heeft wel het AD en de Telegraaf gehaald.
    https://www.ad.nl/vechtsport/tyrone-...c-44~a0d17ea8/

    https://www.telegraaf.nl/sport/60486...s-vechtsporter

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik vraag me altijd af waar dit soort mensen van bestaan. Hij zal toch een inkomen moeten hebben zou je denken.
    1 x per 8 jaar in de ring betaald de rekeningen toch niet ?

  13. #13
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik vraag me altijd af waar dit soort mensen van bestaan. Hij zal toch een inkomen moeten hebben zou je denken.
    1 x per 8 jaar in de ring betaald de rekeningen toch niet ?
    Hij heeft in die 8 jaar tijd wel wat gebokst tegen wat onbekende semi profs en daarnaast heeft hij hele dierentuin met exotische dieren en pitbulls volgens mij doet hij iets met fokken als ik zijn insta zie.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Was niet best inderdaad. Voor een bokser heeft ook ook elke jab van Kharitanov weggekopt met zn voorhoofd....
    Lekker naar Glory gaan Spong, en snel. Dan hebben wij er nog wat vermaak aan. Als het vechten nog voor zijn brood moet gebeuren dan mooi paar centen pakken in boksen, tegen wat pannenkoeken.
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  15. #15
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    41
    vCash
    30500

    Default

    Grappig dat er effectief mensen zijn die denken dat Spong kans maakt tegen Verhoeven (op social media)

  16. #16
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Kharitonov heeft een betere boks resume dan Spong en het was idd niet veel. Weinig beweging en loeren op een overhand right. Linkse trappen zaten er wel een paar keer goed op, maar als je daardoor ook omgeduwd wordt en 110 kilo op je laat zitten werkt dat ook niet best....
    Denk wel dat hij nu blij is dat die party tegen Usyk niet door is gegaan. Of hij moest her zoveel voor krijgen dat ij met pensioen kon daarna....

    Glory is idd de enige plek om nog wat zakcenten te verdienen. En misschien iets minder zwaar de ring in.

  17. #17
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Quote Originally Posted by F30 View Post
    Grappig dat er effectief mensen zijn die denken dat Spong kans maakt tegen Verhoeven (op social media)
    Er waren er zelfs die hem kans gaven tegen Usyk.

  18. #18
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pernik View Post
    Er waren er zelfs die hem kans gaven tegen Usyk.
    De fans zagen natuurlijk de snelle knock outs van Spong tegen de pannenkoeken.
    Die dachten Spong wint wel even van die onbekende oostblokker.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by F30 View Post
    Grappig dat er effectief mensen zijn die denken dat Spong kans maakt tegen Verhoeven (op social media)
    Heel eerlijk… dat dacht ik voordat ik deze partij gezien had ook. Nu kom ik daar op terug.

    Ik vind het gewoon jammer dat hij niks meer kon laten zien van zijn oude bokskills en thaiboksskills. Misschien toch de leeftijd en te weinig in de ring geweest.

  20. #20
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    801
    vCash
    126000

    Default


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •