MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 14 1234511 ... LastLast
Results 1 to 25 of 338
  1. #1
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    218
    vCash
    126000

    Default Henk Kuipers vs Sjaak van der Velde

    Ik hoorde op too hot to handle dat Sjaak graag de plaats van Oosterbaan had ingenomen maar dat dat niet geregeld kon worden. Wat vinden we van deze partij op Kyokushin regels ?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fight Master View Post
    Ik hoorde op too hot to handle dat Sjaak graag de plaats van Oosterbaan had ingenomen maar dat dat niet geregeld kon worden. Wat vinden we van deze partij op Kyokushin regels ?
    Volgens mij was de plaats van Oosterbaan ingenomen door Patterson, lijkt me niet handig om hier dan op terug te komen omdat Sjaak graag tegen Henk wil vechten

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik wil die partij wel zien

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Osu ik dacht dat Henk het voorgezien hield en dat dit zijn allerlaatste partij was tegen Barrington Patterson en zo met ze,n verleden wil wou afrekenen en vergeten dat begreep ik er van

    maar ja wie ben ik .

    osu



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Dat zou een leuke partij zijn.

    Heeft Sjaak ooit wedstrijden gevochten?

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Dat zou een leuke partij zijn.

    Heeft Sjaak ooit wedstrijden gevochten?
    Herinner jij je niet de legendarische 'internetgevechten' die Sjaak hier heeft gevochten tegen ondermeer Jeroen Winters??

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Herinner jij je niet de legendarische 'internetgevechten' die Sjaak hier heeft gevochten tegen ondermeer Jeroen Winters??
    Lol
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me!

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by harry View Post
    Lol
    Hahaha dat was die Wanabie Kabouter toch



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    648
    vCash
    126000

    Default

    Ik wist niet dat Sjaak nog ambities had om wedstrijden te draaien. Maar dit lijkt me zeker een mooie match.

    Wat mij ook een mooie partij lijkt is de Kancho van Real_IBK tegen de Kancho van de IBK.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Ik wil wel effe reageren om rare verhalen uit de wereld te helpen hoor.

    Toen bleek dat Jan niet kon vechten heb ik aangeboden om zijn plek in te nemen want vond het klote dat Henk voor niks in training zou zijn en Jan vond het klote om af te zeggen. Vandaar dat ik me beschikbaar heb gesteld als tegenstander omdat ik toch dagelijks train dus een voorbereiding is niet echt noodzakelijk om iemand te helpen.

    Dit was bij diverse mensen bekend ook in Henk zijn kamp maar heb niks gehoord dus het was waarschijnlijk geen optie. En ineens was Barrington er en was het probleem opgelost.

    Dat is het hele verhaal, niks meer niks minder.

    Osu Sjaak

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Ik wil wel effe reageren om rare verhalen uit de wereld te helpen hoor.
    Op welke 'rare verhalen' doel je dan?

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by harryg View Post
    Ik wist niet dat Sjaak nog ambities had om wedstrijden te draaien. Maar dit lijkt me zeker een mooie match.

    Wat mij ook een mooie partij lijkt is de Kancho van Real_IBK tegen de Kancho van de IBK.
    echt wel Harry



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Op welke 'rare verhalen' doel je dan?
    Dat ik nog ambities heb me aanbod was alleen om eenmalig in te vallen vanwege Jan en Henk.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Dat ik nog ambities heb me aanbod was alleen om eenmalig in te vallen vanwege Jan en Henk.
    Erg tof dat je dat aanbood Sjaak...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jan sensei kyokushin View Post
    Hahaha dat was die Wanabie Kabouter toch
    Haha Jan Sensei... maak je over mij maar geen zorgen, dat wanabie kabouter mag je gerust laten staan
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me!

  16. #16
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    Tof van je sjaak.

    Zou graag een kk wedstrijd tussen de 2 shinans/kanchos willen zien!

  17. #17
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Ik wil wel effe reageren om rare verhalen uit de wereld te helpen hoor.

    Toen bleek dat Jan niet kon vechten heb ik aangeboden om zijn plek in te nemen want vond het klote dat Henk voor niks in training zou zijn en Jan vond het klote om af te zeggen. Vandaar dat ik me beschikbaar heb gesteld als tegenstander omdat ik toch dagelijks train dus een voorbereiding is niet echt noodzakelijk om iemand te helpen.

    Dit was bij diverse mensen bekend ook in Henk zijn kamp maar heb niks gehoord dus het was waarschijnlijk geen optie. En ineens was Barrington er en was het probleem opgelost.

    Dat is het hele verhaal, niks meer niks minder.

    Osu Sjaak
    En wat grappig is dat hij dat ook echt gelooft he wat hij hier zegt! Man man man.


    Ik las dat Henk nog wel wat partijen wil draaien en ik heb ook wel gelezen in Bob zijn columns dat hij kyokushin leuk vind en dit ook een paar keer heeft gedaan in toernooivorm, misschien leuk om Bob en Henk tegen elkaar te zetten op een gala ?

    T´is nog niet te laat he! Hij heeft er nog wel zin in! Kom nou geen internet woorden maar daden. Henk spreekt en staat er dan ook. Respect!

  18. #18
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    stond vandaag in het nieuwsblad van het noorden dat henk alsnog tegen oosterbaan de ring in gaat in mei 2007

  19. #19
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    emmen
    Posts
    164
    vCash
    126000

    Default henk kuipers

    osu

    Ten eerste was het niet in het kamp van Henk bekend dat shihan Sjaak beschikbaar was.

    het werdt wel door diverse mensen op de beide forums naar voren gebracht en daarop heb geen positieve reactie gezien van shihan Sjaak.

    Bij deze sta ik natuurlijk altijd open voor deze aanbieding.

    Wil nog wel graag weten bij wie het gemeld is in mijn kamp dat shihan Sjaak wou vechten.

    Tav de partij tussen Jan Oosterbaan en mij deze gaat door als we er financieel uit komen en zal plaats vinden in mij op het gala van Joop Ubeda.

    Ook voor de andere optie's hieer gesuggereerd op dit forum sta ik open, wou het bij 1 partij laten maar in de veteranen klasse is het nog lekker fit blijven.

    Osu

  20. #20
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    661
    vCash
    126000

    Default

    als je je lekker voelt en het voelt goed,waarom zou je stoppen met vechten?

    ik zou graag willen zien dat je nog tegen een paar top veteranen in aktie komt....

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by henk kuipers View Post
    Bij deze sta ik natuurlijk altijd open voor deze aanbieding.
    Dat biedt perspectief

  22. #22
    chief108 Guest

    Default

    Henk is weer helemaal los...

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by henk kuipers View Post
    osu

    Ten eerste was het niet in het kamp van Henk bekend dat shihan Sjaak beschikbaar was.
    Osu Henk,

    ik zal me even rechtstreeks tot je wenden en niet in de 3e vorm.

    Volgens mij klopt het niet wat je nu zegt en ik zal je vertellen waarom.

    Als ik me niet vergis geef Roy les op jou sportschool en ik zag ook Roy in jou hoek staan als "coach" dus in mijn vorige post doelde ik op Roy als de man uit jou kamp.

    Roy benaderde mij n.a.v. een post op het forum over het niet kunnen vechten van Jan en we hebben vervolgens telefonisch kontakt met elkaar gehad waarin ik uitlegde dat Jan absoluut niet kon vechten en waarom. Roy wist het dus eerder dan iedereen en ook eerder dan jou en de organisatie.

    Volgens mij was het Roy zelf die het idee opperde om in te vallen en ik heb hem bevestigd dat ik voor Jan wilde invallen, correct me if i am wrong maar laat Roy zelf maar reageren of het waar is wat ik vertel.

    het werdt wel door diverse mensen op de beide forums naar voren gebracht en daarop heb geen positieve reactie gezien van shihan Sjaak.
    Dat klopt ik denk niet dat een forum voor zulke zaken de juiste plek is want bij zulke zaken moet je niet via via communiceren maar rechtstreeks en ik heb nergens een positieve reactie van jou gezien terwijl jij toch wel gebaat was bij een tegenstander. Dus als er iemand had moeten reageren van ons 2 dan had jij het moeten zijn lijkt me.

    Bij deze sta ik natuurlijk altijd open voor deze aanbieding.
    Als we er financieel uitkomen lijkt het me wel leuk om eenmalig een veteranenmatch te doen op de volgende 2H2H, zoals je zegt houdt je lekker fit en knokken hoort er gewoon bij in het kyokushin.

    osu Sjaak
    Last edited by Sjaak; 16-11-2006 at 06:02.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Omdat je destijds in een post liet ‘doorschemeren’ dat Jan niet zou kunnen vechten heb ik je maar even gebeld. Desgevraagd gaf je inderdaad aan dat Jan niet kon vechten en zou afzeggen. Voor de gein vroeg ik je nog of het jou dan niet wat leek. Hierop gaf je aan op zich wel geïnteresseerd te zijn. Echter, toen ik Henk de week erna sprak was men al rond of in een ver gevorderd stadium met Patterson. Ik heb het daarom ook niet ter sprake gebracht. Leek me niet zo zinvol

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Omdat je destijds in een post liet ‘doorschemeren’ dat Jan niet zou kunnen vechten heb ik je maar even gebeld. Desgevraagd gaf je inderdaad aan dat Jan niet kon vechten en zou afzeggen. Voor de gein vroeg ik je nog of het jou dan niet wat leek. Hierop gaf je aan op zich wel geïnteresseerd te zijn. Echter, toen ik Henk de week erna sprak was men al rond of in een ver gevorderd stadium met Patterson. Ik heb het daarom ook niet ter sprake gebracht. Leek me niet zo zinvol
    Ok duidelijk Roy en dan is het logisch dat Henk het niet weet. Thanks voor de uitleg.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •