MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 92
  1. #51
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    emmen
    Posts
    4.724
    vCash
    126000

    Default

    Goed verslag.

    Leuk stukje van Joop
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Toppor!

  3. #53
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    Beste Marc,

    Voor iemand als jou had ik anders verwacht. Je hebt immers ervaring en kennis van vechtsport! Je had heel goed kunnen inschatten dat het verkeerd zou lopen en tg heb je die risico genomen. Het is niet dat ik je aanval, maar het gaat mij meer op de manier waarop!!

    En uhh, heb nooit beweert dat je dat deed om punten binnen te halen!


    Afgelopen zondag heb ik een aktie gemaakt welke, in tegenstelling tot hier geschreven word naar het lichaam bedoeld/gericht was, en dus volkomen legaal zou zijn geweest wanneer ik zijn lichaam geraakt had.

    je zegt het heel mooi: zou zijn geweest!!

    en uhh nogmaals voor de duidelijkheid:
    ik kies geen partij, want heb heel vaak gezien en meegemaakt dat het mis kan gaan. Hetzij bewust of onbewust....

  4. #54
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    maar als nog mijn mening: wel laf

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mama View Post
    Alleen misschien de volgende x wat meer licht Martijn........
    Het was er donker in de ring. Foto's die aan de andere kant van de ring afspeelde waren amper te zien.

    Heb ook een een paar keer de sluitingstijd teruggedraaid voor meer lichtinval maar dan kreeg je bewogen beelden weer.

    Heb ook aardig wat zitten vogelen op mn pc om wat op te lichten (oa fill flash gebruikt)

    Een betere ringbelichting zou erg aangenaam zijn.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  6. #56
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    661
    vCash
    126000

    Default

    super verslag!! leek me een gezellig gala!

  7. #57
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jasper View Post
    dat die gozer sorry heeft gezegd, was wat hij op z´n minst kon doen. Zo bijzonder was het ook niet, wat moest die anders doen dan??

    een maal sorry en dan terug kruipen, give me a break....


    nergens voor nodig kerel, het is gebeurd
    vechters hebben er geen probleem dus waarom zou je er dan over doorgaan?
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default

    @ Japser : Ben dat geneuzel over Marc nu wel beetje zat. Snap niet wat je probleem is. Ik zat aan de jurytafel en ik hoorde Marc tegen roy zeggen dat hij zich verontschuldigde. En waar zat jij?! Get a life & Move on! Het is gebeurt en je kan er niets aan doen. Dat gezemel altijd. Na elk gala is er wel iemand die altijd wat te zeuren heeft. Wat wil jij hier nou mee bereiken om Marc laf te noemen. Time to move on

    Het was buiten dit een top gala en kan niet wachten tot part 3 in mei

  9. #59
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Impulse View Post

    Het was buiten dit een top gala en kan niet wachten tot part 3 in mei
    nog bedankt Sandy voor de kaarten
    je mag mij ook weer op de lijst zetten
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  10. #60
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dontmindme View Post
    nog bedankt Sandy voor de kaarten
    je mag mij ook weer op de lijst zetten
    is goed, help me herinneren tegen die tijd

  11. #61
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    amsterdam
    Posts
    149
    vCash
    126000

    Default

    EVEN VOOR DUIDELIJKHEID
    ik ben niet mee eens met marc, je kan niet zeggen dat ik met punten voor stond en dat ik het niet nodig had en dat ik anders gewonnen had. je probeerde van alles bij danial en het lukte jou niet, je had steeds goed posities en je kon niet gebruik van maken. daarom was je misschien angstig, of kwam iets in je hoofd en heb je het gedaan.
    dat marc zijn excuus heeft aangeboden is inderdaad niks bijzonder, dat danial het wil vergeten en vergeven is bijzonder pas. ik wil hier niet insteken. maar graag wil ik wel de bescherming van vechters verhogen, het kan niet zo zijn dat iemand iets doet bewust of onbewust en dat het zo vergeten zou worden. het gaat nu om een talent, om een goed vechter met hart, die zijn kaak gebroken is, en zijn toekomst misschien verpest, en dat niet omdat hij freefight doet, maar omdat zijn tegenstander de regels heeft overtreed. als vechter de angst zouden hebben van, als we regels overtreden, gebeurd...... dan nemen ze eens de risico niet om het te doen, in geval van marc. graag hoor ik jullie reactie over

  12. #62
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    398
    vCash
    126000

    Default

    wat een zielig gelul weer hier die marc kan der gewoon nix aan doen en je weet als je in de ring stapt dat je je kaak of iets anders kan breken

    ALLE vechters moesten van te voren ook een verklaring ondertekenen waar in stond dat het dus mogelijk is letsel lichaamelijk over te houden dus bull shit hier allemaal

    IPV praaatjes gewoon zelf de ring in stappen en niet over marc babbelen.. Op internet kunnen we allemaal wel groot en sterk doen maar gewoon zelf de ring in gaan en anders geen internet Wanksta uithangen hier

  13. #63
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    amsterdam
    Posts
    149
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bami112 View Post
    wat een zielig gelul weer hier die marc kan der gewoon nix aan doen en je weet als je in de ring stapt dat je je kaak of iets anders kan breken

    ALLE vechters moesten van te voren ook een verklaring ondertekenen waar in stond dat het dus mogelijk is letsel lichaamelijk over te houden dus bull shit hier allemaal

    IPV praaatjes gewoon zelf de ring in stappen en niet over marc babbelen.. Op internet kunnen we allemaal wel groot en sterk doen maar gewoon zelf de ring in gaan en anders geen internet Wanksta uithangen hier
    ik wil niet zeggen dat jasper hier gelijk heeft, maar wat jij zegt is ook een bullshit jongen. niemand gaat voor de tijd tekenen van ik neem de risico dat als mijn tegenstander regels overtreed kan ik een letsel krijgen. als je door een trap of een stoot wat krijgt is je eigen verantwoordelijkheid. als je wegens overtreding wat krijgt kan je het wettelijk vervolgen en ik weet zeker dat marc hier de schuld kan krijgen. maar hier in deze geval wil danial het hierbij afsluiten en niet meer vervolgen, knap van hem, maar je kan ook niet komen hier onzin schrijven, als je de regels en gevolgen niet ken, kom dan niet als een wijze persoon praten. ik had al eerder gezegd, het is precies net een voetballer die zijn been of kaak breekt door fout van zijn tegenstander. dus als overtreding is.

  14. #64
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    398
    vCash
    126000

    Default

    oke man wat jij wil kerel ga jij je er maar verder druk over maken PS danial beterschap he!

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default

    Het is gebeurt niets meer aan te doen!!!! Laat Marc in zijn waarden en move on! Wat voor nut heeft het om hier nog over door te gaan! Dat geneuzel

    Het enige wat nu belangrijk is, is dat Danial's kaakgenezing voorspoedig gaat verlopen.
    Last edited by Impulse; 26-01-2007 at 07:30.

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Ik kan me voorstellen dat het misschien nog niet helemaal duidelijk is omdat het pas een stuk of 3-4x is gezegd.. maar Danial laat het hierbij. Marc heeft zn excuses aangeboden. Danial is zwaar geblesseerd. En daar blijft het bij.

    Wat willen jullie precies? Gewoon lekker doordrammen? Of moet de partij dan maar een andere uitslag krijgen? De scheids heeft op dat moment besloten de partij door te laten gaan. Danials hoek heeft niet de handoek in de ring gegooid en Danial heeft zn partij, als de bikkel die ie is, uitgeknokt..
    Ik snap de commotie dan ff niet meer.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waddinxveen
    Posts
    976
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Het was er donker in de ring. Foto's die aan de andere kant van de ring afspeelde waren amper te zien.

    Heb ook een een paar keer de sluitingstijd teruggedraaid voor meer lichtinval maar dan kreeg je bewogen beelden weer.

    Heb ook aardig wat zitten vogelen op mn pc om wat op te lichten (oa fill flash gebruikt)

    Een betere ringbelichting zou erg aangenaam zijn.

    Net zoals op zoveel gala's zijn de waarden van licht verschillend. Op het ene gala kiezen ze voor sfer verlichting, leuk voor de sfeer, maar slecht voor het pr materiaal dat media mensen moeten maken. Het zijn keuze's van promotors die je moet respecteren. Daar komt overigens bij dat mensen die de installatie van het licht doen en ring doen, totaal geen kaas hebben gegeten van licht techniek of lichtmeting. Tel daarbij op dat de man achter het lichtpaneel ook steeds de lichtschuif anders zet, waardoor je tussen de wedstrijden door steeds een andere licht meting krijgt.

    En wat ik zowieso apart vind is dat een promotor voor goed materiaal betaald en vervolgens eigenlijk genept wordt doordat er niet continue aan kwaliteit van licht/geluid wordt gedaan. Naast deze kleine puntjes vind ik zowieso dat er aan en langs de ring nog vele mogelijkheden zijn om het geheel naar een hoger plan te brengen. De camera technieken die men gebruikt om vervolgens op een dvd'tje te zetten zijn net zulke veilige poses als van de laatste jaren. Weinig vernieuwend helaas, in vergelijking met de groei van onze sport.

    Al bij al moet je van het ongemak iets sterks maken. Weinig licht zorgt voor een lage sluitertijd en foto's deels donker, en deels overbelicht ofwel een burn. Draai vervolgens het concept om, een goede publikatie foto die technisch goed is zul je op zo'n gala niet kunnen maken. Dan kun je een soort artistieke sfeer foto's maken..... iets aparts waar ik nog wel wat woorden aan kan wijden, maar dat zal ik misschien nog wel een dezer maanden doen als ik evt een workshop kan gaan houden aan de toekomstige ring fotografen

    Mijn fotookes van het shooto gala staan ondertussen ook op m'n site...
    http://www.triker.nl/shooto/

    Greetz,
    Triker
    sport fotografie: www.triker.nl

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default

    Gerben, zoals gewoonlijk top fotot's

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default




    Hahahaha! Schitterende foto!
    Check Marco zn kop!

    "Ooooh shit..." of "AAaaaauw... je staat op mn voet.."
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Was meer om me verstaanbaar te maken.....lol...
    Ush,
    Marco.

  21. #71
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    volgens mij was jij gewoon bang
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  22. #72
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    bedankt voor de foto's

  23. #73
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    hoezo makkelijk praten? hoezo ga zelf de ring in?

    HET GAAT OM EEN OVERTREDING, vriend!!! Hij wist donders goed waar hij op gemikt had, op zijn hoofd. Wat heeft het voor nut als jij achter die gozer staat (marc). Hij is gewoon een laf iemand die door watvoor reden dan ook zo een k*t actie uithaalt!!

    Zelfs op die foto kun je duidelijk zien dat hij tijdens zijn sprong naar beneden kijkt waar hij terecht komt!! Ik vind dat zo een iemand voor zijn daden moet boeten.

    Jullie praten makkelijk van ach jah het is gebeurd. NEE!!
    Als het geen overtreding was, oke. Maar dat was niet het geval. En hoezo hij heeft sorry gezegd and thats it? Kon hij niets meer doen, die lafe gozer??

    Ik zeg het jullie het zijn zulke mensen die het voor een ander verpesten, maar what goes around comes around!!!!!!!!!

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Jasper doe even rustig joh. Het lijkt me dat je prima in staat bent je standpunt te verdedigen zonder kwaad te worden.

  25. #75
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Mooie serie Payap...tevens leuk verslag RisingSun, zeker voor de eerste keer !!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •